როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

როგორია ყველასთვის სასურველი მამაკაცი? – ”ისი-პარიმ” VERSACE-ს ახალი სუნამო წარმოადგინა

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და VERSACE-ს ეკუთვნის. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე 6 დეკემბრიდან შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში. შესაბამისად ღირებულებაც 173 ლარიდან იწყება და 227 ლარამდეა.

”ეს არის ახალი არომატი DYLAN BLUE VERSACE-სგან, რომელიც გახლავთ ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, სუნამოს ფლაკონი არის მამაკაცური ლურჯი ფერის, წარმოდგენილია სპეციალური წახნაგებით და გაფორმებული VERSACE-ს ფერებით, ანუ ოქროსფერით.

”ფლაკონის დიზაინი გამოხატავს არომატის კონცეფციას. ეს გახლავთ თანამედროვე, გრილი, ინტენსიური, მკვეთრი, დახვეწილი და მაცდური არომატი, რომელშიც უმეტესად ციტრუსის ნოტებია შემავალი. არომატში შედის გრეიფუტი, ლეღვის ფოთოლი, იის ფურცლები, შავი წიწაკა და სხვა.. ეს ყოველივე კი სუნამოს თავბრუდამხვევს ხდის”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

15355970_1347442941955902_60984143_nმისივე თქმით, VERSACE-ს ახალ სუნამოზე, საახალწლო ფასდაკლების ფარგლებში, განსხვავებული ტარიფი მოქმედებს.

შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

 

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 93545
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => shamugia
                                    [4] => parfiumeria
                                    [5] => versace
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (93545) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3281,7122,10626,10495,330,11145)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 133846
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-05-24 16:57:01
                    [post_date_gmt] => 2017-05-24 12:57:01
                    [post_content] => პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS THE SCENT FOR HIM და BOSS THE SCENT FOR HER მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”BOSS THE SCENT FOR HIM -ის სურნელი წარმოადგენს BOSS-ის მამაკაცის სრულიად განსხვავებულ ასპექტს. ის აფასებს მის პირად და არა პროფესიულ მიღწევებს. ეს არის მამაკაცი, რომლის წარმატება ყოველთვის მაცდუნებელია. ეს ჩანს მის ქცევაში, ჩაცმულობასა და მის თვითდაჯერებულ ქარიზმაში. ამასთან, მამაკაცის არომატი BOSS THE SCENT FOR HIM ძლევამოსილი და მაცდური არომატია, რომელიც ააფორიაქებს თქვენს გრძნობებს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებას დატოვებს თქვენზე”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, სუნამო შეიცავს ექსკლუზიურ ინგრედიენტს-აფროდიზიაკს, აფრიკულ მანინიკას ხილს. მანინიკას ხილი აღძრავს რაღაც უფრო სიღრმისეულის და გამორჩეულის შეგრძნებას: სურვილის და მოგონებების ძალას. BOSS THE SCENT for him არის სურნელი, რომლის საბაზისო ნოტაა ტყავი. ეს არის ძლიერი, ორიგინალური და დაუვიწყარი არომატი.
”რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, ის შეიცავს გრძნობების აღმძვრელ ქარვისფერ სითხეს, ის ვერცხილსფერ გალიაშია მოქცეული, რომელიც თითქოს იჭერს ცდუნების სულისკვეთებას ამ არომატის დინამიური ძალის გამოფრქვევამდე. BOSS THE SCENT for him-ის სახე არის ქარიზმატული ჰოლივუდის მსახიობი თეო ჯეიმსი, რომელმაც მთავარი როლი შეასრულა ფანტასტიკის ჟანრის ტრილოგიაში „დაივერჯენთი”,- განმარტეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for him წარმოდგენილია წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, THE SCENT–ის მამაკაცის არომარტის წარმატების შემდგომ, 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის THE SCENT for her. BOSS–ის ეს სუნამო შთაგონებულია ცდუნების ხელოვნებით.
”მდიდრული და მგრძნობიარე არომატი არის მამაკაცის სურნელის შეუდარებელი ანალოგი ქალისთვის, რომელიც შექმნილია იდუმალი და მაცდური ძალის გამოსავლენად და მომნუსხველი მიზიდულობის საბურველში ახვევს ქალს. ეს არომატი შექმნილია HUGO BOSS–ის მოდის სახლის კრეატიული დირექტორის, ჯეისონ ვუს შემოქმედებითი ხედვით, მასში იგრძნობა ჯეისონ ვუს მიდგომა BOSS-ის ქალის ხაზის მიმართ. BOSS-ის ქალბატონი არის ძლიერი და ამავდროულად ძალიან ქალური. ფლაკონის დიზაინის შთაგონების წყაროდ იქცა მამაკაცის პერანგის მანჟეტების საკინძი, რომელსაც ძალიან ჰგავს ფლაკონის თავსახური და იდეა, რომ საკეტის მცირედი მობრუნებით შესაძლებელია მამაკაცისა და ქალის სამყაროები ერთმანეთს შეერწყას”, - განმარტეს Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for her წარმოდგენილია წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => უკვე Voulez-Vous-ში! - მამაკაცისა და ქალის განსხვავებული არომატები HUGO BOSS-ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ukve-voulez-vous-shi-mamakacisa-da-qalis-ganskhvavebuli-aromatebi-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-24 17:26:07 [post_modified_gmt] => 2017-05-24 13:26:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=133846 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 132061 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-18 13:54:17 [post_date_gmt] => 2017-05-18 09:54:17 [post_content] => ფრანგული ბრენდის EISENBERG PARIS-ის წარმომადგენელი ჟან ლუკ ტრონიონი ქართული მედიის წარმომადგენლებს შეხვდება. ღონისძიება 18-მაისს რესტორან-ლაუნჯ „აკადემიაში“ გაიმართება, სადაც ჟურნალისტები გაეცნობიან ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიასა და პროდუქტებს, რომლებიც ექსკლუზიურად პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი. როგორც ”ლუტეციაში” აცხადებენ, EISENBERG PARIS (აიზენბერგ პარიზი) პარფიმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2015 წელს შესთავაზა. ეს არის ბრენდი, რომელიც წარმოდგენილია მოვლისა და პარფიუმერული საშუალებების ფართო სპექტრით.
”EISENBERG PARIS-ის კანის მოვლის საშუალებები გამოირჩევა 15-წლიანი კვლევის შედეგად შემუშავებული TRIO-MOLECULAR® ფორმულით, რომელიც შეიცავს სამ მოლეკულას. ეს აღმოჩენა არის EISENBERG PARIS-ის ექსკლუზივი და დაპატენტებულია მსოფლიოს მაშტაბით. იგი აღადენს, აჯერებს ჟანგბადით და ენერგიით მუხტავს კანს. ასევე როგორც ქალის ასევე მამაკაცის მოვლის საშალებები გამოირჩევა ძვირადღირებული და ბუნებრივი კომპონენტებით. რაც შეეხება არომატებს - თითოეული EISENBERG PARIS-ის სუნამო ეს პარფიუმერიაში გარდაქმნილი ხელოვნებაა. ბრენდის დამფუძნებელმა, ჟოზე აიზენბერგმა - ხელოვნების თაყვანისმცემელმა დაავალა თანამედროე სამხატვრო ხელოვნების უდიდეს ფიგურას, ხუარეს მაჩადოს, გადმოეცა ნახატებში ის ემოციები რასაც იგი განიცდიდა სუნამოების შექმნისას”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ინფორმაციით, EISENBERG PARIS ზრუნავს ეკოლოგიაზეც, ამიტომ ყველა ფკლაკონი თუ შეფუთვა დამზადებულია სუფთა ინგრედიენტებით, რომლებიც არ აბინძურებენ გარემოს და არ შეიცავენ მავნე ნივთერებებს. გარდა ამისა, „ლუტეცია“ მომხმარებელს 18, 19 და 20 მაისს EISENBERG PARIS-ის დღეებს შესთავაზებს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება 40% ფასდაკლება. [post_title] => EISENBERG PARIS - სუნამო, რომელიც ზრუნავს ეკოლოგიაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => eisenberg-paris-sunamo-romelic-zrunavs-ekologiaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-18 14:04:42 [post_modified_gmt] => 2017-05-18 10:04:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=132061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 127576 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-05-04 13:01:56 [post_date_gmt] => 2017-05-04 09:01:56 [post_content] => იტალიური ციტრუსის სამი კომბინაცია და ფერები ერთ არომატში - ამიერიდან ქართულ პარფიუმერულ ბაზარს ისეთი ცნობილი იტალიური ბრენდის სუნამო დაამშვენებს, როგორიც არის Missoni. სუნამო ექსკლუზიურად ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში უკვე 3 მაისიდან იყიდება. ის სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 100 მილილიტრიან შეფუთვებში. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, სუნამო მგრძნობიარე და თავდაჯერებული ქალბატონებისთვისაა განკუთვნილი და ის ხაზს უსვამს მათ ენერგიულობასა და მომხიბვლელობას.
”რაც შეეხება არომატს, ახალი არომატის შექმნა ბრენდის კრეატიულმა დირექტორმა, ანჟელა მისონმა ახალგაზრდა,გამბედავ და საკმაოდ წარმატებულ პარფიუმერს, ქვენთინ ბიშს ანდო. ანჟელა ფიქრობდა,  რომ სუნამოს უნდა ჰქონოდა მსუბუქი, მაგრამ დასამახსოვრებელი სურნელი და უნდა გამოხატულიყო ყვავილოვან-ხილოვანი არომატით. საბოლოო ჯამში, მივიღეთ არომატი, რომელიც 8 ინგრედიენტს აერთიანებს და ქმნის ჯადოსნურ, თავბრუდამხვევ სურნელს”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, Missoni-ს არომატი ყვავილოვან, მერქნოვან, ხილოვანია.. ის აერთიანებს იტალიური ციტრუსის სამ კომბინაციას, ასევე მაგნოლიას, ჟასმინს, სანდალის ხეს და სხვა.. არომატში ასევე ვხვდებით მსხალსაც, რომელიც ბოლო პერიოდში ძალიან ტრენდულია და ბევრ პარფიუმშია გამოყენებული.
”არანაკლებ საინტერესოა ფლაკონი, რომლის დიზაინი მკვეთრად ასახავს და ხაზს უსვამს იტალიური მოდის სახლის ესთეტიკას. ის დამზადებულია შუშისგან და არის გარდამავალ ფერებში. ფაქტობრივად, წარმოადგენს ფუფუნების საგანს. ამასთან, არის საოცრად თანამედროვე და დახვეწილი”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, გარდა ამ სიახლისა, კომპანია მალე მომხმარებელს სილამაზის ახალ ცენტრსაც წარმოუდგენს, რომელიც დაახლოებით 3 თვეში გაიხსენება. ამასთან, იგეგმება ახალი ბრენდების შემოყვანაც. ”2017 წელი სულ ახლახან დაიწყო და ”ისი-პარი”-მ ქართულ ბაზარზე უკვე 4 ახალი ბრენდი შემოიყვანა, ესენია: Zadig & Voltaire, Missoni, Byblos და Coach. წლის ბოლომდე კი დამატებით კიდევ რამდენიმე ბრენდს წარვუდგენთ ჩვენს მომხმარებელს. ასე რომ, ”ისი-პარის”-გან უამრავი სიურპრიზი გელით წინ”, – აღნიშნა შამუგიამ. შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => იტალიური ფერები ერთ არომატში - Missoni უკვე საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => italiuri-ferebi-ert-aromatshi-missoni-ukve-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-04 13:06:54 [post_modified_gmt] => 2017-05-04 09:06:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=127576 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 133846 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-24 16:57:01 [post_date_gmt] => 2017-05-24 12:57:01 [post_content] => პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS THE SCENT FOR HIM და BOSS THE SCENT FOR HER მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”BOSS THE SCENT FOR HIM -ის სურნელი წარმოადგენს BOSS-ის მამაკაცის სრულიად განსხვავებულ ასპექტს. ის აფასებს მის პირად და არა პროფესიულ მიღწევებს. ეს არის მამაკაცი, რომლის წარმატება ყოველთვის მაცდუნებელია. ეს ჩანს მის ქცევაში, ჩაცმულობასა და მის თვითდაჯერებულ ქარიზმაში. ამასთან, მამაკაცის არომატი BOSS THE SCENT FOR HIM ძლევამოსილი და მაცდური არომატია, რომელიც ააფორიაქებს თქვენს გრძნობებს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებას დატოვებს თქვენზე”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, სუნამო შეიცავს ექსკლუზიურ ინგრედიენტს-აფროდიზიაკს, აფრიკულ მანინიკას ხილს. მანინიკას ხილი აღძრავს რაღაც უფრო სიღრმისეულის და გამორჩეულის შეგრძნებას: სურვილის და მოგონებების ძალას. BOSS THE SCENT for him არის სურნელი, რომლის საბაზისო ნოტაა ტყავი. ეს არის ძლიერი, ორიგინალური და დაუვიწყარი არომატი.
”რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, ის შეიცავს გრძნობების აღმძვრელ ქარვისფერ სითხეს, ის ვერცხილსფერ გალიაშია მოქცეული, რომელიც თითქოს იჭერს ცდუნების სულისკვეთებას ამ არომატის დინამიური ძალის გამოფრქვევამდე. BOSS THE SCENT for him-ის სახე არის ქარიზმატული ჰოლივუდის მსახიობი თეო ჯეიმსი, რომელმაც მთავარი როლი შეასრულა ფანტასტიკის ჟანრის ტრილოგიაში „დაივერჯენთი”,- განმარტეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for him წარმოდგენილია წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, THE SCENT–ის მამაკაცის არომარტის წარმატების შემდგომ, 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის THE SCENT for her. BOSS–ის ეს სუნამო შთაგონებულია ცდუნების ხელოვნებით.
”მდიდრული და მგრძნობიარე არომატი არის მამაკაცის სურნელის შეუდარებელი ანალოგი ქალისთვის, რომელიც შექმნილია იდუმალი და მაცდური ძალის გამოსავლენად და მომნუსხველი მიზიდულობის საბურველში ახვევს ქალს. ეს არომატი შექმნილია HUGO BOSS–ის მოდის სახლის კრეატიული დირექტორის, ჯეისონ ვუს შემოქმედებითი ხედვით, მასში იგრძნობა ჯეისონ ვუს მიდგომა BOSS-ის ქალის ხაზის მიმართ. BOSS-ის ქალბატონი არის ძლიერი და ამავდროულად ძალიან ქალური. ფლაკონის დიზაინის შთაგონების წყაროდ იქცა მამაკაცის პერანგის მანჟეტების საკინძი, რომელსაც ძალიან ჰგავს ფლაკონის თავსახური და იდეა, რომ საკეტის მცირედი მობრუნებით შესაძლებელია მამაკაცისა და ქალის სამყაროები ერთმანეთს შეერწყას”, - განმარტეს Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for her წარმოდგენილია წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => უკვე Voulez-Vous-ში! - მამაკაცისა და ქალის განსხვავებული არომატები HUGO BOSS-ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ukve-voulez-vous-shi-mamakacisa-da-qalis-ganskhvavebuli-aromatebi-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-24 17:26:07 [post_modified_gmt] => 2017-05-24 13:26:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=133846 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 25 [max_num_pages] => 9 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2391a45ddb4dcdbf1485b57869ccbd6a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები