რეზო გიგინეიშვილი: „მძევლების“ გადაღება ნამდვილი ტანჯვა იყო“

პოპულარული

რეზო გიგინეიშვილი: „მძევლების“ გადაღება ნამდვილი ტანჯვა იყო“

20 აპრილიდან საქართველოს კინოთეატრებში რეზო გიგინეიშვილის „მძევლები“ გამოდის. დღეს კინო „ამირანში“ შედგა ფილმის დახურული ჩვენება მედიისთვის, შემდგომ კი სასტუმრო „რუმსში“ პრესკონფერენცია გაიმართა, რომელსაც ფილმის რეჟისორი, რეზო გიგინეიშვილი, სცენარისტი – ლაშა ბუღაძე, პროდიუსერი – თაკო ტატიშვილი და მსახიობები: ავთო მახარაძე, მიშა გომიაშვილი, თინა დაქალიშვილი, გიორგი ხურცილავა, გიორგი გრძელიძე, ილიკო სუხიშვილი ესწრებოდნენ.

როგორც უკვე ყველა თქვენგანმა იცის, ფილმი დაფუძნებულია მოვლენებზე, რომლებიც საქართველოში „თვითმფრინავის ბიჭების“ საქმითაა ცნობილი. რეზო გიგინეიშვილმა და ლაშა ბუღაძემ აღნიშნეს, რომ თემაზე დიდხნიანი მუშაობისას მათ შორის ბევრი კამათი წარმოიშვა, საბოლოოდ კი შეთანხმდნენ, რომ ეს არ უნდა ყოფილიყო დოკუმენტური ფილმი. ეს არის მხატვრული ნამუშევარი, სადაც რეჟისორი და სცენარისტი ეცადნენ, გაეერთიანებინათ მრავალწლიანი მუშაობის შედეგი, როგორ შეძლეს თვითმრფინავის ბიჭების ამბის გადმოცემა, რომლის გარშემოც ბევრი ჭორი-მართალი და მითი ტრიალებდა, უკვე მაყურებლის შესაფასებელია.

ლაშა ბუღაძის თქმით, ბერლინში, კინოჩვენებაზე ფილმი, რასაკვირველია, ქართველი მაყურებლისგან განსხვავებულად აღიქვეს. მთავარი კი ისაა, რომ იქ დაინახეს ის შიში, რომელიც დღესაც ცოცხალია და რომლის წინაშეც ნებისმიერ დროს შეიძლება დადგეს მსოფლიო, როცა ადამიანი სრულ იზოლაციაშია, ამან შეიძლება დაბადოს ისეთი დანაშაული, როგორზეც ფილმში „მძევლებია“ საუბარი.

ლაშა ბუღაძე:

მოგეხსენებათ, ეს ფილმი არ არის დოკუმენტური ქრონიკა, ეს არის ამ ისტორიული ამბის მხატვრული, ჩვენი ვერსია. ამ უშველებელი ამბიდან კონკრეტულ რაღაცებზე ვკონცენტრირდით, გმირების ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე, მათ ურთიერთობაზე მშობლებთან, ატმოსფეროზე, რომელიც შესაძლოა, ასეთი ყოფილიყო 80-იან წლებში.

რეზო გიგინეიშვილი:

არ მომწონს კინო, სადაც რეჟისორი მორალისტობს. როცა გავეცანი მასალას, ძალიან მძიმე იყო, წავიკითხე დაკითხვების ოქმები, შემდეგ ბევრ ადამიანს შევხვდი და მადლობა მათ, ვინც დამელაპარაკა. მათთვისაც ეს ძალიან მძიმე იყო… ამ ისტორიას ბევრი მითი ახლავს, მე და ლაშას ხალხი ქუჩაში გვეკითხება, ეს ასე იყოო? და ჩვენ ვიცით, რომ სიმართლეს არ შეესაბამება. მე და ლაშამ გადავწყვიტეთ, რაც ნამდვილად ვიცოდით, იმ ხაზს გავყოლოდით… ჩემი კონცეფცია იყო, რომ ამხელა მასშტაბის ტრაგედიაში ვერავის დავარქმევდით გმირს ან მოღალატეს. ჩემთვის საინტერესო იყო პროცესი, თეთრსა და შავს შორის ძიების. ამ ფილმის გადაღება ნამდვილი ტანჯვა იყო, რადგან უამრავ სირთულეს გადავაწყდით, მაგრამ თუკი მე და ჩემი კოლეგები გავიზარდეთ ამ პროცესში და ჩვენმა გადაღებულმა ფილმმა ადამიანები ააღელვა, ეს ჩემთვის გამარჯვებაა…

თაკო ტატიშვილი:

ვფიქრობ, რეზო გიგინეიშვილმა თავისი კარიერის შუა ეტაპზე დაამტკიცა, რომ კლიშე შეიძლება, დაირღვეს და კომერციული ფილმის შემდგომ, რეჟისორმა დაგროვილი ცოდნისა და ინტერესის ხარჯზე, შეიძლება, ძალიან საინტერესო საავტორო კინო წარმოადგინოს. პროდიუსერების სახელით შემიძლია ვთქვა, რომ ეს ჩვენთვის ჩვენი რეჟისორის ძალიან დიდი პლუსია. „ბერლინალეზე“ წარმატებულმა დასაწყისმა და მაისში სხვადასხვა ფესტივალზე დაგეგმილმა ჩვენებებმა ჩვენი ენთუზიაზმი კიდევ უფრო გაამყარა.

ილიკო სუხიშვილი:

ჩემთვის კინოში მონაწილეობა ძალიან ახალი იყო. დამამშვიდა იმ გარემომ, რომელიც გადასაღებ მოედანზე შეიქმნა. რეჟისორი მაძლევდა კონკრეტულ დავალებებს და მას ვენდობოდი. ვფიქრობდი, რომ თუკი კონკრეტულ მომენტში ისე ვერ ვითამაშებდი, როგორც საჭირო იყო, რეზო ამას ფილმში არ ჩასვამდა. ვცდილობდი, არაფერი გამეფუჭებინა.

ავთო მახარაძე:

როდესაც რეზომ შემომთავაზა ამ ფილმში მონაწილეობა, ჩემთვის ეს ძალიან სასიხარულო იყო, რადგან ძალიან მსიამოვნებს ახალგაზრდა თაობასთან მუშაობა. რაც უნდა იყოს, როცა ახალი თაობა მოდის, მას თავისი შესრულების ტექნიკა, აღქმა და ზოგადად, სიახლეები მოაქვს. რეჟისორთან მუშაობა ძალიან გამიადვილდა. კი ვამბობთ, რომ სხვადასხვა თაობა ვართ, მაგრამ არც მთლად ასეა საქმე. ჩვენს პროფესიებში, როგორც ჩანს, არსებობს მუდმივი რაღაცები, რომლებიც პრინციპში, არ იცვლება, ძირი უცვლელია. ამდენად, იოლი, გასაგები და საინტერესო იყო რეზო გიგინეიშვილთან მუშაობა.

ამ ამბავთან მე დაკავშირებული ვარ. იმ პერიოდში მე და გეგა კობახიძე ერთად ვმუშაობდით ფილმზე. ადრეც გვიმუშავია ერთად, როცა სულ პატარა იყო. იმ თვითმფრინავში მეც შეიძლებოდა, სრულიად თავისუფლად აღმოვჩენილიყავი. გასტროლებიდან დავბრუნდი და ბათუმში უნდა წავსულიყავი გადაღებაზე. დამირეკეს ბათუმიდან, ცუდი ამინდია და ნუ გადმოფრინდებით ხვალო. არ ვიცი, რა მოხდებოდა, იმ თვითმფრინავში რომ ვყოფილიყავი. ვერაფერს შევცვლიდი და არც ამისი პრეტენზია მაქვს. ალბათ, გეგასთვის მოულოდნელი იქნებოდა ჩემი იქ ყოფნა, როგორც დანარჩენებისთვის, ვინც მონაწილეობდა ამ ამბავში…

დღეს, როცა ფილმი მეორედ ვნახე, დავფიქრდი ერთ რამეზე, ვუყურეთ მხატვრულ ნაწარმოებს, რომელიც წარმატებით შედგა და ვულოცავ ყველა მონაწილეს, მაგრამ ერთი წუთით რომ დავბრუნდეთ იმ პერიოდში, 1983 წლის 17 ნოემბერს, სხვა მოკრძალება გაუჩნდება ადამიანს არა მხოლოდ ამ ახალგაზრდების მიმართ, არამედ ყველა იმ ადამიანის მიმართ, ვინც იმ თვითმფრინავში აღმოჩნდა…

შეგახსენებთ, რომ „მძევლების“ ნახვა 20 აპრილიდან შეგიძლიათ.

ნინო მურღულია

ახალი ამბები / კულტურა /

|

11 აპრილი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => iliko-sukhishvili
                                    [1] => misha-gomiashvili
                                    [2] => mdzevlebi
                                    [3] => rezo-gigineishvili
                                    [4] => tina-dalaqishvili
                                    [5] => lasha-bughadze
                                    [6] => avto-makharadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 121907
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => iliko-sukhishvili
                                    [1] => misha-gomiashvili
                                    [2] => mdzevlebi
                                    [3] => rezo-gigineishvili
                                    [4] => tina-dalaqishvili
                                    [5] => lasha-bughadze
                                    [6] => avto-makharadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 121907
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 220
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => iliko-sukhishvili
                                    [1] => misha-gomiashvili
                                    [2] => mdzevlebi
                                    [3] => rezo-gigineishvili
                                    [4] => tina-dalaqishvili
                                    [5] => lasha-bughadze
                                    [6] => avto-makharadze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => iliko-sukhishvili
                                    [1] => misha-gomiashvili
                                    [2] => mdzevlebi
                                    [3] => rezo-gigineishvili
                                    [4] => tina-dalaqishvili
                                    [5] => lasha-bughadze
                                    [6] => avto-makharadze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (121907) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1850,14693,10167,953,2752,13269,220)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 220634
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-03-06 16:40:19
                    [post_date_gmt] => 2018-03-06 12:40:19
                    [post_content] => რეზო გიგინეიშვილის გახმაურებული ფილმის „მძევლები“ ტელეპრემიერა ახლახან შედგა. სოციალურ ქსელში კინოს ტელევიზიით ჩვენებას საკმაოდ დიდი რეზონანსი მოჰყვა. მოგეხსენებათ, ფილმი „თვითმფრინავის ბიჭების“ შესახებ მოგვითხრობს. მისი ძლიერი მხარეები არის მსახიობების კარგი პერფორმანსები, ოპერატორის ნამუშევარი და მხატვრობა, მაგრამ ზოგიერთი მაყურებელი ფიქრობს, რომ მძევლებმა“ კარგად ვერ გადმოსცა ის ამბავი, რომლის შესახებაც გადაიღეს.

ასეთ მაყურებლებს შორისაა ტელეწამყვანი ინგა გრიგოლიაც, რომელმაც აღნიშნა:

„ვუყურე „მძევლებს“. რომ არ მცოდნოდა ისტორია, ვერ გავიგებდი ვერაფერს და ვიფიქრებდი, ვინ იყვნენ? რა უნდოდათ? რატომ ატეხეს სროლა თვითმფრინავში და ასე შემდეგ. მოკლედ - არ მომეწონა“.

ინგას ამ პოსტს საკმაო რეზონანსი მოჰყვა. გთავაზობთ საინტერესო კომენტარებს.

მაია თორია: „მართალი ხარ, ინგა, ვინც არ იცის ამბავი, 100%-ვე ვერ გაიგებს...“

ირაკლი მამალაძე: „ძალიან კარგი მსახიობთა გუნდია შეკრებილი, არის სცენები, რომლებიც გულგრილს არ დაგტივებს. ნუ ძალიან მომეწონა შევარდნაძე, კარგი გაკეთებული იყო კოსტიუმებიც და მხატვრობაც“.

კობა ბენდელიანი: „ინგა, უძვირფასესო, რეჟისორი იმ კაცის სიძეა, საქართველო რუსული სამყაროს ნაწილად რომ წარმოუდგენია დღემდეა. რამდენიმე დღის წინ სტადიონზე პუტინის მხარდამჭერ აქციაზე იგი ახლოს იდგა პუტინთან და თვალცრემლიანი მღეროდა სსრკ-ს ჰიმნს, რომელიც პუტინის დროს დააბრუნეს ქვეყნის ჰიმნად. გეხსომება, რუსეთის ჰიმნის ავტორი სწორედ მიხალკოვოს მამა იყო. მიხალკოვი უმცროსი ჰიმნის სიტყვების სიმღერისას ლამის ცრემლებს აღვარღვარებდა. ახლა ეს რატომ გავიხსენე? მაგის სიძე, იმას როგორ აკადრებდა სიმამრს, ქართველები სსრკ-ს დროსაც თავისუფლებისთვის რომ იბრძოდნენ. სულ ეგაა მიზეზი იმისა, რის გამოც ვერც შენ და ვერც სხვამ ვერ გაიგო ამ ისტორიის მთავარი აზრი“.

გია გაბრიჩიძე: „საკმაოდ დიდი დილემა ჰქონდათ რეჟისორსაც და სცენარისტსაც. უნდოდათ, რომ რაღაცით „გაეპრავებინათ“ ფაქტობრივი ტერაქტი, რაც ძალიან ძნელი იყო და აქცენტი იყო გადატანილი შეკითხვაზე - რა აკლდათ! პასუხები კი აშკარად ყურით მოთრეული იყო. არც ტემპი იყო შესაბამისი (ტემპს შეეძლო, ბევრი რამ გადაეფარა). მოკლედ რომ ვთქვა, ძალიან რთული ამოცანა ჰქონდათ“.

მანანა მანჯგალაძე: „ო, ეგრე ვარ მეც, მაგრამ ისეთი დაძაბული ვუყურებდი... იცი, რაღაც კომპლექსი ჰქონდა ფილმს, ვაი, ეს პოზიცია არ გამოჩნდეს. ვაი, არც ეს... ვერა, ვერ იყო. თან, როცა მოლოდინი გაქვს, რომ ვუღაცამ გაბედა და ამის შესახებ გადაიღო“.

გიორგი მიქელაშვილი: „როცა ასეთი მზა პროდუქტი არის ჯინსების თაობის სახით ეკრანიზაციისთვის, ეს ნაბახუსევზე მოყოლილი ამბავი რამ გადააღებინათ?“

 

 
                    [post_title] => ინგა გრიგოლია: „ვუყურე „მძევლებს“, რომ არ მცოდნოდა ისტორია, ვერ გავიგებდი ვერაფერს...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => inga-grigolia-vuyure-mdzevlebs-rom-ar-mcodnoda-istoria-ver-gavigebdi-verafers
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-06 16:40:19
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-06 12:40:19
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=220634
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 205855
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-01-18 12:27:07
                    [post_date_gmt] => 2018-01-18 08:27:07
                    [post_content] => „რუსთავი 2“-ის ეთერით ილიკო და ნინო სუხიშვილებმა ახალი პროექტის გარშემო გაჩენილ პრეტენზიებს უპასუხეს. „ცეკვა ქართული“, მათი თქმით, ექსპერიმენტული პროექტია, რომელმაც შესაძლოა, გააგრძელოს ცხოვრება და ცეკვის განვითარება ექსპერიმენტების გარეშე წარმოუდგენელია.

ილიკო სუხიშვილი:

არ მინდოდა, კონკრეტული ხალხის, კუთხის ან ისტორიის, ციხე-სიმაგრის გადარჩენის ამბის მოყოლა, უფრო ხასიათისა და განწყობის გადმოტანა, თუნდაც დღევანდელი ქართული  განწყობის. როგორ ფიქრობთ, დღეს ახალგაზრდა გოგო-ბიჭი ქართულს შინაგანად როგორ ცეკვავს?

თუ ქართველი ადამიანი ელექტრონულ მუსიკაზე ისე მოძრაობს, როგორც სხვა არავინ, ვერავინ დამაჯერებს, რომ ის ქართული არ არის. არ არის აუცილებელი, მას ჩოხა ჩააცვა და დიმპიტაური დაუკრა...

[video width="640" height="480" mp4="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2018/01/10000000_210139099535637_5858183861002829824_n.mp4"][/video]

 
                    [post_title] => ილიკო სუხიშვილის პასუხი კრიტიკოსებს - „არ არის აუცილებელი, მას ჩოხა ჩააცვა და დიმპიტაური დაუკრა...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => iliko-sukhishvilis-pasukhi-kritikosebs-ar-aris-aucilebeli-mas-chokha-chaacva-da-dimpitauri-daukra
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-18 12:46:56
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-18 08:46:56
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=205855
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 199873
                    [post_author] => 14
                    [post_date] => 2017-12-24 19:18:36
                    [post_date_gmt] => 2017-12-24 15:18:36
                    [post_content] => მწერლები, გამომცემლები და საქართველოს პენ-ცენტრის წარმომადგენლები პოეტ ზვიად რატიანის საქმეს გამოეხმაურნენ. მწერლები იმ ვიდეომასალის გასაჯაროებასაც ითხოვენ, რომელიც, მათი მტკიცებით, ზვიად რატიანის ცემის ფაქტებს ასახავს. ისინი მოითხოვენ, რომ დამნაშავეების იდენტიფიცირება მოხდეს და მათ პასუხი აგონ.
  “კრიმინალთან ბრძოლას ჭირდება განათლება, გონიერება, ლოგიკა და არა რეიდები. ფაქტია, რომ დღეს პოლიციაში არის უამრავი არაპროფესიონალი, არაკვალიფიციური, სრულიად გაუნათლებელი ადამიანები, რომლებმაც არ იციან, რა არის ადამიანის უფლებები. არშემდგად ძველ ბიჭებს იღებენ მხოლოდ იმიტომ, რომ ვიღაც დაჩაგრონ, ვიღაცას შეურაცხყოფა მიაყენონ. ამის მსხვერპლია ზვიად რატიანი. ზვიად რატიანი ცემეს, შეურაცხყოფა მიაყენეს მხოლოდ იმის გამო, რომ იყო ადვილად დასაჩაგრი, ისეთი ფერის ქურთუკი ეცვა. სამწუხაროდ, მერამდენე ხელისუფლება გამოვიცვალეთ და ვერ მოვახერხეთ, რომ ხელისუფლებაში აღმოჩნდნენ ჭკვიანი ადამიანი, მიიღონ ეს გადაწყვეტილება, რომ გაემიჯნონ საბჭოურ წარსულს. კრიმინალთან ბრძოლას კრიმინალური გზებით არ მოაქვს არანაირი შედეგი. როცა პოლიციელი არის არშემდგარი ძველი ბიჭი, ის საშიშია საზოგადოებისთვის. გამორიცხულია, ჩვენ შევქმნათ თანამედროვე სახელმწიფო იქ, სადაც ადამიანი იჩაგრება. სრულიად ფუჭია მცდელობა ხელისუფლების, რომ გვაჩვენონ ფირები გინებისა. დიახ, ამ ქვეყანაში ყველა იგინება, მათ შორის ზვიად რატიანიც, ეს არ არის საკმარისი საფუძველი, რომ რამდენიმე პოლიციელმა ცემოს ზვიად რატიანი ან საქართველოს სხვა მოქალაქე”, – განაცხადა დათო ტურაშვილმა.
 
„ადამიანი უმოწყალოდ არის ნაცემი. მას მძიმე ფორმის ტვინის შერყევა აქვს და კიდევ ლაპარაკობენ იმაზე, რომ ის თურმე იგინებოდა. პოლიციის ფუნქცია არ არის იმის გაკონტროლება რა გვაცვია. ჩვენ არ გვყავს ზნეობრივი პოლიცია”,- აღნიშნა გიორგი ლობჟანიძემ.
 
„ზვიად რატიანი ცნობილი ადამიანია, წარმოიდგინეთ როგორ ექცევიან უცნობ ადამიანებს. მოვითხოვთ გვაჩვენონ ის 8 კაცი, რომლებმაც ზვიად რატიანზე იძალადეს” – ამბობს ლაშა ბუღაძე.  
პოეტ ზვიად რატიანის საქმესთან დაკავშირებით შინაგან საქმეთა სამინისტროში მორიგი განცხადება გაკეთდა. როგორც შს მინისტრის მოადგილე ბრიფინგზე აღნიშნა,  რატიანი სამართალდამცველებმა საპოლიციო კონტროლის ფარგლებში შეაჩერეს. ნათია მეზვრიშვილის განცხადებით, არსებობს ინციდენტის ამსახველი ვიდეომასალა, თუმცა მინისტრის მოადგილე აცხადებს, რომ მასალა მძიმე საყურებელია და სურვილის შემთხვევაში უწყება მზადაა რატიანს აღნიშნული მასალა გააცნოს.   [post_title] => დათო ტურაშვილი: ამ ქვეყანაში ყველა იგინება,ეს არ არის მიზეზი ადამიანის საცემად [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dato-turashvili-am-qveyanashi-yvela-iginebaes-ar-aris-mizezi-adamianis-sacemad [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-24 19:21:54 [post_modified_gmt] => 2017-12-24 15:21:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=199873 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 220634 [post_author] => 23 [post_date] => 2018-03-06 16:40:19 [post_date_gmt] => 2018-03-06 12:40:19 [post_content] => რეზო გიგინეიშვილის გახმაურებული ფილმის „მძევლები“ ტელეპრემიერა ახლახან შედგა. სოციალურ ქსელში კინოს ტელევიზიით ჩვენებას საკმაოდ დიდი რეზონანსი მოჰყვა. მოგეხსენებათ, ფილმი „თვითმფრინავის ბიჭების“ შესახებ მოგვითხრობს. მისი ძლიერი მხარეები არის მსახიობების კარგი პერფორმანსები, ოპერატორის ნამუშევარი და მხატვრობა, მაგრამ ზოგიერთი მაყურებელი ფიქრობს, რომ მძევლებმა“ კარგად ვერ გადმოსცა ის ამბავი, რომლის შესახებაც გადაიღეს. ასეთ მაყურებლებს შორისაა ტელეწამყვანი ინგა გრიგოლიაც, რომელმაც აღნიშნა: „ვუყურე „მძევლებს“. რომ არ მცოდნოდა ისტორია, ვერ გავიგებდი ვერაფერს და ვიფიქრებდი, ვინ იყვნენ? რა უნდოდათ? რატომ ატეხეს სროლა თვითმფრინავში და ასე შემდეგ. მოკლედ - არ მომეწონა“. ინგას ამ პოსტს საკმაო რეზონანსი მოჰყვა. გთავაზობთ საინტერესო კომენტარებს. მაია თორია: „მართალი ხარ, ინგა, ვინც არ იცის ამბავი, 100%-ვე ვერ გაიგებს...“ ირაკლი მამალაძე: „ძალიან კარგი მსახიობთა გუნდია შეკრებილი, არის სცენები, რომლებიც გულგრილს არ დაგტივებს. ნუ ძალიან მომეწონა შევარდნაძე, კარგი გაკეთებული იყო კოსტიუმებიც და მხატვრობაც“. კობა ბენდელიანი: „ინგა, უძვირფასესო, რეჟისორი იმ კაცის სიძეა, საქართველო რუსული სამყაროს ნაწილად რომ წარმოუდგენია დღემდეა. რამდენიმე დღის წინ სტადიონზე პუტინის მხარდამჭერ აქციაზე იგი ახლოს იდგა პუტინთან და თვალცრემლიანი მღეროდა სსრკ-ს ჰიმნს, რომელიც პუტინის დროს დააბრუნეს ქვეყნის ჰიმნად. გეხსომება, რუსეთის ჰიმნის ავტორი სწორედ მიხალკოვოს მამა იყო. მიხალკოვი უმცროსი ჰიმნის სიტყვების სიმღერისას ლამის ცრემლებს აღვარღვარებდა. ახლა ეს რატომ გავიხსენე? მაგის სიძე, იმას როგორ აკადრებდა სიმამრს, ქართველები სსრკ-ს დროსაც თავისუფლებისთვის რომ იბრძოდნენ. სულ ეგაა მიზეზი იმისა, რის გამოც ვერც შენ და ვერც სხვამ ვერ გაიგო ამ ისტორიის მთავარი აზრი“. გია გაბრიჩიძე: „საკმაოდ დიდი დილემა ჰქონდათ რეჟისორსაც და სცენარისტსაც. უნდოდათ, რომ რაღაცით „გაეპრავებინათ“ ფაქტობრივი ტერაქტი, რაც ძალიან ძნელი იყო და აქცენტი იყო გადატანილი შეკითხვაზე - რა აკლდათ! პასუხები კი აშკარად ყურით მოთრეული იყო. არც ტემპი იყო შესაბამისი (ტემპს შეეძლო, ბევრი რამ გადაეფარა). მოკლედ რომ ვთქვა, ძალიან რთული ამოცანა ჰქონდათ“. მანანა მანჯგალაძე: „ო, ეგრე ვარ მეც, მაგრამ ისეთი დაძაბული ვუყურებდი... იცი, რაღაც კომპლექსი ჰქონდა ფილმს, ვაი, ეს პოზიცია არ გამოჩნდეს. ვაი, არც ეს... ვერა, ვერ იყო. თან, როცა მოლოდინი გაქვს, რომ ვუღაცამ გაბედა და ამის შესახებ გადაიღო“. გიორგი მიქელაშვილი: „როცა ასეთი მზა პროდუქტი არის ჯინსების თაობის სახით ეკრანიზაციისთვის, ეს ნაბახუსევზე მოყოლილი ამბავი რამ გადააღებინათ?“     [post_title] => ინგა გრიგოლია: „ვუყურე „მძევლებს“, რომ არ მცოდნოდა ისტორია, ვერ გავიგებდი ვერაფერს...“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => inga-grigolia-vuyure-mdzevlebs-rom-ar-mcodnoda-istoria-ver-gavigebdi-verafers [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-06 16:40:19 [post_modified_gmt] => 2018-03-06 12:40:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=220634 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 27 [max_num_pages] => 9 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8370d6494bf6ec09df34c5999617bebf [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები