საგზაო სამუშაოებისთვის გათხრილ ორმოში ავტომობილი ჩავარდა

პოპულარული

საგზაო სამუშაოებისთვის გათხრილ ორმოში ავტომობილი ჩავარდა

ორბელიანის მოედანზე  სატვირთო ავტომობილი საგზაო სამუშაოებისთვის გათხრილ ორმოში ჩავარდა.

საკომუნიკაციო მილების შესაცვლელად გათხრილ ორმოსთან მიწა მოწყდა და კომპანია „ინსის“ კუთვნილი ავტომანქანა ჩაიტანა.

მომხდარის დროს სატვირთოში მძღოლი არ იმყოფებოდა, შემთხვევის შედეგად არავინ დაშავებულა.

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

30 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sagzao-samushaoebi
                                    [1] => orbelianis-moedani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 169685
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sagzao-samushaoebi
                                    [1] => orbelianis-moedani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 169685
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 6740
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sagzao-samushaoebi
                                    [1] => orbelianis-moedani
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sagzao-samushaoebi
                                    [1] => orbelianis-moedani
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (169685) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (19776,6740)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 197218
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-12-15 15:13:56
                    [post_date_gmt] => 2017-12-15 11:13:56
                    [post_content] => სოციალური ქსელის მომხმარებელი ნიკოლოზ ვაჩეიშვილი წერს, რომ ორბელიანის მოედანზე, მერიის მიერ წარმოებული გათხრების დროს, ძველი ნაგებობები ჩნდება, რომლებსაც ანადგურებენ.

როგორც ვაჩეიშვილი წერს, მერიამ არქეოლოგიური სამსახური გააუქმა, შესაბამისად ასეთ საკითხზებზე სწრაფი რეაგირებისთვის, დედაქალაქის მთავრობას, სპეციალისტი არ ჰყავს.
"მერია თხრის ორბელიანის მოედნის გარშემო, უკვე კარგა ხანია. მიწისქვეშ ხშირად ჩნდება ასეთი, ძალიან საინტერესო ფრაგმენტები - წყლის კოლექტორი, სადინრები, ეგებ კიდევ სხვა ფუნქციის ნაგებობების ნაშთებიც. მე-19 საუკუნეცაა, ადრეულსაც გავს ზოგი, ეგებ მე16 საუკუნეც კი... არადა თბილისის მრავალათასიან მერიას სამსახური კი არა, ერთი არქეოლოგიც კი არ ყავს წამლად, ასეთი მნიშვნელოვანი საკითხებზე სასწრაფო რეაგირებისთვის. ბ-ნმა მერმა ისე გააუქმა მერიის არქეოლოგიური კომისია, რომ ამ ფუნქციების მოგვარებაზე არც უფიქრია. მშენებლები ასეთ ნაშთებს ან ანგრევენ, ან აზიანებენ, ან მიწას აყრიან და ფარავენ... დასანანია და გამოსასწორებელი. საკრებულოში დავძარით ეს ამბავი. ავიწყდებათ - ძველისძველი ქალაქია - მისახედია!", - წერს ნიკოლოზ ვაჩეიშვილი სოციალურ ქსელში.
[post_title] => "ავიწყდებათ რომ ძველისძველი ქალაქია - მისახედია!" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aviwydebat-rom-dzvelisdzveli-qalaqia-misakhedia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 15:13:56 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 11:13:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 195787 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-12-11 16:28:59 [post_date_gmt] => 2017-12-11 12:28:59 [post_content] => თბილისის მერია ორბელიანის მოედნისა და მიმდებარე ტერიტორიის რეაბილიტაციას იწყებს. პროექტის პრეზენტაცია დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ დღეს, ორბელიანის მოედანზე გამართა. როგორც თბილისის მერმა პროექტის პრეზენტაციაზე განაცხადა, აღნიშნულ ტერიტორიაზე მიწისქვეშა, საკანალიზაციო, საინჟინრო-საკომუნიკაციო სამუშაოები უკვე განხორციელდა. შემდეგი ეტაპი კი ახალი ავტოსადგომის აშენება და ნაგებობების რესტავრაციაა. პროექტის ფარგლებში,  დაახლოებით, 150 ავტომანქანაზე გათვლილი მიწისქვეშა ავტოსადგომის მშენებლობა იგეგმება. ასევე, მნიშვნელოვანი ყურადღება დაეთმობა სარეკრეაციო ზონაში მწვანე კომპონენტის მოცულობის მატებას. რეაბილიტირებული არეალი სრულიდ იქნება ადაპტირებული არამხოლოდ შშმ პირებისთვის, არამედ ყველა მომხმარებლისთვის.
„პროექტი, რომელსაც ჩვენ ვახორციელებთ, ამ კონკრეტულ უბანში ისტორიული შენობა-ნაგებობების რეაბილიტაციას ითვალისწინებს. შესაბამისად, აქ აშენდება ავტოსადგომი, მოეწყობა საფეხმავლო ქუჩები და დაიწყება უნიკალური შენობა-ნაგებობების რესტავრაცია-გამაგრება. აღნიშნული პროექტი იმ დიდი კონცეფციის შემადგენელი ნაწილია, რომელიც მთლიანად ძველი, ისტორიული თბილისის  რეაბილიტაციას  მოიცავს“, - განაცხადა კახა კალაძემ.  
დედაქალაქის მერმა ტურიზმის განვითარებაში თბილისის ისტორიული ნაწილის მნიშვნელობას კიდევ ერთხელ გაუსვა ხაზი და აღნიშნა, რომ ამ მიმართულებით არსებული პოტენციალი კიდევ უფრო უნდა გაიზარდოს.
„ჩვენი ვალდებულებაა, რომ ძველი თბილისის მოსახლეობისთვის ცხოვრება კომფორტული და რაც მთავარია, უსაფრთხო გავხადოთ. მინდა ვისარგებლო შემთხვევით და ყველა იმ ოჯახს, რომლებმაც ამ სახლებში თაობები იცხოვრეს და ძველ თბილისს უნიკალური იერსახე შეძლებისდაგვარად შეუნარჩუნეს, დიდი მადლობა გადავუხადო. ჩემთვის ყველა ის ადამიანი, ვინც ამ შენობებს მოერგო, არ დააზიანა ფასადები, სადარბაზოები და  მთლიანობაში ეს უნიკალური არქიტექტურა დღემდე მოიტანა, არის  ნამდვილი, საპატიო თბილისელი“, - აღნიშნა კახა კალაძემ.
დედაქალაქის მერის განცხადებით, მომდევნო წლების განმავლობაში, ქალაქის განვითარებისთვის შესაბამისი პროექტები იგეგმება, რომელთა განხორციელებაშიც თითოეული თბილისელის როლი მნიშვნელოვანი იქნება. პროექტის დასრულების შემდეგ, კონკრეტულ არეალსა და მომიჯნავე ქუჩებზე მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდება უძრავი ქონების ღირებულება, რომელიც  ეკონომიკის სტიმულირებას შეუწყობს ხელს. ორბელიანის მოედნისა და მიმდებარე ტერიტორიის რეაბილიტაციის პროექტი ქალაქის ისტორიულ ნაწილში დიდი ტურისტული მარშრუტის შექმნას, ძველი და ახალი რეაბილიტირებული ზონების ერთმანეთთან  დაკავშირებას ისახავს მიზნად. სარეაბილიტაციო სამუშაოების საერთო ღირებულება 52 მლნ ლარს შეადგენს, რომელიც  თბილისის მერიის ბიუჯეტიდან დაფინანსდება. სარეაბილიტაციო სამუშაოები რამდენიმე ეტაპს მოიცავს. კერძოდ, საინჟინრო-საკომუნიკაციო ქსელების რეაბილიტაციას, ისტორიული და რიგითი შენობების რესტავრაცია-რეაბილიტაციას, მიწისქვეშა პარკინგის მშენებლობას, რეაბილიტირებული არეალის კეთილმოწყობა-რედიზაინს, მწვანე კომპონენტის განახლებასა და ახალი სივრცეების მოწყობას. ორბელიანის მოედნისა და მიმდებარე ტერიტორიის რეაბილიტაციას თბილისის განვითარების ფონდი პროექტ „ახალი ტფილისის“  ფარგლებში განახორციელებს. პროექტის მიმდინარეობისას 2000-მდე ადამიანი დასაქმდება. ორბელიანის მოედნისა და მიმდებარე ტერიტორიის რეაბილიტაცია 2018 წლის ბოლოს დასრულდება.   [post_title] => ახალი ავტოსადგომი და საფეხმავლო ქუჩები - რისი გაკეთება იგეგმება ორბელიანის მოედანზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => akhali-avtosadgomi-da-safekhmavlo-quchebi-risi-gaketeba-igegmeba-orbelianis-moedanze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-11 16:29:17 [post_modified_gmt] => 2017-12-11 12:29:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=195787 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 138582 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-06-14 15:55:36 [post_date_gmt] => 2017-06-14 11:55:36 [post_content] => თბილისში 16 ივნისიდან პეკინის ქუჩაზე, ვაჟა-ფშაველას გამზირიდან მიროტაძის ქუჩის კუთხემდე, მიწისქვეშა კომუნიკაციების და საგზაო ინფრასტრუქტურის რეაბილიტაცია იწყება. შესაბამისად, პეკინის ქუჩასა და მის მიმდებარე ქუჩებზე ტრანსპორტის მოძრაობის სქემა დროებით შეიცვლება. გზების სარეაბილიტაციო სამუშაოები 5 სექტემბრამდე გაგრძელდება. ამ დროის განმავლობაში მოქალაქეებს საცობით გამოწვეულ დისკომფორტთან შეგუება მოუწევთ. ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის უფროსი, მამუკა მუმლაძე, "ფორტუნასთან" აცხადებს, რომ სარეაბილიტაციო სამუშაოებისთვის ზაფხული შეგნებულად შეირჩა, გამომდინარე იქიდან, რომ ამ დროს ავტომობილების ნაკადიც მცირდება. მუმლაძე მოძრაობის შეფერხებას არ გამორიცხავს, თუმცა აქვე ამბობს, რომ  შედგენილია სპეციალური სქემა, რომლის მიხედვით, რეაბილიტაციისას გზები არ გადაიკეტება, ანუ  მოძრაობა ცალმხრივი გახდება. გარდა ამისა, მძღოლები შედგენილი სქემის მიხედვით ალტერნატიული გზებით ისარგებლებენ. გადატვირთულ საავტომობილო მოძრაობას კი საპატრულო პოლიცია დაარეგულირებს. „ქალაქში როდესაც საცობი წარმოიქმნება, ამის მიზეზი ავარია ან სატრანსპორტო საშუალების დაუდევრად გაჩერება გახლავთ. ახლა კი, როდესაც სარეაბილიტაციო სამუშაოები იწყება, ბუნებრივია, გადაადგილების მხრივ შეფერხება იქნება. შესაბამისად,  ეს პერიოდი დავამთხვიეთ იმას, რომ ავტომობილების ნაკადი შემცირებულია. პეკინზე ავტომანქანის მოძრაობა დათვლილი გვაქვს და საათში ერთ მხარე, დახლოებით,  3 000 ავტომობილს ატარებს, ანუ ორივე მხარეს, საშუალოდ, 6000 ავტომობილი გამოდის. შესაბამისად,  ნაკადმა რომ იკლო, ეს პერიოდი ამიტომ დავამთხვიეთ.  ამ პერიოდისთვის აღნიშნული ნაკადების გათვალისწინებით შემოთავაზებულია ავტომობილების გადაადგილებისთვის სქემა,“ - ამბობს მამუკა მუმლაძე. მისი თქმით, სპეციალური გეგმის შედგენაში ჩართული იყო საპატრულო პოლიციის ხელმძღვანელი, დავით მიქიაშვილი, მოადგილეებთან ერთად. ასევე ჯგუფი, რომელიც მონიტორინგს ახორციელებს.   შეზღუდვის პერიოდში სამოძრაო სქემა  „მოძრაობას საპატრულო პოლიცია დაარეგულირებს.  მობილიზებული იქნება დროებითი შტაბი, რომელიც გადაადგილების კოორდინაციას განახორციელებს. შეზღუდვის დაწესებამდე დამონტაჟდება სპეციალური ნიშნები, რომელიც მიუთითებს მოქალაქეებს, თუ როგორ უნდა იმოძრაონ ქალაქში,“ - ამბობს მუმლაძე და დეტალურად ხსნის მოძრაობის სქემას.   ამ სქემის მიხედვით, პეკინის გამზირი მთლიანად  გაცალმხრივდება. გზა ჟვანიას სახელობის მოედნიდან 26 მაისის მოედნამდე გაცალმხრივდება, შემდეგ მარცხენა მოხვევით გადავალთ კოსტავას ქუჩაზე, რომელიც ასევე ცალმხრივი იქნება სააკაძის მოედნამდე. სააკაძის მოედნიდან შარტავას ქუჩა მთლიანად ჟვანიას მოედნამდე  გაცალმხრივებული იქნება. ტაშკენტის ქუჩა, სადაც გარკვეული ნაწილი გაცალმხრივებული იყო ამ რეაბილიტაციის პირობებში, კანდელაკის ქუჩამდე მთლიანად გაცალმხრივდება, აქ, სატრანსპორტო საშუალებები, რომლებიც პარკინგით სარგებლობენ, დღის საათებში შეზღუდული იქნება. რეაბილიტაციის განმავლობაში პეკინის და სხვა ქუჩებზე   პარკინგი საერთოდ გაუქმდება. პარკინგის კუთხით, ასევე შეზღუდვები დაწესდება  იოსებიძის ქუჩაზე და ეს შეზღუდვები რეაბილიტაციის დასრულებამდე იმოქმედებს. „ქალაქში ფართომასშტაბიანი სარეაბილიტაციო სამუშაო ტარდება, გამოსაცვლელია კომუნიკაციები, დაგეგმარება  შეთანხმებულია იმ კომპანიებთან,  რომლებიც    სამშენებლო სამუშაოებს ატარებენ. კერძოდ,  გაზის, წყლის და კანალიზაციის. სამუშაოები 5 სექტემბრისთვის უნდა დასრულდეს, ანუ მოქალაქეები, რომლებიც თბილისში ჩამოვლენ, დახვდებათ რეაბილიტირებული და თავისუფალი ქუჩები,’’ - განაცხდა „ფორტუნასთან“ მამუკა მუმლაძემ.   სპეციალისტების რეკომენდაციები მერიას  სარეაბილიტაციო სამუშაოების დაწყებას მისალმებიან საგზაო უსაფრთხოების კუთხით  მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაციები,  თუმცა იმის  ფონზე,  როდესაც პიკის საათებში  თბილისში  ავტოტრანსპორტით გადაადგილება თითქმის პარალიზებულია და დაუსრულებელი საცობებია, ორგანიზატორებს სარემონტო სამუშაოების დროულად დასრულებისკენ მოუწოდებენ. ფონდ "პარტნიორობა საგზაო უსაფრთხოებისთვის’’ დამფუძნებელი, გელა კვაშილავა, "ფორტუნასთან" საუბრისას აცხადებს, რომ საცობები თავისთავად იქნება, თუმცა, პრობლემის მოსაგვარებლად გამოსავალს საპატრულო პოლიციის ჩართვაში ხედვას.  „ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის“ თავმჯდომარე,  დავით მესხიშვილი, კი "ფორტუნასთან" საუბრისას გასული წლების მაგალითზე ამბობს, რომ გზებზე სარეაბილიტაციო  სამუშაოები დროულად არასდროს დასრულებულა,  რაც მოძრაობის პარალიზებას ქმნიდა. ამიტომ, მისი თქმით, მიესალმება სარემონტო სამუშაოების დაწყებას ისე, რომ ამან მოქალაქეებს პრობლემები არ შეუქმნას. "რაც შეეხება მოძრაობის დარეგულირებას, პირველ რიგში, ტელევიზიით უნდა გამოცხადდეს, რა ალტერნატიული გზებით ისარგებლებენ მოქალაქეები, ხოლო ამ გზებზე კი აუცილებლად საპატრულო პოლიცია უნდა მობილიზდეს, რომ საგზაო მოძრაობა დაარეგულიროს. ასევე მთავრია  მძღოლების ინფორმირებულობა, რათა შეძლონ, გადაანაწილონ  სამუშაო გეგმა-გრაფიკი ისე, რომ ზუსტად 6-7 საათზე იმ კონკრეტულ ქუჩაზე არ მოხვდნენ. ინფორმაციის სწორად  მიწოდება აუცილებელია მძღოლებისთვის, რათა  შემთხვევით ნაკადებმა არ ისარგებლონ  იქ,  სადაც სხვა  ტრანსპორტი მოძრაობს. მაგალითისთვის გეტყვით, თუ შემიძლია, საბურთალოზე მოვხვდე ისე, რომ არ გავიარო პეკინის ქუჩა, ინფორმირებული უნდა ვიყო,  თუ რა ალტერნატიულ გზებს მთავაზობს დედაქალაქის მერია,“ - ამბობს დავით მესხიშვილი.   სალომე კვარაცხელია   [post_title] => პეკინის რეაბილიტაცია და შეზღუდვები გზებზე - რა სქემით მოუწევთ მოძრაობა მძღოლებს ზაფხულის განმავლობაში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => pekinis-reabilitacia-da-shezghudvebi-gzebze-ra-sqemit-mouwevt-modzraoba-mdzgholebs-zafkhulis-ganmavlobashi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-14 16:59:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-14 12:59:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=138582 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 197218 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-12-15 15:13:56 [post_date_gmt] => 2017-12-15 11:13:56 [post_content] => სოციალური ქსელის მომხმარებელი ნიკოლოზ ვაჩეიშვილი წერს, რომ ორბელიანის მოედანზე, მერიის მიერ წარმოებული გათხრების დროს, ძველი ნაგებობები ჩნდება, რომლებსაც ანადგურებენ. როგორც ვაჩეიშვილი წერს, მერიამ არქეოლოგიური სამსახური გააუქმა, შესაბამისად ასეთ საკითხზებზე სწრაფი რეაგირებისთვის, დედაქალაქის მთავრობას, სპეციალისტი არ ჰყავს.
"მერია თხრის ორბელიანის მოედნის გარშემო, უკვე კარგა ხანია. მიწისქვეშ ხშირად ჩნდება ასეთი, ძალიან საინტერესო ფრაგმენტები - წყლის კოლექტორი, სადინრები, ეგებ კიდევ სხვა ფუნქციის ნაგებობების ნაშთებიც. მე-19 საუკუნეცაა, ადრეულსაც გავს ზოგი, ეგებ მე16 საუკუნეც კი... არადა თბილისის მრავალათასიან მერიას სამსახური კი არა, ერთი არქეოლოგიც კი არ ყავს წამლად, ასეთი მნიშვნელოვანი საკითხებზე სასწრაფო რეაგირებისთვის. ბ-ნმა მერმა ისე გააუქმა მერიის არქეოლოგიური კომისია, რომ ამ ფუნქციების მოგვარებაზე არც უფიქრია. მშენებლები ასეთ ნაშთებს ან ანგრევენ, ან აზიანებენ, ან მიწას აყრიან და ფარავენ... დასანანია და გამოსასწორებელი. საკრებულოში დავძარით ეს ამბავი. ავიწყდებათ - ძველისძველი ქალაქია - მისახედია!", - წერს ნიკოლოზ ვაჩეიშვილი სოციალურ ქსელში.
[post_title] => "ავიწყდებათ რომ ძველისძველი ქალაქია - მისახედია!" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aviwydebat-rom-dzvelisdzveli-qalaqia-misakhedia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-15 15:13:56 [post_modified_gmt] => 2017-12-15 11:13:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 6 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 1419afe03b221cb4944a31fba460d673 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები