საქართველოში მედია დაგეგმარებაზე მოთხოვნა მუდმივად მზარდია – ედ კორპორაცია 20 წლისაა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

საქართველოში მედია დაგეგმარებაზე მოთხოვნა მუდმივად მზარდია – ედ კორპორაცია 20 წლისაა

მედია დაგეგმარება, რეკლამის განთავსება, მონიტორინგი – ეს იმ სერვისების ძირითადი ჩამონათვალია, რომელსაც ”ედ კორპორაცია” მომხმარებელს სთავაზობს. ქართული სარეკლამო კომპანია დღეს 20 წლის იუბილეს აღნიშნავს.

როგორც ”ედ კორპორაციაში” აცხადებენ, ბაზარზე გამოჩენის პირველ წლებში ისინი კლიენტებს რეკლამირებასთან დაკავშირებულ მომსახურებას, მრავალი მიმართულებით სთავაზობდნენ, თუმცა შემდგომ საქმიანობა მხოლოდ ერთი მიმართულებით განაგრძეს: ეს არის მედია დაგეგმარება და რეკლამის განთავსება.

”მოგეხსენებათ, მედია საშუალებები ყოველდღიურად ვითარდებიან და მათი განვითარების პარალელურად ვვითარდებით ჩვენც. ამ ეტაპზე კომპანიებს ვეხმარებით მედია დაგეგმარებასა და რეკლამის განთავსებაში, როგორც ტელევიზიაში, ისე რადიოსა და ინტერნეტმედიაში. გარდა ამისა, კონკრეტულ კომპანიას ვუმზადებთ კვლევას მის სფეროში არსებული სხვა კომპანიების შესახებ. მაგალითად, თუ ჩვენთან რეკლამა მოიტანა კონკრეტულმა ბანკმა და უნდა, რომელიმე მედია საშუალებაში განთავსება, გარდა იმისა, რომ ვუგეგმავთ სად და რა სიხშირით განათავსოს ეს რეკლამა, ვაწვდით ასევე ინფორმაციიას მათი კონკურენტი ბანკების მიერ განთავსებული რეკლამებისა და პროდუქტების შესახებ”, – აცხადებენ ”ედ კორპორაციაში”.

მათივე ცნობით, მოთხოვნა მედია დაგეგმარებაზე და რეკლამის განთავსებაზე საქართველოში ძალიან მაღალია და მუდმივად მზარდია. ამ კუთხით, ბოლო პერიოდში განსაკუთრებით გააქტიურდა მოთხოვნა რეკლამის ინტერნეტ მედიაში განთავსებაზე.

ცნობისთვის, ”ედ კორპორაცია” ქართულ სარეკლამო ბიზნესში 1997 წლის 20 ოქტომბერს გამოჩნდა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

20 ოქტომბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => ed-korporacia
                                    [2] => media-dagegmareba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 178003
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => ed-korporacia
                                    [2] => media-dagegmareba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 178003
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1297
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => ed-korporacia
                                    [2] => media-dagegmareba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => reklama
                                    [1] => ed-korporacia
                                    [2] => media-dagegmareba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (178003) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1297,20498,20499)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 214926
                    [post_author] => 21
                    [post_date] => 2018-02-16 17:56:43
                    [post_date_gmt] => 2018-02-16 13:56:43
                    [post_content] => საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალური დირექტორი, ვასილ მაღლაფერიძე, აცხადებს, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის განვითარებისთვის კონკურენციის პირობებში ჩაყენებაა აუცილებელი. ეს განცხადება მაღლაფერიძემ დღეს, პარლამენტის თავჯდომარისა და მედიის წარმომადგენლების შეხვედრაზე გააკეთა, სადაც საზოგადოებრივი მაუწყებლის შესახებ კანონში ცვლილებებზე ვეტოს საკითხს განიხილავდნენ.

ყველა მედიასაშუალება საზოაგდოებრივი მაუწყებლის გარდა და მათ შორის, აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებელი, რომელსაც საზოგადოებრივი მაუწყებლის სტატუსი აქვს და არასამთავრობო ორგანიზაციები მიიჩნევენ, რომ საზოაგდოებრივი მაუწყებლისთვის კომერციული რეკლამის განთავსების უფლების მინიჭება საზოგადოებრივ მაუწყებელს ვერ განავითარებს და სამაგიეროდ, მძიმე მდგომარებაში ჩააგდებს დანარჩენ მედიასაშუალებებს ისედაც მწირი რესურსების პირობებში.

ხელისუფლება და საზოგადოებრივი მაუწყებელი კი მიიჩნევენ, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის განვითარებისთვის აუცილებელია დამატებით თანხა, რაც რეკლამის საშუალებით უნდა იქნას მოძიებული. დამატებითი თანხის მოზიდვის საშუალებად ხელისუფლებას აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალურმა დირექტორმა, ნათია კაპანაძემ, შესთავაზა, რომ გაიზარდოს ბიუჯეტიდან საზოგადოებრივი მაუწყებლის დაფინანსება, რადგან დაფინანსების არსებული ფორმულირება ამის საშუალებას იძლევა. ამის საპასუხოდ, კი ვასილ მაღალფერიძემ განაცხადა, რომ " ფულის დამატება არ არის მნიშვნელოვანი, ამით ვერ განვვითარდებით. ჩვენ მოდელზე ვსაუბრობთ, მოდელია შესაცვლელი და საჭიროა საზ მაუწყებლის კონკურენციის პირობებში ჩაყენება, რაც სწორედ სარეკლამო ბაზარზე უნდა მოხდეს,"- განაცხადა ვასილ მაღლაფერიძემ.
                    [post_title] => ფულის დამატება არ არის მნიშვნელოვანი - ვასილ მაღლაფერიძე
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => fulis-damateba-ar-aris-mnishvnelovani-vasil-maghlaferidze
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-16 17:56:43
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-16 13:56:43
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=214926
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 211003
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-05 12:00:39
                    [post_date_gmt] => 2018-02-05 08:00:39
                    [post_content] => ქართულ ინტერნეტ სივრცეში პირველი ონლაინ-აუქციონი გამოჩნდა, სადაც ვაჭრობა უფასო ბიდებით ხორციელდება. Vivutrade.ge უკვე რამდენიმე თვეა, რაც ფუნქციონირებს და მისი მთავარი მიზანი მომხმარებლისთვის მაქსიმალურად საინტერესო და ორიგინალური სავაჭრო გარემოს შექმნაა.

როგორც „ფორტუნას“ ონლაინ-აუქციონის დამფუძნებელმა, ბაჩო რობიტაშვილმა განუცხადა, აღნიშნული პროექტის ანალოგი არ არსებობს.

„ეს არის სრულიად ინოვაციური პროექტი ქართულ ონლაინ-სივრცეში. ნებისმიერ მსურველს შეუძლია, აუქციონში მონაწილეობით მნიშვნელოვანი ფასდაკლებით შეიძინოს მისთვის სასურველი პროდუქტი. ძალზე მნიშვნელოვანია, რომ ჩვენმა კომპანიამ გაითვალისწინა ის ნაკლოვანებები, რომლებიც გააჩნდა ბიდების გაყიდვის გზით აუქციონის ჩატარებას. შედეგად, პირველად, მსგავსი ტიპის აუქციონების პრაქტიკაში, შემოღებულ იქნა გაცილებით დახვეწილი და მიმზიდველი, უფასო ბიდების სისტემა. ბიდების დაგროვება შესაძლებელია ვებ-გვერდზე განთავსებული რეკლამების ნახვის მეშვეობით. ამ სიახლის დანერგვით, ჩვენ ვართ ერთადერთი კომპანია, რომელიც არამარტო ათავსებს რეკლამას, არამედ ზრუნავს იმაზე, რომ უამრავმა ადამიანმა ნახოს ისინი. ჩვენს ვებ-გვერდზე არსებულ სარეკლამო ბლოკებში განთავსებულ ვიდეორგოლებს, დღის განმავლობაში, საშუალო სტატისტიკური მაჩვენებლით, 5-7-ჯერ ნახულობს ერთი მომხმარებელი,“ - განმარტა კომპანიის დამფუძნებელმა.



მისივე თქმით, ეს სრულიად ინოვაციური პროექტი ერთის მხრივ ძალზე საინტერესოა მოსახლეობისთვის, რომელსაც ეძლევა საშუალება მნიშვნელოვანი ფასდაკლებებით შეიძინოს მისთვის სასურველი პროდუქცია, მეორეს მხრივ კი - ბიზნესისთვის, რომელთა მხრიდან რეკლამაში გადახდილი თანხა იხარჯება ფაქტობრივად იმაში, რომ მოსახლეობამ რეგულარულად ათვალიეროს ეს რეკლამები.
”ასევე მნიშვნელოვანია სიახლეა ის, რომ ჩვენთან არ არსებობს ე.წ კარგი და ცუდი ადგილები რეკლამის განსათავსებლად, პირობები კი სხვა ნებისმიერ კომპანიასთან შედარებით გაცილებით ხელმისაწვდომია. ასე რომ, მსურველთათვის გვაქვს ძალზე საინტერესო შეთავაზებები,“ - განაცხადა ბაჩო რობიტაშვილმა.
როგორც ვებ-გვერდის დამფუძნებელმა აღნიშნა, დაინტერესება ონლაინ-აუქციონის მიმართ საკმაოდ დიდია და მომხმარებელთა რაოდენობა ყოველდღიურად იზრდება. [post_title] => Vivutrade.ge - პირველი ონლაინ-აუქციონი უფასო ბიდებით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => vivutrade-ge-pirveli-onlain-auqcioni-ufaso-bidebit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-05 12:03:55 [post_modified_gmt] => 2018-02-05 08:03:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=211003 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 209674 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-01-31 13:37:42 [post_date_gmt] => 2018-01-31 09:37:42 [post_content] => აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა სტამბოლის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე EMITT 2018-ზე რეგიონის ტურისტულ შესაძლებლობებს რეკლამირება გაუწია. დეპარტამენტი გამოფენაში საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ ადმინიტრაციასთან და ტურისტულ კომპანიებთან ერთად მონაწილეობდა.
აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ცნობით, სტამბოლის საერთაშორისო ტურისტული გამოფენა ერთ-ერთი მსხვილი გამოფენაა აზიასა და აღმოსავლეთ ხმელთაშუაზღვისპირეთში. წელს, მასში 106 ქვეყნის 600-მდე ტურისტული კომპანია და ორგანიზაცია მონაწილეობდა.
”თურქეთი იმ ქვეყნების რიცხვს მიეკუთვნება, სადაც ერთ-ერთი პირველი დავიწყეთ მარკეტინგული და სარეკლამო აქტივობები რეგიონში ვიზიტორების მოსაზიდად. ეს ქვეყანა რეგიონში შემოსული ვიზიტორების რაოდენობის მხრივ პირველ ადგილზეა. მაგალითისთვის, გასულ წელს, ყველა ადმინისტრაციული საზღვრის გავლით აჭარას 944 050 თურქი ვიზიტორი სტუმრობდა. ჩვენ ყოველწლიურად ვიღებთ მონაწილეობას სტამბოლის გამოფენაში, რომელიც ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა არა მარტო პოტენციური ტურისტებისთვის ინფორმაციის მიწოდების, არამედ ტურიზმის ბიზნესში მოქმედ კომპანიებთან საქმიანი ურთიერთობების დასამყარებლად“, - განაცხდა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და რეკლამის განყოფილების უფროსმა ნინო ხახუბიამ. [post_title] => სტამბოლში აჭარის ტურისტულ შესაძლებლობებს რეკლამირება გაუწიეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => stambolshi-acharis-turistul-shesadzleblobebs-reklamireba-gauwies [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-31 13:37:52 [post_modified_gmt] => 2018-01-31 09:37:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=209674 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 214926 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-02-16 17:56:43 [post_date_gmt] => 2018-02-16 13:56:43 [post_content] => საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალური დირექტორი, ვასილ მაღლაფერიძე, აცხადებს, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის განვითარებისთვის კონკურენციის პირობებში ჩაყენებაა აუცილებელი. ეს განცხადება მაღლაფერიძემ დღეს, პარლამენტის თავჯდომარისა და მედიის წარმომადგენლების შეხვედრაზე გააკეთა, სადაც საზოგადოებრივი მაუწყებლის შესახებ კანონში ცვლილებებზე ვეტოს საკითხს განიხილავდნენ. ყველა მედიასაშუალება საზოაგდოებრივი მაუწყებლის გარდა და მათ შორის, აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებელი, რომელსაც საზოგადოებრივი მაუწყებლის სტატუსი აქვს და არასამთავრობო ორგანიზაციები მიიჩნევენ, რომ საზოაგდოებრივი მაუწყებლისთვის კომერციული რეკლამის განთავსების უფლების მინიჭება საზოგადოებრივ მაუწყებელს ვერ განავითარებს და სამაგიეროდ, მძიმე მდგომარებაში ჩააგდებს დანარჩენ მედიასაშუალებებს ისედაც მწირი რესურსების პირობებში. ხელისუფლება და საზოგადოებრივი მაუწყებელი კი მიიჩნევენ, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის განვითარებისთვის აუცილებელია დამატებით თანხა, რაც რეკლამის საშუალებით უნდა იქნას მოძიებული. დამატებითი თანხის მოზიდვის საშუალებად ხელისუფლებას აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალურმა დირექტორმა, ნათია კაპანაძემ, შესთავაზა, რომ გაიზარდოს ბიუჯეტიდან საზოგადოებრივი მაუწყებლის დაფინანსება, რადგან დაფინანსების არსებული ფორმულირება ამის საშუალებას იძლევა. ამის საპასუხოდ, კი ვასილ მაღალფერიძემ განაცხადა, რომ " ფულის დამატება არ არის მნიშვნელოვანი, ამით ვერ განვვითარდებით. ჩვენ მოდელზე ვსაუბრობთ, მოდელია შესაცვლელი და საჭიროა საზ მაუწყებლის კონკურენციის პირობებში ჩაყენება, რაც სწორედ სარეკლამო ბაზარზე უნდა მოხდეს,"- განაცხადა ვასილ მაღლაფერიძემ. [post_title] => ფულის დამატება არ არის მნიშვნელოვანი - ვასილ მაღლაფერიძე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => fulis-damateba-ar-aris-mnishvnelovani-vasil-maghlaferidze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 17:56:43 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 13:56:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214926 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 42 [max_num_pages] => 14 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 467c802704598b54731761f52bc56ca3 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები