ქართული ჩანთები მსოფლიოს 7 ქვეყანასა და ”ამაზონზე”- ხარისხის გარანტიით

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქართული ჩანთები მსოფლიოს 7 ქვეყანასა და ”ამაზონზე”- ხარისხის გარანტიით

#გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებას, რომელსაც ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ, ჩანთებისა და აქსესუარების მწარმოებელი ქართული კომპანია ”გეფერინიც” შეუერთდა.

როგორც ”ფორტუნას” ”გეფერინის” დამფუძნებელმა, ილია გეფერიძემ განუცხადა, ამ ეტაპზე ქართული ბრენდის ჩანთები მსოფლიოს 7 ქვეყანაშია წარმოდგენილი. ”გეფერინის” პროდუქცია იყიდება: აშშ-ში, საფრანგეთში, შვედეთში, უკრაინაში, რუსეთში, ყაზახეთსა და აზერბაიჯანში.

”გვაქვს 36 გაყიდვის წერტილი მსოფლიოს მასშტაბით, აქედან 4 საქართველოშია წარმოდგენილი- 3 თბილისში და 1 ბათუმში. ამასთან, ჩვენი პროდუქცია განთავსებულია ონლაინ-შოპინგის უდიდეს ვებ-გვერდზე ”ამაზონი”, სადაც ”გეფერინის” ჩანთები დიდი წარმატებით იყიდება”, – განმარტა გეფერიძემ.

მისივე ინფორმაციით, ”გეფერინის” ჩანთები ტყავითა და ტყავის შემცვლელით მზადდება. კომპანიას ტყავი თურქეთიდან, შემცვლელი კი ჩინეთიდან ჩამოაქვს. ”ტყავის შემცვლელად ე.წ ეკო-ტყავს ვიყენებთ, რომელიც უმაღლესი ხარისხის ტყავის შემცვლელია. ამ მასალით დამზადებული ჩანთები ჩვენთან 45-დან 119 ლარამდე ღირს. რაც შეეხება ტყავის ჩანთებს, მათი ფასები 119-დან 299 ლარის ფარგლებშია. რაც მთავარია და უჩვეულო ქართული ბაზრისთვის, ჩვენ გავცემთ ხარისხის გარანტიასაც, ტყავის შემცვლელის ჩანთებზე- 6 თვიან გარანტიას, ტყავზე კი- 1 წლიანს”, – აღნიშნა კომპანიის დამფუძნებელმა.

როგორც ილია გეფერიძე ამბობს, ”გეფერინიმ” მიმდინარე წელს საფულეებისა და ქამრების წარმოებაც დაიწყო, რომლებიც ასევე ეკო-ტყავითა და ტყავით მზადდება. აღნიშნულ პროდუქციასაც მოყვება ხარისხის გარანტია.

ცნობისთვის, კომპანია ”გეფერინი” 2014 წელს დაარსდა. ის პირველი ქართული ბრენდია, რომელიც აწარმობს ჩანთებსა და აქსესუარებს. დამფუძნებლების სურვილი იყო, შექმნილიყო ისეთი ქართული პროდუქტი, რისი წარმოებაც საქართველოში არ არსებობდა.

”რამდენიმე თვიანი ბაზრის მოკვლევის შემდეგ, აღმოჩნდა, რომ ქალის ჩანთები მასიურად არ იწარმოებოდა საქართველოში. სწორედ აქედან გაჩნდა ჩანთების წარმოების დაწყების იდეა. იდეის განხორციელება არც თუ ისე მარტივი აღმოჩნდა, რადგან ძალიან რთული იყო ამ სფეროში გამოცდილი კადრების მოძიება. წარმოების დაყებიდან 8 თვის შემდეგ გამოვუშვით პირველი პროდუქცია. დღეს უკვე ”გეფერინს” ჰყავს ძალიან ძლიერი გუნდი, რომლებსაც ნებისმიერი სირთულის ჩანთისა, თუ აქსესუარის წარმოება შეუძლიათ”, – აღნიშნა ილია გეფერიძემ. მისივე ინფორმაციით, კომპანიის საწარმო სოფელ დიღომში მდებარეობს და აქ 42 ადამიანია დასაქმებული.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

28 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => chantebi
                                    [1] => gaaziare-warmateba
                                    [2] => geferini
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 149842
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => chantebi
                                    [1] => gaaziare-warmateba
                                    [2] => geferini
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 149842
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 5374
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => chantebi
                                    [1] => gaaziare-warmateba
                                    [2] => geferini
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => chantebi
                                    [1] => gaaziare-warmateba
                                    [2] => geferini
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (149842) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (16652,17740,5374)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 158699
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-08-31 15:47:24
                    [post_date_gmt] => 2017-08-31 11:47:24
                    [post_content] => ”დაშიფრე ემოცია მორზეს კოდით და ატარე თან გრძნობა, რომელიც მხოლოდ შენია”, - ეს სლოგანი ქართული ხელნაკეთი სამკაულების ბრენდ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” ეკუთვნის.  კომპანია ამ ეტაპზე ვერცხლისა და ბიჟუტერიის სამაჯურებსა და ყელსაბამებს აწარმოებს, პროდუქციის რეალიზაციას კი სოციალური ქსელის მეშვეობით ახდენს.

როგორც ”ფორტუნას” ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” დამფუძნებელმა ანა სტურუა-მელიქიშვილმა განუცხადა, მისი ბრენდის მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდია.


”მოგეხსენებათ, ხელნაკეთ სამკაულებზე მომუშავე ძალიან ბევრი ბრენდია საქართველოში. თუმცა, ჩვენი მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდით დაშიფრული ე.წ  "სურვილის სამაჯურები" და ყელსაბამებია. ნებისმიერი სიტყვა შეგვიძლია ავაწყოთ ტირეებითა და ბურთულებით. შესაბამისად, მხოლოდ ამ აქსესუარის მფლობელს ეცოდინება, თუ რა სიტყვა აწერია სამკაულზე. ალბათ, სწორედ ამ ნიშნის გამო გახდა ჩვენი ბრენდი პოპულარული ბაზარზე. ამ ეტაპზე ”ფეისბუქზე” ჩვენს ოფიციალურ გვერდს 25 ათასზე მეტი მიმდევარი ჰყავს”, - აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა.
მისივე თქმით, პროდუქციის ღირებულება ბიჟუტერიით დამზადებული აქსესუარების შემთხვევაში 10 ლარიდან იწყება, ვერცხლის სამკაულების კი -30 ლარიდან.
ამასთან, როგორც ანა სტურუა-მელიქიშვილი ამბობს, ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” განსაკუთრებული შეფუთვითაც გამოირჩევა. სამკაული სპეცილურ ხის ყუთში თავსდება, რომელიც სეზონის შესაბამისად ყვავილებით, ნაძვის ტოტებით და სხვა მცენარეებით ფორმდება.
”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ცალკეული აქსესუარების გარდა, სასაჩუქრე ნაკრებსაც ამზადებს. მაგალითად, სასაჩუქრე ნაკრები მეჯვარეებისთვის, ახალშობილებისთვის და სხვა. თითოეულ ნაკრებში, სხვა ნივთებთან ერთად, მორზეს კოდით დაშიფრული სამაჯურიც დევს. ცნობისთვის, ბრენდი ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ბაზარზე 2016 წლის დეკემბერში გამოჩნდა. მას ორი დამფუძნებელი ჰყავს: ანა სტურუა-მელიქიშვილი და მარიკა სიხარულიძე. გოგონები მინი სახელოსნოში თავად ქმნიან აქსესუარებს. ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით კი, ცოტა ხნის წინ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებას შეუერთდა. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ  „ბიზნესდაჯილდოება 2017“ მონაწილე კომპანიების რეგისტრაცია უკვე დასრულდა.  დაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც სექტემბერში ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => ქართული წარმოების სამაჯური, რომელიც მომხმარებლის დაშიფრულ ემოციას ატარებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-warmoebis-samajuri-romelic-momkhmareblis-dashifrul-emocias-atarebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-31 15:48:22 [post_modified_gmt] => 2017-08-31 11:48:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=158699 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 153225 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-08-14 11:00:18 [post_date_gmt] => 2017-08-14 07:00:18 [post_content] => ნიუტონის რობოტიკის სკოლა ილია უმუდუმოვის ბიზნესად ქცეული ჰობია. ნიუტონის სკოლაში ბავშვებს ისეთ საგნებს ასწავლიან, რომლებსაც ჯერჯერობით, ვერცერთ სხვა სასწავლო დაწესებულებაში ვერ შეხვდებით. სკოლა სხვადასხვა ასაკის მოსწავლეებს სთავაზობს ტრენინგებს რობოტიკაში, პროგრამირებაში და სხვადასხვა მიმართულებით. რობოტიკის სკოლა უკვე 1 წელია არსებობს და ერთდროულად დაახლოებით, 50-მდე მოსწავლეს იღებს. როგორც უმუდუმოვმა „ფორტუნასთან“ განაცხადა, მოსწავლეებს ტრეინინგებს დაქირავებული პროფესორები უტარებენ.
„მოსწავლეებს ვასწავლით როგორ მუშაობს ტექნოლოგიური სამყარო დღეს. ძირითადად პრაქტიკული სამუშაოები მიმდინარეობს. ბავშვები თვითონ ქმნიან რობოტებს. აცოცხლებენ თავის ფანტაზიებს. თამაში უნდა აქციო სწავლად, ჯერ სხვა მეთოდი ვერაფერი მოვიფიქრე“, – განაცხადა ილია უმუდუმოვამ „ფორტუნასთან“.
მისი თქმით, რობოტების აწყობა ყველას შეუძლია. ძირითადად სკოლაში დამოუკიდებლად მუშაობენ და თუნდაც პირველი კლასის მოსწავლეები დამოუკიდებლად თავად ქმნიან მოწყობილობებს.
„ჩვენმა მოსწავლეებმა შექმნეს ჭკვიანი სახლის მაკეტი, მუშაობენ სანათზე, რომელსის მართვას მობილურის მეშვეობით შეძლებ, ასევე აწყობენ რობოტებს და ემზადებიან რობოტების ბრძოლისთვის, რომელსაც FABLAB ატარებს“, – განაცხადა უმუდუმოვმა.
დაინტერესებული პირები ნიუტონის სკოლაში ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით ხვდებიან.

"გააზიარე წარმატება" - მ რობოტიკის სკოლის წინსვლაში მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა.

ნიუტონის რობოტიკის სკოლა, თიბისი ბანკის დაჯილდოება "გააზიარე წარმატებაში" ჩაერთო. როგორც ილია უმუდუმოვმა "ფორტუნასთან" განაცხადა,პროექტმა რობოტიკის სკოლის წინსვლაში მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა.
"თავიდან არ მქონდა ესეთი მოლოდინი. ვერ აღვიქვამდი, რომ ასეთ პატარა ბიზნესსაც ასეთი ყურადღებით მოეკიდებოდნენ. ეს არის საუკეთესო საშუალება, რომ სხვებმა ჩვენს შესახებ გაიგონ", – განაცხადა უმუდუმოვმა.
#გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. [post_title] => ნიუტონის რობოტიკის სკოლა: ადგილი, სადაც ბავშვები ინოვაციური სამყაროს ნაწილი ხდებიან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => niutonis-robotikis-skola-adgili-sadac-bavshvebi-inovaciuri-samyaros-nawili-khdebian [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-11 18:33:56 [post_modified_gmt] => 2017-08-11 14:33:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=153225 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 151258 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-08-04 15:22:42 [post_date_gmt] => 2017-08-04 11:22:42 [post_content] => მინის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი May ახალ დიზაინზე მუშაობს. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, აღნიშნული ბრენდის ქვეშ, სულ მალე ხის ჩანთები გამოჩნდება.
”სატესტო რეჟიმში უკვე დავამზადეთ May-ის პირველი ხის ჩანთა. ვგეგმავთ, მასალად წიფელი გამოვიყენოთ. ამასთან, განიხილება ჩანთების ფანერით დამზადებაც, რადგან არ გვინდა გარემოს ზიანი მივაყენოთ”, - აღნიშნა ზექალაშვილმა. მისივე ინფორმაციით, May-ის ხის ჩანთები რამდენიმე მასალასთან კომბინაციაში დამზადდება - მათ შორის გაფორმდება სხვადასხვა ქსოვილებით, ტყავით, ან ტყავის შემცვლელით.
გარდა ამისა, ბრენდი არსებული მინის ჩანთების გამრავალფეროვნებასა და წარმოების გაზრდასაც გეგმავს. ამის პარალელურად May-ის ჩანთებზე იზრდება მოთხოვნა უცხოეთში. ”მოსკოვში ჩვენი ჩანთების გაყიდვები მუდმივად მზარდია. ახალ მაღაზიებთან ვიწყებთ იქ თანამშრომლობას. ჩანთები გაგზავნილი გვაქვს უკრაინასა და პოლონეთშიც”, - აღნიშნა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა. როგორც ნინი ზექალაშვილმა განაცხადა, კომპანიას მომხმარებლისთვის კიდევ ერთი სიახლე აქვს - May ადგილს იცვლის და ახალ მისამართზე გადადის. სექტემბრიდან May-ის ჩანთები ”თბილისი მოლის” ნაცვლად, ქავთარაძის ქუჩაზე ”გუდვილის” შენობაში გაიყიდება. ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. პროდუქციის რეალიზაცია ”თბილისი მოლში” ხორციელდება. ამასთან, გაყიდვების კუთხით აქტიურია May-ის ”ფეისბუქ” გევრდიც, სადაც მომხმარებელი სასურველ პროდუქტს უკვეთავს. [post_title] => მინიდან ხის ჩანთებამდე - May ახალ დიზაინზე მუშაობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => minidan-khis-chantebamde-may-akhal-dizainze-mushaobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-04 15:26:50 [post_modified_gmt] => 2017-08-04 11:26:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=151258 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 158699 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-08-31 15:47:24 [post_date_gmt] => 2017-08-31 11:47:24 [post_content] => ”დაშიფრე ემოცია მორზეს კოდით და ატარე თან გრძნობა, რომელიც მხოლოდ შენია”, - ეს სლოგანი ქართული ხელნაკეთი სამკაულების ბრენდ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” ეკუთვნის.  კომპანია ამ ეტაპზე ვერცხლისა და ბიჟუტერიის სამაჯურებსა და ყელსაბამებს აწარმოებს, პროდუქციის რეალიზაციას კი სოციალური ქსელის მეშვეობით ახდენს. როგორც ”ფორტუნას” ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” დამფუძნებელმა ანა სტურუა-მელიქიშვილმა განუცხადა, მისი ბრენდის მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდია.
”მოგეხსენებათ, ხელნაკეთ სამკაულებზე მომუშავე ძალიან ბევრი ბრენდია საქართველოში. თუმცა, ჩვენი მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდით დაშიფრული ე.წ  "სურვილის სამაჯურები" და ყელსაბამებია. ნებისმიერი სიტყვა შეგვიძლია ავაწყოთ ტირეებითა და ბურთულებით. შესაბამისად, მხოლოდ ამ აქსესუარის მფლობელს ეცოდინება, თუ რა სიტყვა აწერია სამკაულზე. ალბათ, სწორედ ამ ნიშნის გამო გახდა ჩვენი ბრენდი პოპულარული ბაზარზე. ამ ეტაპზე ”ფეისბუქზე” ჩვენს ოფიციალურ გვერდს 25 ათასზე მეტი მიმდევარი ჰყავს”, - აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა.
მისივე თქმით, პროდუქციის ღირებულება ბიჟუტერიით დამზადებული აქსესუარების შემთხვევაში 10 ლარიდან იწყება, ვერცხლის სამკაულების კი -30 ლარიდან.
ამასთან, როგორც ანა სტურუა-მელიქიშვილი ამბობს, ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” განსაკუთრებული შეფუთვითაც გამოირჩევა. სამკაული სპეცილურ ხის ყუთში თავსდება, რომელიც სეზონის შესაბამისად ყვავილებით, ნაძვის ტოტებით და სხვა მცენარეებით ფორმდება.
”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ცალკეული აქსესუარების გარდა, სასაჩუქრე ნაკრებსაც ამზადებს. მაგალითად, სასაჩუქრე ნაკრები მეჯვარეებისთვის, ახალშობილებისთვის და სხვა. თითოეულ ნაკრებში, სხვა ნივთებთან ერთად, მორზეს კოდით დაშიფრული სამაჯურიც დევს. ცნობისთვის, ბრენდი ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ბაზარზე 2016 წლის დეკემბერში გამოჩნდა. მას ორი დამფუძნებელი ჰყავს: ანა სტურუა-მელიქიშვილი და მარიკა სიხარულიძე. გოგონები მინი სახელოსნოში თავად ქმნიან აქსესუარებს. ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით კი, ცოტა ხნის წინ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებას შეუერთდა. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ  „ბიზნესდაჯილდოება 2017“ მონაწილე კომპანიების რეგისტრაცია უკვე დასრულდა.  დაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც სექტემბერში ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => ქართული წარმოების სამაჯური, რომელიც მომხმარებლის დაშიფრულ ემოციას ატარებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-warmoebis-samajuri-romelic-momkhmareblis-dashifrul-emocias-atarebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-31 15:48:22 [post_modified_gmt] => 2017-08-31 11:48:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=158699 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 9 [max_num_pages] => 3 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => f078adc15a1b4dedec6eb0b8caeb21a1 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები