ნინი ნებიერიძის 2055 ევროიანი ჩანთა (ფოტო)

პოპულარული

ნინი ნებიერიძის 2055 ევროიანი ჩანთა (ფოტო)

ახლახან თბილისში “მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული” გაიმართა, რომლის ფარგლებშიც საქართველოში დიზაინერების ჩვენებებს უამრავი უცხოელი ჟურნალისტი, მოდის ექსპერტი და ბაიერი დაესწრო.

სხვადასხვა მოდის საიტზე თბილისური სთრით სთაილითაც დაინტერესდნენ და ბევრი ფოტო გამოქვეყნდა. ჩვენი ყურადღების ცენტრში მოექცა ბიზნესმენ თემურ უგულავას მესამე ცოლის, მოდელ ნინი ნებიერიძის ჩაცმულობა – უფრო სწორად კი, ჩანთა, რომელიც “ბალენსიაგას” ეკუთვნის, შესაბამისად, დემნა გვასალიას შექმნილია და 2055 ევრო ღირს.

ნინის გარდერობში, ძირითადად, სულ ცნობილი ბრენდების სამოსია, ზოგჯერ ის ამ ძვირფას ტანსაცმელს მეორად სამოსთან ახამებს. ამის შესახებ “ვოგთან” ინტერვიუში აღნიშნა.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => balensiaga
                                    [1] => vogue
                                    [2] => nini-nebieridze
                                    [3] => vogi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 132480
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => balensiaga
                                    [1] => vogue
                                    [2] => nini-nebieridze
                                    [3] => vogi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 132480
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 377
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => balensiaga
                                    [1] => vogue
                                    [2] => nini-nebieridze
                                    [3] => vogi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => balensiaga
                                    [1] => vogue
                                    [2] => nini-nebieridze
                                    [3] => vogi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (132480) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1303,2085,377,10166)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 203771
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-01-11 14:37:30
                    [post_date_gmt] => 2018-01-11 10:37:30
                    [post_content] => ქართველი დიზაინერი ლაშა მდინარაძე, რომლის ბრენდიც „გუდუს“ სახელითაა ცნობილი, უკრაინული „ვოგის“ ყურადღების ცენტრში მოხვდა თავისი ახალი ლუქბუქით, სადაც 2018-2019 წლის შემოდგომა-ზამთრის კოლექციიდან რამდენიმე ნამუშევარია წარმოდგენილი. ლაშა ცხოვრობს და მუშაობს კიევში. „სახის გარეშე“, ასე ჰქვია კამპანიას, რომელიც ამ ფოტოებით წარმოადგინა. დიზაინერს უკრაინუკლი „ვოგი“ აღწერს, როგორც ეკლექტიკისა და მრავალფეროვნების მოყვარულს, რადგან მას უყვარს ერთმანეთთან დაუკავშირებელი სტილის სინთეზი.














                    [post_title] => „სახის გარეშე“ - ლაშა მდინარაძის ახალ კოლექციაზე უკრაინული „ვოგი“ წერს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => 203771-2
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-11 14:38:45
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-11 10:38:45
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=203771
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 198831
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2017-12-21 10:30:52
                    [post_date_gmt] => 2017-12-21 06:30:52
                    [post_content] => როგორ დაიპყრო დემნას „ბალენსიაგამ“ მსოფლიო და როგორ ჩამოაყალიბა „ინტრიგანმა" დიზაინერმა მთელი თაობის ესთეტიკა - მოდურმა გამოცემა i-D-მ ქართველი დიზაინერის სტილს საკმაოდ ვრცელი სტატია მიუძღვნა.

2017 წელი ნამდვილად ბალენსიაგას წელია. მოდა ყოველ წამს ვითარდება, იცვლება და წარსულზე საუბარი ხშირად მოდის ექსპერტებსაც კი უჭირთ. ალექსანდრე ვონგის შემოქმედება ნამდვილად დასამახსოვრებელი იყო, თუმცა მას შემდეგ რაც ბრენდს სათავაში ქართველი დიზაინერი ჩაუდგა, ბალენსიაგამ სრული „დემნიფიკაცია“ განიცადა და თითქოს მოდის სახლი მანამდე არც კი არსებობდა.



დემნა და "ბალენსიაგა" ეს არის ერთი მთლიანობა, იდეალური კავშირი რომელმაც მოდის სახლს არნახული წარმატება მოუტანა. „ბალენსიაგა“ მსოფლიოში ყველაზე პოპულარულ და მოთხოვნად ბრენდად ჩამოყალიბდა, რაც მის კომერციულ წარმატებაზეც აისახა. ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ვონგი თავის საქმეს ცუდად აკეთებდა, ან პროდუქციას ვერ ყიდდა, უბრალოდ დემნამ ყველაფერი სხვა დონეზე აიყვანა.

ერთი შეხედვით სასაცილო, ირონიული, რევოლუციური და თითქოს უცნაური ნივთების შექმნით ქართველმა „შემოქმედმა“ ნამდვილი ფურორი მოახდინა. ამასთან აღსანიშნავია, რომ გვასალიას სამოსი საკმაოდ ძვირი ღირს, თუმცა კოლექცია დახლებზე გამოჩენისთანავე ქრება.



 

 
                    [post_title] => „ბალენსიაგას“ სრული „დემნიფიკაცია“ - როგორ დაიპყრო დემნა გვასალიამ მსოფლიო
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => balensiagas-sruli-demnifikacia-rogor-daipyro-demna-gvasaliam-msoflio
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-21 12:19:38
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-21 08:19:38
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=198831
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 187892
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-16 17:08:25
                    [post_date_gmt] => 2017-11-16 13:08:25
                    [post_content] => მოდის სამყაროს გავლენიანი ჟურნალი Vogue მკითხველს საქართველოში მოგზაურობას ურჩევს. ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, ჟურნალი Vogue საქართველოს შესახებ წერს.

„საქართველო სწრაფ გზას დაადგა და მალე ახალი ბერლინი ან პრაღა გახდება. უმჯობესია დროულად ეწვიოთ ამ ქვეყანას იმიტომ, რომ ცოტა ხანში საქართველოში გამგზავრების იდეა ყველას მოუვა თავში“, - წერს სტატიის ავტორი კარენ ლოფტუსი.

ჟურნალისტი სტატიაში საქართველოს გეოგრაფიულ მდებარეობსაც აღწერს და განსაკუთრებულ ყურადღებას ქვეყნის მრავალფეროვან კულტურას უთმობს.
„აღმოსავლეთ ევროპის მეზობლების მსგავსად საქართველო რადარებიდან გამქრალი იყო, 1991 წელს რუსეთისგან დამოუკიდებელი გახდა და სახელწოდება საქართველოს საბჭოთა სოციალისტური რესპუბლიკიდან მხოლოდ საქართველო დარჩა. თუმცა დამოუკიდებლობის მოპოვების შემდეგ ქვეყანა მძიმე მდგომარეობაში იყო, 1997 წელს საქართველოს სულ რაღაც 1500 ვიზიტორი ჰყავდა, თუმცა ამ ქვეყანამ მოახერხა და ტურისტების ნაკადი საგრძნობლად გაზარდა. 2016 წელს საქართველომ მე-6 მილიონე საერთაშორისო მოგზაურის ვიზიტი აღნიშნა“, - წერის სტატიაში.
Vogue-ის ჟურნალისტის თქმით, საქართველოს ტურისტული მიმართულებით საერთაშორისო მედია სულ უფრო ინტერესდება: „New York Times-მა 2015 წელს საქართველო მსოფლიოს 52 ტურისტულ მიმართულებაში შეიყვანა, რომელსაც აუცილებლად უნდა ეწვიო. კახურ ღვინოზე წერს პოპულარული სამოგზაურო ჟურნალი „Condé Nast Traveler.“  ტელეკომპანია CNN-ის ჟურნალისტი კი ენტონუ ბორდეინი მაყურებელს ურჩევს სამოგზაურო სიაში აუცილებლად დაამატონ საქართველო“. სტატიის ნახვა შესაძლებელია შემდეგ ბმულზე - https://www.vogue.com/article/georgia-tbilisi-where-why-to-go [post_title] => Vogue: საქართველო მალე ახალი ბერლინი, ან პრაღა გახდება - უმჯობესია დროულად ეწვიოთ ამ ქვეყანას [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => vogue-saqartvelo-male-akhali-berlini-an-pragha-gakhdeba-umjobesia-droulad-ewviot-am-qveyanas [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-16 17:23:41 [post_modified_gmt] => 2017-11-16 13:23:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187892 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 203771 [post_author] => 23 [post_date] => 2018-01-11 14:37:30 [post_date_gmt] => 2018-01-11 10:37:30 [post_content] => ქართველი დიზაინერი ლაშა მდინარაძე, რომლის ბრენდიც „გუდუს“ სახელითაა ცნობილი, უკრაინული „ვოგის“ ყურადღების ცენტრში მოხვდა თავისი ახალი ლუქბუქით, სადაც 2018-2019 წლის შემოდგომა-ზამთრის კოლექციიდან რამდენიმე ნამუშევარია წარმოდგენილი. ლაშა ცხოვრობს და მუშაობს კიევში. „სახის გარეშე“, ასე ჰქვია კამპანიას, რომელიც ამ ფოტოებით წარმოადგინა. დიზაინერს უკრაინუკლი „ვოგი“ აღწერს, როგორც ეკლექტიკისა და მრავალფეროვნების მოყვარულს, რადგან მას უყვარს ერთმანეთთან დაუკავშირებელი სტილის სინთეზი. [post_title] => „სახის გარეშე“ - ლაშა მდინარაძის ახალ კოლექციაზე უკრაინული „ვოგი“ წერს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 203771-2 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-11 14:38:45 [post_modified_gmt] => 2018-01-11 10:38:45 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=203771 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 51 [max_num_pages] => 17 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 6dd90b33fc810315a0a5ae8d33f31ad3 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები