როდის არ უნდა დარეკოთ 112-ზე – სახალისო ჩამონათვალი

პოპულარული

როდის არ უნდა დარეკოთ 112-ზე – სახალისო ჩამონათვალი

112 თავისი „ფეისბუქის“ ოფიციალურ გვერდს აზიარებს სახალისო, თუმცა იმავდროულად, სასარგებლო და გასათვალისწინებელ ინფორმაციას იმასთან დაკავშირებით, როდის არ უნდა დარეკოთ ამ ნომერზე.

როგორც ჩანს, უამრავი ადამიანი მართლაც არასაჭირო შემთხვევებში აწუხებს სასწრაფოსა და პოლიციას, მაგალითად, ამინდის პროგნოზის გასაგებად თუ სასტუმროს დასაჯავშნად…

ახალი ამბები / სოც. ქსელები /

|

14 თებერვალი, 2018

|

საკვანძო სიტყვები

112
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => 112
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 213937
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => 112
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 213937
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 7310
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => 112
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => 112
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (213937) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7310)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 244720
                    [post_author] => 14
                    [post_date] => 2018-05-20 20:26:01
                    [post_date_gmt] => 2018-05-20 16:26:01
                    [post_content] => რა თხოვნით რეკავენ ყველაზე ხშირად მოქალაქეები 112- ში - გამოძახებებთან დაკავშირებით ინფორმაციის განვითარების თავისუფლების ინსტიტუტი თბილისსა და რეგიონებში არსებულ სტატისტიკას აქვეყნებს.

როგორც მონაცემებით ირკვევა, 112-ში ყველაზე მეტი შეტყობინება სასწრაფო სამედიცინო დახმარების მოთხოვნით შევიდა. ამასთან, გამოძახების შემთხვევები ყოველწლიურად რეგიონში იზრდება.

2013 წელთან შედარებით, 2017 წელს თითქმის 3-ჯერ გაიზარდა რეგიონებში 112-ით საპატრულო პოლიციის გამოძახების რაოდენობა.

რაც შეეხება შემცირებას, 112-ით სახანძრო/სამაშველოს გამოძახების რაოდენობა თბილისში  ბოლო წლებში შემცირდა, რეგიონებში კი გაიზარდა.

კერძოდ, 2017 წელს 112-ში 1 653 995 შეტყობინება სასწრაფ დახმარების მოთხოვნით შევიდა, 391 478 შეტყობინება საპატრულო პოლიციის, 114 054 შეტყობინება კი სახანძროს მოთხოვნით შევიდა.



 
                    [post_title] => სტატისტიკა: რა თხოვნით რეკავენ ყველაზე ხშირად 112-ში
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => statistika-ra-tkhovnit-rekaven-yvelaze-khshirad-112-shi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-20 20:26:01
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-20 16:26:01
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=244720
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 240684
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2018-05-10 10:55:30
                    [post_date_gmt] => 2018-05-10 06:55:30
                    [post_content] => 112-ის ოპერატორს შესაძლებლობა ექნება, გადაუდებელი შემთხვევის დროს, დაადგინოს დაზარალებული ბავშვის საცხოვრებელი მისამართი და მშობლების საკონტაქტო ინფორმაცია. შინაგან საქმეთა სამინისტროს გადაუდებელი დახმარების ოპერატიული მართვის ცენტრ 112-სა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს სსიპ „განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემას“ (EMIS) შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა.

ინფორმაციის მიმოცვლა დახურული ქსელის საშუალებით განხორციელდება, რაც იმას გულისხმობს, რომ მონაცემები გარეშე პირებისგან დაცული იქნება და მათზე წვდომა ექნებათ მხოლოდ 112-ის ოპერატორებს, თან მხოლოდ ისეთ შემთხვევაში, როდესაც მოსწავლე თავის ადგილსამყოფელს ვერ დაასახელებს.

"სიახლე განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ისეთი შემთხვევების დროს, როდესაც მოსწავლემ ზუსტად არ იცის საკუთარი მისამართი, მაგრამ იცის თავისი სკოლის სახელწოდება და ნომერი. ინფორმაციის მიმოცვლა დახურული ქსელის საშუალებით განხორციელდება, რაც გულისხმობს იმას, რომ მონაცემები გარეშე პირებისგან დაცული იქნება და მათზე წვდომა ექნებათ მარტო 112-ის ოპერატორებს, მხოლოდ ისეთ შემთხვევაში, როდესაც მოსწავლე თავის ადგილსამყოფელს ვერ დაასახელებს. ცვლილება ხელს შეუწყობს, რომ გადაუდებელი შემთხვევის დროს კიდევ უფრო ოპერატიულად მოხდეს რეაგირება, როცა დაზარალებული ბავშვია და წამები გადამწყვეტია,“ - განმარტავენ შს სამინისტროში.
                    [post_title] => 112-ის ოპერატორი ბავშვის მისამართს საძიებო სისტემა eSchool-ის საშუალებით დაადგენს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => 112-is-operatori-bavshvis-misamarts-sadziebo-sistema-eschool-is-sashualebit-daadgens
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-10 10:55:30
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-10 06:55:30
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=240684
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 215696
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-02-20 12:01:24
                    [post_date_gmt] => 2018-02-20 08:01:24
                    [post_content] => შინაგან საქმეთა მინისტრმა გიორგი გახარიამ და თბილისის მერმა კახა კალაძემ ახალი პროექტი წარადგინეს, რომელიც შინაგან საქმეთა სამინისტროს გადაუდებელი დახმარების ოპერატიული მართვის ცენტრში, საპატრულო პოლიციისა და სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ბრიგადებისთვის პროგრამული უზრუნველყოფის დანერგვას გულისხმობს.

შინაგან საქმეთა სამინისტროს ინფორმაციით, აღნიშნული პროგრამის საშუალებით, თბილისის სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრთან კოორდინაციით, „112“-ში შემოსული შეტყობინებისთანავე, ოპერატორი შეძლებს ელექტრონული კომუნიკაციის გზით, მყისიერად გადასცეს საჭირო დეტალური ინფორმაცია თბილისის სასწრაფო დახმარების ბრიგადებსა და პატრულ-ინსპექტორებს.

"ეს სერვისი გახლავთ ძალიან მნიშვნელოვანი კომპონენტი, რამეთუ ის მარტივად და ეფექტურად აკავშირებს 112-ის სერვისს, საპატრულო პოლიციას, თბილისის სასწრაფო დახმარების ცენტრს. ეს გახლავთ ძალიან მნიშვნელოვანი სერვისი, რამეთუ თითოეულ ჩვენს მოქალაქესთან უნდა ვიყოთ ეფექტურად და ძალზე სწრაფად ახლოს განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც მას სჭირდება დახმარება. ჩვენ სულ რამდენიმე დღის წინ გავმართეთ 112-ის ახალი აპლიკაციის პრეზენტაცია, რომელიც ასევე მიმართულია იქითკენ, რომ ჩვენი პოლიცია იყოს ძალიან ახლოს მოქალაქესთან და დღეს კიდევ ერთ ნაბიჯს ვდგამთ წინ“, - განახცხადა გახარიამ.

მისივე თქმით, შინაგან საქმეთა სამინისტროში, ასევე, უახლოეს პერიოდში გეგმავს ერთიანი სივრცის - ინტეგრირებული პლატფორმის პრეზენტაციას.

„ჩვენი მიზანი გახლავთ საპოლიციო სერვისების კიდევ უფრო განვითარება, რამეთუ ჩვენს მოქალაქეებსა და საპატრულო პოლიციას შორის კავშირი იყოს კიდევ უფრო ეფექტური, ნდობა - კიდევ უფრო მაღალი და მართლწესრიგი მაღალი ხარისხის. ამ მიმართულებით მჭიდროდ ვთანამშრომლობთ თბილისის მერიასთან, რადგან კარგად გვესმის, რომ ჩვენი ძირითადი მიზანია მართლწესრიგის დამყარება თბილისსა და ზოგადად ქვეყანაში“, -დასძინა გიორგი გახარიამ.

"სასწრაფო-სამედიცინო ბრიგადებს მიეცათ შესაძლებლობა, ჰქონდეთ მოწყობილება, სპეციალური პადები, რომლის მეშვეობითაც, ონლაინ რეჟიმში აქვთ ინფორმაცია, თუ სად, რომელ მისამართზე უნდა მივიდნენ და დაეხმარონ ადამიანებს, - ამის შესახებ თბილისის მერმა „112“-ის ახალი პროგრამის პრეზენტაციაზე განაცხადა.

მისივე განცხადებით, აღნიშნული პროექტის შემდეგ სხვა პროექტების განხროციელებაც იგეგმება.

"ვაპირებთ, სამედიცინო დახმარების ცენტრისთვის ახალი ავტომობილების შემოყვანას, ვაპირებთ მნიშვნელოვანი რეფორმების განხორციელებას თანამშრომლებისთვის. წელს, დეკრეტული შვებულება იქნება ანაზღაურებადი, რაც არის მისასალმებელი“, - განაცხადა კახა კალაძემ.

კახა კალაძემ სასწრაფო დახმარების ავტომობილისთვის გზის დათმობის მნიშვნელობაზეც ისაუბრა და განაცხადა, რომ თითოეულმა ჩვენთაგანმა უნდა გაითავისოს, რომ სასწრაფოს მანქანისთვის გზის დათმობა ნიშნავს, ერთი ადამიანის გადარჩენილ სიცოცხლეს.
                    [post_title] => 112-ის ოპერატორი პატრულს და სასწრაფოს ინფორმაციას ელექტრონულად მიაწვდის
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => 112-is-operatori-patruls-da-saswrafos-informacias-eleqtronulad-miawvdis
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-20 12:01:24
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-20 08:01:24
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=215696
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 244720
            [post_author] => 14
            [post_date] => 2018-05-20 20:26:01
            [post_date_gmt] => 2018-05-20 16:26:01
            [post_content] => რა თხოვნით რეკავენ ყველაზე ხშირად მოქალაქეები 112- ში - გამოძახებებთან დაკავშირებით ინფორმაციის განვითარების თავისუფლების ინსტიტუტი თბილისსა და რეგიონებში არსებულ სტატისტიკას აქვეყნებს.

როგორც მონაცემებით ირკვევა, 112-ში ყველაზე მეტი შეტყობინება სასწრაფო სამედიცინო დახმარების მოთხოვნით შევიდა. ამასთან, გამოძახების შემთხვევები ყოველწლიურად რეგიონში იზრდება.

2013 წელთან შედარებით, 2017 წელს თითქმის 3-ჯერ გაიზარდა რეგიონებში 112-ით საპატრულო პოლიციის გამოძახების რაოდენობა.

რაც შეეხება შემცირებას, 112-ით სახანძრო/სამაშველოს გამოძახების რაოდენობა თბილისში  ბოლო წლებში შემცირდა, რეგიონებში კი გაიზარდა.

კერძოდ, 2017 წელს 112-ში 1 653 995 შეტყობინება სასწრაფ დახმარების მოთხოვნით შევიდა, 391 478 შეტყობინება საპატრულო პოლიციის, 114 054 შეტყობინება კი სახანძროს მოთხოვნით შევიდა.



 
            [post_title] => სტატისტიკა: რა თხოვნით რეკავენ ყველაზე ხშირად 112-ში
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => statistika-ra-tkhovnit-rekaven-yvelaze-khshirad-112-shi
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-05-20 20:26:01
            [post_modified_gmt] => 2018-05-20 16:26:01
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=244720
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 14
    [max_num_pages] => 5
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => cb3c4ffff16091838dd66f829b5ec5ff
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები