სად გადავა ელიავას ბაზრობა? – არჩევნების შემდეგ ბაზრობას შესაძლოა, ადგილი შეუცვალონ

პოპულარული

სად გადავა ელიავას ბაზრობა? – არჩევნების შემდეგ ბაზრობას შესაძლოა, ადგილი შეუცვალონ

ელიავას ბაზრობის გადატანა კვლავ დღის წესრიგში დგება. თბილისის განვითარების გენერალური გეგმის ავტორები დედაქალაქის მერიას ელიავას ბაზრობის გადასატანად 2 ალტერნატიულ ტერიტორიას სთავაზობენ.

ბაზრობის გადასატან ერთ-ერთ ალტერნატიულ წერტილად  თემქის ვაგონმშენებელი ქარხნის ტერიტორია მოიაზრება.  ბაზრობის ამჟამინდელი ადგილას კი სარეკრეაციო ზონის და პარკის აშენებაა დაგეგმილი.

თბილისის განვითარების გენერალური გეგმის კოორდინატორის, არქიტექტორ გიორგი აბაშიძის, ინფორმაციით, ერთი მხრივ, ელიავას ბაზრობა ქალაქის კულტურის ნაწილია და მისი გაქრობა დაუშვებელია, თუმცა ამჟამინდელ ტერიტორიაზე გადატვირთული  სატრანსპორტო კვანძის მთავარი მიზეზია, ბაზრობა  პრობლემებს უქმნის მოსახლეობასაც.

„ელიავას ბაზრობის მთავარი პრობლემა მის ირგვლივ მოსახლეობის არსებობაა . აქ ღია სივრცეში იყიდება ცემენტი, ქვიშა, საღებავები და ბაზრობის ირგვლივ მოსახლეობის ავადობა ყველაზე მაღალია.  ამავდროულად, ელიავა დაკავშირებულია კერძო მესაკუთრეების ინტერესებთანაც . იქ განთავსებულია სასაწყობე ფართები , ხელმისაწვდომია ტრანსპორტის კუთხითაც, რაც ბაზრობის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელია. სწორედ ამიტომ ალტერნატიულ ტერიტორიად შეირჩა თემქის  ვაგონმშენებელი ქარხნის ადგილი,  რომელიც საწარმოო ტერიტორიაა, ირგვლივ არ არის მოსახლეობა და  შესაძლებელია სასაწყობე ფართების განთავსებაც , ტრანსპორტის ხელმისაწვდომობის თვალსაზრისით ახლოსაა დიდუბესთან,“ – განუცხადა „ფორტუნას „ გიორგი აბაშიძემ.

ელიავას ბაზრობის  მეორე ალტერნატიულ ტერიტორიად  თბილისის განვითარების გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფი მერიას მოსკოვის პროსპექტის მიმდებარედ არსებული ტერიტორიას სთავაზობს.

საბოლოო გადაწყვეტილება თბილისის მერიამ  ელიავას ბაზრობის კერძო მესაკუთრეებთან მოლაპარაკების შემდეგ უნდა მიიღოს.

ელიავას ბაზრობის გადატანის საკითხის გააქტიურებას ხელისუფლებისგან   წინასაარჩევნოდ არ უნდა ველოდოთ, რადგან საკითხი პრობლემატურია. ბაზრობის არსებული ტერიტორიიდან გადატანას კატეგორიულად ეწინააღმდეგება ელიავას ბაზრობის ადმინისტრაცია. ბაზრობის მესაკუთრეებს განვითარების ალტერნატიული გეგმა გააჩნიათ,  რომელსაც მერიას წარუდგენენ.

ელიავას ბაზრობის ერთ -ერთი მესაკუთრე შპს. „ან-ჯის“ დირექტორის, გიორგი ანდრიაძის, ინფორმაციით, გენგეგმაზე მომუშავე ჯგუფს ქალაქის განვითარებასთან დაკავშირებით სწორი ხედვა არ გააჩნია და დოკუმენტზე  მუშაობის პროცესში ბაზრობის ხელმძღვანელობასთან კომუნიკაცია არ ჰქონიათ, არც ალტერნატიულ წინადადებებს  გასცნობიან.

ბაზრობის ადმინისტრაციის ალტერნატიული პროექტი ტერიტორიის იერსახის ცვლილებას, გამწვანებას და ახალი, მრავალფუნქციური სავაჭრო ცენტრის მშენებლობას ითვალისწინებს.

პროექტები გააჩნიათ ბაზრობის სხვა მეწილეებსაც, რომელიც ელიავას ბაზრობის სავაჭრო ცენტრად გადაკეთებას გულისხმობს.

„ელიავას ბაზრობას სახელმწიფო ბიუჯეტში ასეულობით ათასი ლარი შეაქვს და ქვეყნის ეკონომიკისთვის ბიზნესის ასეთი რყევა გამართლებული არ არის. ელიავას ბაზრობის მომხიბვლელობა მის ტერიტორიული მდებარეობაშია  –  ხელმისაწვდომია ტრანსპორტის კუთხით, ადვილად მისადგომია მოსახლეობისთვის და ქალაქგარეთ გადასვლის შემთხვევაში, ამ მომხიბვლელობას დაკარგავს, ათასობით ადამიანი შემოსავლის წყაროს გარეშე დარჩება,“ –  ამბობს „ფორტუნასთან „ გიორგი ანდრიაძე.

რაც შეეხება ადგილობრივი მოსახლეობის პრეტენზიებს და სატრანსპორტო კვანძის გადატვირთვას, ბაზრობის ერთ-ერთი მესაკუთრე პრობლემებს ელიავას შემდგომ სპონტანურად წარმოქმნილ მეორადი საბურავების და სამშენებლო მასალების ბაზრობას უკავშირებს.

„ ელიავას ბაზრობას  სამი მხრიდან მოსახლეობა არ ესაზღვრება, საცხოვრებელი კორპუსი მხოლოდ ბაზრობის ჩრდილოეთ მხარეს არის და ამ კორპუსის ქვემოთაც თავად მაცხოვრებლებს აქვთ ფართები გაქირავებული. ბაზრობასა და მოსახლეობას შორის მანძილი 100 მეტრია, შუაში სპორტული მოედნით,  რომელიც თავად ბაზრობის ადმინისტრაციის სახსრებით არის გაკეთებული.  დაბინძურებას ქმნის არა ელიავა, არამედ ხოშარაულზე სამშენებლო მასალების ბაზრობა, სადაც ქვიშა, ცემენტი ღია ცის ქვეშ იყიდება და ეს ტერიტორია გენგეგმაში უცვლელად არის დატოვებული,“ – განმარტავს ანდრიაძე.

 

როგორც „ფორტუნასთვის“ გახდა ცნობილი, ქალაქის განაშენიანების გენერალური გეგმა მერიას უკვე მომავალ კვირას ექნება. გეგმის კონკრეტული დეტალები ოფიციალური პრეზენტაციის შემდეგ გახდება ცნობილი.

 

თამუნა გოგუაძე 

ექსკლუზივი /

|

30 ივნისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gadatana
                                    [1] => eliavas-bazroba
                                    [2] => fortunas-temebi
                                    [3] => ganashenianebis-gegma
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 142560
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gadatana
                                    [1] => eliavas-bazroba
                                    [2] => fortunas-temebi
                                    [3] => ganashenianebis-gegma
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 142560
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1677
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gadatana
                                    [1] => eliavas-bazroba
                                    [2] => fortunas-temebi
                                    [3] => ganashenianebis-gegma
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gadatana
                                    [1] => eliavas-bazroba
                                    [2] => fortunas-temebi
                                    [3] => ganashenianebis-gegma
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (142560) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (14770,16375,1677,16889)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 148262
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-07-21 17:04:02
                    [post_date_gmt] => 2017-07-21 13:04:02
                    [post_content] => ტექნიკურ უნივერსიტეტში "სითი ინსტიტუტის" მიერ მომზადებული თბილისის განაშენიანების გენერალური გეგმა განიხილეს.

შეხვედრას ელიავას ბაზრობის ერთ-ერთი წარმომადგენელი, ხათუნა კაკაურიძე ესწრებოდა. მან ბაზრობის გადატანის ინიციატივა გააპროტესტა.

თბილისის მერმა განმარტა, რომ ამ ეტაპზე ელიავას ბაზრობის გადატანის საკითხის დასმა ნაადრევია, რადგან ეს გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფის შემოთავაზებაა, რომელიც შემდგომი განხილვის საგანი იქნება. დავით ნარმანიას განცხადებით, უშუალოდ ელიავას ბაზრობის საკითხზე მსჯელობა საკრებულოში გაიმართება.
„გენერალური გეგმის ჯგუფი მზად არის შეხვდეს ელიავას ბაზრობის წარმომადგენლებს, მოისმინოს მათი მოსაზრებები. მათი გარკვეული ნაწილის მოსაზრებები ჩვენთვის ცნობილია, ვინაიდან ტერიტორიის განვითარებასთან დაკავშირებით მათი მხრიდან გეგმა არის მომზადებული. მე მათ დავპირდი, რომ საკრებულოში ცალკე შეხვედრა გაიმართება. მნიშვნელოვანია და მთავარია, არ ავყვეთ ემოციებს. ჩვენ არასდროს მივიღებთ ისეთ გადაწყვეტილებას, რომელიც ხალხზე უარყოფითად აისახება”, - განაცხადა დავით ნარმანიამ
[post_title] => ნარმანია: ელიავას ბაზრობის გადატანის საკითხის დასმა ნაადრევია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => narmania-eliavas-bazrobis-gadatanis-sakitkhis-dasma-naadrevia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-21 17:05:13 [post_modified_gmt] => 2017-07-21 13:05:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=148262 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 148147 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-07-21 14:24:57 [post_date_gmt] => 2017-07-21 10:24:57 [post_content] => დღეს ქობულეთში ზღვამ კიდევ ერთი დელფინი გამორიყა. 2017 წლის მარტიდან დღემდე დელფინის დაღუპვის 62-ე შემთხვევა დაფიქსირდა. უცნობია, რა მიზეზით იღუპებიან დელფინები, თუმცა იქიდან გამომდინარე, რომ ადამიანიც და დელფინიც ორივე თბილსისხლიანი ორგანიზმია, მოსახლეობას სიფრთხილე მართებს. დელფინი ყველაზე უწყინარი ძუძუმწოვარია. ხშირად ნაპირზე გამორიყულ დელფინს სანაპიროზე მყოფები არ უფრთხიან, პირიქით, ახლოს მიდიან, ზოგჯერ ეფერებიან კიდეც. როგორც აღმოჩნდა, ეს საფრთხის შემცველია და უკეთესია, ასეთ დროს დასახმარებლად შესაბამის ორგანოებს მიმართონ. რა არის დელფინების დაღუპვის სავარაუდო მიზეზი ნაპირზე გამორიყული დელფინების დიდი ნაწილი არც სანავიგაციო ტრავმითა და არც ბიოლოგიური სიკვდილით არ იღუპება. სპეციალისტები ვარაუდობენ, რომ გარკვეულ პათოლოგიასთან აქვთ საქმე. მიზეზებს დასადგენად გარემოს ეროვნული სააგენტო გერმანულ ლაბორატორიასთან ერთად ინტენსიურად მუშაობს. „ზუსტად არ ვიცით, რა მიზეზით იღუპებიან დელფინები, თუმცა რამდენიმე ვარიანტი გვაქვს. ესენია - მორბილვირუსული ინფექცია, ეკოტოქსიკოლოგიური ეფექტი ან რაიმე სხვა კონკრეტული დაავადება. ამაზე ვმუშაობთ ინტენსიურად,“ - ამბობს „ფორტუნასთან“ გარემოს ეროვნული სააგენტოს წარმომადგენელი არჩილ გუჩმანიძე. სხვადასხვა მიზეზებიდან ყველაზე მეტად მორბილვირუსული ინფექციის ეჭვი არსებობს. ინფექცია ძუძუმწოვრების ცენტრალურ ნერვულ სისტემას აზიანებს, ასუსტებს, უკარგავს ორიენტაციის შეგრძნებას და შესაძლოა, 5 დღე ან მეტიც დელფინი წყალში ტივტივებდეს, სწორედ ამ დროს იქმნება სხვა ვირუსული დაავადებებით დავირუსების საფრთხე, რაც არა მხოლოდ დელფინებისთვის ადამიანებისთვისაც საშიშია. რამდენად დიდია ადამიანების დაინფიცირების რისკი დელფინი და ადამიანი ბევრი საერთო დაავადების მატარებლები არიან, აქედან გამომდინარე სპეციალისტები ადამიანებს ურჩევენ, სანაპიროზე გამორიყულ დელფინებთან არ შეეხონ. თუ დელფინები მორბილვირუსული ინფექციით არიან დაავადებულები, მაშინ საფრთხე არ არსებობს, ვინაიდან მეცნიერება არ იცნობს არცერთ ფაქტს, ამ ვირუსით ადამიანი დაინფიცირებულიყოს.   გარემოს ეროვნული სააგენტო მოსახლეობას აფრთხილებს „იქიდან გამომდინარე, რომ მიზერული საფრთხე მაინც არსებობს, ჩვენ თავის დაზღვევის მიზნით მოსახლეობას მოვუწოდებთ, დელფინებთან კონტაქტი არ იქონიონ და, თუ ნახავენ გამორიყულ დელფინს, მოერიდონ მათთან სიახლოვეს და ფაქტის დაფიქსირების შემთხვევაში, მიმართონ გარემოს დაცვის სამინისტროს ცხელ ხაზს,“ - აღნიშნა „ფორტუნასთან“ არჩილ გუჩმანიძე. დაავადებათა კონტროლის ეროვნულ ცენტრში კი „ფორტუნასთან“აცხადებენ, რომ  „არანაირი საფრთხე არ არსებობს“.     გვანცა ბზიავა [post_title] => რატომ იღუპებიან დელფინები შავ ზღვაში   [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ratom-ighupebian-delfinebi-shav-zghvashi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-21 14:24:57 [post_modified_gmt] => 2017-07-21 10:24:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=148147 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 147248 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-07-20 16:49:12 [post_date_gmt] => 2017-07-20 12:49:12 [post_content] => მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის ჯგუფი მტკვარზე წყლის ტრანსპორტის იდეას განიხილავს. როგორც მათ მიერ შედგენილ ოფიციალურ დოკუმენტში წერია, მტკვარზე,  მისი გრძივი ღერძის გასწვრივ, შესაძლოა, მგზავრების გადაადგილების ალტერნატიულ საშუალებად წყლის ტრანსპორტი გამოიყენონ.
„მდინარის ნაპირები რამდენიმე ადგილზე აღჭურვილია წყალთან მისადგომებით (კიბეებითა და პანდუსებით) მათი ეფექტურად გამოყენებისთვის რამდენიმე მნიშვნელოვანი საკითია გასათვალისწინებელი:
  • მდინარის საკანალიზაციო და სხვა ნარჩენებისგან გათავისუფლება
  • გამოსაკვლევია მდინარის ნაპირების სიღრმე ნაოსნობისთვის
  • აუცილებელია წყლისა და ქუჩის სიმაღლის დონეებს შორის არსებული დიდი სხვაობის შემცირება მდინარის ნაპირებთან მიწვდომადობის თვალსაზრისით“, – ნათქვამია გენერალური გეგმის დოკუმენტში.
  გასათვალისწინებელია წყლის დონე და დაბინძურების ხარისხი როგორც "ფორტუნასთან" ცირა ელისაშვილმა განაცხადა, მსგავსი ინიციატივა კადიდ ჩარკვიანმა საბჭოთა პერიოდში წამოაყენა.
"იყო საუბარი იმაზე, რომ მტკვარზე ყოფილიყო სატრანსპორტო სისტემა. თუმცა, ამ პროექტის განხორციელებას ბევრი კვლევა სჭირდება სხვადასხვა მიმართულებით, თუნდაც წყლის დონეზე, რომელიც სეზონურად იკლებს...", – განაცხადა ცირა ელისაშვილმა "ფორტუნასთან."
ამასთან გასათვალისწინებელია ისიც, რომ მტკვარი თბილისის ტერიტორიაზე ძალიან დაბინძურებულია და მისი დასუფთავება არავის ევალება. შესადგენია მარშუტები, ასარჩევია წლის ტრანსპორტის სახეობა და ა.შ. თუმცა, შეუძლებელი არაფერია და ამას სხვა ქვეყნების გამოცდილებაც ადასტურებს.  

სხვა ქვეყნების გამოცდილება

წყლის ტრანსპორტს მსოფლიოში აქტიურად გამოიყენებენ: სტამბოლში (თურქეთში), ბანკოკში (ტაილანდში) და ლაგოსში (ნიგერიაში), ვენეციაში (იტალიაში) და ა.შ. "ფორტუნა" გთავაზობთ წყლის ტრანსპორტის წარმატებულ ვარტიანებს.

სტამბოლი:

სტამბოლის ევროპულ და აზიურ მხარეს ერთმანეთთან წყლის ტრანსპორტი აკავშირებს. საბორნე ხაზებს აქ საზოგადოებრივი ტრანსპორტის 40% უკავია. წელიწადში წყლის ტრანსპორტს 50 მლნ მგზავრი გადაჰყავს. თუმცა, ეს ყველაფერი არ არის. სისტემის გამართულობაზე მეტყველებს კიდევ ერთი ფაქტი: საბორნე სისტემა ყველა სხვა სატრანსპორტო საშუალებებთანაა დაკავშირებული. ავტობუსების ტერმინალები, მეტროს სადგური და გემები, სატრანსპორტო რუკაზე ერთიან მოსახერხებელ სამგზავრო სისტემას ქმნის, რომელიც მთელ ქალაქს მოიცავს.

ვენეცია:

ვაპორეტო – წყლის ავტობუსია ვენეციაში. აქ ჩასულებს ორი არჩევანი აქვთ, მოარონ ქალაქი ფეხით ან ისარგებლონ წყლის ტრანსპორტით, რომელიც ძალიან მოხერხებულია. ვენეციაში მოქმედებს წყლის ტაქსის სერვისიც. ზუსტად ისევე, როგორც სხვა ქვეყნებში ტაქსები მუშაობენ – ოღონდ წყალზე.

ბანკოკი:

ბანკოკს აღმოსავლეთ ვენეციას უწოდებენ. აქ წყლის სატრანსორტო სისტემა 1522 წელს შეიქმნა და ყოველდღიურად 100,000 მგზავრი გადაჰყავს.

ლაგოსი

აფრიკის სწრაფად მზარდ ქალაქში ლაგოსში, 2012 წელს მოსხლეობის რაოდენობამ 21 მილიონს გადააჭარბა. ქალაქი ლაგუნის გარშემო მდებარეობს, შესაბამისად მოსახლეობის მარტივად გადაადგილების და გზების განტვირთვისთვის წყლის ტრანსპორტის განვითარება პრობლემის გადაჭრის გზად მიიჩნიეს, თუმცა კომპანიებმა რომლებმაც ეს საქმე ჩაიბარეს, წყლის ტრანსპორტი მოსახერხებელ სამგზავრო სისტემად ვერ ჩამოაყალიბეს.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => მტკვარი გზების ნაცვლად: რა მომავალი აქვს თბილისში წყლის ტრანსპორტს? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mtkvari-gzebis-nacvlad-aqvs-tu-ara-momavali-tbilisshi-wylis-transports [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-20 17:18:14 [post_modified_gmt] => 2017-07-20 13:18:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=147248 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 148262 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-07-21 17:04:02 [post_date_gmt] => 2017-07-21 13:04:02 [post_content] => ტექნიკურ უნივერსიტეტში "სითი ინსტიტუტის" მიერ მომზადებული თბილისის განაშენიანების გენერალური გეგმა განიხილეს. შეხვედრას ელიავას ბაზრობის ერთ-ერთი წარმომადგენელი, ხათუნა კაკაურიძე ესწრებოდა. მან ბაზრობის გადატანის ინიციატივა გააპროტესტა. თბილისის მერმა განმარტა, რომ ამ ეტაპზე ელიავას ბაზრობის გადატანის საკითხის დასმა ნაადრევია, რადგან ეს გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფის შემოთავაზებაა, რომელიც შემდგომი განხილვის საგანი იქნება. დავით ნარმანიას განცხადებით, უშუალოდ ელიავას ბაზრობის საკითხზე მსჯელობა საკრებულოში გაიმართება.
„გენერალური გეგმის ჯგუფი მზად არის შეხვდეს ელიავას ბაზრობის წარმომადგენლებს, მოისმინოს მათი მოსაზრებები. მათი გარკვეული ნაწილის მოსაზრებები ჩვენთვის ცნობილია, ვინაიდან ტერიტორიის განვითარებასთან დაკავშირებით მათი მხრიდან გეგმა არის მომზადებული. მე მათ დავპირდი, რომ საკრებულოში ცალკე შეხვედრა გაიმართება. მნიშვნელოვანია და მთავარია, არ ავყვეთ ემოციებს. ჩვენ არასდროს მივიღებთ ისეთ გადაწყვეტილებას, რომელიც ხალხზე უარყოფითად აისახება”, - განაცხადა დავით ნარმანიამ
[post_title] => ნარმანია: ელიავას ბაზრობის გადატანის საკითხის დასმა ნაადრევია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => narmania-eliavas-bazrobis-gadatanis-sakitkhis-dasma-naadrevia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-21 17:05:13 [post_modified_gmt] => 2017-07-21 13:05:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=148262 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 104 [max_num_pages] => 35 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9ba1d56f7300e03584e9bb569bbdea3b [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები