როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და VERSACE-ს ეკუთვნის. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 6 დეკემბრიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში. შესაბამისად ღირებულებაც 173 ლარიდან იწყება და 227 ლარამდეა.

”ეს არის ახალი არომატი DYLAN BLUE VERSACE-სგან, რომელიც გახლავთ ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, სუნამოს ფლაკონი არის მამაკაცური ლურჯი ფერის, წარმოდგენილია სპეციალური წახნაგებით და გაფორმებული VERSACE-ს ფერებით, ანუ ოქროსფერით.

”ფლაკონის დიზაინი გამოხატავს არომატის კონცეფციას. ეს გახლავთ თანამედროვე, გრილი, ინტენსიური, მკვეთრი, დახვეწილი და მაცდური არომატი, რომელშიც უმეტესად ციტრუსის ნოტებია შემავალი. არომატში შედის გრეიფუტი, ლეღვის ფოთოლი, იის ფურცლები, შავი წიწაკა და სხვა.. ეს ყოველივე კი სუნამოს თავბრუდამხვევს ხდის”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

15355970_1347442941955902_60984143_nმისივე თქმით, VERSACE-ს ახალ სუნამოზე, საახალწლო ფასდაკლების ფარგლებში, განსხვავებული ტარიფი მოქმედებს.

შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

 

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (93545) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (330,10626,11145,3281,7122,10495)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185914
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-09 19:17:42
                    [post_date_gmt] => 2017-11-09 15:17:42
                    [post_content] => ურბანული, თანამედროვე, ენერგიული და ცოტაც თამამი - ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან. წითელი ხალიჩის ჯადოქარმა და მოდის სამყაროს შემოქმედმა დღევანდელი გოგონებისთვის ახალი არომატი შექმნა.

GIRL of NOW- ასე ჰქვია Elie Saab-ის სრულიად ახალ ერას, 2017 წლის იმ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, არომატი 25-დან 35 წლამდე დღევანდელი გოგონებისთვის შეიქმნა, მათთვის, ვინც ჰიპერ-აქტიურები არიან სოციალურ ქსელებში, (ფეისბუქი, ინსტაგრამი...) თუმცა, ამავდროულად ახერხებენ პროფესიულ განვითარებასა და საკუთარ საქმიანობაში წარმატების მიღწევას.
 ”გარდა ამისა, ეს გოგონები არიან მხიარული განწყობის ადამიანები, ე.წ ”ფეშენისტა” გოგონები, რომლებსაც ძალიან უყვართ გაპრანჭვა. სწორედ ასეთია ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან”, - ამბობს ხატია შამუგია.
”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი განმარტავს, რომ GIRL of NOW აბსოლუტურად განსხვავებული სურნელია.  მის შემადგენლობაში შემდეგ ინგრედიენტებს შეხვდებით: ფორთოხლის ყვავილს, ნაზავს ფაჩულისთან - ეს არის მადისაღმძვრელი ყვავილოვანი არომატი. სუნამოში ასევე გვხვდება მოხალული ფისტა, მსხალი და მანდარინი. ამ ყოველივეს კი დამატებული აქვს ნუშის ექსტრაქტი, რომელიც სუნამოს მარადიულობას ანიჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=pzt6EN6o-FY ”და მაინც ვინ არის GIRL of NOW? - სუნამოს სარეკლამო ვიდეორგოლში სამი მთავარი პერსონაჟი გვხვდება, სამი ახალგაზრდა გოგონა. თითოეული ჩვენი მომხმარებელი შეძლებს ერთ-ერთ მათგანში საკუთარი თავი ამოიცნოს. ერთი გოგონა არის ძალიან მორცხვი, ნაზი, თუმცა ამავდროულად ძალიან სექსუალური; მეორე- უფრო თამამი და მხიარულია; მესამე კი - იდუმალი და სიცოცხლით აღსავსე.  თუმცა ის, რაც სამივე მათგანს აერთიანებს ეს რომანტიზმი და მგრძნობიარობაა, რაც ძალიან ახლოს არის GIRL of NOW-სთან, ამ ახალ, არაჩვეულებრივ არომატთან”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
ცნობისთვის, GIRL of NOW-ის შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე შეუძლია ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში. სუნამო ულამაზესი შეფუთვით არის წარმოდგენილი: 90, 50 და 30 მილილიტრიან ფლაკონებში.
Elie Saab-ის შესახებ Elie Saab 1964 წელს ლიბანში, ბეირუთში დაიბადა. ბავშვობაში კერვამ გაიტაცა, დარწმუნებული იყო, რომ ამ საქმეს მთელს ცხოვრებას მიუძღვნიდა და დიდ წარმატებასაც მიაღწევდა. 1981 წელს Elie Saab პარიზში გადავიდა საცხოვრებლად, სადაც დიზაინის ხელოვნებას დაეუფლა. ერთი წლის შემდეგ, სამშობლოში დაბრუნდა და საკუთარი მოდის სახლი გახსნა. 1997 წელს Elie Saab პირველი არაიტალიელი დიზაინერი გახდა, რომელმაც იტალიის ეროვნული მოდის სახლის ჩვენებაში მიიღო მონაწილეობა. ამის შემდეგ მისი სახელი სამუდამოდ დამკვიდრდა მოდის ინდუსტრიაში. 2000 წელს დიზაინერმა პარიზში სალონი გახსნა, 2003 წელს კი Elie Saab-ის მოდის სახლი მაღალი მოდის სინდიკატის წევრი გახდა. დიზაინერმა მსოფლიო აღიარება 2000 წელს მოიპოვა, როდესაც ჰოლი ბერიმ ოსკარის ცერემონიალისთვის კაბა მისი კოლექციიდან აირჩია და ამ სამოსით გახდა მთავარი ჯილდოს მფლობელი. დღეს Elie Saab-ის სამოსით, წითელ ხალიჩაზე უამრავი ვარსკვლავი იწონებს თავს. რაც შეეხება სურნელოვან ბიზნესს,  Elie Saab-ის სახელმა 2011 წელს გაიჟღერა მსოფლიო პარფიუმერიაში და ისევე ღირსეულად, როგორც მსოფლიო მოდის სამყაროში. [post_title] => GIRL of NOW- არომატი დღევანდელი გოგონებისთვის, წითელი ხალიჩის ჯადოქრისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => girl-of-now-aromati-dghevandeli-gogonebistvis-witeli-khalichis-jadoqrisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-10 11:14:35 [post_modified_gmt] => 2017-11-10 07:14:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185914 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 185385 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-11-08 14:14:27 [post_date_gmt] => 2017-11-08 10:14:27 [post_content] => 7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება. TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით. TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.   [post_title] => TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tom-ford-is-eqsperti-luteciashi-dghes-pekinis-filialshi-fasdaklebaa [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-08 14:56:37 [post_modified_gmt] => 2017-11-08 10:56:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185385 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 184313 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-11-06 09:12:40 [post_date_gmt] => 2017-11-06 05:12:40 [post_content] => კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარადგინა. პრეს-ლანჩზე შეკრებილ ჟურნალისტებს  BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea The Roman Night მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ წარუდგინა. ოქროსფრად განათებული დარბაზი, დახვეწილი გემოვნებით მორთული ინტერიერი და რომის ფოტოები ფონად,  ერთი ერთში იმეორებდა ლეგენდარული ბრენდის ახალ კონცეფციას. სუნამო ესპანელმა პარფიუმერმა, ალბერტო მორილასმა შექმნა, რომელსაც პარფიუმერულ სამყაროში ჯადოქარს უწოდებენ. ახალი სუნამოს სარეკლამო სახე კი, დღეს ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მოდელი ბელა ჰადიდია. ვრცლად სუნამოს კონცეფციასა და ბრენდის ისტორიაზე ხატიას შამუგიამ რადიო „ფორტუნას“ ეთერში, ნია მოძმანაშვილთან სტუმრობისას ისაუბრა: „ეს არის მართლაც საოცარი არომატი,  BVLGARI კი მსოფლიოს უმაღლესი ბრენდია, უპირველეს ყოვლისა ის ლიდერია ძვირფას სამკაულებში. ბრენდი, რომლის სახეც გახლდათ ელიზაბეტ ტეილორი. მას BVLGARI-ის ყველაზე მეტი სამკაული ჰქონდა  და როგორც ამბობენ, ტეილორმა ერთადერთი სიტყვა იცოდა იტალიურად და ეს იყო BVLGARI. მის გულთნ მისასვლელი გზაც მიდიოდა BVLGARI-ის სამკაულებზე. როდესაც ელიზაბეტ ტეილორი გარდაიცვალა, კომპანია BVLGARI-იმ ოჯახისგან გამოისყიდა  ეს უნიკალური სამკაულები და დღეს ისინი BVLGARI-ის მუზეუმს ამშვენებს. BVLGARI ესაა ბრენდი ძვირფას სამკაულებში, რომელსაც კონკურენტი არ ჰყავს ძვირფასი ქვების დამუშავების ტექნოლოგიაში, მით უფრო, ფერადი ძვირფასი ქვების დამუშავებაში. ამ ბრენდზე საუბრისას არა მარტო ელიზაბეტ ტეილორი, უამრავი ცნობილი სახე მახსენდება. მაგალითად, როცა „ოსკარზე“ ახალგაზრდა მსახიობი ალისია ვიკანდერი წარადგინეს, მასაც BVLGARI-ის სამკაული ამშვენებდა. ზოგადად, არაერთი ვარსკვლავი იწონებს თავს წითელ ხალიჩაზე ამ საოცარი ბრენდის სამკაულით. მოგეხსენებათ ჩვენ ვატარებთ პრეს-ლანჩს, რომელსაც მხოლოდ  მედიის წარმომადგენლები და ბლოგერები ესწრებიან. მინდა გითხრათ, რომ ამ პრეს-ლანჩზეც უამრავი ვიფიქრეთ, რადგან ერთმანეთს რამდენიმე ღონისძიება მიეწყო და საჭირო იყო, რაღაც ახლის მოფიქრება. როდესაც ვიწყებდი BVLGARI-ის პრეზენტაციაზე ფიქრს, პირველი გავიფიქრე, რომ უნდა ყოფილიყო ძალიან მაღალი ხარისხის ლოკაცია. https://www.youtube.com/watch?v=TlRpUwKMcX4 ერთადერთი შვიდვარსკვლავიანი სასტუმრო არის „ბილტმორი“. გამახსენდა, რომ ერთ-ერთ დარბაზს აქ რომაული ამფითეატრის წყობა აქვს და შეუძლებელია, შესვლისას, ძველი საბერძნეთი ან რომი არ გაგახსენდეთ. ეს იმდენად ორგანული და ასოცირებული იყო, რომ სხვა გზა არ დაგვიტოვა. ჩვენმა არაჩვეულებრივმა გუნდმა დარბაზი ულამაზესად გააფორმა. ღონისძიება ფეიერვერკით დავასრულეთ და დარბაზი საოცრად ბრჭყვიალებდა. სხვათაშორის, როდესაც Hermès-ის პრეზენტაცია გვქონდა, ჟურნალისტებმა წინასწარ არაფერი იცოდნენ. ყველა გავაფრთხილე, რომ თბილისი-მოლიდან ქალაქგარეთ გავიდოდით. სპეციალური ტურისტული ავტობუსით საგურამოში გავემგზავრეთ და ულამაზეს გარემოში გადავინაცვლეთ. წინა Jean Paul Gaultier-ეს პრეს-ლანჩი კი კლასიკურად სადილით დავიწყეთ და ღამის კლუბში ნახევრადშიშველი გოგონების ცეცხლოვანი ცეკვით დავასრულეთ. უნდა ავღნიშნო, რომ „ფორტუნა“ პირველი იყო, ვინც BVLGARI-ის პრეს-ლანჩი გააშუქა საიტზე და ამიტომაც „რუსთავი 2“ ის ეთერში სწორედ „ფორტუნას“ ნიუსი გაშუქდა. რაც შეეხება სამომავლო გეგმას, ხუთშაბათს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი პრეზენტაცია გველის. ბრენდის სახელს წინასწარ ვერ გავამხელ. ჟუნალისტები ამბასადორები არიან ჩვენსა და მომხმარებელს შორის, რადგან მათ ამბავი მომხმარებლამდე უნდა მიიტანონ. და კვლავ არომატზე, გპირდებით, რომ Goldea The Roman Night აუცილებლად გამოგზაურებთ ღამის რომში. სუნამოს სახე გახლავთ ბელა ჰადიდი. სარეკლამო რგოლში ის სახლის სახურავიდან აღმოაჩენს ღამის გაბრდღვიალებურ რომს, რომელიც არის საოცარი და განსხვავებული დღის რომისგან“. [audio mp3="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2017/11/xatia-shamugia.mp3"][/audio] [post_title] => კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარმოადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kompania-isi-parim-ghamis-romauli-shegrdznebebit-savse-aromati-warmoadgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 16:36:39 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 12:36:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184313 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 185914 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-09 19:17:42 [post_date_gmt] => 2017-11-09 15:17:42 [post_content] => ურბანული, თანამედროვე, ენერგიული და ცოტაც თამამი - ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან. წითელი ხალიჩის ჯადოქარმა და მოდის სამყაროს შემოქმედმა დღევანდელი გოგონებისთვის ახალი არომატი შექმნა. GIRL of NOW- ასე ჰქვია Elie Saab-ის სრულიად ახალ ერას, 2017 წლის იმ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, არომატი 25-დან 35 წლამდე დღევანდელი გოგონებისთვის შეიქმნა, მათთვის, ვინც ჰიპერ-აქტიურები არიან სოციალურ ქსელებში, (ფეისბუქი, ინსტაგრამი...) თუმცა, ამავდროულად ახერხებენ პროფესიულ განვითარებასა და საკუთარ საქმიანობაში წარმატების მიღწევას.
 ”გარდა ამისა, ეს გოგონები არიან მხიარული განწყობის ადამიანები, ე.წ ”ფეშენისტა” გოგონები, რომლებსაც ძალიან უყვართ გაპრანჭვა. სწორედ ასეთია ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან”, - ამბობს ხატია შამუგია.
”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი განმარტავს, რომ GIRL of NOW აბსოლუტურად განსხვავებული სურნელია.  მის შემადგენლობაში შემდეგ ინგრედიენტებს შეხვდებით: ფორთოხლის ყვავილს, ნაზავს ფაჩულისთან - ეს არის მადისაღმძვრელი ყვავილოვანი არომატი. სუნამოში ასევე გვხვდება მოხალული ფისტა, მსხალი და მანდარინი. ამ ყოველივეს კი დამატებული აქვს ნუშის ექსტრაქტი, რომელიც სუნამოს მარადიულობას ანიჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=pzt6EN6o-FY ”და მაინც ვინ არის GIRL of NOW? - სუნამოს სარეკლამო ვიდეორგოლში სამი მთავარი პერსონაჟი გვხვდება, სამი ახალგაზრდა გოგონა. თითოეული ჩვენი მომხმარებელი შეძლებს ერთ-ერთ მათგანში საკუთარი თავი ამოიცნოს. ერთი გოგონა არის ძალიან მორცხვი, ნაზი, თუმცა ამავდროულად ძალიან სექსუალური; მეორე- უფრო თამამი და მხიარულია; მესამე კი - იდუმალი და სიცოცხლით აღსავსე.  თუმცა ის, რაც სამივე მათგანს აერთიანებს ეს რომანტიზმი და მგრძნობიარობაა, რაც ძალიან ახლოს არის GIRL of NOW-სთან, ამ ახალ, არაჩვეულებრივ არომატთან”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
ცნობისთვის, GIRL of NOW-ის შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე შეუძლია ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში. სუნამო ულამაზესი შეფუთვით არის წარმოდგენილი: 90, 50 და 30 მილილიტრიან ფლაკონებში.
Elie Saab-ის შესახებ Elie Saab 1964 წელს ლიბანში, ბეირუთში დაიბადა. ბავშვობაში კერვამ გაიტაცა, დარწმუნებული იყო, რომ ამ საქმეს მთელს ცხოვრებას მიუძღვნიდა და დიდ წარმატებასაც მიაღწევდა. 1981 წელს Elie Saab პარიზში გადავიდა საცხოვრებლად, სადაც დიზაინის ხელოვნებას დაეუფლა. ერთი წლის შემდეგ, სამშობლოში დაბრუნდა და საკუთარი მოდის სახლი გახსნა. 1997 წელს Elie Saab პირველი არაიტალიელი დიზაინერი გახდა, რომელმაც იტალიის ეროვნული მოდის სახლის ჩვენებაში მიიღო მონაწილეობა. ამის შემდეგ მისი სახელი სამუდამოდ დამკვიდრდა მოდის ინდუსტრიაში. 2000 წელს დიზაინერმა პარიზში სალონი გახსნა, 2003 წელს კი Elie Saab-ის მოდის სახლი მაღალი მოდის სინდიკატის წევრი გახდა. დიზაინერმა მსოფლიო აღიარება 2000 წელს მოიპოვა, როდესაც ჰოლი ბერიმ ოსკარის ცერემონიალისთვის კაბა მისი კოლექციიდან აირჩია და ამ სამოსით გახდა მთავარი ჯილდოს მფლობელი. დღეს Elie Saab-ის სამოსით, წითელ ხალიჩაზე უამრავი ვარსკვლავი იწონებს თავს. რაც შეეხება სურნელოვან ბიზნესს,  Elie Saab-ის სახელმა 2011 წელს გაიჟღერა მსოფლიო პარფიუმერიაში და ისევე ღირსეულად, როგორც მსოფლიო მოდის სამყაროში. [post_title] => GIRL of NOW- არომატი დღევანდელი გოგონებისთვის, წითელი ხალიჩის ჯადოქრისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => girl-of-now-aromati-dghevandeli-gogonebistvis-witeli-khalichis-jadoqrisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-10 11:14:35 [post_modified_gmt] => 2017-11-10 07:14:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185914 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 38 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2391a45ddb4dcdbf1485b57869ccbd6a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები