როგორ განვითარდა საზოგადოებრივი ტრანსპორტი 2016 წელს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

როგორ განვითარდა საზოგადოებრივი ტრანსპორტი 2016 წელს

2016 წელს, მერიამ საბაგიროების აღდგენა დაიწყო. უკვე განხორციელებულ და მომავალში დაგეგმილი პროექტების შესახებ, თბილისის მერმა დავით ნარმანიამ დღეს, 2016 წლის შეჯამებაზე ისაუბრა.

მისი თქმით, 2017 წელს დაიწყება მთაწმინდის საბაგირო გზის აღდგენა-რეაბილიტაცია. ამ საბაგირო გზის რეაბილიტაცია წინა წელს უნდა დაწყებულიყო, თუმცა გარკვეული ტექნიკური შეფერხებების გამო, მისი განხორციელება გადაიდო.

 

 

კუს ტბის საბაგირო

წელს აღდგა წლების განმავლობაში უფუნქციო კუს ტბის საბაგირო.

საბაგირო გზის რეაბილიტაციის პროექტის ფარგლებში, სრულად განახლდა  მოძველებული ინფრასტრუქტურა, გარემონტდა და უსაფრთხოების თანამედროვე  სისტემებით აღიჭურვა ორივე (ქვედა და ზედა) სადგური.  ამასთან, მთლიანად შეიცვალა გამწევი ბაგირი, დამონტაჟდა თანამედროვე მართვის პულტი, კაპიტალურად გარემონტდა გონდოლები. სამუშაოების მიმდინარეობისას  შენარჩუნდა სადგურებისა და გონდოლების ძველი იერსახე.

 

მერმა მეტროს რეაბილიტაციის შესახებაც ისაუბრა

„ჩვენ დიდ ყურადღებას ვუთმობთ მეტროს მოდერნიზაციას – 2016 წელს გარემონტდა 20 ვაგონი და მოდერნიზდა 4. 2017 წელს განხორციელდება 22 ვაგონის რემონტი და მოდერნიზაცია. გარემონტდება მეტროს სადგურები. რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ხელშეწყობით 2016 წელს აქტიურად მიმდინარეობდა მშენებლობა და 2017 წელს ექსპლუატაციაში შევა მეტროსადგური – “სახელმწიფო უნივერსიტეტი”, – განაცხადა დავით ნარმანიამ.

 

 

 

ავტობუსები

„2017 წლის მარტის ბოლომდე თბილისს “Man Truck and Bus AG”-ის 143 ახალი ავტობუსი ეყოლება“, – ამის შესახებ თბილისის მერმა დავით ნარმანიამ სასტუმრო „რადისონში“ 2016 წლის ანგარიშის პრეზენტაციაზე განაცხადა.

დავით ნარმანიას თქმით, ამ ეტაპზე ქალაქში, გრძელ დისტანციებსა და მარშრუტებზე უკვე მოძრაობს ევროსტანდარტების შესაბამისი 25 ლურჯი ავტობუსი. ამასთან, უკვე დამონტაჟდა 200 ახალი მოსაცდელი. 2017 წელს კიდევ 500 ახალი მოსაცდელი დამონტაჟდება. დავით ნარმანიას თქმით, 2017 წელს თბილისს ექნება ახალი მუნიციპალური ავტობაზა, რომლის მშენებლობაც 2016 წელს დაიწყო.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 თებერვალი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-metro
                                    [1] => man
                                    [2] => kus-tbis-sabagiro
                                    [3] => mtawmindis-sabagiro
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106010
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-metro
                                    [1] => man
                                    [2] => kus-tbis-sabagiro
                                    [3] => mtawmindis-sabagiro
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106010
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 6649
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-metro
                                    [1] => man
                                    [2] => kus-tbis-sabagiro
                                    [3] => mtawmindis-sabagiro
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-metro
                                    [1] => man
                                    [2] => kus-tbis-sabagiro
                                    [3] => mtawmindis-sabagiro
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (106010) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (9309,8915,12819,6649)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 116933
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-03-22 17:16:28
                    [post_date_gmt] => 2017-03-22 13:16:28
                    [post_content] => საბაგიროთი მგზავრობის ფასის კორექტირებაზე, მერიამ დედაქალაქის საკრებულოს მიმართა.

როგორც "ფორტუნას" თბილისის მერიის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, მათ საბაგიროთი მგზავრობის საფასურის 2 ლარამდე გაზრდა მოითხოვეს.

საბაგიროთი მგზავრობის ღირებულების გაზრდის მიზეზი, ის არის, რომ ამ დროისთვის არსებული ტარიფით – 1 ლარით, საბაგიროები თავის თავსაც ვერ ინახავენ, რადგან 1 მგზავრის გადაყვანის რეალური თვითღირებულება 1.95 ლარია.

ამ დრომდე, მერია საბაგიროების შენახვისთვის დედაქალაქის ბიუჯეტიდან 1 700 000 მლნ–ზე მეტს გამოჰყოფდა, თუმცა, რადგან საბაგირო ტრადიციულ სატრანსპორტო საშუალებას არ წარმოადგენს, მერია მის სუბსიდირებაზე უარს ამბობს.
"საბაგიროს მომხმარებლების 80% ტურისტები არიან. გამოდის, რომ მერია თითქმის, 2 მილიონ ლარამდე ტურისტების გადაადგილებასა და გართობისთვის ხარჯავდა. ამას ემატება საბაგიროების შენახვა–მოვლის ხარჯები, რაც რიყის საბაგიროს შემთხვევაში, საგარანტიო პირობების გასვლის გამო, სწორედ მერიას ეკისრება", – განაცხადეს სატრანსპორტო კომპანიაში.
ამ დროისთვის თბილისში ორი საბაგირო ფუნქციონირებს. რიყე–ნარიყალას მიმართულებით საბაგირო 2012 წლიდან არსებობს, ხოლო ვაკიდან კუს ტბის მიმართულებით საბაგირო სულ რამდენიმე თვეა მოქმედებს. ორივე საბაგიროზე მიზნობრივი ჯგუფებისთვის (პენსიონერებისთვის, სოციალურად დაუცველებისთვის და ა.შ.) შეღავათებია დაწესებული.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => საბაგიროთი მგზავრობის ფასი ორმაგდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sabagiroti-mgzavrobis-fasi-ormagdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-22 17:23:14 [post_modified_gmt] => 2017-03-22 13:23:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=116933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 111906 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-03-01 10:44:05 [post_date_gmt] => 2017-03-01 06:44:05 [post_content] => „მანის“ მარკის ახალი ავტობუსები დღეიდან, N87 წრიულ მარშრუტზე (ბარათაშვილი-საბურთალო-ვაკე-ბარათაშვილი) იმოძრავებს და ერთ წრეზე, 240-ის ნაცვლად, 425 მგზავრის გადაყვანას შეძლებს. მერიის ცნობით, გამოთავისუფლებული ყვითელი ავტობუსები სხვა მარშრუტებზე გადანაწილდებიან. ახალი ავტობუსების პრეზენტაციას თბილისის მერის მოადგილე ირაკლი ლექვინაძე თბილისის მერიის ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის უფროსთან მამუკა მუმლაძესთან და თბილისის სატრანსპორტო კომპანია / TBILISI TRANSPORT COMPANY-ის გენერალურ დირექტორთან ნუგზარ ჭეიშვილთან ერთად დაესწრო.
„თბილისის მერია აგრძელებს ავტობუსების პარკის ჩანაცვლების პროცესს, რომლის ფარგლებში თბილისის სხვადასხვა უბნის სამარშრუტო ხაზებზე, განსაკუთრებით შორ დისტანციებზე, ყვითელი „ბოგდანების“ თანამედროვე ლურჯი ავტობუსებით ჩანაცვლება მიმდინარეობს. ამჟამად, N1 ავტობაზაზე წარმოდგენილია „მანის“ ავტობუსების ახალი ნაკადი, რომელთა გაშვება მოხდება წრიულ სამარშრუტო ხაზზე. აღნიშნული ავტობუსები ბარათაშვილის ხიდიდან მოემსახურება ვაკის და საბურთალოს ტერიტორიებს“-განაცხადა ირაკლი ლექვინაძემ.
ახალ ავტობუსებში, ძველ სალარო აპარატებთან ერთად, გადახდის ახალი სისტემა მოქმედებს. ახალი სალარო აპარატის მეშვეობით ბილეთის ბეჭდვა არ ხორციელდება, მგზავრობის საფასურის გადახდა კი „საქართველოს ბანკის“ ნებისმიერი ბარათის, „მეტრომანისა“ და სხვა შეღავათიანი სატარიფო ბარათებითაა შესაძლებელი. მგზავრობის საფასური სტანდარტული 50 თეთრი იქნება. ასევე, ძალაში რჩება მერიის მიერ მგზავრობისას დაწესებული შეღავათები. როგორც ცნობილია, დედაქალაქის მერიამ „მანის“ მარკის 143 ავტობუსი შეიძინა და მათი თბილისში მოწოდება მიმდინარე წლის მარტში დასრულდება. დღეისათვის ეკოლოგიური - CNG ძრავაზე მომუშავე, შშმ პირებზე ადაპტირებული და ევროსტანდარტების ახალი ლურჯი ავტობუსები N37, N51 და N61 მარშრუტებს ემსახურებიან. [post_title] => დღეიდან N87 მარშრუტზე Man–ის ახალი ავტობუსები იმოძრავებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-n87-marshrutze-man-is-akhali-avtobusebi-imodzravebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-01 13:39:12 [post_modified_gmt] => 2017-03-01 09:39:12 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=111906 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 111306 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-02-27 11:19:34 [post_date_gmt] => 2017-02-27 07:19:34 [post_content] => კუს ტბის საბაგირო გზა დღეს, 27 თებერვალს, მგზავრებს ვერ მოემსახურება. თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის განცხადებით, შეფერხების მიზეზი გეგმიურ-პროფილაქტიკური სამუშაოებია. თბილისის სატრანსპორტო კომპანია მოქალაქეებს შექმნილი დისკომფორტისთვის ბოდიშს უხდის. 7 წლიანი პაუზის შემდეგ, განახლებული კუს ტბის საბაგირო გზა წელს, 12 ოქტომბერს გაიხსნა. კუს ტბის საბაგიროთი ჭავჭავაძის გამზირიდან კუს ტბაზე მოხვედრა 6 წუთშია შესაძლებელი. საბაგიროს რეაბილიტაციაზე 1 100 000 ლარი დაიხარჯა. კუს ტბის საბაგირო ზაფხულის თვეებში დილის 08:00 საათიდან ღამის 00:00 საათამდე, ზამთარში კი დილის 08:00-0 საათიდან ღამის 10:00 საათამდე მუშაობს. [post_title] => კუს ტბის საბაგირო დღეს არ იმუშავებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kus-tbis-sabagiro-dghes-ar-imushavebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-02-27 11:27:53 [post_modified_gmt] => 2017-02-27 07:27:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=111306 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 116933 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-03-22 17:16:28 [post_date_gmt] => 2017-03-22 13:16:28 [post_content] => საბაგიროთი მგზავრობის ფასის კორექტირებაზე, მერიამ დედაქალაქის საკრებულოს მიმართა. როგორც "ფორტუნას" თბილისის მერიის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, მათ საბაგიროთი მგზავრობის საფასურის 2 ლარამდე გაზრდა მოითხოვეს. საბაგიროთი მგზავრობის ღირებულების გაზრდის მიზეზი, ის არის, რომ ამ დროისთვის არსებული ტარიფით – 1 ლარით, საბაგიროები თავის თავსაც ვერ ინახავენ, რადგან 1 მგზავრის გადაყვანის რეალური თვითღირებულება 1.95 ლარია. ამ დრომდე, მერია საბაგიროების შენახვისთვის დედაქალაქის ბიუჯეტიდან 1 700 000 მლნ–ზე მეტს გამოჰყოფდა, თუმცა, რადგან საბაგირო ტრადიციულ სატრანსპორტო საშუალებას არ წარმოადგენს, მერია მის სუბსიდირებაზე უარს ამბობს.
"საბაგიროს მომხმარებლების 80% ტურისტები არიან. გამოდის, რომ მერია თითქმის, 2 მილიონ ლარამდე ტურისტების გადაადგილებასა და გართობისთვის ხარჯავდა. ამას ემატება საბაგიროების შენახვა–მოვლის ხარჯები, რაც რიყის საბაგიროს შემთხვევაში, საგარანტიო პირობების გასვლის გამო, სწორედ მერიას ეკისრება", – განაცხადეს სატრანსპორტო კომპანიაში.
ამ დროისთვის თბილისში ორი საბაგირო ფუნქციონირებს. რიყე–ნარიყალას მიმართულებით საბაგირო 2012 წლიდან არსებობს, ხოლო ვაკიდან კუს ტბის მიმართულებით საბაგირო სულ რამდენიმე თვეა მოქმედებს. ორივე საბაგიროზე მიზნობრივი ჯგუფებისთვის (პენსიონერებისთვის, სოციალურად დაუცველებისთვის და ა.შ.) შეღავათებია დაწესებული.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => საბაგიროთი მგზავრობის ფასი ორმაგდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sabagiroti-mgzavrobis-fasi-ormagdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-22 17:23:14 [post_modified_gmt] => 2017-03-22 13:23:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=116933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 20 [max_num_pages] => 7 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2dd5fd5d5cf8db78bba30c03a6aac2a8 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები