საქართველოში ყავის წარმოება ბრაზილიური ნედლეულით დაიწყება

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

საქართველოში ყავის წარმოება ბრაზილიური ნედლეულით დაიწყება

Bb Company-ის ყავის საწარმო, რომელიც თბილისში აშენდა, ექსპლუატაციაში შესასვლელად ემზადება. ქარხანაში უკვე დამონტაჟდა თანამედროვე მანქანა-დანადგარები, რომლებიც Bb Company-იმ იტალიური კომპანიისგან შეიძინა. შესაბამისად, ყავის საწარმო ამუშავებამდე ბოლო ეტაპს გადის.

როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, საწარმო ექსპლუატაციაში 1 თებერვლიდან შევა, აქ წარმოებული პროდუქცია კი სავაჭრო ქსელებში 1 მარტიდან გამოჩნდება.

”საწყის ეტაპზე ვაპირებთ 5 სახეობის ყავის წარმოებას. ეს იქნება უმაღლესი ხარისხის ყავა, რომელიც დამზადდება ბრაზილიიდან, კოლუმბიიდან, ეთიოპიიდან და ტანზანიიდან ჩამოტანილი ნედლეულით. რაც შეეხება ღირებულებას, ფასები იქნება კონკურენტუნარიანი. ადგილობრივ ბაზარზე ყავის წარმოება დიდად განვითარებული არ არის, შესაბამისად, ჩვენი კონკურენტი იმპორტირებული პროდუქცია იქნება და ვეცდებით, Bb Company-ის ყავა მასზე ბევრად იაფად გაიყიდოს”, – განმარტეს კომპანიაში.

მათივე ცნობით, თავიდან პროდუქცია ადგილობრივ ბაზარზე იქნება გათვლილი. ის ჯერ დიდი სავაჭრო ქსელებში, შემდეგ კი მცირე მარკეტებში გაიყიდება. სამომავლოდ კი, Bb Company ყავის ექსპორტზე გატანასაც გეგმავს. კომპანიაში უკვე შერჩეულიათ ახალი ქართული ყავის სახელიც, თუმცა მის დასახელებას მოგვიანებით გეგმავენ.

ცნობისთვის, ყავის ახალი ქარხანა პროგრამის ”აწარმოე საქართველოში” ფარგლებში აშენდა და მასში 2 მილიონი ლარის ინვესტიცია განხორციელდა. საწარმო დიღომში, ”გუდვილის” მიმდებარე ტერიტორიაზე განთავსდა და მასში დამატებით 20 ახალი კადრი დასაქმდება.

შპს Bb Company 2002 წელს დაარსდა და აქამდე მისი საქმიანობის მთავარ მიმართულებას სხვადასხვა პროდუქტის იმპორტი წარმოადგენდა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

12 იანვარი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 101307
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 101307
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (101307) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (12163,11870,12178,4201,401,12138,697)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 175076
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-13 14:55:33
                    [post_date_gmt] => 2017-10-13 10:55:33
                    [post_content] => ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა NESCAFE -სთან ერთად - ყავის ცნობილი ბრენდი ახალ კამპანიას იწყებს.

”არავისთვის არის საკამათო, რომ სოციალური ქსელები რეალურ ურთიერთობებს ანაცვლებს. ეს უკვე აღარ არის საფრთხე, ეს ფაქტია. ამ თემის ირგვლივ ხშირად მიმდინარეობს მსჯელობა, მაგრამ ნესკაფე არის პირველი ბრენდი, რომელიც პრობლემას კამპანიით დაუპირისპირდება.

გამოწვევა „ახლო მეგობარი“- ის მიზანია მეგობრები კიდევ უფრო დაახლოოს ერთმანეთს, მოწყვიტოს ისინი ინტერნეტ სამყაროს ცოტა ხნით მაინც და შეკრიბოს მყუდრო გარემოში, მეგობრული საღამოს გასატარებლად ფინჯანი ყავის თანხლებით.



კამპანია Really Friends/ახლო მეგობარი შეეცდება შეამციროს დისტანცია მეგობრებს შორის და „ნიუსფიდის“ თვალიერების ნაცვლად, წაახალისოს ისინი, რომ პირადად მოინახულონ „ახლომდებარე“ მეგობრები. კამპანიის გმირად შერჩეულია ზურა ბალანჩივაძე რადგან შეიძლება ითქვას, რომ ის ფაქტობრივად სოც.მედია სივრცის ბინადარია. ზურა სტუმრად ეწვია თავის მეგობრებს 2 ფინჯანი ყავით ნესკაფე და სრულიად მოულოდნელი და საინტერესო გამოცდილება მიიღო, მიიღო შთაბეჭდილებები, რომელთა მიღებაც მონიტორის და ტელეფონის ეკრანიდან უბრალოდ შეუძლებელია.

ნესკაფეს პროექტის „ახლო მეგობარი“-ს მიზანია გაახალისოს, განაახლოს და შთააგონოს მეგობრები, მოწყვიტოს ისინი ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს რეალური ურთიერთობების უპირატესობები.

ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა ნესკაფესთან ერთად! მეგობრობა ეკრანის გარეშე/მონიტორს მიღმა - ასეთია კომპანია ნესტლეს  კრეატიული კამპანიის ლაიტმოტივები. ნესკაფეს ახალი პროექტის მიზანია მოწყვიტოს მეგობრები ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს მათ რეალური ურთიერთობების უპირატესობები”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ოფიციალურ განცხადებაში. მათივე ინფორმაციით, ახალი კამპანიის წარდგენამ 12 ოქტომბერს, „ეზო“-ში მყუდრო და თბილ ვითარებაში ჩაიარა.

ცნობისთვის,  საქართველო ამიერკავკასიაში პირველი ქვეყანაა, სადაც Really Friends კამპანია ხორციელდება. პირველად კამპანია 2013 წელს საფრანგეთში დიდი წარმატებით ჩატარდა და შემდეგ ეს კამპანია ძალიან ბევრმა ქვეყანამ აიტაცა.
                    [post_title] => როგორ შევინარჩუნოთ მეგობრობა - NESCAFE ახალ კამპანიას იწყებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => rogor-shevinarchunot-megobroba-nescafe-akhal-kampanias-iwyebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-10-13 14:55:33
                    [post_modified_gmt] => 2017-10-13 10:55:33
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=175076
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 18868
                    [post_author] => 4
                    [post_date] => 2017-10-12 10:30:44
                    [post_date_gmt] => 2017-10-12 06:30:44
                    [post_content] => ყავა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სასმელია, რომლითაც სასიამოვნოა დილის დაწყება და ვახშმის დასრულება. ზოგადად ყავა საკმაოდ რთული სასმელია, რომლის ზემოქმედება ადამიანის ორგანიზმზე დღემდე კამათსა და უთანხმოებას იწვევს. ექსპერტთა ერთი ნაწილი ამტკიცებს, რომ ყავა სასარგებლოა და ის ჩვენი რაციონის აუცილებელი ინგრედიენტი უნდა იყოს, მეორე ნაწილი კი, დარწმუნებულია, რომ საჭიროა მისი მაქსიმალურად შემცირება. გთავაზობთ ორ განსხვავებულ მოსაზრებას, თქვენ კი, თავად გადაწყვიტეთ, ყავით გირჩევნიათ დილის დაწყება თუ  არანაკლებ არომატული ჩაით.

665@495@35cc43525f0619141c60f5069215bfbc-NDIyNTkzYmIyOQ

ყავის სარგებლობა
  1. სიმსივნის გაჩენის რისკის შემცირება - ამერიკული ნაციონალური ინსტიტუტის მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ დღეში ოთხი ან მეტი ჭიქა ყავა, 20%-ით ამცირებს მელანომას (კანის სიმსივნის ნაირსახეობა) წარმოქმნას.
  2. დახმარება წონის დაკლებისას - დამტკიცებულია, რომ კოფეინის შემცველი ყავის თაყვანისმცემლების ნივთიერებათა ცვლის პროცესი 16%-ით უფრო სწრაფად მუშაობს, ვიდრე მათი, ვინც უპირატესობას უკოფეინო ყავას ანიჭებს. გამომდინარე აქედან ნამდვილი ყავის მოყვარულები ბევრად უფრო სწრაფად იკლებენ წონაში.
  3. ანტიოქსიდანტები - ყავაში ბევრად უფრო მეტი ანტიოქსიდანტია, ვიდრე ვაშლში. ანდიოქსიდანტები კი, თავის მხრივ ამცირებენ ქრონიკული დაავადებების, ასევე პარკინსონის და მეორე ტიპის დიაბეტის განვითარების რისკს.
  4. დეპრესიის მკურნალობა - Archives of Internal Medicine-ს კვლევების თანახმად, ის ვინც დღეში სულ მცირე 2-3 ჭიქა ყავას სვამს, 15%-ით ნაკლებადაა მიდრეკილი დეპრესიისკენ.
  5. კარგი მეხსიერება - კვლევებმა აჩვენა, რომ დღეში 2 ჭიქა ყავა აუმჯობესებს მოკლევადიან და გრძელვადიან მეხსიერებას, ასევე ავითარებს  სწრაფ რეაქციას. გარდა ამისა, ყავა ხელს უშლის ალცგეიმერის დაავადების განვითარებას, რადგან ის ამცირებს ნერვის უჯრედზე გაჩენილ იმ კვანძებს, რომლებიც აფერხებენ ტვინის მუშაობას.
665@495@fb8d42f76898fae2f4831a5fc8ddb198-YzY2MzY3NTQ3Zg ყავის ზიანი
  1. ნერვული სისტემის გამოფიტვა - ყავა ძლიერი ფსიქოსტიმულატორია, რომელიც იწვევს დამოკიდებულებას. ყავის ხშირი მომხმარებელი ჯერ მოზღვავებულ ენერგიას გრძნობს, მერე კი, გაღიზიანებას და მომატებულ აფორიაქებას. გარდა ამისა, ყავის ზომიერებადაკარგულ მოყვარულებს  ნერვული უჯრედების გამოფიტვა და თირკმელსზედა ჯირკვლების მუშაობის დარღვევაც ემუქრებათ.
  2. გაუწყლოება - ერთის მხრივ ყავა ამცირებს წყურვილის გრძნობას, მეორეს მხრივ კი, მას შარდმდენის თვისება ახასიათებს. სწორედ ამიტომ, ყავის მირთმევის შემდეგ, შესაძლოა არ გქონდეთ წყურვილის გრძნობა, მაგრამ თქვენი ორგანიზმი, სასწრაფოდ საჭიროებდეს სითხის მიღებას. ყავას ორგანიზმიდან კალცი, კალციუმი, მაგნიუმი და სხვა სასარგებლო მიკროელემენტები გამოაქვს, ამიტომ რეკომედირებულია ყოველი პორციის შემდეგ 1-2 ჭიქა წყლის დალევა.
  3. მომნელებელი სისტემის პრობლემები - რძიანი ყავა არა მარტო კალორიული სასმელია, არამედ მომნელებელი სისტემისთვის რთულად გადასამუშავებელიც, რადგან ის იმ ორი ნივთიერების - ყავის ტონინის და რძის კოზეინის ერთობლიობას წარმოადგენს, რომლებიც რთულად მუშავდება ადამიანის ორგანიზმის მიერ.
  4. ადრეული დაბერება - კოსმეტოლოგების უმრავლესობამ ყავას სასტიკი ბრძოლა გამოუცხადა, რადგან მათი აზრით არომატული სასმელი კანის ადრეულ დაბერებას და სახის გაუფერულებას იწვევს.
  5. გულის დაავადებები - კვლევების თანახმად, ყავის ბოროტად გამოყენება  გულის დაავადებებს იწვევს. დღეში 6 ჭიქაზე მეტის მიღება კი, 71%-ით ზრდის გულსისხლძარღვთა დაავადებების რისკს.
  315@415@04630f7c5b7f9d424e6a1a1fa086c3d1-M2EyY2M3MWRlMA ყავის კოქტეილები
  1. ესპრესო - ტრადიციულად ყავის ყველაზე ძლიერ ნაირსახეობად ითვლება და მცირე ზომის (30-35მლ.) ფინჯანით ისმება. სინამდვილეში ესპრესო ყველაზე მეტად უფრთხილდება ჩვენს გულსა და კუჭს, რადგან მომზადების პროცესში ის საკმაოდ დიდი რაოდენობით კარგავს კოფეინს, სამაგიეროდ ინარჩუნებს მდიდარ გემოსა და არომატს. (კალორიულობა - 7 კკალ.)
  2. მაკიატო - ესპრესო რძის ქაფით, კაპუჩინოს მსგავსად 1:1 პროპორციით. შეიძლება ითქვას, რომ მაკიატო კაპუჩინოს ნაკლებად კალორიული ნაირსახეობაა (კალორიულობა - 66 კკალ.)
  3. ამერიკანო - წყლით გაზავებული ესპრესო, სადაც წყალი უკვე მომზადებულ ყავაში ისხმება, რაც აქრობს ესპრესოსთვის დამახასიათებელ სიმწარეს,  არომატი კი, ბევრად უფრო რბილი ხდება. ტრადიციულად 30 მლ. ესპრესოზე 120 მლ. წყალი მოდის. (კალორიულობა - 18 კკალ.)
  4. კაპუჩინო - ყავის კოქტეილი ესპრესოში რძის ქაფის დამატებით. როგორც წესი კაპუჩინო სამი (ერთნაირი პროპორციით) ინგრედიენტისგან - ესპრესო, ცხელი რძე და რძის ქაფისგან შედგება. სასმელის ყველა შემადგენელი ცხელი უნდა იყოს და თბილ ჭიქაში ჩაისხას. (კალორიულობა - 105 კკალ.)
  5. ლატე - რძის კოქტეილი უფროა ვიდრე ყავის, რადგან მისი ძირითადი ინგრედიენტი ცხელი რძეა (ესპრესოს ერთ ნაწილზე რძის სამი ნაწილი მოდის). ლატე სამი ფენისგან შედგება და მისი მირთმევა მაღალი გამჭვირვალე ჭიქითაა მიღებული, რათა უკეთ გამოჩნდეს სამივე - რძის, რძის ქაფის და ყავის ფენა (კალორიულობა - 112 კკალ.)
  6. მოკაჩინო - ყავის კოტეილი შოკოლადისა და ტრადიციული ლატეს დამატებით, რომელიც ასევე ცნობილია "მოკოს" სახელით. მზადდება ლატეს მსგავსად, თუმცა მისგან განსხვავებით მაკაჩინოს კაკაოს ფხვნილს ან შოკოლადის სიროფს უმატებენ. (კალორიულობა - 298 კკალ.)
  7. ყავა თურქულად - წვრილად დაფვილი ძლიარი ყავა სუნელების დამატებით. ტრადიციულად მას ჯეზვიში ხარშავენ დაბალ ცეცხლზე, რომელიც ყავას არ აძლევს ადუღების, გემოსა და არომატის დაკარგვის საშუალებას. (კალორიულობა - 1 კკალ.)
  8. ფლეტ უეტი - ყავის კოქტეილი, მსუბუქად აქაფებული რძისა და ესპრესოს ორმაგი პორციის შემადგენლობით. 110 მლ. რძეზე დაახლოებით 60 მლ. ყავა მოდის. ლატესა და კაპუჩინოსგან ეს სახეობა გამოკვეთილი ყავის (დამახასიათებელი სიმწარით) და რძის რბილი გემოთი გამოირჩევა. (კალორიულობა - 50 კკალ.)
  9. ფრაპე - ყავისა (ორმაგი ესპრესო) და რძის (დაახლოებით 100 მლ.) ცივი კოტეილი, რომლის ყველა კომპონენტი ცივი უნდა იყოს და ერგვაროვან მასად ან შეიკერში აითქვიფოს ან მიქსერში. ხშირად ფრაპეს ძირითად ინგრედიენტად ნაყინს იყენებენ, შეიძლება ყინულის ან სხვადასხვა სიროფის დამატებაც. (კალორიულობა - 60 კკალ.)
  10. ყავა ირლანდიურად - ყავის კოქტეილი, ვისკით, ნაღებითა და ლერწმის შაქრით. ტრადიციული შემადგენლობა - ოთხი პორცია ესპრესო, 30-35 მლ. ვისკი, 1 ჩაის კოვზი შაქარი და 2 სუფრის კოვზი ათქვეფილი ნაღები. (კალორიულობა - 113 კკალ.)
  [post_title] => ყავა: სასარგებლო თუ საზიანო? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => yava-sasargeblo-tu-saziano [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-12 12:19:51 [post_modified_gmt] => 2017-10-12 08:19:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=18868 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 172004 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-10-06 14:31:30 [post_date_gmt] => 2017-10-06 10:31:30 [post_content] => საკრებულოს ფრაქცია "თბილისელების" დეპუტატი ლია ჯახველაძე "საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველოს" გამოქვეყნებულ ანგარიშს ეხმიანება და აცხადებს, რომ კომპანია, რომლის წილებშიც ის ფიგურირებს, დღეს, რეალურად აღარ არსებობს. "ეს კომპანია რეალურად, ბუნებაში უკვე აღარ არსებობს 2011 წლიდან, რადგან სწორედ 2011 წელს, ჩემი პოლიტიკური შეხედულებიდან გამომდინარე, იყო გარკვეული ზეწოლები ამ შპს-თან დაკავშირებით , ეს იყო პროფესიული კოლეჯი, რომელიც 2001 წლიდან არსებობს. 2011 წლისთვის უკვე ის შენობაც გაყიდეს, ხელშეკრულებაც გამიუქმეს ფართზე, რაც მქონდა, ასე რომ ბუღალტერს უნდა გაეთებინა იქ ის, რომ კომპანია უკვე ლიკვიდირებული იყო",-განაცხადა ლია ჯახველაძემ. “საერთაშორისო გამჭვირვალობა -საქართველოს” ანგარიშის თანახმად, საკრებულოს 24 თანამდებობის პირიდან 10 თანამდებობის პირს აქვს კავშირი ბიზნესთან. ანგარიშში ნათქვამია, რომ პრობლემურია საკრებულოს თანამდებობის პირების მიერ არადეკლარირებული ბიზნეს წილები, რაც დეკლარაციის არასწორად შევსების შემთხვევას წარმოადგენს და შესაძლოა, დაჯარიმებას დაექვემდებაროს.  ანგარიშში ნათქვამია, რომ წილების საკუთრება არ აქვს დეკლარირებული საკრებულოს  5 თანამდებობის პირს: გიორგი ტყემალაძე (ქართული ოცნება – მრეწველები), გიორგი ახვლედიანი (ფრაქცია თბილისელები), გიორგი მუსხელიშვილი (ფრაქცია თბილისელები), ლია ჯახველაძე (თბილისელები), გულიკო ზუმბაძე. [post_title] => კომპანია, რომლის წილებშიც ვფიგურირებ, რეალურად, აღარ არსებობს -ლია ჯახველაძე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kompania-romlis-wilebshic-vfigurireb-realurad-aghar-arsebobs-lia-jakhveladze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-06 14:31:30 [post_modified_gmt] => 2017-10-06 10:31:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=172004 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 175076 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-13 14:55:33 [post_date_gmt] => 2017-10-13 10:55:33 [post_content] => ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა NESCAFE -სთან ერთად - ყავის ცნობილი ბრენდი ახალ კამპანიას იწყებს. ”არავისთვის არის საკამათო, რომ სოციალური ქსელები რეალურ ურთიერთობებს ანაცვლებს. ეს უკვე აღარ არის საფრთხე, ეს ფაქტია. ამ თემის ირგვლივ ხშირად მიმდინარეობს მსჯელობა, მაგრამ ნესკაფე არის პირველი ბრენდი, რომელიც პრობლემას კამპანიით დაუპირისპირდება. გამოწვევა „ახლო მეგობარი“- ის მიზანია მეგობრები კიდევ უფრო დაახლოოს ერთმანეთს, მოწყვიტოს ისინი ინტერნეტ სამყაროს ცოტა ხნით მაინც და შეკრიბოს მყუდრო გარემოში, მეგობრული საღამოს გასატარებლად ფინჯანი ყავის თანხლებით. კამპანია Really Friends/ახლო მეგობარი შეეცდება შეამციროს დისტანცია მეგობრებს შორის და „ნიუსფიდის“ თვალიერების ნაცვლად, წაახალისოს ისინი, რომ პირადად მოინახულონ „ახლომდებარე“ მეგობრები. კამპანიის გმირად შერჩეულია ზურა ბალანჩივაძე რადგან შეიძლება ითქვას, რომ ის ფაქტობრივად სოც.მედია სივრცის ბინადარია. ზურა სტუმრად ეწვია თავის მეგობრებს 2 ფინჯანი ყავით ნესკაფე და სრულიად მოულოდნელი და საინტერესო გამოცდილება მიიღო, მიიღო შთაბეჭდილებები, რომელთა მიღებაც მონიტორის და ტელეფონის ეკრანიდან უბრალოდ შეუძლებელია. ნესკაფეს პროექტის „ახლო მეგობარი“-ს მიზანია გაახალისოს, განაახლოს და შთააგონოს მეგობრები, მოწყვიტოს ისინი ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს რეალური ურთიერთობების უპირატესობები. ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა ნესკაფესთან ერთად! მეგობრობა ეკრანის გარეშე/მონიტორს მიღმა - ასეთია კომპანია ნესტლეს  კრეატიული კამპანიის ლაიტმოტივები. ნესკაფეს ახალი პროექტის მიზანია მოწყვიტოს მეგობრები ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს მათ რეალური ურთიერთობების უპირატესობები”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ოფიციალურ განცხადებაში. მათივე ინფორმაციით, ახალი კამპანიის წარდგენამ 12 ოქტომბერს, „ეზო“-ში მყუდრო და თბილ ვითარებაში ჩაიარა. ცნობისთვის,  საქართველო ამიერკავკასიაში პირველი ქვეყანაა, სადაც Really Friends კამპანია ხორციელდება. პირველად კამპანია 2013 წელს საფრანგეთში დიდი წარმატებით ჩატარდა და შემდეგ ეს კამპანია ძალიან ბევრმა ქვეყანამ აიტაცა. [post_title] => როგორ შევინარჩუნოთ მეგობრობა - NESCAFE ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogor-shevinarchunot-megobroba-nescafe-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-13 14:55:33 [post_modified_gmt] => 2017-10-13 10:55:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=175076 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1471 [max_num_pages] => 491 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fcab85c8c7a88b5188dec185d2bc7392 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები