ქართული წარმოების ხის სათვალეებზე მოთხოვნა გაორმაგდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქართული წარმოების ხის სათვალეებზე მოთხოვნა გაორმაგდა

ხელნაკეთი აქსესუარები საქართველოში უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. მათ შორის, გაორმაგებულია მოთხოვნა ნატურალური ხისგან დამზადებულ სათვალეებზე. როგორც ”ფორტუნას” ქართული ბრენდის Bros eyewear-ის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა, ირაკლი ­­­გამთენაძემ განუცხადა, მისი კომპანიის გაყიდვებმა ბოლო რამდენიმე თვეში საგრძნობლად მოიმატა.

”ჩვენი ხის სათვალეების გაყიდვებს ამ ეტაპზე მხოლოდ ადგილობრივ ბაზარზე ვახორციელებთ. ათვისებული გვაქვს სრულიად საქართველო. მოთხოვნა Bros eyewear-ის სათვალეებზე საკმაოდ დიდია. იმის გამო, რომ მოთხოვნა მიწოდებას აღემატებოდა, ჩვენს სახელოსნოში დამატებითი კადრის აყვანა მოგვიხდა” , – აცხადებს გამთენაძე.

 

მისივე ინფორმაციით, Bros eyewear ამ ეტაპზე 16 მოდელის სათვალეს აწარმოებს, ასევე სათვალის ჩასადებს და სხვადასხვა აქსესუარებს. სათვალეების ღირებულება 245-დან 450 ლარის ფარგლებშია. როგორც ირაკლი გამთენაძე ამბობს, Bros eyewear-ის სათვალეები მაღალი ხარისხით გამოირჩევა – ლინზები შეესაბამება ყველა სტანდარტს და ყველა მოდელს აქვს 100%იანი UVA/UBV დაცვა.

ბრენდის დამფუძნებლის ინფორმაციითვე, ადგილობრივი ბაზრის გარდა Bros eyewear-ის ხის სათვალეებით უცხოეთშიც ინტერესდებიან. ამ ეტაპზე მოლაპარაკება მიმდინარეობს რუსულ და ყაზახურ მხარესთან, სადაც ახლო მომავალში, შესაძლოა, ქართული ბრენდის სათვალეები ექსპორტზე გავიდეს.

 

ცნობისთვის, Bros eyewear 2015 წელს შეიქმნა და მისი დამფუძნებლები ძმები ირაკლი და ლევან გამთენაძეები არიან. ბრენდი  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

15 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => satvale
                                    [1] => bros-eyewear
                                    [2] => khe
                                    [3] => irakli-gamtenadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 164233
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => satvale
                                    [1] => bros-eyewear
                                    [2] => khe
                                    [3] => irakli-gamtenadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 164233
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1301
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => satvale
                                    [1] => bros-eyewear
                                    [2] => khe
                                    [3] => irakli-gamtenadze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => satvale
                                    [1] => bros-eyewear
                                    [2] => khe
                                    [3] => irakli-gamtenadze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (164233) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1301,19259,4239,9696)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 171575
                    [post_author] => 17
                    [post_date] => 2017-10-05 15:20:18
                    [post_date_gmt] => 2017-10-05 11:20:18
                    [post_content] => როგორ შევინახოთ ბედნიერი წუთები - ხის ჩარჩოების ბიზნესი საქართველოში საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. ბრენდი Carpe Diem მომხმარებელს ეკოლოგიურად სუფთა ხის მასალისგან დამზადებულ სურათების ჩარჩოებს სთავაზობს. ჩარჩოები ინდივიდუალური სურვილების მიხედვითაც მზადდება.
”ჩვენი ბრენდი ბაზარზე 2016 წლის დეკემბერში გამოჩნდა და ამ ერთი წლის მანძილზე საკმაოდ დიდი პოპულარობა მოიპოვა. მსურველებს ვთავაზობთ უამრავი სახეობის სურათების ჩარჩოებს, რომლებიც აბსოლუტურად ეკოლოგიური მასალით მზადდება და ფორმდება. გვაქვს 50-ზე მეტი სახეობის ჩარჩო. რაც შეეხება ღირებულებას, მინიმალური ფასი 15 ლარიდან იწყება”, - განუცხადა ”ფორტუნას” Carpe Diem-ის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა, თინათინ მექვაბიშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, გარდა სურათების ჩარჩოებისა Carpe Diem ორიგინალური ფორმის ბრელოკებსა და საკიდებსაც ამზადებს. ”ამასთან, ჩვენ ვიყავით პირველები ქართულ ბაზარზე, ვინც მომხმარებელს ე.წ მოგონებების ყუთი შესთავაზა. გვაქვს საბავშვო ჩარჩოების ფართო არჩევანიც, მათ შორის ჩარჩო სახელწოდებით: ”ჩემი პირველი წელი”, - განმარტა თინათინ მექვაბიშვილმა. როგორც ბრენდის ერთ-ერთი დამფუძნებელი ამბობს, Carpe Diem-ის პროდუქცია სავაჭრო ცენტრ ”თბილისი მოლში” იყიდება, აქ ბრენდი საკუთარ სტენდს ფლობს. ამასთან, პროდუქციის რეალიზაცია სოციალური ქსელის მეშვეობითაც ხორციელდება.
”სამომავლოდ გვინდა, რომ Carpe Diem-ის პროდუქცია ქალაქის მასშტაბით სხვადასხვა ჰიპერ და სუპერმარკეტებშიც შევიტანოთ და გავხსნათ ჩვენი ფილიალები. ვგეგმავთ, ახალი პროდუქციის დამატებასაც”, - აღნიშნა თინათინ მექვაბიშვილმა.
ცნობისთვის, ბრენდ Carpe Diem-ს სამი დამფუძნებელი ჰყავს: თინათინ მექვაბიშვილი, შოთა ყეინაშვილი და სოსო კლიმიაშვილი. Carpe Diem  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში.   [post_title] => როგორ შევინახოთ ბედნიერი წუთები - ხის ჩარჩოების ბიზნესი საქართველოში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rrogor-shevinakhot-bednieri-wutebi-khis-charchoebis-biznesi-saqartveloshi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:06:00 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:06:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=171575 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 166749 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-22 14:59:07 [post_date_gmt] => 2017-09-22 10:59:07 [post_content] => ქართულ ბაზარზე ავეჯისა და სანათების მწარმოებელი ახალი კომპანია გამოჩნდა. JK STUDIO მომხმარებელს  ნატურალური ხის მასალისგან და რკინისგან დამზადებულ პროდუქციას სთავაზობს.  ამ დროისთვის JK STUDIO მოიცავს რამდენიმე მიმართულებას, ესენია: მაგიდისა და კედლის სანათები, ჭაღები, ავეჯის წარმოება, საბავშვო ავეჯის ხაზი, სახლის დეკორაციები და ინდივიდუალური შეკვეთებით დამზადებული ექსკლუზიური ნივთები. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა რევაზ მახარაძემ განუცხადა, JK STUDIO -ს თითოეული ნივთის დიზაინი შემუშავებულია ექსკლუზიურად კომპანიის მიერ და წარმოადგენს კომპანიის საკუთრებას. 
”მოგეხსენებათ, ამ მიმართულებით ქართულ ბაზარზე საკმაოდ ბევრი კომპანია საქმიანობს. ამიტომ, ჩვენ გადავწყვიტეთ გამორჩეულები ჩვენი ხარისხით ვყოფილიყავით. აქცენტს ვაკეთებთ ნატურალურ და ხარისხიან მასალებზე, ამას ემატება ძალიან შრომატევადი და სკურპულოზური შრომა და შესაბამისად, ჩვენ მიერ შექმნილი ნივთები არის ძალიან ხარისხიანი. რა თქმა უნდა, მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ასევე დიზაინი”, - განმარტა რევაზ მახარაძემ.
მისივე ინფორმაციით, JK STUDIO-ს პროდუქციის ღირებულება, მაღალი ხარისხის მიუხედავად, საკმაოდ მისაღებია. ”ჩვენი გათვლა სწორედ ის იყო, რომ JK STUDIO-ს პროდუქტი მომხმარებლის დიდი ნაწილისთვის ხელმისაწვდომი ყოფილიყო”- აღნიშნა კომპანიის დამფუძნებელმა. როგორც რევაზ მახარაძე ამბობს, ამ ეტაპზე კომპანია პროდუქციის რეალიზაციას სოციალური ქსელის მეშვეობით ახორციელებს. სამომავლოდ კი იგეგმება საკუთარი შოურუმის გახსნა.
„ჩვენი ნაწარმის ადგილზე დათვალიერებას ბევრი კლიენტი ითხოვს. დღეისთვის, სამწუხაროდ, ჩვენი სამუშაო სივრცე არ იძლევა ამის შესაძლებლობას, ამიტომაც, ვაპირებთ მზა პროდუქციის გატანას შესაბამის ფართში. ვგეგმავთ, ეს ყველაფერი 2017 წლის ბოლომდე მოვასწროთ,“-ამბობს რევაზ მახარაძე.
მისივე თქმით, კომპანიის გეგმებში საწყის ეტაპზე ადგილობრივი ბაზრის ათვისება შედის, სამომავლოდ კი საზღვრებ გარეთ გასვლაც განიხილება. ცნობისთვის, JK STUDIO 2016 წელს დაფუძნდა. კომპანია თავდაპირველად საქმიანობდა ინდივიდუალურ შეკვეთებზე, თუმცა 2017 წლიდან აქტიურად დაიწყო ავეჯისა და სანათების წარმოება. JK STUDIO-ს საწარმო თბილისში, წერეთლის გამზირზე, 140ა ნომერში მდებარეობს და აქ 5 ადამიანია დასაქმებული. [post_title] => ექსკლუზიური დიზაინის ხისა და რკინის ნივთები - JK STUDIO ხარისხს ირჩევს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => eqskluziuri-dizainis-khisa-da-rkinis-nivtebi-jk-studio-khariskhs-irchevs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 15:00:28 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 11:00:28 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=166749 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 125821 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-04-27 13:32:02 [post_date_gmt] => 2017-04-27 09:32:02 [post_content] => კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს ინიციატივით, ბორჯომში გარემოს დაცვითი აქციის ფარგლებში მუხის, ნეკერჩხლისა და ფიჭვის 1000 ნერგი დაირგო. ღონისძიება დედამიწის დღესთან დაკავშირებით გაიმართა და მის  მიზანს ბორჯომში პლატოს ტერიტორიაზე ტყის საფარის აღდგენა და ამ აქციაში საზოგადოების აქტიური ჩართვა წარმოადგენდა.
„ამ ტერიტორიაზე გასულ წელს ჩვენ დავიწყეთ ტყის აღდგენითი ღონისძიებები, ჩავატარეთ სანიტარული ჭრები და ფაქტობრივად, შეიძლება უკვე თვალი მივადევნოთ ჩვენს მიერ გატარებული ღონისძიებების კომპლექსურ შედეგებს.  ტყის აღდგენის  ბუნებრივი პროცესი მიდის ძალიან კარგად და ამის ნათელი მაგალითია ეს აქციაც. მისასალმებელია, რომ კომპანია „IDS ბორჯომი საქართველოს“ ინიციატივით, დაირგო სწორედ ის სახეობები, რომლებიც აქაურობის მდგრადი განვითარების შესაძლებლობას მოგვცემს.  იმედს გამოვთქვამ, რომ შეიკვრება ჯაჭვი და  ქართული ბიზნესი, თავისი სოციალური პასუხისმგებლობით, შემოუერთდება ბუნების გულშემატკივრობის ინიციატივას. ჩვენ ასეთ პროცესებს მხარს დავუჭერთ და ერთად არსებითად შევცვლით გარემოს დაცვით პრობლემებთან დაკავშირებით მიდგომებს, როგორც მოსახლეობის, ასევე ხელისუფლების მხრიდან,“- აცხადებს გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების მინისტრი გიგლა აგულაშვილი.
კამპანია დაიგეგმა და განხორციელდა კომპანია „IDS ბორჯომი საქართველოს“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პროექტის ეგიდით „ბორჯომი გულშემატკივარი“, რომელიც აერთიანებს სამ ძირითად მიმართულებას - გარემოს დაცვა, განათლება, სპორტი. „ბორჯომის“ კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის პროექტები სამი ძირითადი ხაზით ვითარდება - გარემოს დაცვა, განათლება და სპორტი. ბორჯომის ტყეების განახლების მიზნით უკვე ბევრი წელია ვახორციელებთ ნერგების დარგვის აქციებს გარემოს დაცვის სამინისტროსთან შეთანხმებით, მათ მიერ შერჩეულ ადგილებზე. წელს პირადად მინისტრიც შემოუერთდა ჩვენს აქციას, ასევე არიან მოხალისეები საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებიდან, ჩვენი თანამშრომლები და ბორჯომის ტრენინგ ცენტრის მოსწავლეები. ჩვენ ყველა ერთად ვაკეთებთ საქმეს, რომელიც მომავალ თაობებს შემოუნახავს ჯანსაღ გარემოს,“- აღნიშნავს „IDS ბორჯომი საქართველოს“ გენერალური დირექტორი ზაზა კიკვაძე.   [post_title] => კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს ინიციატივით ბორჯომში 1000 ნერგი დაირგო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kompania-ids-borjomi-saqartvelos-iniciativit-borjomshi-1000-nergi-dairgo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-27 16:16:24 [post_modified_gmt] => 2017-04-27 12:16:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=125821 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 171575 [post_author] => 17 [post_date] => 2017-10-05 15:20:18 [post_date_gmt] => 2017-10-05 11:20:18 [post_content] => როგორ შევინახოთ ბედნიერი წუთები - ხის ჩარჩოების ბიზნესი საქართველოში საკმაოდ წარმატებული აღმოჩნდა. ბრენდი Carpe Diem მომხმარებელს ეკოლოგიურად სუფთა ხის მასალისგან დამზადებულ სურათების ჩარჩოებს სთავაზობს. ჩარჩოები ინდივიდუალური სურვილების მიხედვითაც მზადდება.
”ჩვენი ბრენდი ბაზარზე 2016 წლის დეკემბერში გამოჩნდა და ამ ერთი წლის მანძილზე საკმაოდ დიდი პოპულარობა მოიპოვა. მსურველებს ვთავაზობთ უამრავი სახეობის სურათების ჩარჩოებს, რომლებიც აბსოლუტურად ეკოლოგიური მასალით მზადდება და ფორმდება. გვაქვს 50-ზე მეტი სახეობის ჩარჩო. რაც შეეხება ღირებულებას, მინიმალური ფასი 15 ლარიდან იწყება”, - განუცხადა ”ფორტუნას” Carpe Diem-ის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა, თინათინ მექვაბიშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, გარდა სურათების ჩარჩოებისა Carpe Diem ორიგინალური ფორმის ბრელოკებსა და საკიდებსაც ამზადებს. ”ამასთან, ჩვენ ვიყავით პირველები ქართულ ბაზარზე, ვინც მომხმარებელს ე.წ მოგონებების ყუთი შესთავაზა. გვაქვს საბავშვო ჩარჩოების ფართო არჩევანიც, მათ შორის ჩარჩო სახელწოდებით: ”ჩემი პირველი წელი”, - განმარტა თინათინ მექვაბიშვილმა. როგორც ბრენდის ერთ-ერთი დამფუძნებელი ამბობს, Carpe Diem-ის პროდუქცია სავაჭრო ცენტრ ”თბილისი მოლში” იყიდება, აქ ბრენდი საკუთარ სტენდს ფლობს. ამასთან, პროდუქციის რეალიზაცია სოციალური ქსელის მეშვეობითაც ხორციელდება.
”სამომავლოდ გვინდა, რომ Carpe Diem-ის პროდუქცია ქალაქის მასშტაბით სხვადასხვა ჰიპერ და სუპერმარკეტებშიც შევიტანოთ და გავხსნათ ჩვენი ფილიალები. ვგეგმავთ, ახალი პროდუქციის დამატებასაც”, - აღნიშნა თინათინ მექვაბიშვილმა.
ცნობისთვის, ბრენდ Carpe Diem-ს სამი დამფუძნებელი ჰყავს: თინათინ მექვაბიშვილი, შოთა ყეინაშვილი და სოსო კლიმიაშვილი. Carpe Diem  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში.   [post_title] => როგორ შევინახოთ ბედნიერი წუთები - ხის ჩარჩოების ბიზნესი საქართველოში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rrogor-shevinakhot-bednieri-wutebi-khis-charchoebis-biznesi-saqartveloshi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:06:00 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:06:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=171575 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 9 [max_num_pages] => 3 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 1b980f32ee82b561c7103c24b47f8127 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები