როგორ ხვდებიან ახალ წელს გიორგი ჩოგოვაძის ოჯახში

პოპულარული

როგორ ხვდებიან ახალ წელს გიორგი ჩოგოვაძის ოჯახში

საქართველოში ტურისტების ნომერ პირველი მასპინძელი, ტურიზმის ადინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე თავადაც მოგზაურობის მოყვარულია. სამსახურებრივი საჭიროებიდან გამომდინარე, წლის განმავლობაში ბევრს მოგზაურობს და უცხო ქვეყანაში მიღებულ შთაბეჭდილებებს პრაქტიკულ საქმიანობაშიც ხშირად იყენებს. დატვირთული სამუშაო გრაფიკისა და მოგზაურობის პარალელურად ახალი წელი მისთვის ოჯახურ დღესასწაულად რჩება და ცდილობს ყოველთვის საქართველოში შეხვდეს.

 

გიორგი ჩოგოვაძე

ძალიან მიყვარს მოგზაურობა. ისე დაემთხვა, რომ ჩემი ყველა სამსახური დაკავშირებული იყო მოგზაურობასთან. პირველი სამსახური გახლდათ “შვეიცარიის ავიახაზები”. ავიაკომპანიაში მუშაობამ საშუალება მომცა მსოფლიოს მასშტაბით მემოგზაურა. მოგზაურობა აფართოვებს ადამიანის მსოფლმხედველობას, ეცნობი სიახლეებს, რომლის შემოტანაც შეიძლება შენს ქვეყანაში და ვინაიდან სამყარო მუდმივად ვითარდება, ესეც მუდმივი პროცესია.

დატვირთული სამუშაო გრაფიკისა და მოგზაურობის გათვალისწინებით, რამდენად ახერხებთ ახალი წლის ოჯახთან ერთად გატარებას?

ახალი წელი ოჯახური დღესასწაულია. იმის გათვალისწინებით,  რომ მთელი წლის განმავლობაში, სამსახურიდან გამომდინარე ნაკლები ურთიერთობა მიწევს ოჯახთან, ბავშვებთან, ვცდილობ ახალ წელს მათთან შევხვდე. თუმცა იყო ახალი წელი, როდესაც საქართველოში არ ვყოფილვარ. 2000 წელს ე.წ. „მილენიუმის ღამეს“ ახალ წელს პარიზში შევხვდი.

ბავშვებს ისევ სჯერათ თოვლის ბაბუის თუ აეხადა საიდუმლოს ფარდა თქვენს ოჯახში?

გოგონა 12 წლისაა, ბიჭი 8 წლის და თოვლის ბაბუის უკვე აღარ სჯერათ, თუმცა საჩუქრების ჩამონათვალს თოვლის ბაბუისთვის არა წერილობით, მაგრამ ხუმრობით ისევ აჟღერებენ. წინასწარ ფიქსირდება რა უნდა მოიტანოს თოვლის ბაბუამ.

თოვლის ბაბუა არა, მაგრამ როგორც ტურიზმის ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, ამბობს, რომ სწორად წარმართულმა საქმიანობამ და ტურიზმის განვითარების პროგრამებმა გასულ წელს საქართველოს არც მეტი არც ნაკლები 2,8 მილიონი დოლარის შემოსავალი მოუტანა.

ტურიზმის განვითარების თვალსაზრისით 2017 წელი ძალიან წარმატებული იყო. ქვეყანაში საერთაშორისო მოგზაურების რაოდენობამ 7 მილიონს გადააჭარბა, ხოლო მათ მიერ შემოტანილმა შემოსავლებმა 2,8 მილიონი ამერიკული დოლარი შეადგინა. ეს თანხა დაიხარჯა კერძო სექტორში, სასტუმროებში, რესტორნებში, ტურისტულ ინფრასტრუქტურაში და ა.შ.

სად დარჩა ის სუსტი რგოლები, რომლის განვითარების მეშვეობითაც ქვეყნის ტურისტულ გარემოს კიდევ უფრო მომხიბვლელს გავხდით?

ტურიზმის კიდევ უფრო მეტად განსავითარებლად აუცილებელია მსხვილი ინფრასტრუქტურის განვითარება. ამისთვის სამომავლოდ მნიშვნელოვანი თანხებია გამოყოფილი. ინფრასტრუქტურა ხელს შეუწყობს რეგიონების კიდევ უფრო დაკავშირებას  და როგორც შიდა ტურისტებს, ასევე უცხოელ მოგზაურებს საშუალებას მისცემს უფრო მარტივად და კომფორტულად იმოგზაურონ. მაღალ გადამხდელუნარიანი ტურისტების მოსაზიდად მნიშვნელოვანია ახალი ტურისტული პროდუქტების განვითარებაც, მაგალითად, საქმიანი ტურიზმის. ჩვენი სურვილია უცხოელებმა კონფერენციები, კონგრესები, კორპორატიული შეხვედრები სწორედ საქართველოში დაგეგმონ. კარგი შედეგი აქვს სპა და გამაჯანსაღებელი ტურიზმის სფეროსაც. გარდა იმისა, რომ ბალნეოლოგიურ კურორტებზე (წყალტუბოში, საირმეში) ჩამოსული ტურისტები დიდხანს რჩებიან ქვეყანაში, გამაჯანსაღებელი ეფექტის შემდეგ მომდევნო წელსაც ბრუნდებიან საქართველოში.

ახალი ტურისტული პროდუქტები ახსენეთ, ხომ არ გეგმავთ ერთჯერადი საახალწლო ღონისძიების ან ტრადიციის დანერგვას, რომლიც გამოც სწორედ საქართველოში ჩამოვა და შეხვდება ტურისტი ახალ წელს?

ორი წელია ტარდება პროექტი „ჩეკინ ჯორჯია“. პროგრამის ფარგლებში დაგეგმილი კონცერტებით, ფესტივალებით,  გამოფენებით ქვეყანაში იქმნება სხვადასხვა მიზეზი ჩამოვიდეს ტურისტი და მისი მოგზაურობა საქართველოში შთამბეჭდავი და დასამახსოვრებელი გახდეს. მეორეს მხრივ, ცნობილი შემსრულებლების და ხელოვნების მოღვაწეების საქართველოში ჩამოსვლით ქვეყანა პოზიციონირდება უსაფრთხო ადგილად, სადაც შესაძლებელია დინამიური გართობა.

 

თამუნა გოგუაძე

 

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

27 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-administracia
                                    [2] => saakhalwlo-tradicia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 200658
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-administracia
                                    [2] => saakhalwlo-tradicia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 200658
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3268
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-administracia
                                    [2] => saakhalwlo-tradicia
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => turizmis-administracia
                                    [2] => saakhalwlo-tradicia
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (200658) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3847,22113,3268)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 265328
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-13 12:13:14
                    [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14
                    [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:

„ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა.

„ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში.

ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 261383 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-03 12:42:50 [post_date_gmt] => 2018-07-03 08:42:50 [post_content] => პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს, - ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა. "ივნისის თვეში, 21%-ით გაიზარდა ტურისტების რაოდენობა წინა წლის ივნისთან შედარებით. საერთო საშუალო მაჩვენებელი 6 თვის მონაცემებით ასევე ძალიან წარმატებულია. მნიშნელოვანია აღინიშნოს, რომ გარდა ტურისტების მიმართულებით რეკორდული წლისა, ასევე რეკორდული წელი გვექნება შემოსავლების კუთხით. პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს", - აღნიშნა გიორგი ჩოგოვაძემ. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის წინასწარი მონაცემებით, 2018 წლის იანვარი-აპრილის მდგომარეობით, შემოსავალი უცხოური ტურიზმიდან საქართველოში შეადგენს 799 მილიონ დოლარს (ზრდა +28.4%), რაც 177 მილიონით მეტია წინა წლის ანალოგიურ მაჩვენებელზე. [post_title] => ჩოგოვაძე: პირველად, საქართველოს ისტორიაში ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდს გადააჭარბებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => chogovadze-pirvelad-saqartvelos-istoriashi-turizmidan-shemosavlebi-3-miliards-gadaacharbebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-03 12:45:27 [post_modified_gmt] => 2018-07-03 08:45:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=261383 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 252342 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-08 10:59:42 [post_date_gmt] => 2018-06-08 06:59:42 [post_content] => 23-26 ოქტომბერს თბილისი ტურიზმის ინდუსტრიის ინოვაციების ყოველწლიურ მსოფლიო ფორუმს Welcome Challenge უმასპინძლებს. მასშტაბური ღონისძიება ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მხარდაჭერით გაიმართება. ფორუმთან დაკავშირებით სასტუმრო "თბილისი მერიოტში" პრეზენტაცია მოეწყო. პრეზენტაციაზე სიტყით გამოვსლელებს შორის იყვნენ: საქართველოს პირველი ვიცე-პრემიერი, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი - დიმიდტრი ქუმსიშვილი, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი - გიორგი ჩოგოვაძე, „სი ბი სი ჯორჯია“ - ს დამფუძნებელი - საბა კიკნაძე, „სი ბი სი ჯორჯია“ - ს დირექტორი - გელა ენდრიუ სული. ცნობისთვის, Welcome Challenge მასპინძლობისა და ტურიზმის ინდუსტრიის ინოვაციების ყოველწლიური მსოფლიო ფორუმი და ინვესტორ-სტარტაპების დამაკავშირებელი ღონისძიებაა.  ფორუმი დარგის საუკეთესო ინოვაციურ სტარტაპებს, ინდუსტრიის წამყვან ექსპერტებს და მსხვილი საერთაშორისო კორპორაციებისა და ფინანსური კომპანიების წარმომადგენლებს აერთიანებს, რომლებიც ახალ საინვესტიციო შესაძლებლობებს ეძებენ. [post_title] => თბილისი Welcome Challenge-ს უმასპინძლებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisi-welcome-challenge-s-umaspindzlebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-08 10:59:42 [post_modified_gmt] => 2018-06-08 06:59:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=252342 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 265328 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-13 12:13:14 [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14 [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ: „ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა. „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში. ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 50 [max_num_pages] => 17 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => cb50841b4ab85418078068eb4d37a680 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები