მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომელიც 19 ქვეყანაში მიმდინარეობს, 5 200 000 ლარია გამოყოფილი, – ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა.

„წელს 10 თვის განმავლობაში ჩვენ არათუ გავიმეორეთ წინა წლის მთლიანი მაჩვენებელი, არამედ გავაუმჯობესეთ ეს მონაცემი 70 000 ადამიანით. საერთო ჯამში, ჩვენ ტურისტების რაოდენობის მხრივ ახალ ნიშნულს გადავლახავთ. მათი რიცხვი პირველად გადააჭარბებს 7 მილიონ საერთაშორისო მოგზაურს. ეს ყველაფერი, რა თქმა უნდა, არ არის მხოლოდ მშრალი ციფრები და სტატისტიკა. ეს ნიშნავს, რომ საქართველოში შემოდის და შემოვა უფრო მეტი შემოსავალი და ასევე უფრო მეტი ადამიანი დასაქმდება ტურიზმის სფეროში, რადგან გაზრდილ ტურისტულ ნაკადებს მეტი სამუშაო ადგილი დასჭირდება“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება ზამთრის მარკეტინგულ ღონისძიებებს, გიორგი ჩოგოვაძის განცხადებით, ამჟამად აქტიურ ფაზაშია ზამთრის მარკეტინგული კამპანიები.

„19 ქვეყანაში მიმდინარეობს ინტერნეტ კამპანია, რომლის დაგეგმვაში, ანალიტიკასა და ეფექტურობის გაზრდაში ჩვენი მთავარი პარტნიორია საერთაშორისო კორპორაცია „გუგლი“. 19 ქვეყნიდან დაახლოებით, 8 ქვეყანა არის ევროკავშირის მიმართულება. მნიშვნელოვანი ზრდა გვაქვს ევროკავშირის ქვეყნებიდან. ჩვენ დარწმუნებულები ვართ, რომ ზამთრის ტურისტული სეზონი ძალიან წარმატებულად ჩაივლის. საერთო ჯამში, 2017 წელს ჩვენ დავხურავთ ახალი ნიშნულის დაპყრობით“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3268
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183396) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3268,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 306524
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-15 14:54:41
                    [post_date_gmt] => 2018-11-15 10:54:41
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა, გიორგი ჩოგოვაძემ მარკირებული საფეხმავლო ბილიკების შესახებ საინფორმაციო ვიდეორგოლის პრეზენტაცია გამართა.

ღონისძიებას სხვადასხვა უმაღლესი სასწავლებლის ტურიზმის ფაკულტეტის სტუდენტები დაესწრნენ. საგანმანათლებლო ვიდეო რგოლი გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება GIZ-თან თანამშრომლობით მომზადდა.

7 წუთიან ვიდეორგოლში დეტალური ინფორმაციაა მონიშნული ბილიკების შესახებ, რომელიც მოგზაურს გადაადგილებასა და საჭირო ცნობების მიღებაში დაეხმარება.

 ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ საქართველოს 8 რეგიონი შეისწავლა და 190-მდე საფეხმავლო ბილიკი მოიკვლია. მალე დასრულდება პანკისის ხეობის 12 და ზემო სვანეთის 35 ბილიკის შესწავლაც. მოკვლევის პარალელურად ხდება ბილიკების მონიშვნა. 2016-2017 წლებში, სამეგრელო - ზემო სვანეთისა და რაჭა ლეჩხუმი - ქვემო სვანეთის რეგიონებში მოინიშნა და ინფრასტრუქტურულად მოეწყო 33 ბილიკი და შეიქმნა 60-ზე მეტი მარშრუტი, რომელთა საერთო სიგრძემ 722 კმ. შეადგინა.

ყველა ბილიკი ქართული, ეროვნული სტანდარტის მიხედვით მოინიშნა, რომელიც ტურიზმის ადმინისტრაციის და პარტნიორი ორგანიზაციების მონაწილეობით შეიქმნა.

ინფორმაცია მონიშნული ბილიკების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ საერთაშორისო პორტალზე: https://www.wikiloc.com/wikiloc/user.do?id=3629695

https://www.youtube.com/watch?v=ceAGIb9JpT4&feature=youtu.be
                    [post_title] => ვიდეორგოლი ლაშქრობის მოყვარულებისთვის - იხილეთ საფეხმავლო ბილიკებზე სრული ინფორმაცია
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => videorgoli-lashqrobis-moyvarulebistvis-ikhilet-safekhmavlo-bilikebze-sruli-informacia
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-11-15 14:54:41
                    [post_modified_gmt] => 2018-11-15 10:54:41
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=306524
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 298556
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-24 13:02:57
                    [post_date_gmt] => 2018-10-24 09:02:57
                    [post_content] => პროექტ Check in Georgia- ფარგლებში, საქართველოში პირველად, მასპინძლობისა და ტურიზმის ინდუსტრიის მსოფლიო ფორუმი Welcome Challenge იმართება.

ფორუმი ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის და თბილისის მერიის მხარდაჭერით ტარდება. ღონისძიების პარტნიორია გაერო-ს მსოფლიო ტურიზმის ორგანიზაცია.

როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა, ფორუმი საქართველოს იმიჯს კიდევ უფრო გაამყარებს. „ჩვენ ამ ფორუმის და ამ ფორმატის საშუალებით კიდევ ერთხელ წარვსდგებით მსოფლიოს წინაშე, როგორც ტურიზმის სფეროში საუკეთესო სტარტაპების გამოვლენის ძალიან მნიშვნელოვანი ადგილი", - განაცხადა ჩოგოვაძემ.

ფორუმის მთავარი სპიკერი Expedia- დამფუძნებელი, Virgin Group-ის მეწილე, აშშ- სატელევიზიო ვარსკვალავი და მწერალი რიჩარდ ბანგსია. სპიკერებს შორის არიან: „National Geographic Traveler”-ის დამფუძნებელი დაუნ დრიუ, რომელიც გამოცემის მთავარი რედაქტორი იყო, ასევე Booking.com-ის TripAdvisor-ის მენეჯერები. ღონისძიებას ეწრებიან ასობით მილიონი პორტფოლიოს მქონე ამერიკელი, იაპონელი და ევროპელი გამოცდილი ინვესტორები, ფონდების წარმომადგენლები და იურისტები.

ფორუმზე სტუმართმასპინძლობის სფეროში მსოფლიოს საუკეთესო 20-25 სტარტაპი იქნება წარმოდგენილი. გამარჯვებულს საერთაშორისო ჟიური გამოავლენს, რომელიც ქართველი, ამერიკელი, ესტონელი და დანიელი მონაწილეებისგან შედგება.

ტურიზმის ეროვნული ადმონისტრაციის ინფორმაციით, ღონისძიება ოთხი მნიშვნელოვანი კომპონენტისგან შედგება:
  1. სიმპოზიუმი, სადაც მსოფლიოს წამყვანი პროფესიონალები გაუზიარებენ აუდიტორიას თავიანთ ხედვასა და გამოცდილებას. მოეწყობა სადისკუსიო პანელები, მასტერკლასები და ა.შ.
  2. სტარტაპების შეჯიბრი, რომელშიც მონაწილეობას მიიღებს წინასწარ გადარჩეული 36 სტარტაპი მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან და თითქმის ყველა კონტინენტიდან.
  3. სხვადასხვა ქვეყნის და ადგილზე წარმოდგენილი „ენჯელ ინვესტორების“, „ვენტურ კაპიტალისტების“ და სხვა ინვესტორების შეხვედრა, მრგვალი მაგიდა და ამ სფეროში გამოცდილების გაზიარება.
  4. ინვესტორთა და სტარტაპთა „მეტჩაპი“ და B2B შეხვედრები.
ღონისძიების მიზანია, ინოვაციებით გამორჩეული სტარტაპებისთვის შეიქმნას საერთაშორისო ფორუმი, სადაც მასშტაბური პროექტები გამოვლინდება. [post_title] => საქართველოში პირველად Welcome Challenge იმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-pirvelad-welcome-challenge-imarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-24 13:02:57 [post_modified_gmt] => 2018-10-24 09:02:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=298556 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 293391 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-09 14:32:25 [post_date_gmt] => 2018-10-09 10:32:25 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზე საქართველოს ტურისტული სტენდით არის წარმოდგენილი. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, პავილიონი გურმე გალერში განთავსდა და სტენდზე 360- გრადუსიანი ვიზუალიზიცია დამთვალიერებლებს საშუალებას აძლევს ვირტუალურად იმოგზაურონ საქართველოში. მათი ცნობით, სტენდზე განთავსდა ადმინისტრაციის საპრომოციო მასალა და ახალი ტურისტული გზამკვლევი. გამოფენას ესწრება ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე. „მსოფლიოში უდიდეს წიგნის ბაზრობაზე, The Frankfurt Book Fair-ზე საქართველო საპატიო სტუმარი ქვეყნის სტატუსით მონაწილეობს, რაც უდიდესი წარმატებაა მთელი ქვეყნისთვის. ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობას მარტო გასულ წელს 100-ზე მეტი ქვეყნის 7 ათასზე მეტი მონაწილე ჰყავდა, ვიზიტორების რაოდენობა კი 290 ათასამდე იყო. ასეთ მასშტაბურ გამოფენაზე საქართველოს წარმოდგენას უდიდესი კულტურული მნიშვნელობა აქვს, რაც ხელს უწყობს საქართველოს ცნობადობის ამაღლებას, ტურისტული ნაკადების გაზრდას და უმდიდრესი კულტურის მქონე სახელმწიფოს წარმოჩინებას საერთაშორისო ბაზარზე.ფესტივალის ათასობით დამთვალიერებელი კიდევ ერთხელ იხილავს, რომ საქართველოს არის უძველესი ცივილიზაციის ქვეყანა, რომელიც უმდიდრესი კულტურული მემკვიდრეობით, ისტორიით, მრავალფეროვანი ბუნებით და საოცარი სტუმართმასპინძლობით გამოირჩევა,“ - ნათქვამია ტურიზმის ადმინისტრაციის ინფორმაციაში. [post_title] => საქართველოს ტურისტული სტენდი ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზეა წარმოდგენილი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-turistuli-stendi-frankfurtis-wignis-bazrobazea-warmodgenili [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-09 14:33:51 [post_modified_gmt] => 2018-10-09 10:33:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=293391 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 306524 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-15 14:54:41 [post_date_gmt] => 2018-11-15 10:54:41 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა, გიორგი ჩოგოვაძემ მარკირებული საფეხმავლო ბილიკების შესახებ საინფორმაციო ვიდეორგოლის პრეზენტაცია გამართა. ღონისძიებას სხვადასხვა უმაღლესი სასწავლებლის ტურიზმის ფაკულტეტის სტუდენტები დაესწრნენ. საგანმანათლებლო ვიდეო რგოლი გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება GIZ-თან თანამშრომლობით მომზადდა. 7 წუთიან ვიდეორგოლში დეტალური ინფორმაციაა მონიშნული ბილიკების შესახებ, რომელიც მოგზაურს გადაადგილებასა და საჭირო ცნობების მიღებაში დაეხმარება.  ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ საქართველოს 8 რეგიონი შეისწავლა და 190-მდე საფეხმავლო ბილიკი მოიკვლია. მალე დასრულდება პანკისის ხეობის 12 და ზემო სვანეთის 35 ბილიკის შესწავლაც. მოკვლევის პარალელურად ხდება ბილიკების მონიშვნა. 2016-2017 წლებში, სამეგრელო - ზემო სვანეთისა და რაჭა ლეჩხუმი - ქვემო სვანეთის რეგიონებში მოინიშნა და ინფრასტრუქტურულად მოეწყო 33 ბილიკი და შეიქმნა 60-ზე მეტი მარშრუტი, რომელთა საერთო სიგრძემ 722 კმ. შეადგინა. ყველა ბილიკი ქართული, ეროვნული სტანდარტის მიხედვით მოინიშნა, რომელიც ტურიზმის ადმინისტრაციის და პარტნიორი ორგანიზაციების მონაწილეობით შეიქმნა. ინფორმაცია მონიშნული ბილიკების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ საერთაშორისო პორტალზე: https://www.wikiloc.com/wikiloc/user.do?id=3629695 https://www.youtube.com/watch?v=ceAGIb9JpT4&feature=youtu.be [post_title] => ვიდეორგოლი ლაშქრობის მოყვარულებისთვის - იხილეთ საფეხმავლო ბილიკებზე სრული ინფორმაცია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => videorgoli-lashqrobis-moyvarulebistvis-ikhilet-safekhmavlo-bilikebze-sruli-informacia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-15 14:54:41 [post_modified_gmt] => 2018-11-15 10:54:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=306524 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 88 [max_num_pages] => 30 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b9fac6855d4ef7e10c1775f936470f6d [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები