ქედის ტურისტულ მარშრუტს ახალი ობიექტი “აჭარის ველი” შეემატა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქედის ტურისტულ მარშრუტს  ახალი ობიექტი “აჭარის ველი” შეემატა

ქედაში, ერთ-ერთ ყველაზე ისტორიულ და ტურისტულ მარშრუტთან – თამარის ხიდთან, “KTW” ჯგუფის საფირმო მაღაზია „აჭარის ველი“ გაიხსნა.

დღეიდან, ქედის ღვინის ქარხნისა და “KTW” ჯგუფის პროდუქცია ტურისტებისათვის მიმზიდველ გარემოში იქნება წარმოდგენილი. ახალი ტურისტული ობიექტის ოფიციალურ გახსნას აჭარის მთავრობის თავმჯდომარ ზურაბ პატარაძე დაესწრო.

ზურაბ პატარაძემ ხაზი გაუსვა საფირმო მაღაზიის „აჭარის ველის“ მნიშვნელობას ადგილობრივი პროდუქციის პოპულარიზაციისა და ტურისტებისათვის დამატებითი სერვისის შექმნის საქმეში. მისი თქმით, მაღალმთიან აჭარაში ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული მიმართულება ქედის მუნიციპალიტეტია, სადაც ტურისტები მახუნცეთის ჩანჩქერის, თამარ მეფის თაღოვანი ხიდისა და ღვინის მარნების სანახავად დადიან.

„ქართული ღვინის ახალი კუთხე  ხელს შეუწყობს ჩვენი ტრადიციებისა და კულტურის მიმართ ინტერესის გაზრდას, ტურისტებისათვის ადგილობრივი პროდუქციის ხელმისაწვდომობას და პოპულარიზაციას“, – აღნიშნა ზურაბ პატარაძემ.

ახალი ტურისტული ობიექტი კომპანია „კახური ტრადიციული მეღვინეობას“ ეკუთვნის, რომლის დამფუძნებელი ზურაბ ჩხაიძეა. მისი თქმით, საფირმო მაღაზია „აჭარის ველი“ ეს იქნება  ერთ სივრცეში წარმოდგენილი ქართული პროდუქცია, სადაც მოსულ ტურისტს საშუალება ეძლევა ერთის მხრივ გაეცნოს  8000 წლოვანი ღვინის წარმოების  ისტორიას, მეორე მხრივ დააგემოვნოს და ადგილზე შეიძინოს იგი.

„კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ ღვინისა და ბრენდის მწარმოებელი ერთ-ერთი დიდი კომპანიაა საქართველოში. ქედაში კომპანია უნიკალური ვაზის ჯიშის ღვინოს „ჩხავერს“ აწარმოებს. „KTW ჯგუფის” პროდუქცია სახელწოდებით „ნენა“ მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში გადის ექსპორტზე.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

4 ოქტომბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => kakhuri-tradiciuli-meghvineoba
                                    [2] => acharis-veli
                                    [3] => qeda
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170863
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => kakhuri-tradiciuli-meghvineoba
                                    [2] => acharis-veli
                                    [3] => qeda
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170863
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 449
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => kakhuri-tradiciuli-meghvineoba
                                    [2] => acharis-veli
                                    [3] => qeda
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => kakhuri-tradiciuli-meghvineoba
                                    [2] => acharis-veli
                                    [3] => qeda
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (170863) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4197,19861,19862,449)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 215295
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-19 12:12:23
                    [post_date_gmt] => 2018-02-19 08:12:23
                    [post_content] => საქართველოს ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინიციატივით და აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის მხარდაჭერით, Discount Week-ის კამპანია 24 თებერვლიდან 11 მარტის ჩათვლით აჭარაში ჩატარდება.

ფასდაკლებების კვირეულში ჩართულია აჭარის 15 სასტუმრო, 11 კვების ობიექტი, 5 ატრაქცია და 5 სავაჭრო ობიექტი. Discount Week-ში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ აჭარაში მდებარე სასტუმროებს, რომლებსაც გააჩნიათ 39 ან მეტი ოთახი და უნდა წარმოადგინონ არსებულ სეზონზე გამოცხადებული ფასიდან 30%-იანი, ან მეტი ფასდაკლება.
ფასდაკლების კვირეულისთვის სპეციალური მარკეტინგული კამპანია შემუშავდა, რომელიც პროექტის სატელევიზიო გაშუქებას და სოციალურ ქსელში რეკლამას მოიცავს. სპეციალურ ვებ-გვერდზე განთავსებულია კვირეულში მონაწილე ყველა სასტუმრო, სავაჭრო, საკვები და სხვა ტურისტული ობიექტი შესაბამისი შეთავაზებით. ფასდაკლების მისაღებად მომხმარებელმა სასურველ სასტუმროს დაჯავშნის ნომერზე დარეკვით უნდა წარმოადგინოს სპეციალური პრომო კოდი, რომელიც განთავსებული იქნება ვებ-გვერდზე georgia.travel/discount-ზე. სპეციალური პრომო კოდი ვრცელდება პროექტში მონაწილე სხვა ობიექტებზეც. შეგახესენებთ, Discount Week საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში, ტურისტული სერვისების ფასდაკლების კვირეულს მოიცავს. კამპანიის მიზანია რეგიონის პოპულარიზაცია და არასეზონურ პერიოდში შიდა ტურიზმის წახალისება, ასევე, პროექტი ხელს შეუწყობს კერძო სექტორს დამსვენებლების მოზიდვაში, რაც საბოლოო ჯამში მათ ბიზნესზე დადებითად აისახება. აჭარის შემდეგ ფასდაკლების კვირეული კახეთში გაიმართება.
[post_title] => ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => turistul-regionebshi-fasdaklebis-kvireuli-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 12:16:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 08:16:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215295 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 211940 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-07 16:04:34 [post_date_gmt] => 2018-02-07 12:04:34 [post_content] => კურორტ „გოდერძიზე“ 2017 წლის 1 იანვრიდან 2017 წლის 31 დეკემბრამდე კოტეჯებში და სასტუმროში 1424 ვიზიტორი იმყოფებოდა. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის ინფორმაციით, სამთო კურორტის უცხოელი ექსპერტები „გოდერძის“ ამიერკავკასიაში უნიკალურ და დიდი პერსპექტივის მქონე კურორტად ასახელებენ. „ზამთრის ექსტრიმი, ადრენალინი, თოვლი, სათხილამურო ტრასები, წიწვოვანი ტყეები, ალპური ზონა და საუცხოო ხედები - ეს ჩამონათვალი თუ თქვენს გემოვნებას ემთხვევა, მაშინ ზამთრის არდადეგების გასატარებლად კურორტი „გოდერძი“ იდეალური ადგილია.  ეს საუცხოო ადგილი ბათუმიდან 110 კილომეტრში, ხულოს რაიონში, ზღვის დონიდან 1725 მეტრზე მდებარეობს. როგორც სამთო კურორტის უცხოელი ექსპერტები ამბობენ, „გოდერძი“ ამიერკავკასიაში უნიკალური და დიდი პერსპექტივის მქონე კურორტია, რომელიც გამოირჩევა, როგორც თოვლის სიუხვითა და ხარისხით, ასევე ყველაზე ხანგრძლივი სეზონით. აქ ზამთარი 5 თვეს გრძელდება, თოვლის საფარი კი 3 მეტრს აღწევს, რაც საშუალებას იძლევა, რომ კურორტს მოთხილამურეები აპრილის მიწურულსაც ესტუმრონ. გოდერძზე ყველაზე მაღალი ადგილი ზღვის დონიდან 2365 მეტრია. ეს სიმაღლე და გაუკვალავ თოვლში სრიალი კი განსაკუთრებულად მიმზიდველია ექსტრემალი მოთხილამურეებისთვის. ერთ-ერთი ყველაზე გრძელი 8 კილომეტრიან სათხილამურო ტრასას ორი - ბაბლისა და გონდოლას ტიპის საერთაშორისო სტანდარტის საბაგირო ემსახურება“, - აღნიშნავენ აჭარის მთავრობაში. მათივე ინფორმაციით, „გოდერძიზე“ ამ ეტაპზე სულ 6 შალეს ტიპის 12 ადგილიანი კოტეჯი და 30 ადამიანზე გათვლილი ერთი სასტუმროა. კოტეჯები აღჭურვილია გათბობის უმაღლესი დონის სისტემითა და ყველა აუცილებელი ინვენტარით. სასტუმრო „მეტეო“ კურორტიდან 7 კილომეტრში, გოდერძის უღელტეხილზე მდებარეობს. შიდა გადაადგილებისთვის კურორტის ადმინისტრაციამ წელს პირველად შესთავაზა ვიზიტორებს თოვლმავლით მომსახურება, სწორედ ამ სიახლის ხარჯზე წინა წლებთან შედარებით მიმდინარე სეზონზე თითქმის 100% გაიზარდა სასტუმროში განთავსების მსურველთა რაოდენობაც. აქამდე სასტუმროდან საბაგირომდე გადაადგილება სპეც-ტექნიკის გარეშე შეუძლებელი იყო, შესაბამისად ტურისტების უმრავლესობაც უპირატესობას კოტეჯში განთავსებას ანიჭებდა, თოვლმავალის გამოჩენამ კი სასტუმროსა და კოტეჯებზე მოთხოვნა გაათანაბრა. როგორც აჭარის მთავრობაში აცხადებენ, წელს კურორტზე ბევრი სიახლეა. პირველად მოეწყო თხილამურების გაქირავებისა და სწრაფი კვების ობიექტები, ასევე აუქციონის წესით იჯარით გადაეცა ადმინისტრაციული შენობა ერთ-ერთ მცირე მეწარმეს და კურორტზე უკვე რესტორანიც ფუნქციონირებს. პირველად გაჩნდა სივრცე მოზარდებისთვის და დამწყები მოთხილამურეებისთვის. გაკეთდა 200 მეტრიანი მცირე დახრილობის სათხილამურო ტრასა და დამონტაჟდა ბიგელი. სწორედ ამ გარემოებებმა განაპირობა კურორტზე ვიზიტორთა რაოდენობის ზრდა. სტატისტიკური მონაცემების მიხედვით, საქართველოს შემდეგ უცხოელ ვიზიტორთა სამეულში გერმანია, რუსეთი და უკრაინა ლიდერობს. შემდეგ მოდიან ევროპის ისეთი ქვეყნები როგორებიცაა საფრანგეთი, ბელგია, ჩეხეთი და პოლონეთი. შედარებით მცირე რაოდენობით, თუმცა ხშირად სტუმრობენ გოდერძის ინდოეთის, ირანის, ქუვეითისა და აზიის სხვა ქვეყნების მოქალაქეებიც. საერთო ჯამში 2 წლის სტატისტიკაზე დაყრდნობით ვიზიტორთა რაოდენობა 30%-ით გაიზარდა. როგორც აჭარის მთავრობაში აცხადებენ, „გოდერძი“ ვიზიტორთა მსგავსად, არც ინვესტორთა ნაკლებობას განიცდის.
”გასულ წლის აგვისტოდან დღემდე კურორტზე 9 საინვესტიციო პროექტს ჩაეყარა საფუძველი და ხელი მოეწერა პროექტს, რომლის მიხედვითაც კურორტზე 3 წლის ვადაში 9 ახალი თანამედროვე ტიპის მრავალსართულიანი სასტუმრო აშენდება, რაც რამდენიმე ასეულ განთავსების ადგილს შექმნის და ადგილობრივების დასაქმებას უზრუნველყოფს. ინვესტორებისთვის ხელსაყრელი გარემოს შექმნის მიზნით კურორტზე გაკეთდა 1720 მეტრიანი შიდა გზა, რომელიც ცენტრალურ მაგისტრალს საინვესტიციო მიწის ნაკვეთებთან აკავშირებს.  აღსანიშნავია, რომ „გოდერძი“ საქართველოს მასშტაბით ერთადერთი კურორტია, რომელსაც აქვს განაშენიანების რეგულირების გეგმა. ამ კონცეფციის მიხედვით უახლოესი 3 წლის ვადაში კურორტზე იქნება სპორტული სივრცეებით, კინოთეატრებით, გამაჯანსაღებელი და გასართობი ცენტრებით აღჭურვილი ევროპული სტანდარტის სასტუმროები, რაც ბუნებრივია კიდევ უფრო გაზრდის როგორც ვიზიტორთა ასევე ინვესტორთა ინტერესს. 2017 წლის 1 იანვრიდან 2017 წლის 31 დეკემბრამდე გოდერძიზე კოტეჯებში და სასტუმროში ვიზიტორთა 1424 ვიზიტორი იმყოფებოდა. კერძოდ, საქართველოდან 926 ვიზიტორი, გერმანია-218 ვიზიტორი, რუსეთი-134 ვიზიტორი, უკრაინა-66 ვიზიტორი, ჩეხეთი-24 ვიზიტორი, თურქეთი-22 ვიზიტორი, პოლონეთი-20, ბელგია-4 ვიზიტორი, ირანი-4 ვიზიტორი, საფრანგეთი-2 ვიზიტორი, ქუვეითი-2 ვიზიტორი, ბელორუსი-2 ვიზიტორი”, - ნათქვამია ინფორმაციაში.
[post_title] => „გოდერძიზე“ 9 ახალი თანამედროვე ტიპის სასტუმრო აშენდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => goderdzize-9-akhali-tanamedrove-tipis-sastumro-ashendeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-07 16:04:34 [post_modified_gmt] => 2018-02-07 12:04:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=211940 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 209674 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-01-31 13:37:42 [post_date_gmt] => 2018-01-31 09:37:42 [post_content] => აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა სტამბოლის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე EMITT 2018-ზე რეგიონის ტურისტულ შესაძლებლობებს რეკლამირება გაუწია. დეპარტამენტი გამოფენაში საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ ადმინიტრაციასთან და ტურისტულ კომპანიებთან ერთად მონაწილეობდა.
აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ცნობით, სტამბოლის საერთაშორისო ტურისტული გამოფენა ერთ-ერთი მსხვილი გამოფენაა აზიასა და აღმოსავლეთ ხმელთაშუაზღვისპირეთში. წელს, მასში 106 ქვეყნის 600-მდე ტურისტული კომპანია და ორგანიზაცია მონაწილეობდა.
”თურქეთი იმ ქვეყნების რიცხვს მიეკუთვნება, სადაც ერთ-ერთი პირველი დავიწყეთ მარკეტინგული და სარეკლამო აქტივობები რეგიონში ვიზიტორების მოსაზიდად. ეს ქვეყანა რეგიონში შემოსული ვიზიტორების რაოდენობის მხრივ პირველ ადგილზეა. მაგალითისთვის, გასულ წელს, ყველა ადმინისტრაციული საზღვრის გავლით აჭარას 944 050 თურქი ვიზიტორი სტუმრობდა. ჩვენ ყოველწლიურად ვიღებთ მონაწილეობას სტამბოლის გამოფენაში, რომელიც ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა არა მარტო პოტენციური ტურისტებისთვის ინფორმაციის მიწოდების, არამედ ტურიზმის ბიზნესში მოქმედ კომპანიებთან საქმიანი ურთიერთობების დასამყარებლად“, - განაცხდა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და რეკლამის განყოფილების უფროსმა ნინო ხახუბიამ. [post_title] => სტამბოლში აჭარის ტურისტულ შესაძლებლობებს რეკლამირება გაუწიეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => stambolshi-acharis-turistul-shesadzleblobebs-reklamireba-gauwies [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-31 13:37:52 [post_modified_gmt] => 2018-01-31 09:37:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=209674 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 215295 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-19 12:12:23 [post_date_gmt] => 2018-02-19 08:12:23 [post_content] => საქართველოს ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინიციატივით და აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის მხარდაჭერით, Discount Week-ის კამპანია 24 თებერვლიდან 11 მარტის ჩათვლით აჭარაში ჩატარდება. ფასდაკლებების კვირეულში ჩართულია აჭარის 15 სასტუმრო, 11 კვების ობიექტი, 5 ატრაქცია და 5 სავაჭრო ობიექტი. Discount Week-ში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ აჭარაში მდებარე სასტუმროებს, რომლებსაც გააჩნიათ 39 ან მეტი ოთახი და უნდა წარმოადგინონ არსებულ სეზონზე გამოცხადებული ფასიდან 30%-იანი, ან მეტი ფასდაკლება.
ფასდაკლების კვირეულისთვის სპეციალური მარკეტინგული კამპანია შემუშავდა, რომელიც პროექტის სატელევიზიო გაშუქებას და სოციალურ ქსელში რეკლამას მოიცავს. სპეციალურ ვებ-გვერდზე განთავსებულია კვირეულში მონაწილე ყველა სასტუმრო, სავაჭრო, საკვები და სხვა ტურისტული ობიექტი შესაბამისი შეთავაზებით. ფასდაკლების მისაღებად მომხმარებელმა სასურველ სასტუმროს დაჯავშნის ნომერზე დარეკვით უნდა წარმოადგინოს სპეციალური პრომო კოდი, რომელიც განთავსებული იქნება ვებ-გვერდზე georgia.travel/discount-ზე. სპეციალური პრომო კოდი ვრცელდება პროექტში მონაწილე სხვა ობიექტებზეც. შეგახესენებთ, Discount Week საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში, ტურისტული სერვისების ფასდაკლების კვირეულს მოიცავს. კამპანიის მიზანია რეგიონის პოპულარიზაცია და არასეზონურ პერიოდში შიდა ტურიზმის წახალისება, ასევე, პროექტი ხელს შეუწყობს კერძო სექტორს დამსვენებლების მოზიდვაში, რაც საბოლოო ჯამში მათ ბიზნესზე დადებითად აისახება. აჭარის შემდეგ ფასდაკლების კვირეული კახეთში გაიმართება.
[post_title] => ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => turistul-regionebshi-fasdaklebis-kvireuli-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 12:16:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 08:16:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215295 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 176 [max_num_pages] => 59 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9d76dd3ee8d74809807d510de00f1252 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები