მშვიდობის ხიდი სუფთავდება (ფოტოები)

პოპულარული

მშვიდობის ხიდი სუფთავდება (ფოტოები)

რიყის პარკთან არსებული მშვიდობის ხიდი სუფთავდება.

გეგმური სამუშაოების ფარგლებში, მშვიდობის ხიდის, როგორც გარე კარკასის, ასევე შიდა საფეხმავლო ნაწილის მორეცხვა-დასუფთავება მოხდება.  სამუშაოები დღეს დაიწყო და ხუთი დღის განმავლობაში გაგრძელდება.

დასუფთავების სამუშაოებს დედაქალაქის მერი კახა კალაძე და მერის მოადგილე მაია ბითაძე გაეცნენ. ადგილზე ასევე, იმყოფებოდა კეთილმოწყობის საქალაქო სამსახურის უფროსი გივი კუბლაშვილი.

„სამუშაოები ხუთი დღის განმავლობაში გაგრძელდება. დასუფთავების სამუშაოებს კონტრაქტორი კომპანია ასრულებს, რომელიც ხიდის განათებასაც უზრუნველყოფს“, – განაცხადა გივი კუბლაშვილმა.

ტენდერში გამარჯვებული მერიის კონტრაქტორი კომპანია შპს „X-ვექტორი“ მშვიდობის ხიდის მოვლა-პატრონობას ყოველდღიურ რეჟიმში ახორციელებს. დაზიანების შემთხვევაში, კომპანია ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულების შესრულებას – LED სანათების, მოაჯირებისა და საფეხმავლო ბილიკების რეაბილიტაციასა და გამოცვლას უზრუნველყოფს.

დედაქალაქის ბიუჯეტიდან 2017 წელს მშვიდობის ხიდის მოვლა-პატრონობისთვის 465 000 ლარია გამოყოფილი.

მშვიდობის ხიდი სააკაშვილის პრეზიდენტობის დროს აშენდა. მისი ოპონენტები და მომდევნო სახელისუფლებო გუნდიც ამ ხიდს მუდმივად აკრიტიკებდა. განიხილებოდა მისი დაშლის გეგმაც.

შეგახსენებთ, რომ კახა კალაძე მოვალეობის შესრულებას კვირაზე მეტია შეუდგა. როგორც ჩანს ქალაქის სისუფთავეს ის დიდ ყურადღებას უთმობს. თანამდებობის დანიშვნის პირველივე დღეებში მან შესაბამის სამსახურს მიწისქვეშა გადასასვლელების დასუფთავება დაავალა.

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

21 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kakha-kaladze
                                    [1] => meria
                                    [2] => mshvidobis-khidi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 189433
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kakha-kaladze
                                    [1] => meria
                                    [2] => mshvidobis-khidi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 189433
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 202
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kakha-kaladze
                                    [1] => meria
                                    [2] => mshvidobis-khidi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kakha-kaladze
                                    [1] => meria
                                    [2] => mshvidobis-khidi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (189433) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (5902,202,203)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 234091
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-04-19 16:06:24
                    [post_date_gmt] => 2018-04-19 12:06:24
                    [post_content] => ყოფილი იპოდრომის მიმდებარედ, ცინცაძე-კარტოზიას ქუჩების გადაკვეთაზე მერია ახალი სატრანსპორტო ესტაკადის აშენებას აპირებს.

ამის შესახებ თბილსის მერმა, კახა კალაძემ 17 აპრილს დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე ისაუბრა. ესტაკადის მშენებლობისთის 2 მლნ 700 ათასი ლარია გამოყოფილი და 5 თვეში დასრულდება.

მერიის განცხადებით, გზაგამტარი უსაფრთხო და შეუფერხებელ მოძრაობას უზრუნველყოფს, შეამცირებს ტრანსპორტის გადაადგილების დროს და განტვირთავს მოძრაობას საბურთალოს ცენტრალურ ნაწილში.

https://www.facebook.com/CityHallofTbilisi/videos/1232654316838002/

მერიის მიერ შემოთავაზებული ამ ვიდეორგოლის საპასუხოდ, არასამთავრობო ორგანიზაციებმა შექმნეს ტრანსპორტის სპეციალისტების მიერ რეალური ნაკადების შესწავლით და სხვა პარამეტრების გათვალისწინებით სიმულირებული ვიდეო რგოლი, რომელიც განსხვავებულ სურათს ქმნის.



არასამთავრობო სექტორის ნაწილი ამბობს, რომ გზაგამტარი მის მთავარ ფუნქციას ვერ შეასრულებს, მილიონები ტყუილად დაიხარჯება, პრობლემა კი უფრო გამწვავდება.

როგორც "ფორტუნასთან" ორგანიზაცია "იარე ფეხით" პროექტების კოორდინატორმა, ხათუნა გველესიანმა განაცხადა, ახალი გზაგამტარი საცობებს ვერ განტვირთავს.
"რა გამტარიანობაც წარმოიქმნება ის ისევ შეივსება რამდენიმე წელიწადში ავტომანქანებით.  ქვეითებისთვის სრულიად მიუვალი ხდება ამ მხრიდან იპოდრომის ტერიტორია. ამდენი არ უნდა იხარჯებოდეს, ასეთ პროექტებში. ამ თანხით, 100 ავტობუსის შეძენაა შესაძლებელი. ასევე სრულიად დაუშვებელია 87 ხის მოჭრა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ქვეყანა, N1 -ია ჰაერის დაბინძურების მხრივ", – განაცხადა ხათუნა გველესიანმა, რომლის ორგანიზაცია დღეს ამ პროექტის შეჩერების მოთხოვნით მერიასთან აქციას მართავს.
მისივე თქმით, ბევრად უმჯობესი იქნებოდა ამ ადგილის შუქნიშნებით დარეგულირება, რომ გადაადგილება ქვეითებისთვისაც მოსახერხებელი იყოს და მძღოლებისთვისაც. ამ პროექტის მეტი დასაბუთება და კვლევა შვიდმა არასამთავრობო ორგანიზაციამ მოითხოვა. პეტიციის სახით კი 2000-ზე მეტი ხელმოწერა შეგროვდა. ამავე პრობლემაზე წერს "არქიტექტურული ფორუმიც".  ახალ კვანძზე შეუფრხებლად და სწრაფად რომ გაივლის ნაკადი, მიადგება ახალ გზაჯვარედინს და ინჟინრები კიდევ ერთ ესტაკადას გამოაცხობენ.. და მერე, კიდევ ერთს და ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი.  ტრაგედია ისაა, რომ ( პეკინის გაცამლხრივების არ იყოს) განხორციელების შემდეგ არავინ შეაფასებს და იტყვის რომ ექსპერიმენტმა გაამართლა ან არ ივარგა. უბრალოდ ფული დაიხარჯება და იქ წავა ალბათ სადაც საჭიროა. "არაფერს ისეთს არ აშავებს" არც პანორამა, არც ბილტმორი, არც ფსიქიატრიულის დანგრევა, არც პეკინის გაცალმხრივება - ცალ-ცალკე აღებული არც ერთი არაა ქალაქის პირწმინდად დამაქცევარი. მაგრამ ჯამში საშინელებაში ვცხოვრობთ, რომელიც ასეთი "პატარ-პატარა" დეტალებისგან შედგება. საზოგადოების ამ ნაწილის მოთხოვნას, მერია არ ითვალისწინებს და პროექტის განხორციელებას ამ არგუმენტების მიუხედავად, დამატებითი კვლევის გარეშე გეგმავს.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => "ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი" - რა საფრთხეს შეიცავს იპოდრომთან ესტაკადის მშენებლობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ase-shegvrcheba-estakadebis-qalaqi-ra-safrtkhes-sheicavs-ipodromtan-estakadis-mshenebloba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 16:09:34 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 12:09:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=234091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 233061 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-04-17 10:32:45 [post_date_gmt] => 2018-04-17 06:32:45 [post_content] => დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ გამგეობების 3-თვიანი მუშაობა შეაჯამა. როგორც მან მთავრობის სხდომის დაწყებამდე განაცხადა, წლის პირველი კვარტლის მონაცემებით გამგეობების უმრავლესობამ 91-98%-იანი შესრულების შედეგი აჩვენა. მერის ინფორმაციით, სამი თვის განმავლობაში ჯამში მოეწყო გზები 169 მისამართზე. რეაბილიტირდა და მოეწყო 25 სკვერი. სპორტული და გასართობი ინფრასტრუქტურა მოეწყო 47 მისაართზე. სანიაღვრე ქსელი მოეწყო 44 მისამართზე. სოციალური დახმარება გამოეყო 37 600 ბენეფიციარს. „არის რამდენიმე რაიონი, რომელთაც პატარა ჩამორჩენა აქვთ 75-78 პროცენტიანი შესრულება, აქ მინდა გთხოვოთ რომ გავაუმჯობესოთ ეს შედეგი. რაც შეეხება სამგორის რაიონს, მას ქონდა 58%-იანი შესრულება და მგონია რომ სერიოზულ პრობლემას წარმოადგენს, თუმცა გამგებელმა განცხადება დაწერა გადადგომასთან დაკავშირებით,“ - აღნიშნა კალაძემ. მისივე თქმით, იწყება ახალი სატრანსპორტო ცინცაძე-კარტოზიას კვანძის მშენებლობა, რომელიც 2.700 მლნ ლარი დაჯდება და 5 თვეში დასრულდება. „ჩვენ როცა ვსაუბრობთ ქალაქის საჭიროებებზე შეიძლება მოგვიწიოს გარკვეული მშენებლობების შეჩერება, ნებართვების არ გაცემა, რამაც შეიძლება უკმაყოფილება გამოიწვიოს მოქალაქეების. შეიძლება მოგვიწიოს ხეების გადარგვა, მოჭრა, თუმცა ეს მიმართულია იმისკენ, რომ ხვალინდელი თბილისი იყოს უკეთესი,“ - განაცხადა კალაძემ. [post_title] => ქალაქის საჭიროებებიდან გამომდინარე შეიძლება მოგვიწიოს ხეების გადარგვა, მოჭრა - კალაძე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qalaqis-sachiroebebidan-gamomdinare-sheidzleba-mogviwios-kheebis-gadargva-mochra-kaladze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-17 10:33:51 [post_modified_gmt] => 2018-04-17 06:33:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=233061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 232827 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-16 15:03:52 [post_date_gmt] => 2018-04-16 11:03:52 [post_content] => ქვემო და ზემო ფონიჭალის დამაკავშირებელი მიწისქვეშა სარკინიგზო გზაგამტარის მშენებლობის პროცესი აქტიურ ფაზაშია. მერიის ინფორმაციით, მიწისქვეშა სარკინიგზო გზაგამტარი გოფრირებული ლითონის კონსტრუქციით მოეწყობა. გზაგამტარის სიგრძე სულ 42 მეტრი, სიგანე 11 მეტრი, ხოლო სიმაღლე 4.5 მეტრი იქნება. გვირაბის საავტომობილო სავალი ნაწილის სიგანე შვიდ მეტრს შეადგენს, ტროტუარების კი - ორ-ორ მეტრს. პროექტის მიხედვით, მოეწყობა გზაგამტართან  მისასვლელი საავტომობილო გზა, რომელიც 300 მეტრი იქნება. მშენებლობის პროცესს და მასთან მისასვლელი გზის სარეაბილიტაციო სამუშაოებს დედაქალაქის მერი გაეცნო.
„აღნიშნული პროექტის დასრულებას დაახლოებით, სამი-ოთხი თვე დასჭირდება. ძალიან მნიშვნელოვან პროექტს ვახორციელებთ, რომლის ფარგლებშიც, დაახლოებით, 50 მეტრიანი გვირაბი გაკეთდება, რომელიც რკინიგზის მაგისტრალის ქვეშ გაივლის. ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების დროს, ამ პროექტზე ძალიან დიდი მოთხოვნა იყო. ჩემი დაპირება იყო, რომ მას აუცილებლად გავაკეთებდით. სამუშაოები უკვე დაწყებულია და მისი ღირებულება დაახლოებით, 2 300 000 ლარია. ადრე შემოვლითი გზით ერთმანეთთან დასაკავშირებლად, ადგილობრივ მოსახლეობას შვიდი კილომეტრით მეტი გზა უნდა გაევლო, ახლა კი, გზები ერთმანეთს დაახლოებით, 50 მეტრიანი გვირაბით დაუკავშირდება“, - განაცხადა კახა კალაძემ.
ქვემო და ზემო ფონიჭალის დასახლებებს რკინიგზის ხაზი კვეთს, რომლის დამაკავშირებელი უახლოესი წერტილი მარნეულისა და რუსთავის გზატკეცილების გადაკვეთის ადგილია. აღნიშნულ ორ დასახლებას შორის უმოკლესი სამანქანო გზის მანძილი შვიდი კილომეტრია. ზემოხსენებული პროექტი კი, რკინიგზას გვირაბის საშუალებით, ლ. ღოღობერიძის ქუჩის მიმდებარედ კვეთს და მანძილს 500 მეტრამდე ამცირებს, რაც ავტოსატრანსპორტო საშუალებების მფლობელებს დროსა და ხარჯებს უზოგავს. ასევე, შეამცირებს სატრანსპორტო ნაკადს მარნეულისა და რუსთავის გზატკეცილების გადაკვეთაზე. სამშენებლო სამუშაოებს შპს „სამშენებლო კომპანია მამისონი“ აწარმოებს. დედაქალაქის ბიუჯეტიდან პროექტზე 2 350 000 ლარი დაიხარჯება. მშენებლობა მიმდინარე წლის მარტში დაიწყო და ოთხი თვე გაგრძელდება.     [post_title] => როგორ დაუკავშირდება ქვემო და ზემო ფონიჭალა ერთმანეთს [ფოტო] [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogor-daukavshirdeba-qvemo-da-zemo-fonichala-ertmanets-foto [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-16 15:05:44 [post_modified_gmt] => 2018-04-16 11:05:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=232827 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 234091 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-19 16:06:24 [post_date_gmt] => 2018-04-19 12:06:24 [post_content] => ყოფილი იპოდრომის მიმდებარედ, ცინცაძე-კარტოზიას ქუჩების გადაკვეთაზე მერია ახალი სატრანსპორტო ესტაკადის აშენებას აპირებს. ამის შესახებ თბილსის მერმა, კახა კალაძემ 17 აპრილს დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე ისაუბრა. ესტაკადის მშენებლობისთის 2 მლნ 700 ათასი ლარია გამოყოფილი და 5 თვეში დასრულდება. მერიის განცხადებით, გზაგამტარი უსაფრთხო და შეუფერხებელ მოძრაობას უზრუნველყოფს, შეამცირებს ტრანსპორტის გადაადგილების დროს და განტვირთავს მოძრაობას საბურთალოს ცენტრალურ ნაწილში. https://www.facebook.com/CityHallofTbilisi/videos/1232654316838002/ მერიის მიერ შემოთავაზებული ამ ვიდეორგოლის საპასუხოდ, არასამთავრობო ორგანიზაციებმა შექმნეს ტრანსპორტის სპეციალისტების მიერ რეალური ნაკადების შესწავლით და სხვა პარამეტრების გათვალისწინებით სიმულირებული ვიდეო რგოლი, რომელიც განსხვავებულ სურათს ქმნის. არასამთავრობო სექტორის ნაწილი ამბობს, რომ გზაგამტარი მის მთავარ ფუნქციას ვერ შეასრულებს, მილიონები ტყუილად დაიხარჯება, პრობლემა კი უფრო გამწვავდება. როგორც "ფორტუნასთან" ორგანიზაცია "იარე ფეხით" პროექტების კოორდინატორმა, ხათუნა გველესიანმა განაცხადა, ახალი გზაგამტარი საცობებს ვერ განტვირთავს.
"რა გამტარიანობაც წარმოიქმნება ის ისევ შეივსება რამდენიმე წელიწადში ავტომანქანებით.  ქვეითებისთვის სრულიად მიუვალი ხდება ამ მხრიდან იპოდრომის ტერიტორია. ამდენი არ უნდა იხარჯებოდეს, ასეთ პროექტებში. ამ თანხით, 100 ავტობუსის შეძენაა შესაძლებელი. ასევე სრულიად დაუშვებელია 87 ხის მოჭრა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ქვეყანა, N1 -ია ჰაერის დაბინძურების მხრივ", – განაცხადა ხათუნა გველესიანმა, რომლის ორგანიზაცია დღეს ამ პროექტის შეჩერების მოთხოვნით მერიასთან აქციას მართავს.
მისივე თქმით, ბევრად უმჯობესი იქნებოდა ამ ადგილის შუქნიშნებით დარეგულირება, რომ გადაადგილება ქვეითებისთვისაც მოსახერხებელი იყოს და მძღოლებისთვისაც. ამ პროექტის მეტი დასაბუთება და კვლევა შვიდმა არასამთავრობო ორგანიზაციამ მოითხოვა. პეტიციის სახით კი 2000-ზე მეტი ხელმოწერა შეგროვდა. ამავე პრობლემაზე წერს "არქიტექტურული ფორუმიც".  ახალ კვანძზე შეუფრხებლად და სწრაფად რომ გაივლის ნაკადი, მიადგება ახალ გზაჯვარედინს და ინჟინრები კიდევ ერთ ესტაკადას გამოაცხობენ.. და მერე, კიდევ ერთს და ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი.  ტრაგედია ისაა, რომ ( პეკინის გაცამლხრივების არ იყოს) განხორციელების შემდეგ არავინ შეაფასებს და იტყვის რომ ექსპერიმენტმა გაამართლა ან არ ივარგა. უბრალოდ ფული დაიხარჯება და იქ წავა ალბათ სადაც საჭიროა. "არაფერს ისეთს არ აშავებს" არც პანორამა, არც ბილტმორი, არც ფსიქიატრიულის დანგრევა, არც პეკინის გაცალმხრივება - ცალ-ცალკე აღებული არც ერთი არაა ქალაქის პირწმინდად დამაქცევარი. მაგრამ ჯამში საშინელებაში ვცხოვრობთ, რომელიც ასეთი "პატარ-პატარა" დეტალებისგან შედგება. საზოგადოების ამ ნაწილის მოთხოვნას, მერია არ ითვალისწინებს და პროექტის განხორციელებას ამ არგუმენტების მიუხედავად, დამატებითი კვლევის გარეშე გეგმავს.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => "ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი" - რა საფრთხეს შეიცავს იპოდრომთან ესტაკადის მშენებლობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ase-shegvrcheba-estakadebis-qalaqi-ra-safrtkhes-sheicavs-ipodromtan-estakadis-mshenebloba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 16:09:34 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 12:09:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=234091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 663 [max_num_pages] => 221 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 487e6f7e9ab6aeebb03297ec0c664875 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები