პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდები საქართველოში: რა ღირს საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა?

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდები  საქართველოში: რა ღირს საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა?

საქართველოში პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდების საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა იყიდება. შპს ”ზიგი” მომხმარებელს ”ლიბჰერის” და ”მილეს” პროდუქციას სთავაზობს. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ”ზიგი” ჩვენს ქვეყანაში აღნიშნული გერმანული ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელია.

”ამ ეტაპზე მომხმარებელს ვთავაზობთ ”ლიბჰერის” ბრენდის მაცივრებს, საყინულეს, ღვინის კარადას, სამედიცინო და სასტუმრო მაცივარებს. ჯამში ამ ბრენდის 25 მოდელია ჩვენთან წარმოდგენილი. რაც შეეხება, ”მილეს” ბრენდს, მასთან ძირითადად შეკვეთებზე ვმუშაობთ. ანუ ტექნიკამომხმარებლის შეკვეთიდან გამომდინარე ჩამოგვაქვს”, – აღნიშნეს კომპანიაში. მათივე ცნობით, გერმანული ხარისხის ტექნიკის შეძენა მომხმარებელს შემდეგ სავაჭრო ობიექტებში შეუძლია: ”სმაილი”, ”ელიტ ელექტორნიქსი”, ”ფორუმ ნიუ ლაითი” და ”ბელჰაუსი”.

”ვთანამშრომლობთ ასევე დიზაუნერულ კომპანიებთან. რაც შეეხება ”ლიბჰერის” და ”მილეს” პროდუქციის ღირებულებს, ფასები იწყება 700 ლარიდან და ადის 10 ათას ლარამდე. თუმცა, კიდევ ერთხელ აღვნიშნავთ, რომ ეს არის უმაღლესი ხარისხის, პრემიუმ კლასის ტექნიკა”, – განმარტეს შპს ”ზიგში”.

მათივე ინფორმაციით, სამომავლოდ კომპანია გაფართოებას, ასევე საფასო პოლიტიკის გადახედვას გეგმავს. ”გვინდა საქართველოს მოსახლეობას უკეთესი ფასები შევთავაზოთ, რათა ყველამ შეძლოს ხარისხიანი ტექნიკის შეძენა”, – განუცხადეს ”ფორტუნას” კომპანიაში.

ცნობისთვის, შპს ”ზიგი” ქართულ ბაზარზე 2015 წლიდანაა წარმოდგენილი.  რაც შეეხება თვითონ გერმანულ ბრენდებს ”ლიბჰერის” და ”მილეს” – ეს არის უძველესი საოჯახო ბრენდები. ”ლიბჰერი” ბაზარზე 65 წელია წარმოდგენილია, ხოლო ”მილე”- 115.  ბრენდების მთავარ მიზანს მომხმარებლისთვის მუდმივად განახლებული, ინოვაციური და ხარისხიანი პროდუქციის მიწოდება წარმოადგენს .

 

 

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 115826
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 115826
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (115826) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (530,401,13970,13971)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 188279
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-17 16:14:40
                    [post_date_gmt] => 2017-11-17 12:14:40
                    [post_content] => ტექნიკის  მწარმოებელმა  ერთ-ერთმა  წამყვანმა  გერმანულმა  ბრენდმა ”ფაკირი” 16  ნოემბერს, 18:30  საათზე, „მომა  თბილისში“ (ზ.  წერეთლის  სახელობის  თანამედროვე  ხელოვნების  მუზეუმი)  ბრენდის  დაარსების  85 წლის  იუბილესთან  დაკავშირებით  გრანდიოზული  ღონისძიება გამართა.

საღამოს  ქართველ  ცნობილ სახეებთან  და მოწვეულ  სტუმრებთან  ერთად  დაესწრო  კომპანიის მმართველი  მენეჯმენტი, რომლებიც  სპეციალურად  ამ  დღისთვის  თურქეთიდან ჩამოვიდნენ.

ცნობისთვის, ”ფაკირი” წვრილი  საყოფაცხოვრებო  ტექნიკის  ერთ-ერთი ლიდერი  მწარმოებელია  მსოფლიო ბაზარზე. კომპანია გერმანიაში, ქ. შტუტგარტში დაფუძნდა ჰ. ვილიელმ კიჩერერის მიერ. ”ფაკირის” ბრენდს საქართველოში კომპანია „მატექს ჯორჯია“ წარმოადგენს, რომელიც ბაზარზე უკვე 17 წელია ოპერირებს, ხოლო განხორციელებული ინვესტიცია 20 მილიონ ლარს შეადგენს. ამჟამად ”ფაკირი”-ს ბრენდის  ტექნიკა  საქართველოში წარმოდგენილია  თორმეტი  მაღაზიითა  და 50- მდე სადილერო  ქსელით. 

როგორც კომპანიაში განმარტავენ, დაფუძნების დღიდან  “”ფაკირი”-ს მისიას  წარმოადგენს თანამედროვე  ტექნოლოგიების  შეტანა თითოეულ  ოჯახში. ამ  მისიას  ბრენდი  დღემდე  წარმატებით  ასრულებს  და  მაღალი  მოთხოვნით სარგებლობს  თურქეთსა  და  მსოფლიოს  60-ზე  მეტ  ქვეყანაში,  სადაც  ხორციელდება  ”ფაკირის”ტექნიკის  ექსპორტი.
”ფაკირი” თავისი წარმოების  ხაზით,  თანამედროვე ტექნოლოგიების ერთ-ერთი ფუძემდებელია მსოფლიო ბაზარზე. სწორედ ამიტომ, ”ფაკირი” მუდმივად  სთავაზობს  მომხმარებლებს ინოვაციური  ტექნოლოგიებითა  და  დახვეწილი  დიზაინით  შექმნილი მრავალფეროვანი ტექნიკის არჩევანს.
[post_title] => საყოფაცხოვრებო ტექნიკის გერმანულმა ბრენდმა ”ფაკირი” 85 წლის იუბილე აღნიშნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sayofackhovrebo-teqnikis-germanulma-brendma-fakiri-85-wlis-iubile-aghnishna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-17 17:16:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-17 13:16:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=188279 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 185385 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-11-08 14:14:27 [post_date_gmt] => 2017-11-08 10:14:27 [post_content] => 7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება. TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით. TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.   [post_title] => TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tom-ford-is-eqsperti-luteciashi-dghes-pekinis-filialshi-fasdaklebaa [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-08 14:56:37 [post_modified_gmt] => 2017-11-08 10:56:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185385 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 179104 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-23 12:28:55 [post_date_gmt] => 2017-10-23 08:28:55 [post_content] => ამერიკული კომპანიები საქართველოს შესაძლებლობებით დაინტერესდნენ - ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოსა და "საქაერონავიგაციის" წარმომადგენლები საავიაციო ტექნიკის, მეტეოროლოგიური და ენერგოეფექტური დაცვის სისტემების მწარმოებელ, მსოფლიოში წამყვან ამერიკულ კომპანიებს შეხვდნენ. აშშ-ს მთავრობისა და საელჩოს მხარდაჭერით, სასტუმრო "თბილისი მარიოტში" ორგანიზებული საქმიანი შეხვედრების ფარგლებში, კომპანიებმა Lockheed Martin-მა, Baron Weather-მა და Nova Power-მა სააგენტოს პირველი მოადგილისგან და შესაბამისი მიმართულების სპეციალისტებისაგან მიიღეს ამომწურავი ინფორმაცია სამოქალაქო ავიაციის დარგის მარეგულირებელ ზოგად საკანონმდებლო ჩარჩოზე, საავიაციო ბაზრის შესაძლებლობებზე და საჭიროებებზე. სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს ინფორმაციით, საავიაციო ტექნიკის მსოფლიოში ცნობილი კომპანია Lockheed Martin-ი გაეცნო თვითმფრინავებისა და ვერტმფრენების რეგისტრაციისა და ექსპლუატაციის პირობებს. გამოითქვა საავიაციო ხელისუფლებასთან და ქართულ ავიაკომპანიებთან სამომავლო შეხვედრისა და თანამშრომლობის სურვილი.
მეტეოროლოგიური მომსახურების მომწოდებელი Baron Weather-ისა და ენერგოეფექტური უაფრთხოების დაცვის სისტემების მწარმოებელი Nova Power-ის წარმომადგენლები კი დაინტერესდნენ ქვეყნის საავიაციო ინფრასტრუქტურით და ქართულ მხარეს შესაბამისი პროდუქტებისა და სერვისის მახასიათებლები გააცნეს.
[post_title] => საავიაციო ტექნიკის მსოფლიოში ცნობილი კომპანია ქართულ მხარესთან ითანამშრომლებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saaviacio-teqnikis-msoflioshi-cnobili-kompania-qartul-mkharestan-itanamshromlebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-23 12:32:54 [post_modified_gmt] => 2017-10-23 08:32:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=179104 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 188279 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-17 16:14:40 [post_date_gmt] => 2017-11-17 12:14:40 [post_content] => ტექნიკის  მწარმოებელმა  ერთ-ერთმა  წამყვანმა  გერმანულმა  ბრენდმა ”ფაკირი” 16  ნოემბერს, 18:30  საათზე, „მომა  თბილისში“ (ზ.  წერეთლის  სახელობის  თანამედროვე  ხელოვნების  მუზეუმი)  ბრენდის  დაარსების  85 წლის  იუბილესთან  დაკავშირებით  გრანდიოზული  ღონისძიება გამართა. საღამოს  ქართველ  ცნობილ სახეებთან  და მოწვეულ  სტუმრებთან  ერთად  დაესწრო  კომპანიის მმართველი  მენეჯმენტი, რომლებიც  სპეციალურად  ამ  დღისთვის  თურქეთიდან ჩამოვიდნენ. ცნობისთვის, ”ფაკირი” წვრილი  საყოფაცხოვრებო  ტექნიკის  ერთ-ერთი ლიდერი  მწარმოებელია  მსოფლიო ბაზარზე. კომპანია გერმანიაში, ქ. შტუტგარტში დაფუძნდა ჰ. ვილიელმ კიჩერერის მიერ. ”ფაკირის” ბრენდს საქართველოში კომპანია „მატექს ჯორჯია“ წარმოადგენს, რომელიც ბაზარზე უკვე 17 წელია ოპერირებს, ხოლო განხორციელებული ინვესტიცია 20 მილიონ ლარს შეადგენს. ამჟამად ”ფაკირი”-ს ბრენდის  ტექნიკა  საქართველოში წარმოდგენილია  თორმეტი  მაღაზიითა  და 50- მდე სადილერო  ქსელით.  როგორც კომპანიაში განმარტავენ, დაფუძნების დღიდან  “”ფაკირი”-ს მისიას  წარმოადგენს თანამედროვე  ტექნოლოგიების  შეტანა თითოეულ  ოჯახში. ამ  მისიას  ბრენდი  დღემდე  წარმატებით  ასრულებს  და  მაღალი  მოთხოვნით სარგებლობს  თურქეთსა  და  მსოფლიოს  60-ზე  მეტ  ქვეყანაში,  სადაც  ხორციელდება  ”ფაკირის”ტექნიკის  ექსპორტი.
”ფაკირი” თავისი წარმოების  ხაზით,  თანამედროვე ტექნოლოგიების ერთ-ერთი ფუძემდებელია მსოფლიო ბაზარზე. სწორედ ამიტომ, ”ფაკირი” მუდმივად  სთავაზობს  მომხმარებლებს ინოვაციური  ტექნოლოგიებითა  და  დახვეწილი  დიზაინით  შექმნილი მრავალფეროვანი ტექნიკის არჩევანს.
[post_title] => საყოფაცხოვრებო ტექნიკის გერმანულმა ბრენდმა ”ფაკირი” 85 წლის იუბილე აღნიშნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sayofackhovrebo-teqnikis-germanulma-brendma-fakiri-85-wlis-iubile-aghnishna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-17 17:16:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-17 13:16:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=188279 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1000 [max_num_pages] => 334 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2f1fa349cf74ca8c4eb922ebe42dc085 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები