ქართველები ევროპაში უფასო WiFi-ის დანერგავენ – WiFisher ლიტვაში წარმომადგენლობას ხსნის

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქართველები ევროპაში  უფასო WiFi-ის დანერგავენ – WiFisher ლიტვაში წარმომადგენლობას ხსნის

ქართული ინოვაციური მომსახურება ევროპის ქვეყნებში დაინერგება. შპს WiFisher-ი საკუთარი საქმიანობის გაფართოებასა და სხვადასხვა ქვეყნების ათვისებას გეგმავს. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიის დამფუძნებელმა ნოდარ ივანიძემ განუცხადა, ამ ეტაპზე შეთანხმება მიღწეულია ლიტვასთან, სადაც კომპანია საკუთარ წარმომადგენლობას გახსნის.

”ვაწარმოეთ ბაზრის კვლევა ლიტვაში და აღმოჩნდა, რომ ჩვენი პროფილის კომპანია იქ არ არის, შესაბამისად, კონკურენტები არ გვყავს. უკვე მომდევნო კვირიდან გამოვაცხადებთ ლიტვაში ვაკანსიებს და იქ ადგილობრივ წარმომადგენლობას გავხსნით”, – აღნიშნა ივანიძემ.

მისივე ინფორმაციით, ამიერიდან უკვე ლიტველებსაც შეეძლებათ WiFisher-ის ინოვაციური სარეკლამო ხაზით სარგებლობა. ”თავდაპირველად, ვაპირებთ 30 ლოკაციის ათვისებას, სადაც ჩვენს უკაბელო ინტერნეტ აპარატურას დავაყენებთ, რის შემდეგაც კომპანიებს შესაძლებლობა ექნებათ, ინტერნეტით განათავსონ WiFi რეკლამა მოცემულ ობიექტებში. ყოველ მომდევნო თვეში კი ვეცდებით დამატებით 30-30 ლოკაცია ავითვისოთ”, – განმარტა კომპანიის დამფუძნებელმა.

მისივე თქმით, ქართული ინოვაციური სერვისის დანერგვა იგეგმება ლატვიასა და ესტონეთშიც. ”ვგეგმავთ, ეტაპობრივად მთლიანად ევროპის კონტინენტი ავითვისოთ”, – ამბობს ნოდარ ივანიძე.

შეგახსენებთ, WiFisher 2015 წელს შეიქმნა კომპანიებისთვის ახალი, საინტერესო და საქართველოს ბაზრისთვის ინოვაციური სარეკლამო ხაზის შეთავაზებისთვის. კომპანია კაფეებში, რესტორნებში, ბარებში, კლუბებსა და ელოქტრონული მუსიკის ფესტივალებზე აყენებს თავის უკაბელო ინტერნეტის აპარატურას, რის შემდეგაც კომპანიებს შესაძლებლობა ეძლევათ ინტერნეტით განათავსონ WiFi რეკლამა მოცემულ ობიექტებში. სტრუქტურა საკმაოდ მარტივია – მომხმარებელი სანამ დაუკავშირდება ინტერნეტს, მობილური ტელეფონის ან „ლეპტოპის“ ეკრანზე ეხსნება სარეკლამო სტატიკური ბანერი, ანიმაცია ან ვიდეო. ამ ეტაპზე WiFisher-ის მომსახურება საქართველოში 170 ლოკაციაზეა დანერგილი. ამასთან, კომპანია მეზობელ აზერბაიჯანსა და სომხეთშიც შევიდა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

13 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => interneti
                                    [2] => wifisher
                                    [3] => nodar-ivanidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 163232
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => interneti
                                    [2] => wifisher
                                    [3] => nodar-ivanidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 163232
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1297
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => interneti
                                    [2] => wifisher
                                    [3] => nodar-ivanidze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => interneti
                                    [2] => wifisher
                                    [3] => nodar-ivanidze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (163232) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1297,3908,3471,11715)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 294866
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-12 18:19:24
                    [post_date_gmt] => 2018-10-12 14:19:24
                    [post_content] => საქართველოს ბიზნესომბუდსმენის აპარატის განცხადებით, ისინი აქტიურად არიან ჩართულები სათამაშო ბიზნესის ახალ რეგულაციებზე მუშაობის პროცესში და ყველა მხარესთან კომუნიკაცია აქვთ.

ბიზნესომბუდსმენის აპარატის ცნობით, კანონპროექტის შემუშავებას წინ უსწრებდა განხილვები საქართველოს ფინანსთა სამინისტროში შექმნილი სამუშაო ჯგუფის ფორმატში, სადაც მათივე განცხადებით, დარგის წარმომადგენლებს არ ჰქონდათ მონაწილეობის შესაძლებლობა და კერძო სექტორის ინტერესს მხოლოდ საქართველოს ბიზნესომბუდსმენის აპარატი წარმოადგენდა.

„გვქონდა შეხვედრები, როგორც გაფართოებულ ფორმატში სათამაშო ბიზნესის ასოციაციის წევრებთან, ასევე, სარეკლამო და მედია სექტორებთან, მათ შორის კონკრეტულ კომპანიებთან და აღნიშნულ ცვლილებებთან დაკავშირებით კერძო სექტორის პოზიცია და წუხილები ჩვენთვის ცნობილია. ვიზიარებთ კერძო სექტორის მოთხოვნებს და მიგვაჩნია, რომ "რეკლამის შესახებ საქართველოს კანონში“ შესატანი ცვლილებების პროექტი, რომელიც ითვალისწინებს აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის გავრცელების აკრძალვას, ხოლო გარე რეკლამის შეზღუდვას რამდენიმე კრიტიკულ საკითხს შეიცავს:
  1. პარლამენტში დარეგისტრირებული ცვლილებებით, სარეკლამო ბიზნესი და მედია საშუალებები კარგავენ ერთ-ერთ უმსხვილესს კლიენტს, რაც მნიშვნელოვნად ზღუდავს სარეკლამო ბაზრის არეალს ქვეყანაში.
  2. ცვლილების ამოქმედების ვადად განსაზღვრულია კანონპროექტის გამოქვეყნებიდან მე-14 დღე, რაც მნიშვნელოვან ზიანს მიაყენებს როგორც სარეკლამო კომპანიებს, ისე მათ დამკვეთებს, რადგან რეკლამის მწარმოებელ და გამავრცელებელ კომპანიებს აქვთ მიმდინარე კონტრაქტები აზარტული და მომგებიანი თამაშობების სფეროში, რომელთა ასეთ მცირე ვადაში შეწყვეტაც მნიშვნელოვან ხარჯებთანაა დაკავშირებული.
  3. კანონპროექტი ასევე არ შეიცავს რაიმე დათქმას, ან გარდამავალ პერიოდს აზარტული და მომგებიანი თამაშების ობიექტებზე განთავსებული აბრების ახალ რეგულაციასთან (აბრის ფართობის შეზღუდვასთან) შესაბამისობაში მოსაყვანად, რაც რეგულაციის პრაქტიკაში განხორციელების პროცესში ასევე შეფერხებებს შექმნის.
კანონპროექტში ასახულია ისეთი საკითხებიც, რომელზეც სამუშაო ჯგუფი არ შეთანხმებულა (მაგალითად, აბრების რეგლამენტირების საკითხი) ან სხვაგვარად შეთანხმდა (მაგალითად, გარე რეკლამის დისტანცირების მანძილი რელიგიური და საგანმანათლებლო დაწესებულებებიდან). ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, მნიშვნელოვნად მიგვაჩნია საქართველოს პარლამენტის კომიტეტებში აღნიშნულ კანონპროექტზე მუშაობის პროცესში უზრუნველყოფილ იქნას შესაბამისი ბიზნესსექტორების წარმომადგენლების ჩართულობა და განხილვები წარიმართოს დარგის ინტერესების გათვალისწინებით“, - ნათქვამია განცხადებაში. [post_title] => „სათამაშო ბიზნესისთვის რეკლამის შეზღუდვა სარეკლამო ბაზარზე გავლენას მოახდენს” [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => satamasho-biznesistvis-reklamis-shezghudva-sareklamo-bazarze-gavlenas-moakhdens [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-12 18:19:24 [post_modified_gmt] => 2018-10-12 14:19:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294866 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 291584 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-04 11:43:22 [post_date_gmt] => 2018-10-04 07:43:22 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ საფრანგეთში, საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე TOP RESA IFTM 2018 მიიღო მონაწილეობა. გამოფენის ფარგლებში მოეწყო B2B შეხვედრები. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე საფრანგეთის ტურისტული, მარკეტინგული კომპანიების და მედია საშუალებების წარმომადგენლებს შეხვდა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ფრანგულ ონლაინმედია პორტალებზე, ტელევიზიებსა და ბეჭდურ მედიაში გეგმავს სარეკლამო რგოლების განთავსებას, ასევე ფრანგი ჟურნალისტებისთვის საქართველოში მედიატურების მოწყობას. პარიზის ტურისტულ გამოფენას მთელი მსოფლიოდან 32 ათასზე მეტი ტურიზმის ინდუსტრიის პროფესიონალი დაესწრო. გამოფენაზე 1700-ზე მეტი კომპანია იყო წარმოდგენილი. პარიზის ტურისტულ გამოფენაზე ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად წარმოდგენილი იყო აჭარის ტურიზმის და კურორტების დეპარტამენტი, ქუთაისის ტურიზმის საინფორმაციო ცენტრი, მთის კურორტების განვითარების კომპანია, ვიზიტ ჯორჯია, თრეველშოპი, მიმინოთრეველი, პრომეთეა ვოიაჟი, ჯი თი გრუპი, კავკასუს თრეველი. საქართველოს სტენდთან გამოფენის სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ გაცნობოდნენ ტურისტულ პროდუქტებს. [post_title] => ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ფრანგულ მედიაში სარეკლამო რგოლებს განათავსებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => turizmis-erovnuli-administracia-frangul-mediashi-sareklamo-rgolebs-ganatavsebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-04 11:43:22 [post_modified_gmt] => 2018-10-04 07:43:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=291584 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 289278 [post_author] => 19 [post_date] => 2018-09-27 19:25:40 [post_date_gmt] => 2018-09-27 15:25:40 [post_content] => აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამა, შესაძლოა, აიკრძალოს და 10 000 ლარიანი ჯარიმის დაკისრების საფუძველი გახდეს. შესაბამისი საკანონმდებლო ცვლილებების პაკეტი მზად არის და ის განხილვისთვის პარლამენტს უახლოეს დღეებში წარედგინება. რამდენიმე კანონში დაგეგმილი ცვლილების მიხედვით, იკრძალება აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის გავრცელება რელიგიურ, საბავშვო, სასწავლო და სამედიცინო დაწესებულებებში, კულტურისა და სპორტის ორგანიზაციებში, აგრეთვე გარე რეკლამა მათგან 100 მეტრის რადიუსში. ასევე იკრძალება აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის გავრცელება ტელევიზიის, რადიოს, ინტერნეტისა და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით, გარდა სპონსორობისა. სპონსორობის შემთხვევაში, დასაშვებია მხოლოდ აზარტული და მომგებიანი თამაშების ორგანიზატორი მეწარმე სუბიექტის დასახელების და სასაქონლო ნიშნის/ლოგოტიპის გავრცელება. აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის აკრძალვა არ გავრცელდება წამახალისებელი გათამაშების რეკლამაზე, გარდა აზარტული და მომგებიანი თამაშების წამახალისებელი რეკლამისა. კანონპროექტით დგინდება, რომ აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის გავრცელების წესის დარღვევა გამოიწვევს რეკლამის განმათავსებლის და რეკლამის დამკვეთის დაჯარიმებას თითოეულისათვის 10 000 ლარის ოდენობით. ამასთანავე, დაჯარიმების საფუძვლების აღმოუფხვრელობის შემთხვევაში, შესაბამისი ჯარიმის ოდენობა გაორმაგდება წინა ჯარიმის ოდენობასთან შედარებით, ყოველ 1 თვეში. აღნიშნულ საქმეებზე ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა ოქმებს ფინანსთა სამინისტროს შესაბამისი ორგანოები შეადგენს. საკანონმდებლო ცვლილებების ავტორი და ინიციატორი არიან დეპუტატები: ლევან გოგიჩაიშვილი, ირაკლი ბერაია, ირაკლი აბუსერიძე, გოგა გულორდავა, ბიძინა გეგიძე და ცოტნე ზურაბიანი. [post_title] => აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამა, შესაძლოა, აიკრძალოს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => azartuli-da-momgebiani-tamashebis-reklama-shesadzloa-aikrdzalos [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-27 19:25:40 [post_modified_gmt] => 2018-09-27 15:25:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=289278 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 294866 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-12 18:19:24 [post_date_gmt] => 2018-10-12 14:19:24 [post_content] => საქართველოს ბიზნესომბუდსმენის აპარატის განცხადებით, ისინი აქტიურად არიან ჩართულები სათამაშო ბიზნესის ახალ რეგულაციებზე მუშაობის პროცესში და ყველა მხარესთან კომუნიკაცია აქვთ. ბიზნესომბუდსმენის აპარატის ცნობით, კანონპროექტის შემუშავებას წინ უსწრებდა განხილვები საქართველოს ფინანსთა სამინისტროში შექმნილი სამუშაო ჯგუფის ფორმატში, სადაც მათივე განცხადებით, დარგის წარმომადგენლებს არ ჰქონდათ მონაწილეობის შესაძლებლობა და კერძო სექტორის ინტერესს მხოლოდ საქართველოს ბიზნესომბუდსმენის აპარატი წარმოადგენდა. „გვქონდა შეხვედრები, როგორც გაფართოებულ ფორმატში სათამაშო ბიზნესის ასოციაციის წევრებთან, ასევე, სარეკლამო და მედია სექტორებთან, მათ შორის კონკრეტულ კომპანიებთან და აღნიშნულ ცვლილებებთან დაკავშირებით კერძო სექტორის პოზიცია და წუხილები ჩვენთვის ცნობილია. ვიზიარებთ კერძო სექტორის მოთხოვნებს და მიგვაჩნია, რომ "რეკლამის შესახებ საქართველოს კანონში“ შესატანი ცვლილებების პროექტი, რომელიც ითვალისწინებს აზარტული და მომგებიანი თამაშების რეკლამის გავრცელების აკრძალვას, ხოლო გარე რეკლამის შეზღუდვას რამდენიმე კრიტიკულ საკითხს შეიცავს:
  1. პარლამენტში დარეგისტრირებული ცვლილებებით, სარეკლამო ბიზნესი და მედია საშუალებები კარგავენ ერთ-ერთ უმსხვილესს კლიენტს, რაც მნიშვნელოვნად ზღუდავს სარეკლამო ბაზრის არეალს ქვეყანაში.
  2. ცვლილების ამოქმედების ვადად განსაზღვრულია კანონპროექტის გამოქვეყნებიდან მე-14 დღე, რაც მნიშვნელოვან ზიანს მიაყენებს როგორც სარეკლამო კომპანიებს, ისე მათ დამკვეთებს, რადგან რეკლამის მწარმოებელ და გამავრცელებელ კომპანიებს აქვთ მიმდინარე კონტრაქტები აზარტული და მომგებიანი თამაშობების სფეროში, რომელთა ასეთ მცირე ვადაში შეწყვეტაც მნიშვნელოვან ხარჯებთანაა დაკავშირებული.
  3. კანონპროექტი ასევე არ შეიცავს რაიმე დათქმას, ან გარდამავალ პერიოდს აზარტული და მომგებიანი თამაშების ობიექტებზე განთავსებული აბრების ახალ რეგულაციასთან (აბრის ფართობის შეზღუდვასთან) შესაბამისობაში მოსაყვანად, რაც რეგულაციის პრაქტიკაში განხორციელების პროცესში ასევე შეფერხებებს შექმნის.
კანონპროექტში ასახულია ისეთი საკითხებიც, რომელზეც სამუშაო ჯგუფი არ შეთანხმებულა (მაგალითად, აბრების რეგლამენტირების საკითხი) ან სხვაგვარად შეთანხმდა (მაგალითად, გარე რეკლამის დისტანცირების მანძილი რელიგიური და საგანმანათლებლო დაწესებულებებიდან). ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, მნიშვნელოვნად მიგვაჩნია საქართველოს პარლამენტის კომიტეტებში აღნიშნულ კანონპროექტზე მუშაობის პროცესში უზრუნველყოფილ იქნას შესაბამისი ბიზნესსექტორების წარმომადგენლების ჩართულობა და განხილვები წარიმართოს დარგის ინტერესების გათვალისწინებით“, - ნათქვამია განცხადებაში. [post_title] => „სათამაშო ბიზნესისთვის რეკლამის შეზღუდვა სარეკლამო ბაზარზე გავლენას მოახდენს” [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => satamasho-biznesistvis-reklamis-shezghudva-sareklamo-bazarze-gavlenas-moakhdens [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-12 18:19:24 [post_modified_gmt] => 2018-10-12 14:19:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294866 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 111 [max_num_pages] => 37 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 6a423154bd062fc94838bcad0116a410 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები