მეტროსადგური “უნივერსიტეტი” სექტემბრის ბოლოს გაიხსნება

პოპულარული

მეტროსადგური “უნივერსიტეტი” სექტემბრის ბოლოს გაიხსნება

„მეტროსადგურ უნივერსიტეტის გახსნა სექტემბრის ბოლოს, მაქსიმუმ ოქტომბრის პირველი კვირისთვის იგეგმება,“ – ამის შესახებ  მუნიციპალური განვითარების ფონდში „ფორტუნას“ განუცხადეს.

მათივე თქმით,  ამჟამად მეტროსადგურში ტესტირების რეჟიმი მიმდინარეობს, რაც დაახლოებით 20 სექტემბრისთვის დასრულდება.

უწყების ცნობით, მეტროსადგურ უნივერსიტეტის  სარემონტო სამუშაოები 21 ივლისს დასრულდა, მას შემდეგ ტესტირების რეჟიმი მიმდინარეობს.

მას შემდეგ, რაც  ტესტირების რეჟიმი დასრულდება, კიდევ  რამდენიმე დღე დასუფთავება-მოწესრიგებას დასჭირდება.

 

 

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

6 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => municipaluri-ganvitarebis-fondi
                                    [1] => metrosadguri-univesriteti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 160633
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => municipaluri-ganvitarebis-fondi
                                    [1] => metrosadguri-univesriteti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 160633
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2394
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => municipaluri-ganvitarebis-fondi
                                    [1] => metrosadguri-univesriteti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => municipaluri-ganvitarebis-fondi
                                    [1] => metrosadguri-univesriteti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (160633) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (12293,2394)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 281544
                    [post_author] => 21
                    [post_date] => 2018-09-05 14:33:14
                    [post_date_gmt] => 2018-09-05 10:33:14
                    [post_content] => თბილისი-რუსთავის დამაკავშირებელი ავტობანის მიმდებარედ მცხოვრები მოსახლეობა უსაფრთხო ადგილას გასახლებას ითხოვს. ავტობანის მშენებლობის ორი ფაზა თითქმის დასრულებულია, გარკვეულ მონაკვეთზე სამშენებლო პროცესი კი, დროებით შეჩერებულია.

რუსთავის გზატკეცილის 16 ა/ბ კორპუსის მცხოვრებლები ამბობენ, რომ ე.წ. ხრუშჩოვკის ტიპის კორპუსები, რომელთაც ისედაც ავარიული სტატუსი აქვთ, გზის მშენებლობლის პერიოდში შესაძლოა, დაინგრეს. ამას ადგილობრივები სხვადასხვა კვლევის დასკვნის საფუძველზე ამბობენ და ავარიული შენობებიდან გასახლებას ითხოვენ.

ავტობანის მშენებლობას მუნიციპალური განვითარების ფონდი აზიის განვითარების ბანკის დაფინანსებით ახორციელებს. ფონდის აღმასრულებელი დირექტორი, გიორგი შენგელია ამბობს, რომ მოსახლეობის გასახლება უწყების კომპეტენციაში არ შედის და მშენებლობა კორპუსებს ხელს არ უშლის. გარდა ამისა, მუნიციპალური განვითარების ფონდში "ფორტუნას" განუცხადეს, რომ ადგილობრივი მოსახლეობა კუთვნილი კორპუსების დატოვების სანაცვლოდ, ერთ კვადრატულ მეტრში ათას ამერიკულ დოლარს ითხოვს, რა თანხაც ფონდისთვის მიუღებელია.

რა პრობლემების წინაშე დგას რუსთავი-თბილისის დამაკავშირებელი მაგისტრალის მიმდებარედ მცხოვრები მოსახლეობა და როგორია მუნიციპალური განვითარების ფონდის პასუხი, სიუჟეტიდან შეიტყობთ.

 


თათია კაკიაშვილი

[post_title] => ავარიული "ხრუშჩოვკები" ავტობანის მიმდებარედ - მოსახლეობა გზის მშენებლობას აპროტესტებს [ვიდეო] [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avariuli-khrushchovkebi-avtobanis-mimdebared-mosakhleoba-gzis-msheneblobas-aprotestebs-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-05 14:36:21 [post_modified_gmt] => 2018-09-05 10:36:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=281544 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 279869 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-08-31 12:47:53 [post_date_gmt] => 2018-08-31 08:47:53 [post_content] => საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს მუნიციპალური განვითარების ფონდი, დუშეთის მუნიციპალიტეტში, როშკა-არხოტის საავტომობილო გზის რეაბილიტაციას ახორციელებს. პროექტის ფარგლებში, 28 კილომეტრიანი გზა მთლიანად გაიჭრა და მაღალი გამავლობის ავტომობილებს გადაადგილება შეუძლიათ. რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ინფორმაციით, სამშენებელო ობიექტი დუშეთის მუნიციპალიტეტში, სოფელ როშკადან იწყება, გადადის არხოტის უღელტეხილზე და მდინარე ასას ხეობის გავლით, სოფელ ამღაში მთავრდება. ამ მონაკვეთზე მხოლოდ საცალფეხო ბილიკი არსებობდა. პროექტის ფარგლებში კი, გაიჭრა 6 მ. სიგანის 28 კმ-იანი გრუნტის საავტომობილო გზა, დაგეგმილია ნაპირდამცავი ნაგებობებისა და ხიდების მოწყობა. უწყების ცნობითვე, ზღვის დონიდან 3000 მეტრის სიმაღლეზე მდებარე უღელტეხილზე მკაცრი და ხანგრძლივი ზამთარია, რაც სამუშაო პროცესს ართულებს. გზის არარსებობის გამო, წლების განმავლობაში, საზღვრისპირა სოფელი არხოტი მოსახლეობისგან თითქმის დაიცალა და ახლა იქ მხოლოდ 4 ოჯახი ცხოვრობს.
”სტრატეგიული დატვირთვის გარდა, პროექტს დიდი მნიშვნელობა აქვს რეგიონის ეკონომიკური განვითარებისთვის. ეს გზა ხელს შეუწყობს მხარეში ადგილობრივების დაბრუნებას და ხევსურეთის ტურისტული პოტენციალის ზრდას,“ - აცხადებენ რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროში. 
[post_title] => როშკა-არხოტის გზის მშენებლობა აქტიურ ფაზაშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => roshka-arkhotis-gzis-mshenebloba-aqtiur-fazashia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-31 12:47:53 [post_modified_gmt] => 2018-08-31 08:47:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=279869 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 278708 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-08-27 12:43:26 [post_date_gmt] => 2018-08-27 08:43:26 [post_content] => საქართველოს რეგიონული განვითრებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს მუნიციპალური განვითარების ფონდი, თბილისში, მდინარე ვერეს კალაპოტის ფორმირების სამუშაოებს ახორციელებს. პროექტი ევროპის საინვესტიციო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით ხორციელდება და მისი ღირებულება 10 მილიონ ლარს სცდება. სამუშაოების მიმდინარეობას ადგილზე მუნიციპალური განვითარების ფონდის აღმასრულებელი დირექტორი გიორგი შენგელია და ვაკის რაიონის გამგებელი ნოდარ ტურძელაძე ადგილზე გაეცნენ. მდინარე ვერეს კალაპოტის ფორმირების სამუშაოები ითვალისწინებს: მზიურის პარკიდან ვაკის სასაფლაოს ტერიტორიამდე, მდინარის კალაპოტის გაწმენდას, ფორმირებას და მცირე მონაკვეთზე მის მოქცევას ბეტონის მოქნილ ლეიბებით დაცულ არხში. მუნიციპალური განვითარების ფონდმა 2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შემდეგ არაერთი მნიშვნელოვანი პროექტი განახორციელა, როგორიცაა: წყნეთი- ბეთანიის გზის მშენებლობა, მდინარე ვერეს კალაპოტში ნატანდამჭერი და ნაპირსამაგრი კედლის მშენებლობა. ფონდი, ასევე ახორციელებს მზიურის პარკის რეაბილიტაციას. [gallery columns="4" link="file" ids="278710,278711,278712,278713"] [post_title] => ვერეს კალაპოტის ფორმირებაზე 10 მილიონი დაიხარჯება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => veres-kalapotis-formirebaze-10-milioni-daikharjeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-27 12:54:56 [post_modified_gmt] => 2018-08-27 08:54:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=278708 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 281544 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-09-05 14:33:14 [post_date_gmt] => 2018-09-05 10:33:14 [post_content] => თბილისი-რუსთავის დამაკავშირებელი ავტობანის მიმდებარედ მცხოვრები მოსახლეობა უსაფრთხო ადგილას გასახლებას ითხოვს. ავტობანის მშენებლობის ორი ფაზა თითქმის დასრულებულია, გარკვეულ მონაკვეთზე სამშენებლო პროცესი კი, დროებით შეჩერებულია. რუსთავის გზატკეცილის 16 ა/ბ კორპუსის მცხოვრებლები ამბობენ, რომ ე.წ. ხრუშჩოვკის ტიპის კორპუსები, რომელთაც ისედაც ავარიული სტატუსი აქვთ, გზის მშენებლობლის პერიოდში შესაძლოა, დაინგრეს. ამას ადგილობრივები სხვადასხვა კვლევის დასკვნის საფუძველზე ამბობენ და ავარიული შენობებიდან გასახლებას ითხოვენ. ავტობანის მშენებლობას მუნიციპალური განვითარების ფონდი აზიის განვითარების ბანკის დაფინანსებით ახორციელებს. ფონდის აღმასრულებელი დირექტორი, გიორგი შენგელია ამბობს, რომ მოსახლეობის გასახლება უწყების კომპეტენციაში არ შედის და მშენებლობა კორპუსებს ხელს არ უშლის. გარდა ამისა, მუნიციპალური განვითარების ფონდში "ფორტუნას" განუცხადეს, რომ ადგილობრივი მოსახლეობა კუთვნილი კორპუსების დატოვების სანაცვლოდ, ერთ კვადრატულ მეტრში ათას ამერიკულ დოლარს ითხოვს, რა თანხაც ფონდისთვის მიუღებელია. რა პრობლემების წინაშე დგას რუსთავი-თბილისის დამაკავშირებელი მაგისტრალის მიმდებარედ მცხოვრები მოსახლეობა და როგორია მუნიციპალური განვითარების ფონდის პასუხი, სიუჟეტიდან შეიტყობთ.  

თათია კაკიაშვილი

[post_title] => ავარიული "ხრუშჩოვკები" ავტობანის მიმდებარედ - მოსახლეობა გზის მშენებლობას აპროტესტებს [ვიდეო] [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avariuli-khrushchovkebi-avtobanis-mimdebared-mosakhleoba-gzis-msheneblobas-aprotestebs-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-05 14:36:21 [post_modified_gmt] => 2018-09-05 10:36:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=281544 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 30 [max_num_pages] => 10 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 72b3a7d0f1bfd52439c9cdba662f5a0c [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები