სად ითამაშებს ბარსელონა: ამას ფანები გადაწყვეტენ

პოპულარული

სად ითამაშებს ბარსელონა: ამას ფანები გადაწყვეტენ

„ბარსელონას“ პრეზიდენტმა, ხოსეპ მარია ბარტომეუმ აღნიშნა, რომ კატალონიაში ჩატარებულმა რეფერენდუმმა შესაძლოა, სერიოზული გავლენა მოახდინოს გუნდზე. დამოუკიდებლობის გამოცხადების შემთხვევაში, კლუბმა და გულშემატკივრებმა უნდა აირჩიონ ლიგა, რომელშიც „ბარსელონა“ გამოვა.

„იმ შემთხვევაში, თუ გამოცხადდა დამოუკიდებლობა, კატალონიურ კლუბსა და მის ფანებს მოუწევთ არჩევანის გაკეთება, რომელ ლიგაში ითამაშოს „ბარსელონამ“, – ბარტომეუს ამ განცხადებას „ბარსელონას“ პრესსამსახური ავრცელებს.

შეგახსენებთ, რომ პირველ ოქტომბერს კატალონიაში დამოუკიდებლობის ე.წ. რეფერენდუმი გაიმართა, რომელზეც გამოკითხვაში მონაწილეთა 90-მა პროცენტმა მხარი დაუჭირა რეგიონის ესპანეთიდან გამოყოფას.

მადრიდში პლებისციტის ჩატარების ფაქტი არ აღიარეს. მიუხედავად ამისა, კატალონიის მთავრობა აპირებს გამოაცხადოს ესპანეთიდან გამოყოფის შესახებ.

 

ახალი ამბები / სპორტი /

|

3 ოქტომბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sporti
                                    [1] => barselona
                                    [2] => katalonia
                                    [3] => bartomeu
                                    [4] => referendumi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170366
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sporti
                                    [1] => barselona
                                    [2] => katalonia
                                    [3] => bartomeu
                                    [4] => referendumi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170366
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 156
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sporti
                                    [1] => barselona
                                    [2] => katalonia
                                    [3] => bartomeu
                                    [4] => referendumi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sporti
                                    [1] => barselona
                                    [2] => katalonia
                                    [3] => bartomeu
                                    [4] => referendumi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (170366) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (6247,394,156,2720,225)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 215393
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-19 13:32:39
                    [post_date_gmt] => 2018-02-19 09:32:39
                    [post_content] => ევროპაში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანმა ბრენდმა „ბეკომ“ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ სპონსორობის გაგრძელების შესახებ განაცხადა. სპონსორობა მომდევნო სამი სპორტული სეზონის განმავლობაში რამდენიმე საინტერესო ერთობლივ ინიციატივაში გამოიხატება.

როგორც ”ფორტუნას” „ბეკოდან” აცნობეს, ახალი შეთანხმება, რომლის შესახებ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ სტადიონ „კამპ ნოუზე“ მდებარე „Auditori 1899“-ში გამართულ პრესკონფერენციაზე გახდა ცნობილი, ანიჭებს „ბეკოს“ მთავარი პარტნიორისა და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ ოფიციალური სავარჯიშო პარტნიორის სტატუსს. ამავდროულად „ბეკო“ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთვის“ საყოფაცხოვრებო ტექნიკის პირველ არჩევანად რჩება.

თურქეთის უმსხვილესი კონგლომერატისა და „ბეკოს“ დედობილი კომპანიის, Koç Holding-ის ვიცე-თავმჯდომარემ ალი ი. კოჩმა განაცხადა: „მოხარულები ვართ გავაგრძელოთ ჩვენი ურთიერთობა მსოფლიოს ერთ-ერთ უდიდეს საფეხბურთო კლუბთან - საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთან“. „ბეკოს“, ისევე როგორც „ბარსელონას“, აქვს სტანდარტების მუდმივი გაუმჯობესებისკენ და ახალი სიმაღლეების დაპყრობისკენ სწრაფვის საამაყო და ხანგრძლივი ისტორია. გარდა ამისა, ჩვენ გვჯერა, რომ სპორტს  საერთო ფასეულობების, გუნდური სულისკვეთებისა და ყოველდღიურად საკუთარი თავის გაუმჯობესების სურვილის საშუალებით ადამიანების დაახლოების წარმოუდგენელი ძალა აქვს. ამიტომ ჩვენ ვამაყობთ იმით, რომ ვდგავართ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთან“ ერთ მხარეს, ვინაიდან უახლოეს წლებში ჩვენ უფრო დიდი გლობალური ზრდისა და წარმატებისკენ მივისწრაფით“.
„ბეკო“ იყენებს საკუთარი ბრენდის ცნობადობას საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ გლობალური ფან-ბაზის საშუალებით, რომელიც დაახლოებით 300 მილიონს აღწევს. ბრენდი ასევე ამაყობს იმით, რომ არის ერთ-ერთი სპონსორი იმ სამ კომპანიას შორის, რომლებსაც 13 ქვეყანაში, რომელთა შორის მოწინავე პოზიციები აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებს უკავიათ, სპონსორობის ყველაზე მაღალი ცნობადობა აქვთ. 2014-2015 წლების სეზონის დასაწყისიდან, როდესაც სპონსორობის პირველი შეთანხმება დაიდო, „ბეკომ“ დააფიქსირა თანმიმდევრული ზრდა ესპანეთში და ბაზრის საუკეთესო სამეულში შევიდა. „ბეკომ“ ასევე გაზარდა საკუთარი, როგორც ცალკე მდგომი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანი ბრენდის, ცნობადობა აზია-წყნარი ოკეანეს რეგიონში, ახლო აღმოსავლეთსა და აფრიკაში და აღმოსავლეთ ევროპაში.
შეთანხმების შეფასებისას საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ პრეზიდენტმა ჟოზეპ მარია ბარტომეუმ განაცხადა: „დღეს ჩვენ აღვნიშნავთ და ვაფორმებთ სტრატეგიულ საპარტნიორო შეთანხმებას „ბეკოსთან“ - გლობალურ და ევროპაში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვან ბრენდთან, რომელიც 5 კონტინენტზე და 140-ზე მეტ ქვეყანაში მოქმედებს. ჩვენ გვაერთიანებს ახლო და ნდობაზე დამყარებული ურთიერთობა, რომელიც 2014 წლის ზაფხულში დაიწყო. ამ დროის განმავლობაში ჩვენი კლუბის მიერ მიღწეული სპორტული წარმატება და გლობალური პროექცია „ბეკოს“ იმიჯთანაც ასოცირდებოდა. შესაბამისად, „ბეკო“ „რაკუტენსა“ და „ნაიკისთან“ ერთად ხდება ჩვენი მთავარი პარტნიორი. საკუთარი საქმიანობის სფეროში წამყვან ბრენდთან პარტნიორობას აქვს არსებითი მნიშვნელობა იმისთვის, რომ დავრჩეთ მსოფლიო ფეხბურთის ელიტის წინა რიგებში და ასევე განვავითაროთ ჩვენ მთავარი პროექტი „Espai Barça“ და სტრატეგიული პროექტები, რომლებიც მსოფლიო დონეზე ჩვენს პოზიციებსა და ორიგინალურობას გაამყარებს.  „არა მხოლოდ სპონსორობა, არამედ სოციალური მოტივიც“ ორივე ბრენდი მხარს უჭერს საერთო ფასეულობებს, რომელთა მიზანია ადამიანების ცხოვრება შეცვლა როგორც ლოკალურ, ასევე გლობალურ დონეზე. ეს საერთო ხედვა აისახა „ბეკოს“ გლობალურ ინიციატივაში „ასე იკვებებიან პროფესიონალები“ (‘Eat Like A Pro’) და დღეს „ბეკო“ და საფეხბურთო კლუბი „ბარსელონა“ ამ პროგრამის გლობალურ ელჩად ჟერარ პიკეს დანიშვნის შესახებ იუწყებიან. Eat Like A Pro-ს მიზანია შეიტანოს საკუთარი წვლილი ბავშვთა სიმსუქნის გლობალური ეპიდემიის დამარცხებაში და დაეხმაროს მშობლებსა და ბავშვებს ისეთ საკითხში, როგორიცაა ჯანსაღი კვების და საკვები პროდუქტების მნიშვნელობა, და აჩვენოს, თუ როგორ იკვებებიან მათი გმირები საკუთარი შესაძლებლობების მაქსიმუმის გამოსავლენად. „ბეკოს“ ‘Eat Like A Pro’-ს ელჩი და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ ვარსკვლავი ჟერარ პიკე ამბობს: „მოხარული ვარ გავხდე ასეთი მნიშვნელოვანი და ნოვატორული კამპანიის ელჩი. მე სპორტით ძალიან ნორჩი ასაკიდან ვარ დაკავებული და ყოველთვის დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებდი ჯანსაღ კვებასა და საკვებ პროდუქტებს, ხოლო ახლა ჩემთვის, როგორც ორი შვილის მამისთვის, ეს კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა. ბავშვთა სიმსუქნის გლობალური სტატისტიკა უბრალოდ შოკისმომგვრელია და კიდევ უარესდება, ამიტომ „ბეკოსთან“ და ჩემს კლუბთან ერთად ამ გლობალურ პრობლემასთან ბრძოლაზე მუშაობით მე ძალიან ვამაყობ“. „ბეკოს“ შესახებ
“ბეკო“ არის კომპანია Arçelik-ის საყოფაცხოვრებო ტექნიკის საერთაშორისო ბრენდი და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ გლობალური პრემიუმ-პარტნიორი. ის აწარმოებს დიდ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას, კონდიციონერებს და წვრილ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას. „ბეკო“ არის ევროპაში, „თეთრი ტექნიკის“ სექტორში ცალკე მდგომი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანი ბრენდი და 2000-2016 წლებში ევროპულ ბაზარზე ყველაზე სწრაფად მზარდი ბრენდი გახდა. საკუთარი წამყვანი პოზიციების წყალობით „ბეკო“არის გაერთიანებული სამეფოს საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ბაზარზე ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მოთამაშე და საფრანგეთის ცალკე მდგომი ტექნიკისა და პოლონეთის „თეთრი ტექნიკის“ მთლიან ბაზარზე საუკეთესო პოზიციები უკავია.
R [post_title] => „ბეკო“ „ბარსელონას“ ახალი მთავარი გლობალური პარტნიორი ხდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => beko-barselonas-akhali-mtavari-globaluri-partniori-khdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 13:36:38 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 09:36:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215393 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 215193 [post_author] => 5 [post_date] => 2018-02-19 11:00:44 [post_date_gmt] => 2018-02-19 07:00:44 [post_content] => გასულ შაბათ-კვირას ევროპაში მორიგი ტურის მატჩები გაიმართა და რამდენიმე ყურადსაღები სტატისტიკური მაჩვენებელი დაფიქსირდა. აი ყველაზე საინტერესო უიქ-ენდის ევროპიდან.   კრიშტიანო რონალდო 2018 წელს ლა ლიგაში გატანილი გოლებით ლიდერია - 8 გოლი. „რეალმა“ გასვლაზე „ბეტისი“ დაამარცხა, პორტუგალიელმა ერთი შეაგდო. ამავე შეხვედრაში მარკო ასენსიოს მეორე გოლი საიუბილეო გამოდგა: ეს გახლავთ მადრიდელების 6000 გოლი ესპანეთის ჩემპიონატში. მხოლოდ „ევერტონმა“ (6961), „არსენალმა“ (6769), „ლივერპულმა“ (6756), „ასტონ ვილამ“ (6608) და „მანჩესტერმა“ (6430) გაიტანეს უფრო მეტი საკუთარ ჩემპიონატებში. გოლით გამოჩინა თავი ბენზემამაც. ეს ფრანგის პირველი გოლია 2017 წლის ნოემბრიდან, როდესაც „მალაგას“ გაუტანა. სულ ქარიმის ანგარიშზე 3 ბურთია 17 მატჩში.   „ბარსელონამ“ სტუმრად 2:0 მოუგო „ეიბარს“. ამ სეზონში ლეო მესიმ 14-ჯერ დაარტყა კარის ჩარჩოში - რეკორდია. მესიმ საგოლე პასი გააკეთა, რაც მისთვის 147-ეა ესპანეთის პირველობაზე. არგენტინელი „რეალის“ ყოფილ ნახევარმცველ მიჩელს დაეწია და მასთან იყოფს ბოლო 40 წლის განმავლობაში ასისტებში პირველ ადგილს. „ბარსელონა“ პრიმერაში 31 მატჩამდე გაზარდა წაუგებელი სერია და 2011 წლის პეპ გვარდიოლას სერია გაიმეორა.   კევინ გამეიროს ბოლო სამი გოლი პრიმერაში გრიზმანის გადაცემის შემდეგ გავიდა. ამჯერად ფრანგულმა დუეტმა ბილბაოს „ატლეტიკი“ დაამწუხრა (2:0). „ატლეტიკოს“ მეკარე იან ობლაკმა 24 ტურში მხოლოდ 9 გოლი გაუშვა. ეს „დეპორტივოს“ მეკარის ლიანოს რეკორდის (1993/94 სეზონი) განმეორებაა.   მილანმა სერია ა-ში ბოლო 6 მატჩიდან 5 მოიგო. ჯენარო გატუზოს გუნდმა ამჯერად „სამპდორია“ დაამარცხა 1:0. ამას გარდა, „მილანმა“ წაუგებელი სერია ყველა ტურნირზე 10 მატჩამდე მიიყვანა. „რომა“ სერია ა-ს 19 გასვლითი მატჩიდან 18-ში არ დამარცხებულა. ახლა რომაელებმა 1:0 აჯობეს „უდინეზეს“.     მარკო როისმა 9 თვის შემდეგ პირველად გაიტანა. სტუმრად გატანილი მისი გოლი ყოფილი გუნდის გლადბახის „ბორუსიას“ კარში ერთადერთი გამოდგა და დორმუნდმა 1:0 მოიგო. ბოლოს 28 წლის როისმა „ვერდერის“ კარი დალაშქრა (4:3), როდესაც დუბლი გაიფორმა.   https://www.youtube.com/watch?v=h2XaD20to6U დორტმუნდელთა თავკაცი შტიოგერი „ბორუსიას“ პირველი მწვრთნელია, რომელსაც ბუნდესლიგის 8 სასტარტო მატჩში არ წაუგია (5 მოგება, 3 ფრე).   იუპ ჰაინკესმა “ბაიერნის“ თავკაცის სტატუსით ყველა ტურნირზე მე-13 თამაში მოიგო ზედიზედ - ეს 72 წლის სპეციალისტის კარიერაში ყველაზე ხანგრძლივი სერიაა. მიუნხენელებმა გასვლაზე „ვოლფსბურგი“ ძლივს დაამარცხეს - 2:1. ტომას მიულერმა „ბაიერნში“ 422 მატჩი ითამაშა (ყველა ტურნირზე) და რუმენიგეს დაეწია.   [post_title] => როისის დაბრუნება, რეალის 6000 გოლი და მესის ახალი რეკორდი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => roisis-dabruneba-realis-6000-goli-da-mesis-akhali-rekordi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 11:03:48 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 07:03:48 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215193 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 215190 [post_author] => 5 [post_date] => 2018-02-19 10:04:02 [post_date_gmt] => 2018-02-19 06:04:02 [post_content] => საქართველოს ნაკრები მსოფლიოს ჩემპიონატის საკვალიფიკაციო ეტაპის მატჩებისთვის ემზადება. ილიას ზუროსმა 18 კანდიდატი გამოიძახა, რომელთაგანაც 23 და 25 თებერვლის მატჩებისთვის 12 კალათბურთელს შეარჩევს. ილიას ზუროსმა ნაკრებში ორ ახალ კანდიდატს უხმო: „რუსთავის“ სნაიპერი რეზო ჩაჩანიძე და „ქუთაისის“ ფორვარდი აკაკი ლომოური ეროვნულ გუნდში პირველად გამოიძახეს. ნაკრებს კვლავ ვერ დაეხმარებიან გიორგი შერმადინი და თორნიკე შენგელია, ხოლო დუდა სანაძესა და ბექა ბურჯანაძეს კვლავ ტრავმა აწუხებთ. ტრავმა მოირჩინა და ნაკრებს დაუბრუნდა ძირითადი გამთამაშებელი გიორგი ცინცაძე, რომელიც ფორმაში არ გახლავთ, თუმცა ზუროსს მისი ეიმედება და მასთან კონსულტაციის შემდეგ ნაკრებში გამოიძახა. საქართველომ ვარჯიში გუშინ, 18 თებერვალს, სპორტის სასახლეში დაიწყო. სამდღიანი ვარჯიშების შემდეგ მთავარი მწვრთნელი გუნდის ძირითად 12 მოთამაშეს დაასახელებს და 21 თებერვალს ნაკრები ავსტრიაში გაემგზავრება. საქართველოს ნაკრები ავსტრიიდან იმავე ღამეს დაბრუნდება და გერმანიასთან მატჩისთვის მზადებას თბილისში განაგრძობს.   ილიას ზუროსი: „მეორე ფანჯრის ორივე მატჩი უმნიშვნელოვანესია და ძალიან დიდი ყურადღებით უნდა მივუდგეთ. ქართული კალათბურთისთვის რთული მომენტია, ფედერაციამ ყველაფერი გააკეთა იმისათვის, რომ თამაშებზე სრული შემადგენლობა გვყოლოდა. მინდა, ყველას მოვუწოდო, რომ ამ რთულ პერიოდში უგულშემატკივრონ ქართულ კალათბურთს, გაიზიარონ ჩვენი მდგომარეობა, რადგან სწორედ ასეთ დროს არის აუცილებელი თანადგომა. მხარდაჭერა განსაკუთრებულად დასჭირდებათ ახალგაზრდა მოთამაშეებს, რომლებიც ახლა გამოდიან ასპარეზზე. ველით, რომ საშინაო მატჩზე დარბაზი სავსე იქნება, რაც ჩვენს მოთამაშეებს ძალიან დაეხმარება საკმაოდ ძლიერი და გამოცდილი მეტოქის წინააღმდეგ ბრძოლაში. მიუხედავად ყველა სირთულისა, ძალისხმევას არ დავიშურებთ, ჩვენს მაქსიმუმს გავაკეთებთ და შევეცდებით, სასურველ შედეგს მივაღწიოთ. გარდა ამისა, წინ კიდევ მესამე ფანჯარაა, ორ თამაშს საქართველოში ჩავატარებთ სრული შემადგენლობით და სავსე დარბაზით, სადაც შესაძლებლობა გვექნება, გადავფაროთ ყველანაირი ცუდი შედეგი.“     [post_title] => ახლა გვინდა თანადგომა: კალათბურთელებმა მზადება დაიწყეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => akhla-gvinda-tanadgoma-kalatburtelebma-mzadeba-daiwyes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 10:04:02 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 06:04:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215190 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 215393 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-19 13:32:39 [post_date_gmt] => 2018-02-19 09:32:39 [post_content] => ევროპაში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანმა ბრენდმა „ბეკომ“ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ სპონსორობის გაგრძელების შესახებ განაცხადა. სპონსორობა მომდევნო სამი სპორტული სეზონის განმავლობაში რამდენიმე საინტერესო ერთობლივ ინიციატივაში გამოიხატება. როგორც ”ფორტუნას” „ბეკოდან” აცნობეს, ახალი შეთანხმება, რომლის შესახებ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ სტადიონ „კამპ ნოუზე“ მდებარე „Auditori 1899“-ში გამართულ პრესკონფერენციაზე გახდა ცნობილი, ანიჭებს „ბეკოს“ მთავარი პარტნიორისა და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ ოფიციალური სავარჯიშო პარტნიორის სტატუსს. ამავდროულად „ბეკო“ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთვის“ საყოფაცხოვრებო ტექნიკის პირველ არჩევანად რჩება. თურქეთის უმსხვილესი კონგლომერატისა და „ბეკოს“ დედობილი კომპანიის, Koç Holding-ის ვიცე-თავმჯდომარემ ალი ი. კოჩმა განაცხადა: „მოხარულები ვართ გავაგრძელოთ ჩვენი ურთიერთობა მსოფლიოს ერთ-ერთ უდიდეს საფეხბურთო კლუბთან - საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთან“. „ბეკოს“, ისევე როგორც „ბარსელონას“, აქვს სტანდარტების მუდმივი გაუმჯობესებისკენ და ახალი სიმაღლეების დაპყრობისკენ სწრაფვის საამაყო და ხანგრძლივი ისტორია. გარდა ამისა, ჩვენ გვჯერა, რომ სპორტს  საერთო ფასეულობების, გუნდური სულისკვეთებისა და ყოველდღიურად საკუთარი თავის გაუმჯობესების სურვილის საშუალებით ადამიანების დაახლოების წარმოუდგენელი ძალა აქვს. ამიტომ ჩვენ ვამაყობთ იმით, რომ ვდგავართ საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონასთან“ ერთ მხარეს, ვინაიდან უახლოეს წლებში ჩვენ უფრო დიდი გლობალური ზრდისა და წარმატებისკენ მივისწრაფით“.
„ბეკო“ იყენებს საკუთარი ბრენდის ცნობადობას საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ გლობალური ფან-ბაზის საშუალებით, რომელიც დაახლოებით 300 მილიონს აღწევს. ბრენდი ასევე ამაყობს იმით, რომ არის ერთ-ერთი სპონსორი იმ სამ კომპანიას შორის, რომლებსაც 13 ქვეყანაში, რომელთა შორის მოწინავე პოზიციები აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებს უკავიათ, სპონსორობის ყველაზე მაღალი ცნობადობა აქვთ. 2014-2015 წლების სეზონის დასაწყისიდან, როდესაც სპონსორობის პირველი შეთანხმება დაიდო, „ბეკომ“ დააფიქსირა თანმიმდევრული ზრდა ესპანეთში და ბაზრის საუკეთესო სამეულში შევიდა. „ბეკომ“ ასევე გაზარდა საკუთარი, როგორც ცალკე მდგომი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანი ბრენდის, ცნობადობა აზია-წყნარი ოკეანეს რეგიონში, ახლო აღმოსავლეთსა და აფრიკაში და აღმოსავლეთ ევროპაში.
შეთანხმების შეფასებისას საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ პრეზიდენტმა ჟოზეპ მარია ბარტომეუმ განაცხადა: „დღეს ჩვენ აღვნიშნავთ და ვაფორმებთ სტრატეგიულ საპარტნიორო შეთანხმებას „ბეკოსთან“ - გლობალურ და ევროპაში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვან ბრენდთან, რომელიც 5 კონტინენტზე და 140-ზე მეტ ქვეყანაში მოქმედებს. ჩვენ გვაერთიანებს ახლო და ნდობაზე დამყარებული ურთიერთობა, რომელიც 2014 წლის ზაფხულში დაიწყო. ამ დროის განმავლობაში ჩვენი კლუბის მიერ მიღწეული სპორტული წარმატება და გლობალური პროექცია „ბეკოს“ იმიჯთანაც ასოცირდებოდა. შესაბამისად, „ბეკო“ „რაკუტენსა“ და „ნაიკისთან“ ერთად ხდება ჩვენი მთავარი პარტნიორი. საკუთარი საქმიანობის სფეროში წამყვან ბრენდთან პარტნიორობას აქვს არსებითი მნიშვნელობა იმისთვის, რომ დავრჩეთ მსოფლიო ფეხბურთის ელიტის წინა რიგებში და ასევე განვავითაროთ ჩვენ მთავარი პროექტი „Espai Barça“ და სტრატეგიული პროექტები, რომლებიც მსოფლიო დონეზე ჩვენს პოზიციებსა და ორიგინალურობას გაამყარებს.  „არა მხოლოდ სპონსორობა, არამედ სოციალური მოტივიც“ ორივე ბრენდი მხარს უჭერს საერთო ფასეულობებს, რომელთა მიზანია ადამიანების ცხოვრება შეცვლა როგორც ლოკალურ, ასევე გლობალურ დონეზე. ეს საერთო ხედვა აისახა „ბეკოს“ გლობალურ ინიციატივაში „ასე იკვებებიან პროფესიონალები“ (‘Eat Like A Pro’) და დღეს „ბეკო“ და საფეხბურთო კლუბი „ბარსელონა“ ამ პროგრამის გლობალურ ელჩად ჟერარ პიკეს დანიშვნის შესახებ იუწყებიან. Eat Like A Pro-ს მიზანია შეიტანოს საკუთარი წვლილი ბავშვთა სიმსუქნის გლობალური ეპიდემიის დამარცხებაში და დაეხმაროს მშობლებსა და ბავშვებს ისეთ საკითხში, როგორიცაა ჯანსაღი კვების და საკვები პროდუქტების მნიშვნელობა, და აჩვენოს, თუ როგორ იკვებებიან მათი გმირები საკუთარი შესაძლებლობების მაქსიმუმის გამოსავლენად. „ბეკოს“ ‘Eat Like A Pro’-ს ელჩი და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ ვარსკვლავი ჟერარ პიკე ამბობს: „მოხარული ვარ გავხდე ასეთი მნიშვნელოვანი და ნოვატორული კამპანიის ელჩი. მე სპორტით ძალიან ნორჩი ასაკიდან ვარ დაკავებული და ყოველთვის დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებდი ჯანსაღ კვებასა და საკვებ პროდუქტებს, ხოლო ახლა ჩემთვის, როგორც ორი შვილის მამისთვის, ეს კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა. ბავშვთა სიმსუქნის გლობალური სტატისტიკა უბრალოდ შოკისმომგვრელია და კიდევ უარესდება, ამიტომ „ბეკოსთან“ და ჩემს კლუბთან ერთად ამ გლობალურ პრობლემასთან ბრძოლაზე მუშაობით მე ძალიან ვამაყობ“. „ბეკოს“ შესახებ
“ბეკო“ არის კომპანია Arçelik-ის საყოფაცხოვრებო ტექნიკის საერთაშორისო ბრენდი და საფეხბურთო კლუბ „ბარსელონას“ გლობალური პრემიუმ-პარტნიორი. ის აწარმოებს დიდ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას, კონდიციონერებს და წვრილ საყოფაცხოვრებო ტექნიკას. „ბეკო“ არის ევროპაში, „თეთრი ტექნიკის“ სექტორში ცალკე მდგომი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წამყვანი ბრენდი და 2000-2016 წლებში ევროპულ ბაზარზე ყველაზე სწრაფად მზარდი ბრენდი გახდა. საკუთარი წამყვანი პოზიციების წყალობით „ბეკო“არის გაერთიანებული სამეფოს საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ბაზარზე ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მოთამაშე და საფრანგეთის ცალკე მდგომი ტექნიკისა და პოლონეთის „თეთრი ტექნიკის“ მთლიან ბაზარზე საუკეთესო პოზიციები უკავია.
R [post_title] => „ბეკო“ „ბარსელონას“ ახალი მთავარი გლობალური პარტნიორი ხდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => beko-barselonas-akhali-mtavari-globaluri-partniori-khdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 13:36:38 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 09:36:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215393 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1648 [max_num_pages] => 550 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 709c1db6f47c6bbe0a480f1571368cdf [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები