პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდები საქართველოში: რა ღირს საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა?

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდები  საქართველოში: რა ღირს საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა?

საქართველოში პრემიუმ კლასის გერმანული ბრენდების საოჯახო და პროფესიონალური ტექნიკა იყიდება. შპს ”ზიგი” მომხმარებელს ”ლიბჰერის” და ”მილეს” პროდუქციას სთავაზობს. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ”ზიგი” ჩვენს ქვეყანაში აღნიშნული გერმანული ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელია.

”ამ ეტაპზე მომხმარებელს ვთავაზობთ ”ლიბჰერის” ბრენდის მაცივრებს, საყინულეს, ღვინის კარადას, სამედიცინო და სასტუმრო მაცივარებს. ჯამში ამ ბრენდის 25 მოდელია ჩვენთან წარმოდგენილი. რაც შეეხება, ”მილეს” ბრენდს, მასთან ძირითადად შეკვეთებზე ვმუშაობთ. ანუ ტექნიკამომხმარებლის შეკვეთიდან გამომდინარე ჩამოგვაქვს”, – აღნიშნეს კომპანიაში. მათივე ცნობით, გერმანული ხარისხის ტექნიკის შეძენა მომხმარებელს შემდეგ სავაჭრო ობიექტებში შეუძლია: ”სმაილი”, ”ელიტ ელექტორნიქსი”, ”ფორუმ ნიუ ლაითი” და ”ბელჰაუსი”.

”ვთანამშრომლობთ ასევე დიზაუნერულ კომპანიებთან. რაც შეეხება ”ლიბჰერის” და ”მილეს” პროდუქციის ღირებულებს, ფასები იწყება 700 ლარიდან და ადის 10 ათას ლარამდე. თუმცა, კიდევ ერთხელ აღვნიშნავთ, რომ ეს არის უმაღლესი ხარისხის, პრემიუმ კლასის ტექნიკა”, – განმარტეს შპს ”ზიგში”.

მათივე ინფორმაციით, სამომავლოდ კომპანია გაფართოებას, ასევე საფასო პოლიტიკის გადახედვას გეგმავს. ”გვინდა საქართველოს მოსახლეობას უკეთესი ფასები შევთავაზოთ, რათა ყველამ შეძლოს ხარისხიანი ტექნიკის შეძენა”, – განუცხადეს ”ფორტუნას” კომპანიაში.

ცნობისთვის, შპს ”ზიგი” ქართულ ბაზარზე 2015 წლიდანაა წარმოდგენილი.  რაც შეეხება თვითონ გერმანულ ბრენდებს ”ლიბჰერის” და ”მილეს” – ეს არის უძველესი საოჯახო ბრენდები. ”ლიბჰერი” ბაზარზე 65 წელია წარმოდგენილია, ხოლო ”მილე”- 115.  ბრენდების მთავარ მიზანს მომხმარებლისთვის მუდმივად განახლებული, ინოვაციური და ხარისხიანი პროდუქციის მიწოდება წარმოადგენს .

 

 

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 115826
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 115826
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => teqnika
                                    [2] => zigi
                                    [3] => libheri
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (115826) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (401,13971,530,13970)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 117570
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-03-24 16:58:47
                    [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:58:47
                    [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS BOTTLED TONIC და BOSS MA VIE FLORALE მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახულიდა ენთუზიაზმით სავსე თანამედროვე მამაკაცის აუცილებელი ატრიბუტია BOSS BOTTLED TONIC, რომელიც თავისი უნიკალური სურნელით ეხმარება მას დასახული მიზნების მიღწევაში. მკვეთრად მამაკაცური ახალი სურნელი - BOSS BOTTLED TONIC ციტრუსების, სუნელების და ხის დახვეწილი ნოტების ელეგანტური სინთეზია, რომელიც სიმსუბუქეს და გრილ არომატს სძენს კლასიკურ სურნელს”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS BOTTLED TONIC სიმბოლურ, კლასიკურ BOSS BOTTLED–ის ფლაკონშია წარმოდგენილი ახალი ლურჯი სითხით და გამოხატავს ამაღლებელ განწყობას და ენერგიას. სუნამო ორნაირ შეფუთვაშია: 50 და 100 მლ-ანში. ”რაც შეეხება ქალბატონების სუნამოს, როგორც Voulez-Vous-ში განმარტავენ, HUGO BOSS-ის ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული არომატი ქალბატონისთვის, BOSS VA VIE POUR FEMME 2014 წლის ზაფხულში გამოვიდა. არომატი შთაგონებულია ქალის დამოუკიდებელი სულით, როცა ის გადაწყვეტს თავი დააღწიოს ყოველდღიურობას და განიტვირთოს. სწორედ მაშინ არის ის განსაკუთრებულად მომხიბვლელი, ასხივებს ქალურობას და თავდაჯერებულობას, სიმსუბუქესა და დამოუკიდებლობას. 2016 წლის მარტში გამოვიდა ამ არომატის უფრო ინტენსიური ვერსია BOSS MA VIE NTENSE. ერთი წლის მოგვიანებით, 2017 წლის მარტიდან კი HUGO BOSS სთავაზობს მომხმარებელს ახალ ყვავილოვან არომატს BOSS MA VIE–ის არომატების კოლექციიდან - BOSS MA VIE FLORALE. BOSS VA VIE POUR FEMME–სა და BOSS MA VIE INTENSE-თან ერთად ახალი არომატი. BOSS MA VIE FLORALE თანამედროვე ქალის ცხოვრებით შთაგონებული არომატების სამეულს ქმნის. ახალი სუნამოს ხავერდოვანი და სასიამოვნო სურნელი უბიძგებს ქალბატონებს გამონახონ დრო, რათა სიცოცხლის ყოველი წამით დატკბნენ”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე თქმით, BOSS MA VIE FLORALE წარმოდგენილია ღია ვარდისფერ ფლაკონში, კრისტალის თავსახურით, ხოლო ბოთლის ვერცხლისფერი ელემენტი ქალურ ელფერს სძენს მას. BOSS MA VIE FLORALE Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 75 მლ ფლაკონებში.     [post_title] => Voulez-Vous-მ მომხმარებელს HUGO BOSS-ის 2 ახალი სუნამო წარუდგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-m-momkhmarebels-hugo-boss-is-2-akhali-sunamo-warudgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 17:21:17 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 13:21:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117570 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 117526 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-03-24 16:42:03 [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:42:03 [post_content] => ”კაბა” - ქართული ბრენდი ქალბატონებისთვის გაფართოებას გეგმავს. მალე კომპანია საბავშვო ხაზის წარმოებას დაიწყებს. ამასთან ”კაბა” ახალი ფილიალების გახსნასაც განიხილავს, როგორც დედაქალაქში, ისე საქართველოს რეგიონებში.
”ჩვენი ბრენდი ქართულ ბაზარზე თითქმის 15 წელია, რაც წარმოდგენილია. თუმცა, ”კაბას” სამოსი აქამდე თურქეთში იქმნებოდა. 2016 წლის ზაფხულიდან კი რებრენდინგის ფარგლებში, კომპანიამ საქართველოში საკუთარი წარმოება დაიწყო. გვაქვს ჩვენი სამკერვალო, სადაც ბრენდის სამოსზე პროფესიონალ დიზაინერთა ჯგუფი მუშაობს”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”კაბას” დირექტორმა, ლილე თამლიანმა.
მისივე ინფორმაციით, ”კაბას” სამოსი ამ ეტაპზე მხოლოდ ქალბატონებისთვის იკერება. გარდა სამოსისა, ბრენდის მაღაზიაში მომხმარებელს აქსესუარებისა და ფეხსაცმელის შეძენაც შეუძლია. ”რაც შეეხება, ღირებულებას, ჩვენი პროდუქცია ყველა საფასო კატეგორიის მომხმარებელზეა გათვლილი. ფასები 70-დან 300 ლარამდე მერყეობს. 300 ლარი, ძირითადად, სეზონური ფასია და ვრცელდება პალტოებზე”, - აღნიშნა თამლიანმა და აღნიშნა, რომ კომპანია მომხმარებელს მუდმივად სთავაზობს ფასდაკლების აქციებსაც. ცნობისთვის, ”კაბა” ტანსაცმლის მწარმოებელი ქართული ბრენდია, რომელიც ამ ეტაპზე თბილისში, ორი მაღაზიითაა წარმოდგენილი, პეკინის ქუჩაზე და ქავთარაძის ქუჩაზე, ჰიპერმარკეტ ”გუდვილის” შენობაში. კომპანია საკუთარ სამკერვალოს ფლობს, სადაც ტანსაცმლის სერიული წარმოება ხორციელდება. [post_title] => ”კაბა” საბავშვო სამოსის წარმოებას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kaba-sabavshvo-samosis-warmoebas-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 19:40:14 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 15:40:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117526 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 117489 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-03-24 14:43:44 [post_date_gmt] => 2017-03-24 10:43:44 [post_content] => Twitter–ის ექაუნთი შესაძლოა ფასიანი გახდეს. კომპანიაში ბიზნეს და სპეციალური დანიშნულების მომხმარებლებისთვის ფასიანი ოფციის ჩაშენებას განიხილავენ. მიკრო–ბლოგინგის სერვისი, რომლის მომხმარებელთა რაოდენობა ზრდადია, ამ იდეის განხორციელებამდე კვლევას ატარებს. მომხმარებლები, რომლებიც Twitter–ის ექაუნთისთვის გადაიხდიან, მიიღებენ უფრო მრავალფეროვან შესაძლებლობებსა და პრივილეგიებს Tweetdeck–ის და Twitter–ის განახლებული ინტერფეისის სახით. იქნება თუ არა თვითერის ექაუნთი ფასიანი, რეგულარული და რიგითი მომხმარებლებისთვის, ამასთან დაკავშირებით კომპანიაში არაფერს ამბობენ.   პრემიუმ მომხმარებლების ოფციის ჩაშენებამ შესაძლოა, Twitter–ს შემოსავლების ახალი, დიდი ნაკადები მოუტანოს, იმ დროს, როცა სოციალური ქსელის მომხმარებლები სხვადასხვა აპლიკაციით ინტერესდებიან (მათ შორის ბოლო დროს პოპულარულია Snapchat.) Twitter–ის აქტიური მომხმარებლების ბაზა სტაბილურია და არ იცვლება – სარეკლამო შემოსავლები კი შემცირებულია. Twitter ბრძოლას აგრძელებს იმის მიუხედავად, რომ ონლაინ სარეკლამო ბაზარი და კონკურენცია წინა წელთან შედარებით მკვეთრად გაიზარდა.   "უფრო ღირებული" კომპანიამ, ამ სიახლესთან დაკავშირებით, მომხმარებლების ნაწილის აზრი გამოიკვლია. კომპანიის განცხადებაში ნათქვამია, რომ ისინი მუდმივად ახორციელებენ მომხმარებელთა აზრის კვლევას იმისთვის, რომ ქსელი პროფესიონალებისთვის უფრო კომფორტული და ღირებული გახდეს. მეილში, რომელიც კომპანიამ შერჩეულ მომხმარებლებს გაუგზავნა, აღწერილია როგორ იმუშავებს ახალი ინსტრუმენტი.
"პრემიუმ ინსტრუმენტების ნაკრები უზრუნველყოფს, დამთვარიელებლების, პოსტების, შეტყობინებების, აქტიურობის სტატისტიკისა და ანალიტიკის, ასევე სხვა საჭირო შესაძლებლობის ერთ დაფაზე თავმოყრას", – ნათქვამია მეილში.
კომპანიის განმარტების თანახმად, ეს მომხმარებლებს საშუალებას მისცემს მარტივად შეინარჩუნონ მკითხველები და გაზარდონ გამომწერთა რაოდენობა, რეალურ დროში.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => Twitter ფასიანი ხდება? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => twitter-fasiani-khdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 14:44:31 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 10:44:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117489 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 117570 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-03-24 16:58:47 [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:58:47 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS BOTTLED TONIC და BOSS MA VIE FLORALE მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახულიდა ენთუზიაზმით სავსე თანამედროვე მამაკაცის აუცილებელი ატრიბუტია BOSS BOTTLED TONIC, რომელიც თავისი უნიკალური სურნელით ეხმარება მას დასახული მიზნების მიღწევაში. მკვეთრად მამაკაცური ახალი სურნელი - BOSS BOTTLED TONIC ციტრუსების, სუნელების და ხის დახვეწილი ნოტების ელეგანტური სინთეზია, რომელიც სიმსუბუქეს და გრილ არომატს სძენს კლასიკურ სურნელს”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS BOTTLED TONIC სიმბოლურ, კლასიკურ BOSS BOTTLED–ის ფლაკონშია წარმოდგენილი ახალი ლურჯი სითხით და გამოხატავს ამაღლებელ განწყობას და ენერგიას. სუნამო ორნაირ შეფუთვაშია: 50 და 100 მლ-ანში. ”რაც შეეხება ქალბატონების სუნამოს, როგორც Voulez-Vous-ში განმარტავენ, HUGO BOSS-ის ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული არომატი ქალბატონისთვის, BOSS VA VIE POUR FEMME 2014 წლის ზაფხულში გამოვიდა. არომატი შთაგონებულია ქალის დამოუკიდებელი სულით, როცა ის გადაწყვეტს თავი დააღწიოს ყოველდღიურობას და განიტვირთოს. სწორედ მაშინ არის ის განსაკუთრებულად მომხიბვლელი, ასხივებს ქალურობას და თავდაჯერებულობას, სიმსუბუქესა და დამოუკიდებლობას. 2016 წლის მარტში გამოვიდა ამ არომატის უფრო ინტენსიური ვერსია BOSS MA VIE NTENSE. ერთი წლის მოგვიანებით, 2017 წლის მარტიდან კი HUGO BOSS სთავაზობს მომხმარებელს ახალ ყვავილოვან არომატს BOSS MA VIE–ის არომატების კოლექციიდან - BOSS MA VIE FLORALE. BOSS VA VIE POUR FEMME–სა და BOSS MA VIE INTENSE-თან ერთად ახალი არომატი. BOSS MA VIE FLORALE თანამედროვე ქალის ცხოვრებით შთაგონებული არომატების სამეულს ქმნის. ახალი სუნამოს ხავერდოვანი და სასიამოვნო სურნელი უბიძგებს ქალბატონებს გამონახონ დრო, რათა სიცოცხლის ყოველი წამით დატკბნენ”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე თქმით, BOSS MA VIE FLORALE წარმოდგენილია ღია ვარდისფერ ფლაკონში, კრისტალის თავსახურით, ხოლო ბოთლის ვერცხლისფერი ელემენტი ქალურ ელფერს სძენს მას. BOSS MA VIE FLORALE Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 75 მლ ფლაკონებში.     [post_title] => Voulez-Vous-მ მომხმარებელს HUGO BOSS-ის 2 ახალი სუნამო წარუდგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-m-momkhmarebels-hugo-boss-is-2-akhali-sunamo-warudgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 17:21:17 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 13:21:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117570 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 626 [max_num_pages] => 209 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2f1fa349cf74ca8c4eb922ebe42dc085 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები