როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და VERSACE-ს ეკუთვნის. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 6 დეკემბრიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში. შესაბამისად ღირებულებაც 173 ლარიდან იწყება და 227 ლარამდეა.

”ეს არის ახალი არომატი DYLAN BLUE VERSACE-სგან, რომელიც გახლავთ ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, სუნამოს ფლაკონი არის მამაკაცური ლურჯი ფერის, წარმოდგენილია სპეციალური წახნაგებით და გაფორმებული VERSACE-ს ფერებით, ანუ ოქროსფერით.

”ფლაკონის დიზაინი გამოხატავს არომატის კონცეფციას. ეს გახლავთ თანამედროვე, გრილი, ინტენსიური, მკვეთრი, დახვეწილი და მაცდური არომატი, რომელშიც უმეტესად ციტრუსის ნოტებია შემავალი. არომატში შედის გრეიფუტი, ლეღვის ფოთოლი, იის ფურცლები, შავი წიწაკა და სხვა.. ეს ყოველივე კი სუნამოს თავბრუდამხვევს ხდის”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

15355970_1347442941955902_60984143_nმისივე თქმით, VERSACE-ს ახალ სუნამოზე, საახალწლო ფასდაკლების ფარგლებში, განსხვავებული ტარიფი მოქმედებს.

შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

 

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (93545) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3281,7122,10626,10495,330,11145)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 123653
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-04-19 17:44:18
                    [post_date_gmt] => 2017-04-19 13:44:18
                    [post_content] => ქალურობისა და მგრძნობელობის სინთეზი - ასე ახასიათებენ პარფიუმერიის ექსპერტები იმ ახალ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” მომხმარებელს დღეს წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით Baiser Fou ქალბატონებისთვის შეიქმნა და ფრანგულ ბრენდ Cartier-ს ეკუთვნის.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 19 აპრილიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში.
”ეს არის სუნამო თავდაჯერებული ქალბატონებისთვის. Baiser Fou -ს არომატი წარმოადგენს ნამდვილ სინთეზს ქალურობისა და მგრძნობელობის. მისი შემადგენლობა კი ასეთია: სურნელოვანი ორქიდეა, რომელიც ქალური გრძნობისა და ბუნების სიმბოლოა და თეთრი შოკოლადი, რომელიც აქამდე არასდროს არ გამოყენებულა, არც ერთ პარფიუმში და რომელიც ვნებიანი კოცნის შეგრძნებას გადმოსცემს”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, არანაკლებ საინტერესოა სუნამოს ფლაკონი, რომელიც საოცრად დახვეწილი და ქალურია.
”Baiser Fou -ს ფლაკონი არის, როგორც სამკაული ქალური ხელწერის. თავსახური წარმოადგენს Cartier -ს ერთ-ერთი ბეჭდის დიზაინს. საოცრად ლამაზია სუნამოს შეფუთვაც - ეს არის ქალური და თავლისმომჭრელი მალინისფერი და მკვეთრი ვარდისფერი, რომელიც გამოხატავს სუნამოს ტკბილ ხასიათს”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, გარდა ამ სიახლისა, კომპანია მალე მომხმარებელს სილამაზის ახალ ცენტრსაც წარმოუდგენს, რომელიც დაახლოებით 3 თვეში გაიხსენება. ამასთან, იგეგმება ახალი ბრენდების შემოყვანაც. ”2017 წელი სულ ახლახან დაიწყო და ”ისი-პარი”-მ ქართულ ბაზარზე უკვე 4 ახალი ბრენდი შემოიყვანა, ესენია: Zadig & Voltaire, Missoni, Byblos და Coach. წლის ბოლომდე კი დამატებით კიდევ რამდენიმე ბრენდს წარვუდგენთ ჩვენს მომხმარებელს. ასე რომ, ”ისი-პარის”-გან უამრავი სიურპრიზი გელით წინ”, – აღნიშნა შამუგიამ. შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.   [post_title] => სუნამო, რომელიც ვნებიანი კოცნის შეგრძნებას გადმოსცემს: ახალი არომატი Cartier -სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-romelic-vnebiani-kocnis-shegrdznebas-gadmoscems-akhali-aromati-cartier-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-20 17:18:05 [post_modified_gmt] => 2017-04-20 13:18:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=123653 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 120962 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-04-07 15:00:11 [post_date_gmt] => 2017-04-07 11:00:11 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” მომხმარებელს სააღდგომო აქციას სთავაზობს. 9-დან 15 აპრილის ჩათვლით ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში, ყველა დასახელების პროდუქტზე 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლება გავრცელდება.
”ეს არის უპრეცედენტო აქცია, რომლის ფარგლებშიც, ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენი მომხმარებლები შეძლებენ, მათთვის სასურველი პროდუქცია შეღავათიან ფასებში შეიძინონ. რაც მთავარია, ეს აქცია იმოქმედებს საქართველოს მაშტაბით არსებულ ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, კომპანია მალე მომხმარებელს სილამაზის ახალ ცენტრსაც წარმოუდგენს, რომელიც დაახლოებით 3 თვეში გაიხსენება. ამასთან, იგეგმება ახალი ბრენდების შემოყვანაც. ”2017 წელი სულ ახლახან დაიწყო და ”ისი-პარი"-მ ქართულ ბაზარზე უკვე 4 ახალი ბრენდი შემოიყვანა, ესენია: Zadig & Voltaire, Missoni, Byblos და Coach. წლის ბოლომდე კი დამატებით კიდევ რამდენიმე ბრენდს წარვუდგენთ ჩვენს მომხმარებელს. ასე რომ, ”ისი-პარის”-გან უამრავი სიურპრიზი გელით წინ”, - აღნიშნა შამუგიამ. შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი - აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი - ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => ისი-პარი იწყებს: სააღდგომო აქცია და ფასდაკლება ყველა პროდუქტზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => isi-pari-iwyebs-saaghdgomo-aqcia-da-fasdakleba-yvela-produqtze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-07 17:03:05 [post_modified_gmt] => 2017-04-07 13:03:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=120962 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 117570 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-03-24 16:58:47 [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:58:47 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS BOTTLED TONIC და BOSS MA VIE FLORALE მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახულიდა ენთუზიაზმით სავსე თანამედროვე მამაკაცის აუცილებელი ატრიბუტია BOSS BOTTLED TONIC, რომელიც თავისი უნიკალური სურნელით ეხმარება მას დასახული მიზნების მიღწევაში. მკვეთრად მამაკაცური ახალი სურნელი - BOSS BOTTLED TONIC ციტრუსების, სუნელების და ხის დახვეწილი ნოტების ელეგანტური სინთეზია, რომელიც სიმსუბუქეს და გრილ არომატს სძენს კლასიკურ სურნელს”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS BOTTLED TONIC სიმბოლურ, კლასიკურ BOSS BOTTLED–ის ფლაკონშია წარმოდგენილი ახალი ლურჯი სითხით და გამოხატავს ამაღლებელ განწყობას და ენერგიას. სუნამო ორნაირ შეფუთვაშია: 50 და 100 მლ-ანში. ”რაც შეეხება ქალბატონების სუნამოს, როგორც Voulez-Vous-ში განმარტავენ, HUGO BOSS-ის ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული არომატი ქალბატონისთვის, BOSS VA VIE POUR FEMME 2014 წლის ზაფხულში გამოვიდა. არომატი შთაგონებულია ქალის დამოუკიდებელი სულით, როცა ის გადაწყვეტს თავი დააღწიოს ყოველდღიურობას და განიტვირთოს. სწორედ მაშინ არის ის განსაკუთრებულად მომხიბვლელი, ასხივებს ქალურობას და თავდაჯერებულობას, სიმსუბუქესა და დამოუკიდებლობას. 2016 წლის მარტში გამოვიდა ამ არომატის უფრო ინტენსიური ვერსია BOSS MA VIE NTENSE. ერთი წლის მოგვიანებით, 2017 წლის მარტიდან კი HUGO BOSS სთავაზობს მომხმარებელს ახალ ყვავილოვან არომატს BOSS MA VIE–ის არომატების კოლექციიდან - BOSS MA VIE FLORALE. BOSS VA VIE POUR FEMME–სა და BOSS MA VIE INTENSE-თან ერთად ახალი არომატი. BOSS MA VIE FLORALE თანამედროვე ქალის ცხოვრებით შთაგონებული არომატების სამეულს ქმნის. ახალი სუნამოს ხავერდოვანი და სასიამოვნო სურნელი უბიძგებს ქალბატონებს გამონახონ დრო, რათა სიცოცხლის ყოველი წამით დატკბნენ”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე თქმით, BOSS MA VIE FLORALE წარმოდგენილია ღია ვარდისფერ ფლაკონში, კრისტალის თავსახურით, ხოლო ბოთლის ვერცხლისფერი ელემენტი ქალურ ელფერს სძენს მას. BOSS MA VIE FLORALE Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 75 მლ ფლაკონებში.     [post_title] => Voulez-Vous-მ მომხმარებელს HUGO BOSS-ის 2 ახალი სუნამო წარუდგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-m-momkhmarebels-hugo-boss-is-2-akhali-sunamo-warudgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 17:21:17 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 13:21:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117570 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 123653 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-04-19 17:44:18 [post_date_gmt] => 2017-04-19 13:44:18 [post_content] => ქალურობისა და მგრძნობელობის სინთეზი - ასე ახასიათებენ პარფიუმერიის ექსპერტები იმ ახალ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” მომხმარებელს დღეს წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით Baiser Fou ქალბატონებისთვის შეიქმნა და ფრანგულ ბრენდ Cartier-ს ეკუთვნის. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 19 აპრილიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში.
”ეს არის სუნამო თავდაჯერებული ქალბატონებისთვის. Baiser Fou -ს არომატი წარმოადგენს ნამდვილ სინთეზს ქალურობისა და მგრძნობელობის. მისი შემადგენლობა კი ასეთია: სურნელოვანი ორქიდეა, რომელიც ქალური გრძნობისა და ბუნების სიმბოლოა და თეთრი შოკოლადი, რომელიც აქამდე არასდროს არ გამოყენებულა, არც ერთ პარფიუმში და რომელიც ვნებიანი კოცნის შეგრძნებას გადმოსცემს”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, არანაკლებ საინტერესოა სუნამოს ფლაკონი, რომელიც საოცრად დახვეწილი და ქალურია.
”Baiser Fou -ს ფლაკონი არის, როგორც სამკაული ქალური ხელწერის. თავსახური წარმოადგენს Cartier -ს ერთ-ერთი ბეჭდის დიზაინს. საოცრად ლამაზია სუნამოს შეფუთვაც - ეს არის ქალური და თავლისმომჭრელი მალინისფერი და მკვეთრი ვარდისფერი, რომელიც გამოხატავს სუნამოს ტკბილ ხასიათს”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, გარდა ამ სიახლისა, კომპანია მალე მომხმარებელს სილამაზის ახალ ცენტრსაც წარმოუდგენს, რომელიც დაახლოებით 3 თვეში გაიხსენება. ამასთან, იგეგმება ახალი ბრენდების შემოყვანაც. ”2017 წელი სულ ახლახან დაიწყო და ”ისი-პარი”-მ ქართულ ბაზარზე უკვე 4 ახალი ბრენდი შემოიყვანა, ესენია: Zadig & Voltaire, Missoni, Byblos და Coach. წლის ბოლომდე კი დამატებით კიდევ რამდენიმე ბრენდს წარვუდგენთ ჩვენს მომხმარებელს. ასე რომ, ”ისი-პარის”-გან უამრავი სიურპრიზი გელით წინ”, – აღნიშნა შამუგიამ. შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.   [post_title] => სუნამო, რომელიც ვნებიანი კოცნის შეგრძნებას გადმოსცემს: ახალი არომატი Cartier -სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-romelic-vnebiani-kocnis-shegrdznebas-gadmoscems-akhali-aromati-cartier-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-20 17:18:05 [post_modified_gmt] => 2017-04-20 13:18:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=123653 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 21 [max_num_pages] => 7 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2391a45ddb4dcdbf1485b57869ccbd6a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები