მარკ ცუკერბერგის 10 ყველაზე ცნობილი ფრაზა

პოპულარული

მარკ ცუკერბერგის 10 ყველაზე ცნობილი ფრაზა

“ფეისბუქის” ისტორია უამრავი ადამიანისთვის იქცა საკუთარი სტარტაპის შესაქმნის მოტივაციად, მისი შემქმნელი – ცუკერბერგი კი, დიდი ხანია ცნობილი ამერიკელი ტექნოლოგიური მეწარმეების უმაღლესი ლიგის წევრია ბილ გეიტსთან, სტივ ჯობთან, ილონ მასქთან ერთად. თავად დევიდ ფინჩერმაც კი მიუძღვნა ფილმი იმ საიტის ისტორიას, რომელმაც მილიონობით ადამიანის ცხოვრება შეცვალა, თავად ცუკერბერგი კი, მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე მდიდარ და გავლენიან ადამიანად აქცია.

გთავაზობთ მარკ ცუკერბერგის რამდენიმე ცნობილ აფორიზმს:

* მთავარი ის კი არაა, რა გვინდა ვიცოდეთ ადამიანებზე, მთავარი ისაა, რისი თქმა უნდათ ადამიანებს საკუთარ თავზე.

* ყველაზე ნიჭიერი და უნიკალური უნარების პატრონიც კი ვერ შეძლებს თვითრეალიზაციას, თუ საკუთარი თავის რწმენა არ აქვს.

* სოციალური ქსელი – არა მეგობრობის ალტერნატივა, არამედ მისი გაგრძელებაა.

* ჭკვიან ადამიანს მორალური უფლება არ აქვს, იმუშავოს სხვაზე და საკუთარი დროისა და მიღწევების დიდი ნაწილი შესწიროს დამქირავებელს.

* ვფიქრობ, ისეთი ბრწყინლავე იდეა, როგორც “ფეისბუქის” შექმნა იყო, აღარასოდეს მექნება.

* ყველაფერი ძალიან მარტივია: ჩვენ არ ვქმნით სერვისებს ფულის საშოვნელად, ჩვენ ვშოულობთ ფულს საუკეთესო სერვისების შესაქმნელად.

* ვშიშობ, იძულებული გავხდები უარი ვთქვა იმ საქმის კეთებაზე, რაც ყველაზე კარგად გამომდის.

* ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ, რათა წუთითაც არ მოსწყდეთ ჩვენს საიტს.

* ასაკის მატებასთან ერთად ვრწმუნდები, რომ ვუაიერისტების მომსახურება – ფულის შოვნის საუკეთესო საშუალებაა.

* ღრმად ჩაისუნთქეთ და დამშვიდდით! ჩვენ თქვენი გვესმის!

 

რჩევები /

|

19 მაისი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 131363
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 131363
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1896
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (131363) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1896)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 206395
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-21 16:38:37
                    [post_date_gmt] => 2018-01-21 12:38:37
                    [post_content] => ფეისბუქის სიახლეების ზოლი, სანდო ახალი ამბების საიტებს პრიორიტეტს მიანიჭებს. იმას კი, რომელი საიტია სანდო და რომელი დეზინფორმატორი, მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ - აღნიშნული ინფორმაცია მარკ ცუკერბერგმა გაავრცელა.

ცუკერბერგის თქმით, Facebook-ი  ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შეაფასებს და ჩამოაყალიბებს რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან.

"განვარგძობთ ჩვენი 2018 წლის გეგმას, რომ ფეიბსუქზე გატარებული დრო ნაყოფიერი გახდეს.

გასულ კვირას დავაანონსე მნიშვნელოვანი ცვლილებები , იმის შესახებ რომ სიახლეების ველში, უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან, ვიდრე ახალი ამბების ან ბიზნეს გვერდებიდან.

ჩვენ ველოდებით, რომ News Feed-ში ახალი ამბების რაოდენობა 5%-დან 4%-მდე შემცირდება.

რომ დავრწმუნდე იმაში, რომ ხარისხიან ინფორმაციას მიიღებთ, დავავალე ჩვენს გუნდს, რომ სანდოობის მიხედვით, საიტების სია შედგეს.

ჩვენ ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შევაფასებთ და ჩამოვაყალიბებთ რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან.

მსოფლიოში მეტისმეტად დიდია სწრაფვა სენსაციებისადმი და ძალიან ბევრი დეზინფორმაცია ვრცელდება. სოციალური მედია საშუალებას აძლევს ხალხს, ინფორმაცია გაავრცელოს იმაზე სწრაფად, ვიდრე ოდესმე. ამიტომ, თუ ახლა არ გამოვრიცხავთ პრობლემებს, ჩვენ მათ გავაძლიერებთ", - ამბობს მარკ ცუკერბერგი.

ცვლილებები შემდეგი კვირიდან დაიწყება.

 

 


                    [post_title] => მარკ ცუკერბერგი Facebook-ზე დაგეგმილ მეორე ცვლილებაზე საუბრობს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => mark-cukerbergi-facebook-ze-dagegmil-meore-cvlilebaze-saubrobs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-21 16:45:08
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-21 12:45:08
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=206395
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 206251
                    [post_author] => 14
                    [post_date] => 2018-01-20 12:09:44
                    [post_date_gmt] => 2018-01-20 08:09:44
                    [post_content] => Facebook-ის დამფუძნებელმა მარკ ცუკერბერგმა სოციალური ქსელის პრიორიტეტების ცვლილებასთან დაკავშირებით მის მიერ ცოტა ხნის წინ გაკეთებული განცხადების შემდეგ, ახალი განმარტება გაავრცელა და  მომხმარებელს კიდევ ერთი სიახლე გააცნო. რომელი საინფორმაციო წყაროა სანდო, ხოლო რომელი დეზინფორმატორი, ამას Facebook-ის მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ.

 
"თანამედროვე ცხოვრებაში ძალიან ბევრი სენსაცია, დეზინფორმაცია და პოლარიცაზიაა. გადავწყვიტეთ, ყველაზე ობიექტური იქნება, მომხმარებლებს მივანდოთ იმის განსაზღვრა, თუ რომელი წყარო არის ყველაზე სანდო“, – აცხადებს მარკ ცუკერბერგი.
  https://www.facebook.com/zuck/posts/10104445245963251   მისივე თქმით, ამჟამად ახალი ამბები მომხმარებლის სიახლეების 5 პროცენტს წარმოადგენს, სამომავლოდ კი ის 4 პროცენტამდე დაიწევს და მომხმარაბელი უფრო ხშირად ახლობლებისა და მეგობრების პოსტებს ნახავს. მარკ ცუკერბერგის ინფორმაციით, სიახლე უკვე მომავალი კვირიდან ამოქმედდება

[post_title] => ცვლილებები Facebook-ზე - მომხმარებელები სანდო საინფორმაციო წყაროებს თვითონ გამოავლენენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cvlilebebi-facebook-ze-momkhmarebelebi-sando-sainformacio-wyaroebs-tviton-gamoavlenen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-20 12:09:44 [post_modified_gmt] => 2018-01-20 08:09:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206251 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 204254 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-01-13 10:26:10 [post_date_gmt] => 2018-01-13 06:26:10 [post_content] => მას შემდეგ რაც Facebook-ის დამაარსებელმა მარკ ცუკერბერგმა სოციალური ქსელის სიახლეების პრიორიტეტების ცვლილების შესახებ განაცხადა, სავაჭრო ბირჟის nasdaq-ის მონაცემებით, კომპანიის ფასიანი ქაღალდების ფასი 4,5%-ით დაეცა. ცუკერბერგს კომპანიის აქციების 14% ეკუთვნის. აქციებზე ფასის ვარდნამ ბიზნესმენის ქონება 3,2 მილიარდი დოლარით შეამცირა. როგორც ცუკერბერგმა თავის გვერდზე დაწერა,Facebook-ი შეამცირებს ახალი ამბებსა და სარეკლამო პუბლიკაციებზე აქცენტს და გააძლიერებს პირადი მიმოწერის და ურთიერთობის მიმართულებას. მისივე თქმით, კომპანიების, ბრენდების და მედიის პოსტების რაოდენობა შემცირდება. „ახალი ამბების მიმართულებამ გადაუხვია იმ ძირითად მიზანს, რისთვისაც თავიდან შეიქმნა - დახმარებოდა ადამიანებს ერთმანეთთან კონტაქტში. პირველი ცვლილება, რომელსაც შეამჩნევთ, სწორედ სიახლეების მხრივ იქნება, სადაც თქვენ უფრო მეტ ინფორმაციას მიიღებთ მეგობრების, ოჯახის წევრების და თქვენი ჯგუფებიდან,“- დაწერა ცუკერბერგმა. მისი თქმით, ცვლილებების განხორციელება უკვე დაწყებულია და რამდენიმე თვე გაგრძელდება. „ასეთი ცვლილებებით მე ვიმედოვნებ, რომ ადამიანები Facebook-ზე უფრო ნაკლებად შევლენ, თუმცა ის დრო, რომელსაც ისინი სოციალურ ქსელში გაატარებენ, უფრო სასარგებლოდ იქნება გამოყენებული. თუ ჩვენ სწორად ვიქცევით, მჯერა, რომ ეს კარგი ეფექტი იქნება როგორც საზოგადოებისთვის, ასევე ჩვენი ბიზნესისთვის გრძელვადიან პერსპექტივაში,“- დასძინა Facebook-ის დამაარსებელმა. 2017 წლის 27 ივნისს Facebook-ის მომხმარებელთა რიცხვმა 2 მილიარდს გადააჭარბა. [post_title] => ცუკერბერგის ქონება Facebook-ის პრიორიტეტების ცვლილების გამო 3 მილიარდი დოლარით შემცირდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cukerbergis-qoneba-facebook-is-prioritetebis-cvlilebis-gamo-3-miliardi-dolarit-shemcirda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-13 10:26:10 [post_modified_gmt] => 2018-01-13 06:26:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204254 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 206395 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-21 16:38:37 [post_date_gmt] => 2018-01-21 12:38:37 [post_content] => ფეისბუქის სიახლეების ზოლი, სანდო ახალი ამბების საიტებს პრიორიტეტს მიანიჭებს. იმას კი, რომელი საიტია სანდო და რომელი დეზინფორმატორი, მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ - აღნიშნული ინფორმაცია მარკ ცუკერბერგმა გაავრცელა. ცუკერბერგის თქმით, Facebook-ი  ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შეაფასებს და ჩამოაყალიბებს რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან. "განვარგძობთ ჩვენი 2018 წლის გეგმას, რომ ფეიბსუქზე გატარებული დრო ნაყოფიერი გახდეს. გასულ კვირას დავაანონსე მნიშვნელოვანი ცვლილებები , იმის შესახებ რომ სიახლეების ველში, უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან, ვიდრე ახალი ამბების ან ბიზნეს გვერდებიდან. ჩვენ ველოდებით, რომ News Feed-ში ახალი ამბების რაოდენობა 5%-დან 4%-მდე შემცირდება. რომ დავრწმუნდე იმაში, რომ ხარისხიან ინფორმაციას მიიღებთ, დავავალე ჩვენს გუნდს, რომ სანდოობის მიხედვით, საიტების სია შედგეს. ჩვენ ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შევაფასებთ და ჩამოვაყალიბებთ რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან. მსოფლიოში მეტისმეტად დიდია სწრაფვა სენსაციებისადმი და ძალიან ბევრი დეზინფორმაცია ვრცელდება. სოციალური მედია საშუალებას აძლევს ხალხს, ინფორმაცია გაავრცელოს იმაზე სწრაფად, ვიდრე ოდესმე. ამიტომ, თუ ახლა არ გამოვრიცხავთ პრობლემებს, ჩვენ მათ გავაძლიერებთ", - ამბობს მარკ ცუკერბერგი. ცვლილებები შემდეგი კვირიდან დაიწყება.     [post_title] => მარკ ცუკერბერგი Facebook-ზე დაგეგმილ მეორე ცვლილებაზე საუბრობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mark-cukerbergi-facebook-ze-dagegmil-meore-cvlilebaze-saubrobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-21 16:45:08 [post_modified_gmt] => 2018-01-21 12:45:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206395 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 28 [max_num_pages] => 10 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b005b66bd2cc867e30541a554da95ffb [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები