მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომელიც 19 ქვეყანაში მიმდინარეობს, 5 200 000 ლარია გამოყოფილი, – ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა.

„წელს 10 თვის განმავლობაში ჩვენ არათუ გავიმეორეთ წინა წლის მთლიანი მაჩვენებელი, არამედ გავაუმჯობესეთ ეს მონაცემი 70 000 ადამიანით. საერთო ჯამში, ჩვენ ტურისტების რაოდენობის მხრივ ახალ ნიშნულს გადავლახავთ. მათი რიცხვი პირველად გადააჭარბებს 7 მილიონ საერთაშორისო მოგზაურს. ეს ყველაფერი, რა თქმა უნდა, არ არის მხოლოდ მშრალი ციფრები და სტატისტიკა. ეს ნიშნავს, რომ საქართველოში შემოდის და შემოვა უფრო მეტი შემოსავალი და ასევე უფრო მეტი ადამიანი დასაქმდება ტურიზმის სფეროში, რადგან გაზრდილ ტურისტულ ნაკადებს მეტი სამუშაო ადგილი დასჭირდება“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება ზამთრის მარკეტინგულ ღონისძიებებს, გიორგი ჩოგოვაძის განცხადებით, ამჟამად აქტიურ ფაზაშია ზამთრის მარკეტინგული კამპანიები.

„19 ქვეყანაში მიმდინარეობს ინტერნეტ კამპანია, რომლის დაგეგმვაში, ანალიტიკასა და ეფექტურობის გაზრდაში ჩვენი მთავარი პარტნიორია საერთაშორისო კორპორაცია „გუგლი“. 19 ქვეყნიდან დაახლოებით, 8 ქვეყანა არის ევროკავშირის მიმართულება. მნიშვნელოვანი ზრდა გვაქვს ევროკავშირის ქვეყნებიდან. ჩვენ დარწმუნებულები ვართ, რომ ზამთრის ტურისტული სეზონი ძალიან წარმატებულად ჩაივლის. საერთო ჯამში, 2017 წელს ჩვენ დავხურავთ ახალი ნიშნულის დაპყრობით“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3268
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183396) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3268,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 243619
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-17 14:42:27
                    [post_date_gmt] => 2018-05-17 10:42:27
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საქართველოს რეგიონებში სალაშქრო ბილიკების განვითარებას აგრძელებს.

ბოლო 3 წელიწადში ადმინისტრაციამ საქართველოს 8 რეგიონი შეისწავლა და მოიკვლია 190-მდე სალაშქრო ბილიკი. მოკვლევის პარალელურად ბილიკების მონიშვნა და ონლაინ სივრცეში გადატანა ხდება. 2016-2017 წლებში, სამეგრელო - ზემო სვანეთისა და რაჭა ლეჩხუმი - ქვემო სვანეთის რეგიონებში 33 ბილიკი მოინიშნა. შეიქმნა 60-ზე მეტი მარშრუტი. მონიშნული ბილიკების საერთო სიგრძემ 722 კმ შეადგინა. ყველა ბილიკი ქართული, ეროვნული სტანდარტის მიხედვით შეიქმნა, რომლიც 2015 წელს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ პარტნიორ ორგანიზაციებთან თანამშრომლობით ჩამოაყალიბა.

”სალაშქრო ბილიკების შექმნისა და მონიშვნის პარალელურად, ინფორმაცია ბილიკების ქსელის შესახებ ინტერნეტ სივრცეში განთავსდა, ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ საძიებო პლატფორმაზე - www.wikiloc.com-ზე.

ეს არის სათავგადასავლო მარშრუტებისათვის შექმნილი სპეციალური საიტი, რომელზეც ამჟამად ატვირთულია 8 მილიონ 400 ათასზე მეტი ბილიკი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით და ჰყავს 3 მილიონ 600 ათასზე მეტი დარეგისტრირებული მომხმარებელი. Wikiloc-ს ავტომატური სინქრონიზაცია აქვს Google Earth-თან, ანუ საქართველოს ბილიკები მსოფლიოში უდიდეს პლატფორმაზეც გამოჩნდება, რაც კიდევ უფრო გაადვილებს მათ პოპულარიზაციას და საქართველოში მეტი მოგზაურის მოზიდვას.

Wikiloc-ზე ოფიციალური გვერდი დარეგისტრირებულია სახელწოდებით: Georgia and Trave, სადაც განთავსებულია დეტალური ინფორმაცია მონიშნული ბილიკების შესახებ ქართულ და ინგლისურ ენებზე, სადაც ყველა ის მნიშვნელოვანი ინფორმაციაა, რომლიც მოგზაურს სჭირდება ბილიკის შესახებ და რაც მოგზაურობას უფრო მარტივს და რაც მთავარია, უსაფრთხოს ხდის.

ამჟამად საიტზე ატვირთულია სხვადასხვა სირთულისა და ხანგრძლივობის 40 ბილიკი, რომელსაც ეტაპობრივად შეემატება ყველა ის მარშრუტი, რომელიც უკვე მოინიშნა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ, ან უახლოეს მომავალში მოინიშნება. სამომავლოდ იგეგმება ამ მარშრუტებისთვის ბეჭდური გზამკვლევების გამოცემა”, - აცხადებენ ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციაში.


                    [post_title] => საქართველოს ბილიკები Google Earth-ზე გამოჩნდება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => saqartvelos-bilikebi-google-earth-e-gamochndeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-17 14:47:28
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-17 10:47:28
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=243619
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 242933
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-16 12:03:24
                    [post_date_gmt] => 2018-05-16 08:03:24
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კორპორაცია Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს.

თანამშრომლობის შესახებ საზოგადოებას ინფორმაცია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ და Google-უკრაინის პრეზიდენტმა დმიტრი შოლომკომ გააცნეს.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, მსოფლიოში უდიდეს ვიდეოპორტალ Youtube-ზე საქართველოს ტურისტულად მიმზიდველი ადგილების შესახებ სარეკლამო ვიდეორგოლები განთავსდება. ვიდეორგოლები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს მოიცავს. მათივე ცნობით, ახალი სარეკლამო კამპანია Youtube-ზე 29 მაისს დაიწყება და 29 აგვისტომდე გაგრძელდება. სამიზნე ბაზრები შემდეგ ქვეყნებს მოიცავს: დიდი ბრიტანეთი, გერმანია, იტალია, საფრანგეთი, პოლონეთი, უკრაინა, ესტონეთი, ლიტვა, ლატვია, ისრაელი, თურქეთი, საუდის არაბეთი და არაბთა გაერთიანებული საემიროები.

კამპანიის შედეგად განსაზღვრული შთაბეჭდილებების რაოდენობა შეადგენს (Impressions)- 95,237,500; ხოლო ვიდეორგოლების ნახვების რაოდენობა (Views)- 21,052,500.
ცნობისთვის, კორპორაცია Google-თან ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია მე-3 წელია აქტიურად თანამშრომლობს, რაც მოიცავს როგორც ზაფხულის, ასევე ზამთრის სარეკლამო კამპანიების დაგეგმავს.
[post_title] => საქართველო Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelo-google-tan-ertad-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-16 13:37:36 [post_modified_gmt] => 2018-05-16 09:37:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=242933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 240016 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-08 12:32:40 [post_date_gmt] => 2018-05-08 08:32:40 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ტურისტული კომპანიების კვლევა ჩაატარა. კვლევის პრეზენტაცია სასტუმრო "ბილტმორში" გაიმართა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, კვლევაში 15 უნივერსიტეტისა და პროფესიული სასწავლებლის 130-მდე სტუდენტი იყო ჩართული. გამოიკითხა 192 შიდა, გამყვანი და შემომყვანი ტურისტული კომპანია. მიღებული შედეგების მიხედვით , 2017 წელს გაზრდილია, როგორც შიდა, შემომყვანი და გამყვანი ტურების, ასევე ტურისტების რაოდენობაც. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ცნობით, კვლევის შედეგად გამოიკვეთა შემდეგი: გამოკითხულ ტურისტულ კომპანიათა 45.5%-მა, განაცხადა, რომ შიდა ტურების რაოდენობა გაზრდილია, ხოლო 50%-მა აღნიშნა, რომ გაიზარდა შიდა ტურისტების რაოდენობაც. რაც შეეხება შემომყვან ტუროპერატორებს, გამოკითხულთა 62.1% მიიჩნევს, რომ გაიზარდა ტურების რაოდენობა, ხოლო 63.6% საუბრობს გაზრდილი შემომყვანი ტურისტების რაოდენობაზეც. გამყვანი ტურების რაოდენობა გაიზარდა გამოკითხულთა 65.4%-თვის. 66.7%-მა კი აღნიშნა, რომ გაზრდილია გამყვანი ტურისტების რაოდენობაც. ყველაზე ხშირად განხორციელებად შიდა ტურებში, გამოკითხულ ტურისტულ კომპანიათა უმეტესობამ დაასახელა კახეთი, თბილისი და მცხეთა-მთიანეთი. კვლევის შედეგების თანახმად, შემომყვანი ტურების უმეტესობა კი თბილისში, კახეთსა და აჭარაში განხორციელდა. შემომყვანი ტუროპერატორების მიერ დასახელებული ძირითადი მიზნობრივი ბაზრებია: რუსეთი, უკრაინა, ყაზახეთი, ისრაელი და გერმანია. გამყვანი ტუროპერატორებისთვის კი ძირითად მიზნობრივ ბაზრებს წარმოადგენს შემდეგი ქვეყნები: თურქეთი, ეგვიპტე, იტალია, საბერძნეთი, ესპანეთი. კვლევის შედეგების თანახმად, გამოკითხულ ტურისტულ კომპანიათა უმეტესობისთვის ყველაზე გაყიდვადი შიდა ტურები ქალაქებიდან მოიცავდა თბილისს, მუზეუმებიდან - ეთნოგრაფიულს, კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებიდან - ვარძიას და დაცული ტერიტორიებიდან - მარტვილს. ანალოგიური ადგილები დასახელდა შემომყვანი ტუროპერატორების შემთხვევაშიც, განსხვავებით კულტურული მემკვიდრეობისა, რომელიც მოიცავდა სვეტიცხოველს და დაცული ტერიტორიებისა, რომელიც მოიცავდა ბორჯომს. თბილისში კი ყველაზე მონახულებულ ადგილად ნარიყალა, მთაწმინდა და ძველი თბილისი დასახელდა. ამასთან, ტურისტული კომპანიების განცხადებით, შემომყვანი ტურისტული კომპანიების მხრიდან ყველაზე დიდი მოთხოვნა ფიქსირდება კულტურულ და ღვინის ტურებზე. შემომყვანმა ტუროპერატორებმა ტოპ მოთხოვნილ ფრენებში დაასახელეს შემდეგი მიმართულებები: მადრიდი, შანხაი, ტოკიო,საუდის არაბეთი, ნიუ-იორკი, ტაშკენტი, რომი, ინდოეთი და სეული. გამყვანი ტუროპერატორების ტოპ მოთხოვნილ ფრენებს შორის კი მოხვდნენ შემდეგი მიმართულებები: პარიზი, რომი, ბარსელონა, მადრიდი, ბრიუსელი, ინდოეთი და ბანგკოკი. გამყვანი ტურისტული კომპანიების განცხადებით, ყველაზე დიდი მოთხოვნა ფიქსირდება საზღვაო და საექსკურსიო გამყვან ტურებზე. კვლევის დახმარებით განისაზღვრა მოგზაურების ძირითადი ბაზრები,მონახულებული და პოპულარული ადგილები, შეთავაზებული ტურების ტიპები და სხვა. [post_title] => საქართველოში შიდა ტურების რაოდენობა გაიზარდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-shida-turebis-raodenoba-gaizarda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-08 12:32:40 [post_modified_gmt] => 2018-05-08 08:32:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=240016 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 243619 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-17 14:42:27 [post_date_gmt] => 2018-05-17 10:42:27 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საქართველოს რეგიონებში სალაშქრო ბილიკების განვითარებას აგრძელებს. ბოლო 3 წელიწადში ადმინისტრაციამ საქართველოს 8 რეგიონი შეისწავლა და მოიკვლია 190-მდე სალაშქრო ბილიკი. მოკვლევის პარალელურად ბილიკების მონიშვნა და ონლაინ სივრცეში გადატანა ხდება. 2016-2017 წლებში, სამეგრელო - ზემო სვანეთისა და რაჭა ლეჩხუმი - ქვემო სვანეთის რეგიონებში 33 ბილიკი მოინიშნა. შეიქმნა 60-ზე მეტი მარშრუტი. მონიშნული ბილიკების საერთო სიგრძემ 722 კმ შეადგინა. ყველა ბილიკი ქართული, ეროვნული სტანდარტის მიხედვით შეიქმნა, რომლიც 2015 წელს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ პარტნიორ ორგანიზაციებთან თანამშრომლობით ჩამოაყალიბა. ”სალაშქრო ბილიკების შექმნისა და მონიშვნის პარალელურად, ინფორმაცია ბილიკების ქსელის შესახებ ინტერნეტ სივრცეში განთავსდა, ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ საძიებო პლატფორმაზე - www.wikiloc.com-ზე. ეს არის სათავგადასავლო მარშრუტებისათვის შექმნილი სპეციალური საიტი, რომელზეც ამჟამად ატვირთულია 8 მილიონ 400 ათასზე მეტი ბილიკი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით და ჰყავს 3 მილიონ 600 ათასზე მეტი დარეგისტრირებული მომხმარებელი. Wikiloc-ს ავტომატური სინქრონიზაცია აქვს Google Earth-თან, ანუ საქართველოს ბილიკები მსოფლიოში უდიდეს პლატფორმაზეც გამოჩნდება, რაც კიდევ უფრო გაადვილებს მათ პოპულარიზაციას და საქართველოში მეტი მოგზაურის მოზიდვას. Wikiloc-ზე ოფიციალური გვერდი დარეგისტრირებულია სახელწოდებით: Georgia and Trave, სადაც განთავსებულია დეტალური ინფორმაცია მონიშნული ბილიკების შესახებ ქართულ და ინგლისურ ენებზე, სადაც ყველა ის მნიშვნელოვანი ინფორმაციაა, რომლიც მოგზაურს სჭირდება ბილიკის შესახებ და რაც მოგზაურობას უფრო მარტივს და რაც მთავარია, უსაფრთხოს ხდის. ამჟამად საიტზე ატვირთულია სხვადასხვა სირთულისა და ხანგრძლივობის 40 ბილიკი, რომელსაც ეტაპობრივად შეემატება ყველა ის მარშრუტი, რომელიც უკვე მოინიშნა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ, ან უახლოეს მომავალში მოინიშნება. სამომავლოდ იგეგმება ამ მარშრუტებისთვის ბეჭდური გზამკვლევების გამოცემა”, - აცხადებენ ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციაში. [post_title] => საქართველოს ბილიკები Google Earth-ზე გამოჩნდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-bilikebi-google-earth-e-gamochndeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-17 14:47:28 [post_modified_gmt] => 2018-05-17 10:47:28 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=243619 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 73 [max_num_pages] => 25 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b9fac6855d4ef7e10c1775f936470f6d [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები