ოპერაში ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტი მიმდინარეობს

პოპულარული

ოპერაში ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტი მიმდინარეობს

ამ წუთებში თბილისის ოპერისა და ბალეტის სახელმწიფო თეატრში მომღერალი ანიტა რაჭველიშვილი ევგენი მიქელაძის სახელობის სიმფონიურ ორკესტრთან ერთად კონცერტს მართავს.

ცოტა ხნის წინ მუსიკოსებმა დღეს გარდაცვლილი მსახიობის, გივი ბერიკაშვილის ხსოვნას მიაგეს პატივი.

ანიტა რაჭველიშვილი დღევანდელ კონცერტზე ასრულებს არიებს,  რომელიც მის პირველ სოლო ალბომში გაერთიანდება.

 

 

ახალი ამბები / კულტურა /

|

10 აპრილი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anita-rachvelishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 121624
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anita-rachvelishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 121624
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 999
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anita-rachvelishvili
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anita-rachvelishvili
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (121624) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (999)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 211445
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-02-06 12:33:19
                    [post_date_gmt] => 2018-02-06 08:33:19
                    [post_content] => „ნიუ იორკ ტაიმსის“ შემდეგ „მეტროპოლიტენ ოპერაში“ „ტრუბადურის“ წარმოდგენას „ვოგი“ ეხმიანება. ვრცელ მიმოხილვაში, ისევე, როგორც „ნიუ იორკ ტაიმსი“, კიდევ ერთი პოპულარული გამოცემაც განსაკუთრებულ ქებას უძღვნის აზუჩენას როლის შემსრულებელ ქართველ მეცოსოპრანოს. გთავაზობთ ამონარიდს სტატიიდან, სადაც მისი ავტორი ანიტა რაჭველიშვილის ბრწყინვალე გამოსვლაზე აკეთებს აქცენტს.

„ვოგი“ წერს:

„რთულია, წარმატებით შეასრულო მანიპულატორი აზუჩენას როლი, მაგრამ მაკვიკარის დადგმაში სრულიად გამაოგნებელი, თვალებბრიალა ქართველი მეცო-სოპრანოს, ანიტა რაჭველიშვილის მიერ შესრულებული აზუჩენა დამაჯერებელი, ბუნებრივი და დამაბნელებელი ძალის ფიგურაა. რაჭველიშვილის წარმოდგენა სამუდამოდ იბეჭდება მეხსიერებაში"



 
                    [post_title] => „ვოგი“ ანიტა რაჭველიშვილის შესახებ: „ის სამუდამოდ იბეჭდება მეხსიერებაში!..“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => vogi-anita-rachvelishvilis-shesakheb-is-samudamod-ibechdeba-mekhsierebashi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-06 12:33:19
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-06 08:33:19
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=211445
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 207585
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-01-24 16:18:03
                    [post_date_gmt] => 2018-01-24 12:18:03
                    [post_content] => „ნიუ იორკ ტაიმსი“ ქართველი მეცოსოპრანოს, ანიტა რაჭველიშვილის შესახებ სტატიას აქვეყნებს. როგორც წერილშია აღნიშნული, „მეტროპოლიტენ ოპერის“ სცენაზე „ტრუბადურში“ აზუჩენას როლის შესრულებისას, ქართველმა საოპერო მომღერალმა მაყურებელს სისხლი გაუყინა. გთავაზობთ ამონარიდს ცნობილი ამერიკული გამოცემიდან.

„ქართველმა ვარსკვლავმა ვერდის „ტრუბადური“ აქამდე არნახული გრძნობებით გააცოცხლა. ყველაზე ეპიკური და მშფოთვარე პიესა, რომელმაც ესპანელ დრამატურგს ანტონიო გარსია გუტიერესს ნამდვილი დიდება მოუტანა, ოპერის სცენაზე არაერთხელ შესრულებულა. თუმცა, ქართველმა მეცოსოპრანომ ანიტა რაჭველიშვილმა მაყურებლის გაოცება მაინც შეძლო. როგორც კრიტიკოსები აფასებენ, ანიტას მიერ განსახიერებული როლი - ბოშა ქალი აზუჩენა, იმდენად ორგანული და მგრძნობიარე იყო, რომ მაყურებელს სისხლი გაუყინა.

„ტრუბადურის“ პრემიერა მეტროპოლიტენის ოპერის თეატრში რამდენიმე დღის წინ შედგა და მაყურებელს მისი ნახვის საშუალება 15 თებერვლამდე ექნება.

რაც შეეხება ანიტას, მის მიერ შესრულებული ყველა როლი დასამახსოვრებელია, ის იყო არაჩვეულებრივი კარმენი თუ კონჩაკოვნა, თუმცა როგორც ხელოვნებათმცოდნეები აფასებენ, აზუჩენა მისი ხელმეორედ დაბადება იყო. რაჭველიშვილმა როლს ფერების გამა და ემოციური გრადაცია დაუბრუნა. მის მიერ წარმოთქმული ყველა სიტყვა განსაკუთრებული რიტმით გამოირჩევა და გუტიერესის ბოშა ქალს ენით აღუწერელ, სასოწარკვეთილ ელეგანტურობას სძენს“.





 
                    [post_title] => „ნიუ იორკ ტაიმსი“ ანიტა რაჭველიშვილს ხოტბას ასხამს - „მაყურებელს სისხლი გაუყინა...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => niu-iork-taimsi-anita-rachvelishvils-khotbas-askhams-mayurebels-siskhli-gauyina
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-24 16:18:03
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-24 12:18:03
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=207585
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 201120
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-28 13:07:50
                    [post_date_gmt] => 2017-12-28 09:07:50
                    [post_content] => ვერ ვიტყვით, რომ თბილისის ოპერისა და ბალეტის თეატრში 27 დეკემბერს საახალწლო განწყობა სუფევდა. ბავშვთა ჰოსპისის, „ციცინათელების ქვეყანა“ დასახმარებლად გაერთიანებული ხელოვანების მიზანი უბრალოდ კონცერტის გამართვა არ ყოფილა - ამ ღონისძიებას მნიშვნელოვანი მიზანი ჰქონდა, ყურადღება გაემახვილებინა იმაზე, რომ სანამ ადამიანები დღესასწაულებს უდარდელად აღნიშნავენ, მათ გვერდზე არსებობს ხალხი, ვისთვისაც ეს დღესასწაულებიც და მანამდე დღეებიც ძალიან სევდიანია და ამ სევდის მიზეზია ის, რომ მათთვის ყველაზე ახლობელ ადამიანებს ამქვეყნად ყოფნის ცოტა დრო დარჩენიათ... ჰოსპისის მიზანიც სწორედ ეს არის, რომ ბავშვებსა და მათ მშობლებს მძიმე დღეები შეუმსუბუქონ, რამდენადაც ეს შესაძლებელია. კონცერტის დაწყებისას ნანახი ვიდეო, თუ როგორ ეპყრობიან „ციცინათელების ქვეყანაში“ პატარებს ჯანმრთელობის სხვადასხვა მძიმე პრობლემით, კიდევ ერთხელ გვარწმუნებს, რომ ასეთი ადგილი არა მხოლოდ ერთი უნდა იყოს... ამ მიზნისთვის, რამდენიმე კომპანიამ 22 000 ლარი გადარიცხა „ციცინათელების ქვეყნის“ ანგარიშზე. ეს ინფორმაცია მსოფლიოში აღიარებული მეცოსოპრანოსგან, ანიტა რაჭველიშვილისგან მივიღეთ, რომელმაც ჰოსპისის მნიშვნელობაზე ისაუბრა. აქვე მან აღნიშნა, რომ ღონისძიების მეორე განყოფილებაში მეგობრის, ნიკოლოზ რაჭველის ახალ ნაწარმოებს შეასრულებდა და რეპეტიციების დროს გაუმყარდა აზრი იმის შესახებ, რომ რაჭველი არა მხოლოდ მისი ახლო მეგობარი, არამედ მისი ერთ-ერთი საყვარელი კომპოზიტორიცაა...

ნიკოლოზ რაჭველის ახალი ნაწარმოები The Rest is Silence მიეძღვნა მეორე მსოფლიო ომის დროს საკონცენტრაციო ბანაკებში ფაშისტური რეჟიმის მსხვერპლთ, თუმცა ძალადობა და ადამიანების ჩაგვრა დღესაც ძალიან აქტუალური პრობლემებია, უსამართლობასა და სიქტატურების სისასტიკეს დღესაც უამრავი ადამიანი ეწირება. კომპოზიტორის თქმით, პირველ განყოფილებაში ჯოვანი ბატისტა პერგოლეზის მიერ  280 წლის წინ შექმნილი STABAT MATER შეარჩიეს, რადგან საერთო განწყობის შენარჩუნება სურდათ, ახალი ნაწარმოების პრემიერამდე.

[gallery royalslider="1" link="file" ids="201140,201136,201137,201138,201139,201141"]

მეცოსოპრანო ანიტა რაჭველიშვილთან ერთად კონცერტში მონაწილეობდნენ ევგენი მიქელაძის სახელობის საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი, გორის სულხან ცინცაძის სახელობის სამუსიკო კოლეჯის ბავშვთა გუნდი, (ქორმაისტერი - ნინო წიკლაური), საფესტივალო გუნდი (ქორმაისტერი - გიორგი მარგველაშვილი), დირიჟორი - კახი სოლომნიშვილი.

აღსანიშნავია, რომ ნიკოლოზ რაჭველის ახალ ნაწარმოებს წილად უდიდესი აპლოდისმენტები ხვდა, რომელიც რამდენიმე წუთის განმავლობაში არ გაჩერებულა. განსაკუთრებული გახლდათ ანიტა რაჭველიშვილის მონაწილეობა, ვინაიდან მომღერლის ტემბრი და შესრულების ტექნიკა სრულად ესადაგებოდა ნაწარმოების შინაარსსა და პათოსს.

შეგახსენებთ, რომ პროექტის გენერალური პარტნიორი: ხელოვანთა კავშირი „კონცეპტარტი“ იყო, პროექტის მხარდამჭერები - „საქართველოს ბანკი“, „ალტაოქეი“, საერთაშორისო კორპორაცია „აი სი არ“ და კომპანია „დიო“.

კონცერტის მხარდამჭერები გახლდნენ: საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტრო და კომპანია „ბადაგონი“.საინფორმაციო მხარდამჭერები: ტელეკომპანია „იმედი“, რადიოჰოლდინგი „ფორტუნა“, EVENTS ამბები.ge, საინფორმაციო პორტალი 118 08.

ნინო მურღულია
                    [post_title] => ნიკოლოზ რაჭველის ნაწარმოების თბილისური პრემიერა და 22.000 ლარი, რომელიც ბავშვთა ჰოსპისისთვის შეგროვდა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => nikoloz-rachvelis-nawarmoebis-tbilisuri-premiera-da-22-000-lari-romelic-bavshvta-hospisistvis-shegrovda
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-28 13:24:33
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-28 09:24:33
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=201120
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 211445
            [post_author] => 23
            [post_date] => 2018-02-06 12:33:19
            [post_date_gmt] => 2018-02-06 08:33:19
            [post_content] => „ნიუ იორკ ტაიმსის“ შემდეგ „მეტროპოლიტენ ოპერაში“ „ტრუბადურის“ წარმოდგენას „ვოგი“ ეხმიანება. ვრცელ მიმოხილვაში, ისევე, როგორც „ნიუ იორკ ტაიმსი“, კიდევ ერთი პოპულარული გამოცემაც განსაკუთრებულ ქებას უძღვნის აზუჩენას როლის შემსრულებელ ქართველ მეცოსოპრანოს. გთავაზობთ ამონარიდს სტატიიდან, სადაც მისი ავტორი ანიტა რაჭველიშვილის ბრწყინვალე გამოსვლაზე აკეთებს აქცენტს.

„ვოგი“ წერს:

„რთულია, წარმატებით შეასრულო მანიპულატორი აზუჩენას როლი, მაგრამ მაკვიკარის დადგმაში სრულიად გამაოგნებელი, თვალებბრიალა ქართველი მეცო-სოპრანოს, ანიტა რაჭველიშვილის მიერ შესრულებული აზუჩენა დამაჯერებელი, ბუნებრივი და დამაბნელებელი ძალის ფიგურაა. რაჭველიშვილის წარმოდგენა სამუდამოდ იბეჭდება მეხსიერებაში"



 
            [post_title] => „ვოგი“ ანიტა რაჭველიშვილის შესახებ: „ის სამუდამოდ იბეჭდება მეხსიერებაში!..“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => vogi-anita-rachvelishvilis-shesakheb-is-samudamod-ibechdeba-mekhsierebashi
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-02-06 12:33:19
            [post_modified_gmt] => 2018-02-06 08:33:19
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=211445
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 27
    [max_num_pages] => 9
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => aa23664a262a32fb68f4c5378c5f9e48
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები