მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი | Radio Fortuna - ოფიციალური ვებგვერდი

მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი

მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომელიც 19 ქვეყანაში მიმდინარეობს, 5 200 000 ლარია გამოყოფილი, – ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა.

„წელს 10 თვის განმავლობაში ჩვენ არათუ გავიმეორეთ წინა წლის მთლიანი მაჩვენებელი, არამედ გავაუმჯობესეთ ეს მონაცემი 70 000 ადამიანით. საერთო ჯამში, ჩვენ ტურისტების რაოდენობის მხრივ ახალ ნიშნულს გადავლახავთ. მათი რიცხვი პირველად გადააჭარბებს 7 მილიონ საერთაშორისო მოგზაურს. ეს ყველაფერი, რა თქმა უნდა, არ არის მხოლოდ მშრალი ციფრები და სტატისტიკა. ეს ნიშნავს, რომ საქართველოში შემოდის და შემოვა უფრო მეტი შემოსავალი და ასევე უფრო მეტი ადამიანი დასაქმდება ტურიზმის სფეროში, რადგან გაზრდილ ტურისტულ ნაკადებს მეტი სამუშაო ადგილი დასჭირდება“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება ზამთრის მარკეტინგულ ღონისძიებებს, გიორგი ჩოგოვაძის განცხადებით, ამჟამად აქტიურ ფაზაშია ზამთრის მარკეტინგული კამპანიები.

„19 ქვეყანაში მიმდინარეობს ინტერნეტ კამპანია, რომლის დაგეგმვაში, ანალიტიკასა და ეფექტურობის გაზრდაში ჩვენი მთავარი პარტნიორია საერთაშორისო კორპორაცია „გუგლი“. 19 ქვეყნიდან დაახლოებით, 8 ქვეყანა არის ევროკავშირის მიმართულება. მნიშვნელოვანი ზრდა გვაქვს ევროკავშირის ქვეყნებიდან. ჩვენ დარწმუნებულები ვართ, რომ ზამთრის ტურისტული სეზონი ძალიან წარმატებულად ჩაივლის. საერთო ჯამში, 2017 წელს ჩვენ დავხურავთ ახალი ნიშნულის დაპყრობით“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183396
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3268
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183396) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3268,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 267397
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-19 13:13:24
                    [post_date_gmt] => 2018-07-19 09:13:24
                    [post_content] => Emotions are Georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა.

როგორც ადმინისტრაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ტურიზმის ინდუსტრიამ აქტიური ზრდა განაგრძო , 2017-ში საერთაშორისო მოგზაურების მიერ განხორციელებული ვიზიტების რაოდენობა 1,182,534 -ით გაიზარდა და პირველად გადააჭარბა 7 მილიონს.

”2017 წელს საქართველოში საერთაშორისო მოგზაურების ვიზიტების რაოდენობა მკვეთრად გაიზარდა და რეკორდულ მაჩვენებელს 7,902,509- ს მიაღწია ( +17,6%). საქართველო სტუმარ -მასპინძლობის უნიკალური ფენომენის მქონე ქვეყანაა. სწორედ ამ ფენომენის, უნიკალური ბუნების, კულინარიის, ქართული ღვინის, გართობის, 4-სეზონიანი კურორტების წყალობით, ტურისტები წარუშლელი შთაბეჭდილებებით ბრუნდებიან სამშობლოში.

თითოეული ეს შთაბეჭდილება გააზიარეს ტურისტებმა სოციალურ ქსელებში. 7 მილიონი ვიზიტორის მიერ სოციალურ ქსელებში გაბნეული ეს ემოციები ერთად შეგროვდა და პირველად, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, საქართველოს ციფრული გზამკვლევი შეიქმნა.

Emotions are georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. კამპანია მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს: ვებგვერდი, ვიდეორგოლი, წიგნი, გარე რეკლამა.

[gallery columns="4" link="file" ids="267407,267409,267410,267411"]

ვებგვერდის აღწერა: ტურისტებს შესაძლებელობა ექნებათ, დააგენერირონ მათ ინტერესებზე მორგებული, პერსონალიზირებული, ქვეყნის გზამკვლევი. ასევე, მათი კონტრიბუციის პოსტის სახით ნახვის.

ვიდეორგოლის აღწერა: ვიდეორგოლი შედგება ორი ნაწილისგან, პირველ ნაწილში შერჩეული პოსტების მეშვეობით ვმოგზაურობთ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში, ვიდეოს ახმოვანებენ თავად პოსტის ავტორები. მეორე ნაწილში, კი დამატებულია გრაფიკული ელემენტი, რომელიც აღწერს ამ პოსტების შეგროვების და ანალიზის მეთოდს და მოუწოდებს მაყურებელს თავისი გზამკვლევის დაგენერებისკენ.

წიგნი : შეიქმნა 3 წიგნი - ღვინო და გასტრონომია, ბუნება და თავგადასავლები, ისტორია და კულტურა.
კამპანია სრულად აგებულია ტურისტების შთაბეჭდილებებსა და ემოციებზე საქართველოში მოგზაურობისას.
Emotions are Georgia-ს პრეზენტაცია სასტუმრო „სტამბაში“ გაიმართა. განთავსდა სპეციალური ინტერაქტიული სტენდი, სადაც გამოიფინა წიგნები და ინფორმაცია პროექტის შესახებ, სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, საკუთარ ინტერესზე მორგებული პერსონალური ციფრული გზამკვლევი შეედგინათ და დაეთვალიერებინათ”, - ნათქვამია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => Emotions are Georgia - ახალი კამპანია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => emotions-are-georgia-akhali-kampania-turizmis-erovnuli-administraciisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-19 13:14:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-19 09:14:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=267397 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 265328 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-13 12:13:14 [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14 [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ: „ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა. „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში. ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 261383 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-03 12:42:50 [post_date_gmt] => 2018-07-03 08:42:50 [post_content] => პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს, - ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა. "ივნისის თვეში, 21%-ით გაიზარდა ტურისტების რაოდენობა წინა წლის ივნისთან შედარებით. საერთო საშუალო მაჩვენებელი 6 თვის მონაცემებით ასევე ძალიან წარმატებულია. მნიშნელოვანია აღინიშნოს, რომ გარდა ტურისტების მიმართულებით რეკორდული წლისა, ასევე რეკორდული წელი გვექნება შემოსავლების კუთხით. პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს", - აღნიშნა გიორგი ჩოგოვაძემ. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის წინასწარი მონაცემებით, 2018 წლის იანვარი-აპრილის მდგომარეობით, შემოსავალი უცხოური ტურიზმიდან საქართველოში შეადგენს 799 მილიონ დოლარს (ზრდა +28.4%), რაც 177 მილიონით მეტია წინა წლის ანალოგიურ მაჩვენებელზე. [post_title] => ჩოგოვაძე: პირველად, საქართველოს ისტორიაში ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდს გადააჭარბებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => chogovadze-pirvelad-saqartvelos-istoriashi-turizmidan-shemosavlebi-3-miliards-gadaacharbebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-03 12:45:27 [post_modified_gmt] => 2018-07-03 08:45:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=261383 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 267397 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-19 13:13:24 [post_date_gmt] => 2018-07-19 09:13:24 [post_content] => Emotions are Georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. როგორც ადმინისტრაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ტურიზმის ინდუსტრიამ აქტიური ზრდა განაგრძო , 2017-ში საერთაშორისო მოგზაურების მიერ განხორციელებული ვიზიტების რაოდენობა 1,182,534 -ით გაიზარდა და პირველად გადააჭარბა 7 მილიონს. ”2017 წელს საქართველოში საერთაშორისო მოგზაურების ვიზიტების რაოდენობა მკვეთრად გაიზარდა და რეკორდულ მაჩვენებელს 7,902,509- ს მიაღწია ( +17,6%). საქართველო სტუმარ -მასპინძლობის უნიკალური ფენომენის მქონე ქვეყანაა. სწორედ ამ ფენომენის, უნიკალური ბუნების, კულინარიის, ქართული ღვინის, გართობის, 4-სეზონიანი კურორტების წყალობით, ტურისტები წარუშლელი შთაბეჭდილებებით ბრუნდებიან სამშობლოში. თითოეული ეს შთაბეჭდილება გააზიარეს ტურისტებმა სოციალურ ქსელებში. 7 მილიონი ვიზიტორის მიერ სოციალურ ქსელებში გაბნეული ეს ემოციები ერთად შეგროვდა და პირველად, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, საქართველოს ციფრული გზამკვლევი შეიქმნა. Emotions are georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. კამპანია მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს: ვებგვერდი, ვიდეორგოლი, წიგნი, გარე რეკლამა. [gallery columns="4" link="file" ids="267407,267409,267410,267411"] ვებგვერდის აღწერა: ტურისტებს შესაძლებელობა ექნებათ, დააგენერირონ მათ ინტერესებზე მორგებული, პერსონალიზირებული, ქვეყნის გზამკვლევი. ასევე, მათი კონტრიბუციის პოსტის სახით ნახვის. ვიდეორგოლის აღწერა: ვიდეორგოლი შედგება ორი ნაწილისგან, პირველ ნაწილში შერჩეული პოსტების მეშვეობით ვმოგზაურობთ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში, ვიდეოს ახმოვანებენ თავად პოსტის ავტორები. მეორე ნაწილში, კი დამატებულია გრაფიკული ელემენტი, რომელიც აღწერს ამ პოსტების შეგროვების და ანალიზის მეთოდს და მოუწოდებს მაყურებელს თავისი გზამკვლევის დაგენერებისკენ. წიგნი : შეიქმნა 3 წიგნი - ღვინო და გასტრონომია, ბუნება და თავგადასავლები, ისტორია და კულტურა.
კამპანია სრულად აგებულია ტურისტების შთაბეჭდილებებსა და ემოციებზე საქართველოში მოგზაურობისას.
Emotions are Georgia-ს პრეზენტაცია სასტუმრო „სტამბაში“ გაიმართა. განთავსდა სპეციალური ინტერაქტიული სტენდი, სადაც გამოიფინა წიგნები და ინფორმაცია პროექტის შესახებ, სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, საკუთარ ინტერესზე მორგებული პერსონალური ციფრული გზამკვლევი შეედგინათ და დაეთვალიერებინათ”, - ნათქვამია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => Emotions are Georgia - ახალი კამპანია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => emotions-are-georgia-akhali-kampania-turizmis-erovnuli-administraciisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-19 13:14:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-19 09:14:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=267397 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 80 [max_num_pages] => 27 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b9fac6855d4ef7e10c1775f936470f6d [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები