ქართველი საოპერო დივები ბერლინში გალაკონცერტისთვის ემზადებიან

პოპულარული

ქართველი საოპერო დივები ბერლინში გალაკონცერტისთვის ემზადებიან

სოპრანო ნინო მაჩაიძე და მეცოსოპრანოები – ნინო სურგულაძე და ქეთევან ქემოკლიძე ბერლინში გალაკონცერტზე მონაწილეობისთვის ემზადებიან. გალა საღამო 26 სექტემბერს გაიმართება. ქართველების ასეთი მასშტაბური მონაწილეობა ძალიან საინტერესოა არა მხოლოდ ქართველი, არამედ უცხოელი მსმენელისთვისაც. ზემოთ ჩამოთვლილი შემსრულებლები საუკეთესო საოპერო მომღერლებად მიიჩნევიან.

როგორც ცნობილია, ამავე საღამოში მონაწილეობას მიიღებს გიორგი ონიანიც.

ახალი ამბები / კულტურა /

|

18 ივლისი, 2018

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nino-surguladze
                                    [1] => nino-machaidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 266951
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nino-surguladze
                                    [1] => nino-machaidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 266951
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 126
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nino-surguladze
                                    [1] => nino-machaidze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nino-surguladze
                                    [1] => nino-machaidze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (266951) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2409,126)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 293798
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-10-10 13:13:18
                    [post_date_gmt] => 2018-10-10 09:13:18
                    [post_content] => „ნიუ იორკ ტაიმსმა“ პარმის ვერდის ფესტივალი მიმოიხილა. სტატიაში აღინიშნა, რომ ნინო სურგულაძის მიერ შესრულებული აზუჩენას პარტია „ტრუბადურის“ ახალ საინტერესო დადგმაში დამატყვევებელი იყო.

როგორც ცნობილი გამოცემა წერს:

„ფუფუნებაა, გყავდეს ნინო სურგულაძე აზუჩენას როლში. ამასთან, უილსონმა მოუვლელი და მოხუცი ბოშა გარდაქმნა ფიფქიის დედინაცვლად და მომღერლის ფიგურასა და წარმოსადეგობას გაუსვა ხაზი. ეს კონტრასტი შოკს მოჰგვრიდა დადგმის შესახებ ყველაზე თავშეკავებული აზრის მქონე ადამიანსაც კი. ვოკალურად იგი უნაკლო იყო, სრულიად განსხვავებული იმ გაცრეცილი და უკვე არცთუ სუფთა ხმის პატრონი მომღერლებისგან, რომლებიც ჩვეულებრივ გვესმის ხოლმე აზუჩენას როლში. ამის საპირისპიროდ, სურგულაძის მიერ ნაჩვენებმა ახალგაზრდობამ პეწი შეჰმატა მის ნამუშევარს. იგი უნაკლო იყო მთელს ტესიტურაში და განსაკუთრებით შთამბეჭდავი "C'est la qu'ils l'ont trainée” მონათხრობსა და ციხის საკნის სცენაში, რომელშიც უილსონისეული სტატიზმი და სიმღერის დრამატიზმი ერთდროულად სულის შემაშფოთებელიც იყო და მიმზიდველიც. დიდებული გამოსვლა!“




                    [post_title] => „ნიუ იორკ ტაიმსი“: „ფუფუნებაა, გყავდეს ნინო სურგულაძე აზუჩენას როლში!..“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => niu-iork-taimsi-fufunebaa-gyavdes-nino-surguladze-azuchenas-rolshi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-10-10 13:13:18
                    [post_modified_gmt] => 2018-10-10 09:13:18
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=293798
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 283045
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-09-10 13:12:02
                    [post_date_gmt] => 2018-09-10 09:12:02
                    [post_content] => Fix Group-ს საქართველოში ადრიანო ჩელენტანოს ორეული, ადოლფო სებასტიანი ჩამოჰყავს. ადოლფო ბენდთან ერთად დიდი ხანია, ცნობილი იტალიელი მსახიობისა და მომღერლის პროგრამით დადის და ყველა მის ჰიტს ასრულებს. თავიდან ქართული კომპანიის გვერდზე მითითებული იყო, რომ თბილისში კონცერტისთვის ადრიანო ჩელენტანო ჩამოჰყავდათ და ბილეთების გაყიდვაც სწორედ ასე დაიწყეს, შემდეგ კი ბანერი გადააკეთეს და დააწერეს, რომ საქართველოში ადრიანო ჩელენტანოს შოუ მის ორეულს ჩამოაქვს. „იმედთან“ საუბრისას კომპანიის წარმომადგენელმა, ირაკლი კობერიძემ განაცხადა, რომ არ ელოდნენ, თუკი საზოგადოება იფიქრებდა, რომ ჩელენტანო ჩამოდიოდა, თუმცა ამან წარმატებით ბილეთების გაყიდვას შეუწყო ხელი...

საოპერო შემსრულებელმა, ნინო სურგულაძემ ამ თემაზე სტატუსი გამოაქვეყნა და აღნიშნა:

„ძვირფასო მეგობრებო... ჩელენტანო ვერასოდეს ჩამოვა საქართველოში და საერთოდ, ვერც სხვა რომელიმე ქვეყანაში. უკვე რამდენიმე წელია, მძიმე ფობია აქვს. ყველანაირ ტრანსპორტს ერიდება.. და ფაქტობრივად, სახლიდან თითქმის აღარ გამოდის. ამის შესახებ მისი წლების მეგობრისგან და მისი ფაქტობრივად ნამდვილი ორეულისგან შევიტყვე შარშან იტალიაში. ( ეს სხვა ორეულია, არა ის, რომელიც საქართველოში ჩამოდის.) გული დამწყდა, ჩამოყვანა მინდოდა. ეს იტალიელი ორეული ბავშვობიდან (თითქმის) მეგობრობს მასთან და ყველაზე ცნობილია მის არაჩვეულებრივ განსახიერებაში. მინდოდა მისი ჩამოყვანაც, მაგრამ აღარ გადავწყვიტეთ. რადგან ორიგინალი ყოველთვის მაინც შეუცვლელია“.

თამარ ივერი ასევე ეხმაურება თემას, რომელიც ბოლო დღეებია, აქტუალურია:

„პუბლიკის ასეთ შეგნებულად თავგზის აბნევას და სამარცხვინო ფაქტს მხოლოდ ბანანის რესპუბლიკის დონის სახელმწიფოებს თუ აკადრებენ თავად შოუს შემქმნელები და შედგომ მათი ადგილობრივი ორგანიზატორები!! ვფიქრობ, ქართვლმა მაყურებელმა ეს არ უნდა „ჭამოს“ და ბილეთის თანხა, ვიღაც იმიტატორის კონცერტში არ უნდა გადაყაროს. ამას ჯობია, ისევ ნამდვილ ადრიანოს უსმინო ინტერნეტით. „ერთი ერთში“ შოუს სტილის აფერაზე ხალხმა საკუთარი დანაზოგი იხადოს? თაღლით ორგანიზატორებს კი პასუხი უნდა მოეთხოვოთ ხალხის განზრახ „გაბაიბურებისთვის“!.

ისე, შემდეგ კონცერტებად მაიკლ ჯექსონის შოუს ან ლუჩანო პავაროტის სოლოკონცერტს ხომ არ შემოგვთავაზებენ?? მოიძიონ, მათაც ეყოლებათ ორეულები. სირცხვილი“.







 
                    [post_title] => „ჩელენტანო საქართველოში ვერასდროს ჩამოვა, რადგან მძიმე ფობია აქვს...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => chelentano-saqartveloshi-verasdros-chamova-radgan-mdzime-fobia-aqvs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-10 13:14:04
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-10 09:14:04
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=283045
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 237123
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-04-30 15:42:28
                    [post_date_gmt] => 2018-04-30 11:42:28
                    [post_content] => ქართველი სოპრანო, ნინო მაჩაიძე, რომელმაც მთელ მსოფლიოში გაითქვა სახელი არაჩვეულებრივი ვოკალური შესაძლებლობებისა თუ გარეგნობის გამო, ციურიხის ოპერაში ჯუზეპე ვერდის ოპერაში „ლუიზა მილერი“ მთავარ პარტიას ასრულებს.

ახლახან მისი „ფეისბუქის“ ოფიციალურ გვერდზე გამოქვეყნდა ვიდეო, როგორი აპლოდისმენტები ხვდა წილად ქართველ სოპრანოს მაყურებლისგან ლოიზა მილერის როლისთვის, რომელსაც შესანიშნავად ასრულებს.

თავად ნინომ დაწერა:

„ეს ხდებოდა ლუიზა მილერის მეხუთე პერფორმანსის დროს. ყველა გამოსვლაზე ასე მოხდა, თუმცა მხოლოდ გუშინ მივიღე ვიდეო, როგორც დიდი საჩუქარი“.

[video width="1280" height="720" mp4="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2018/04/10000000_1543170155806423_7989131537020878848_n.mp4"][/video]

 
                    [post_title] => ქართველ სოპრანოს ციურიხის ოპერაში  თავმბრუდამხვევი წარმატება და ოვაციები ხვდა წილად (ვიდეო)
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qartvel-sopranos-ciurikhis-operashi-tavmbrudamkhvevi-warmateba-da-ovaciebi-khvda-wilad-video
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-30 15:49:25
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-30 11:49:25
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=237123
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 293798
            [post_author] => 23
            [post_date] => 2018-10-10 13:13:18
            [post_date_gmt] => 2018-10-10 09:13:18
            [post_content] => „ნიუ იორკ ტაიმსმა“ პარმის ვერდის ფესტივალი მიმოიხილა. სტატიაში აღინიშნა, რომ ნინო სურგულაძის მიერ შესრულებული აზუჩენას პარტია „ტრუბადურის“ ახალ საინტერესო დადგმაში დამატყვევებელი იყო.

როგორც ცნობილი გამოცემა წერს:

„ფუფუნებაა, გყავდეს ნინო სურგულაძე აზუჩენას როლში. ამასთან, უილსონმა მოუვლელი და მოხუცი ბოშა გარდაქმნა ფიფქიის დედინაცვლად და მომღერლის ფიგურასა და წარმოსადეგობას გაუსვა ხაზი. ეს კონტრასტი შოკს მოჰგვრიდა დადგმის შესახებ ყველაზე თავშეკავებული აზრის მქონე ადამიანსაც კი. ვოკალურად იგი უნაკლო იყო, სრულიად განსხვავებული იმ გაცრეცილი და უკვე არცთუ სუფთა ხმის პატრონი მომღერლებისგან, რომლებიც ჩვეულებრივ გვესმის ხოლმე აზუჩენას როლში. ამის საპირისპიროდ, სურგულაძის მიერ ნაჩვენებმა ახალგაზრდობამ პეწი შეჰმატა მის ნამუშევარს. იგი უნაკლო იყო მთელს ტესიტურაში და განსაკუთრებით შთამბეჭდავი "C'est la qu'ils l'ont trainée” მონათხრობსა და ციხის საკნის სცენაში, რომელშიც უილსონისეული სტატიზმი და სიმღერის დრამატიზმი ერთდროულად სულის შემაშფოთებელიც იყო და მიმზიდველიც. დიდებული გამოსვლა!“




            [post_title] => „ნიუ იორკ ტაიმსი“: „ფუფუნებაა, გყავდეს ნინო სურგულაძე აზუჩენას როლში!..“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => niu-iork-taimsi-fufunebaa-gyavdes-nino-surguladze-azuchenas-rolshi
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-10-10 13:13:18
            [post_modified_gmt] => 2018-10-10 09:13:18
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=293798
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 34
    [max_num_pages] => 12
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => f4a6eccc08628db40de377bc05866a65
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები