როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და VERSACE-ს ეკუთვნის. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 6 დეკემბრიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში. შესაბამისად ღირებულებაც 173 ლარიდან იწყება და 227 ლარამდეა.

”ეს არის ახალი არომატი DYLAN BLUE VERSACE-სგან, რომელიც გახლავთ ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, სუნამოს ფლაკონი არის მამაკაცური ლურჯი ფერის, წარმოდგენილია სპეციალური წახნაგებით და გაფორმებული VERSACE-ს ფერებით, ანუ ოქროსფერით.

”ფლაკონის დიზაინი გამოხატავს არომატის კონცეფციას. ეს გახლავთ თანამედროვე, გრილი, ინტენსიური, მკვეთრი, დახვეწილი და მაცდური არომატი, რომელშიც უმეტესად ციტრუსის ნოტებია შემავალი. არომატში შედის გრეიფუტი, ლეღვის ფოთოლი, იის ფურცლები, შავი წიწაკა და სხვა.. ეს ყოველივე კი სუნამოს თავბრუდამხვევს ხდის”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

15355970_1347442941955902_60984143_nმისივე თქმით, VERSACE-ს ახალ სუნამოზე, საახალწლო ფასდაკლების ფარგლებში, განსხვავებული ტარიფი მოქმედებს.

შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

 

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (93545) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3281,7122,10626,10495,330,11145)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 167766
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-09-26 13:11:17
                    [post_date_gmt] => 2017-09-26 09:11:17
                    [post_content] => სიყვარულის აღიარება Dior–ისგან - არა უბრალოდ აქსესუარი, არამედ ქალის უკანასკნელი შტრიხი – ასეთია Miss Dior-ის სურნელი, რომელიც მისი შექმნის ეპოქიდან მოყოლებული საკუთარ ნიშას არ ცვლის. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს Miss Dior-ის ახალი სურნელი წარუდგინა.

ელეგანტური, შარმიანი, იდუმალი, გამოცდილი და თავდაჯერებული, ასეთია Miss Dior-ის ქალი, რომელიც ახალი სურნელით კიდევ უფრო ცდილობს, სიყვარულით გამოწვეული ემოციების, გრძნობებისა და ქცევების დემონსტრირებაას. 

როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადაMiss Dior-ის სურნელში გამოხატულია სიყვარულის ყველა მხარე.  ბერგამოტის მსუბუქი და ნათელი ნოტი გამოკვეთს გრასის ვარდის სინაზეს და დამასკური ვარდის მიმზიდველობას. არომატის კომპოზიციას ასრულებს პიკანტური ნოტებისა და პოლისანდრის ხის დაუოკებელი ვნება.
”Miss Dior შექმნისთანავე სიყვარულის არომატია. მის განახლებულ სურნელში გაერთიანებულია ყოველივე რაც იდეალურ არომატს ახასიათებს: მგრძნობელობა, მიმზიდველობა და ცდუნება. სურნელი ჩვენში უნდა იწვევდეს მოქმედების სურვილს, სინაზეს და სიყვარულს... წარმოუდგენლად ელეგანტური, Miss Dior–ი ყოველთვის გვიპყრობს თავისი დახვეწილი და მაცდუნებელი ხასიათით.  Miss Dior–ი გრაციოზული, ნაზი და დელიკატური კომპოზიცია ერთდროულად მიმზიდველი და მსუბუქია”, - აღნიშნა ნინო ნოდიამ.
რევოლუციიდან... Miss Dior–ის არომატი 1947 წლის 12 თებერვალს, კრისტიან დიორის პირველი ჩვენების დროს წარადგინეს. ამ დღეს მოხდა პარფიუმერიისა და მოდის რევოლუცია. ევოლუციამდე... 2017 წელს, ფრანსუა დემაშიმ შემოგვთავაზა Miss Dior Eau De Parfum განახლებული ინტერპრეტაცია. არომატი იდეალურად ერწყმის მოდის სახლისთვის, მარია–გრაცია კიურის მიერ შექმნილ სილუეტებს.
„Miss Dior-სთვის მე სკულპტორის მსგავსად ვქმნიდი ყვავილოვანი სურნელის ყველა მხარეს, გამოვკვეთდი ვარდის მგრძნობიარე ნოტის ძალას. მე გადავახალისე და შევქმენი მეტად დახვეწილი ყვავილოვანი კომპოზიცია, შევავსე გრძნობით, მიმზიდველი და გამომწვევი ხასიათით. ეს არის აფეთქება... დეკლარაცია სიყვარულის შესახებ!“ – ამბობს ფრანსუა დემაში.
Miss Dior-ის განახლებული სურნელი პარფიუმერის იდეას განაგრძობს  და მოგვითხრობს ძლიერი, მგრძნობიარე, მეამბოხე, შეყვარებული ქალის შესახებ.   https://www.youtube.com/watch?v=h4s0llOpKrU [post_title] => სიყვარულის არომატი Dior–ისგან - Miss Dior საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => siyvarulis-aromati-dior-isgan-miss-dior-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-26 13:12:39 [post_modified_gmt] => 2017-09-26 09:12:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=167766 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 166933 [post_author] => 17 [post_date] => 2017-09-22 22:24:25 [post_date_gmt] => 2017-09-22 18:24:25 [post_content] => იტალიურმა მოდის სახლმა „ვერსაჩემ“ მილანის მოდის კვირეულზე გაზაფხული-ზაფხულის ახალი კოლექცია აჩვენა. დეფილე 1990-იანი წლების სუპერმოდელებმა დახურეს. სინდი კროუფორდი, ნაომი კემპბელი, კლაუდია შიფერი, კარლა ბრუნი, ჰელენ კრისტენსენი რამდენიმეწლიანი პაუზის შემდეგ, კვლავ ერთად გამოვიდნენ პოდიუმზე. კარიერის დასაწყისში სწორედ ეს მოდელები იყვნენ ვერსაჩეს მოდის სახლის მთავარი სახეები. „ცრემლები მომადგა, ზედმეტად მოულოდნელი და ეფექტური იყო. როცა გვეგონა, ყველაფერი დასრულდა და ტაშის დაკვრა დავიწყეთ, მაშინ გამოჩდნენ პოდიუმზე მოდელები, რომლებმაც შექმნეს სიტყვა ტოპმოდელი. ამ ჩვენებით ვერსაჩეს სახლმა ძველი დიდება დაიბრუნა. დონატელამ ყოველგვარ მოლოდინს გადააჭარბა“ - ასე შეაფასეს მოდის კრიტიკოსებმა ვერსაჩეს ჩვენება.   https://www.youtube.com/watch?v=46MmzBjE7RU [post_title] => ცნობილი სუპერმოდელები: ნაომი, სინდი, კლაუდია ვერსაჩეს ჩვენებაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cnobili-supermodelebi-naomi-sindi-klaudia-versaches-chvenebaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-22 22:24:25 [post_modified_gmt] => 2017-09-22 18:24:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=166933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 165546 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-20 12:15:48 [post_date_gmt] => 2017-09-20 08:15:48 [post_content] => ყველაზე სკანდალური არომატი, ყველაზე სკანდალური დიზაინერისგან, ყველაზე სკანდალური ქალბატონებისთვს - ეს Jean Paul Gaultier-ს Scandal-ია, ახალი სუნამო, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებლებს წარუდგინა. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Scandal-ის შეძენა მომხმარელებს ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში უკვე შეუძლია.   ვინ არის ქალბატონი, რომელიც იყენებს ამ არომატს?
როგორც ხარტია შამუგიამ განმარატა, ეს გახლავთ მინისტრი ღამით...  ”ეს გახლავთ მინისტრი, რომელიც მიუხედავად იმისა, რომ მთელი დღის განმავლობაში დაკავებულია ათასი მნიშვნელოვანი საქმით, მთელი ღამე დადის პარიზის ქუჩებში, არ ტოვებს არც ერთ კლუბს და მას აღიარებს ყველა.  იგი უყვარს ყველას, ყველაზე ბნელი წყვდიადიც კი მასთან ერთად ფერადია”, - აღნიშნავს ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი.
რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში გაერთიანებული : გარდენია, თაფლი, ფაჩული და წითელი ფორთოხალი.
”ეს გახლავთ საოცარი ნაერთი ინგრედიენტებისა, რომელიც  Scandal-ის მომაჯადოვებელ სურნელს ქმნის.  არანაკლებ სკანდალურია სუნამოს ფლაკონი: ძალიან სკანდალური, ქალური ნაზი ვარდისფერი ჩრდილი, რომელიც პუდრის ეფექტს ქმნის და ფლაკონის თავზე ქალბატონის ფეხები, რომლებიც არის მგრძნობიარე დღეებისა და ვნებიანი ღამეების სიმბოლო”, - განუცხადა ”ფორტუნას” შამუგიამ.
მისივე თქმით, სუნამო მოთავსებულია ლამაზად შეფუთულ, კონსერვის ქილის მსგავსს ყუთში, რომელიც თხელი ვარდისფერი ხავერდითაა დაფარული. Scandal- სუნამო, რომელსაც აღიარებს ყველა პროფესიის ქალბატონი და მამაკაცი.   რატომ არის ახალი სუნამოს ავტორი, თავად Jean Paul Gaultier სკანდალური? ფრანგი დიზაინერი Jean Paul Gaultier ფრანგი დიზაინერი 1952 წლის 24 აპრილს დაიბადა და დიდი წვლილი შეიტანა 1980-იანი და 1990-იანი წლების მაღალი მოდის განვითარებაში. Gaultier გამოირჩევა არა მხოლოდ ნიჭიერებით, არამდენ სკანდალური გადაწყვეტილებებითაც და მაინც, რატომ არის Gaultier სკანდალური? - იმიტომ, რომ:  
  1. მან მამაკაცებს კაბა ჩააცვა;
  2. მან მადონას კონუსისებრი ბიუსჰალტერი ჩააცვა;
  3. მან პოდიუმზე ქუჩიდან მოყვანილი მამაკაცები და ქალაბტონები გამოიყვანა;
  4. მან გენდერული საზღვრები ყველაზე ადრე დაამსხვრია...
https://www.youtube.com/watch?v=wcmw--JHg2E [post_title] => მინისტრი ღამით - ყველაზე სკანდალური არომატი Scandal საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ministri-ghamit-yvelaze-skandaluri-aromati-scandal-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-21 10:45:14 [post_modified_gmt] => 2017-09-21 06:45:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=165546 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 167766 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-26 13:11:17 [post_date_gmt] => 2017-09-26 09:11:17 [post_content] => სიყვარულის აღიარება Dior–ისგან - არა უბრალოდ აქსესუარი, არამედ ქალის უკანასკნელი შტრიხი – ასეთია Miss Dior-ის სურნელი, რომელიც მისი შექმნის ეპოქიდან მოყოლებული საკუთარ ნიშას არ ცვლის. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს Miss Dior-ის ახალი სურნელი წარუდგინა. ელეგანტური, შარმიანი, იდუმალი, გამოცდილი და თავდაჯერებული, ასეთია Miss Dior-ის ქალი, რომელიც ახალი სურნელით კიდევ უფრო ცდილობს, სიყვარულით გამოწვეული ემოციების, გრძნობებისა და ქცევების დემონსტრირებაას. როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადაMiss Dior-ის სურნელში გამოხატულია სიყვარულის ყველა მხარე.  ბერგამოტის მსუბუქი და ნათელი ნოტი გამოკვეთს გრასის ვარდის სინაზეს და დამასკური ვარდის მიმზიდველობას. არომატის კომპოზიციას ასრულებს პიკანტური ნოტებისა და პოლისანდრის ხის დაუოკებელი ვნება.
”Miss Dior შექმნისთანავე სიყვარულის არომატია. მის განახლებულ სურნელში გაერთიანებულია ყოველივე რაც იდეალურ არომატს ახასიათებს: მგრძნობელობა, მიმზიდველობა და ცდუნება. სურნელი ჩვენში უნდა იწვევდეს მოქმედების სურვილს, სინაზეს და სიყვარულს... წარმოუდგენლად ელეგანტური, Miss Dior–ი ყოველთვის გვიპყრობს თავისი დახვეწილი და მაცდუნებელი ხასიათით.  Miss Dior–ი გრაციოზული, ნაზი და დელიკატური კომპოზიცია ერთდროულად მიმზიდველი და მსუბუქია”, - აღნიშნა ნინო ნოდიამ.
რევოლუციიდან... Miss Dior–ის არომატი 1947 წლის 12 თებერვალს, კრისტიან დიორის პირველი ჩვენების დროს წარადგინეს. ამ დღეს მოხდა პარფიუმერიისა და მოდის რევოლუცია. ევოლუციამდე... 2017 წელს, ფრანსუა დემაშიმ შემოგვთავაზა Miss Dior Eau De Parfum განახლებული ინტერპრეტაცია. არომატი იდეალურად ერწყმის მოდის სახლისთვის, მარია–გრაცია კიურის მიერ შექმნილ სილუეტებს.
„Miss Dior-სთვის მე სკულპტორის მსგავსად ვქმნიდი ყვავილოვანი სურნელის ყველა მხარეს, გამოვკვეთდი ვარდის მგრძნობიარე ნოტის ძალას. მე გადავახალისე და შევქმენი მეტად დახვეწილი ყვავილოვანი კომპოზიცია, შევავსე გრძნობით, მიმზიდველი და გამომწვევი ხასიათით. ეს არის აფეთქება... დეკლარაცია სიყვარულის შესახებ!“ – ამბობს ფრანსუა დემაში.
Miss Dior-ის განახლებული სურნელი პარფიუმერის იდეას განაგრძობს  და მოგვითხრობს ძლიერი, მგრძნობიარე, მეამბოხე, შეყვარებული ქალის შესახებ.   https://www.youtube.com/watch?v=h4s0llOpKrU [post_title] => სიყვარულის არომატი Dior–ისგან - Miss Dior საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => siyvarulis-aromati-dior-isgan-miss-dior-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-26 13:12:39 [post_modified_gmt] => 2017-09-26 09:12:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=167766 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 32 [max_num_pages] => 11 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2391a45ddb4dcdbf1485b57869ccbd6a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები