საქართველოში ყავის წარმოება ბრაზილიური ნედლეულით დაიწყება

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

საქართველოში ყავის წარმოება ბრაზილიური ნედლეულით დაიწყება

Bb Company-ის ყავის საწარმო, რომელიც თბილისში აშენდა, ექსპლუატაციაში შესასვლელად ემზადება. ქარხანაში უკვე დამონტაჟდა თანამედროვე მანქანა-დანადგარები, რომლებიც Bb Company-იმ იტალიური კომპანიისგან შეიძინა. შესაბამისად, ყავის საწარმო ამუშავებამდე ბოლო ეტაპს გადის.

როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, საწარმო ექსპლუატაციაში 1 თებერვლიდან შევა, აქ წარმოებული პროდუქცია კი სავაჭრო ქსელებში 1 მარტიდან გამოჩნდება.

”საწყის ეტაპზე ვაპირებთ 5 სახეობის ყავის წარმოებას. ეს იქნება უმაღლესი ხარისხის ყავა, რომელიც დამზადდება ბრაზილიიდან, კოლუმბიიდან, ეთიოპიიდან და ტანზანიიდან ჩამოტანილი ნედლეულით. რაც შეეხება ღირებულებას, ფასები იქნება კონკურენტუნარიანი. ადგილობრივ ბაზარზე ყავის წარმოება დიდად განვითარებული არ არის, შესაბამისად, ჩვენი კონკურენტი იმპორტირებული პროდუქცია იქნება და ვეცდებით, Bb Company-ის ყავა მასზე ბევრად იაფად გაიყიდოს”, – განმარტეს კომპანიაში.

მათივე ცნობით, თავიდან პროდუქცია ადგილობრივ ბაზარზე იქნება გათვლილი. ის ჯერ დიდი სავაჭრო ქსელებში, შემდეგ კი მცირე მარკეტებში გაიყიდება. სამომავლოდ კი, Bb Company ყავის ექსპორტზე გატანასაც გეგმავს. კომპანიაში უკვე შერჩეულიათ ახალი ქართული ყავის სახელიც, თუმცა მის დასახელებას მოგვიანებით გეგმავენ.

ცნობისთვის, ყავის ახალი ქარხანა პროგრამის ”აწარმოე საქართველოში” ფარგლებში აშენდა და მასში 2 მილიონი ლარის ინვესტიცია განხორციელდა. საწარმო დიღომში, ”გუდვილის” მიმდებარე ტერიტორიაზე განთავსდა და მასში დამატებით 20 ახალი კადრი დასაქმდება.

შპს Bb Company 2002 წელს დაარსდა და აქამდე მისი საქმიანობის მთავარ მიმართულებას სხვადასხვა პროდუქტის იმპორტი წარმოადგენდა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

12 იანვარი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 101307
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 101307
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => yava
                                    [2] => bb-company
                                    [3] => akhali-biznesi
                                    [4] => nedleuli
                                    [5] => akhali-ambebi
                                    [6] => axali-ambebi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (101307) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (11870,4201,12138,12163,401,12178,697)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 198230
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-20 22:40:09
                    [post_date_gmt] => 2017-12-20 18:40:09
                    [post_content] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს კი ახანგრძლივებს. კოფეინი მსოფლიოში ყველაზე გავრცელებული ფსიქოაქტიური ნარკოტიკია, ის ადამიანებს გაღვიძებასა და დღის ენერგიულად გატარებაში ეხმარება. ხშირ შემთხვევაში ყავა ნამდვილ დამოკიდებულებადაც გადაიქცევა, რის გამოც ადამიანებს მისი ეშინიათ და ფიქრობენ, რომ კოფეინის შეზღუდვა ან ხმარებიდან ამოღება აუცილებელია. თუმცა, როგორც სპეციალისტთა მიერ ჩატარებულმა არაერთმა კვლევამ დაამტკიცა, ყავა ჯანმრთელობისთვის საზიანო სულაც არ არის და პირიქით - მას სარგებლის მოტანაც კი შეუძლია.



აღმოჩნდა, რომ ყავა ღვიძლის დაავადების რისკს ამცირებს, გულის მუშაობას არეგულირებს, დიაბეტის წარმოქმნის რისკს ამცირებს, ერთ-ერთმა კვლევამ კი ისიც დაამტკიცა რომ ყავის მოყვარულებს კიბოს გაჩენის რისკი 18%-ით უმცირდებათ. გარდა ამისა, კოფეინდამოკიდებულებს დეპრესიაც ნაკლებად აწუხებთ და უფრო მეტიც, ისინი უფრო დიდ ხანსაც ცოცხლობენ.



 
                    [post_title] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს ახანგრძლივებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => yava-janmrtelobas-aumjobesebs-da-sicockhles-akhangrdzlivebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-20 22:43:26
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-20 18:43:26
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=198230
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185385
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-11-08 14:14:27
                    [post_date_gmt] => 2017-11-08 10:14:27
                    [post_content] => 7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი.



პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება.





TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით.





TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.





 
                    [post_title] => TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => tom-ford-is-eqsperti-luteciashi-dghes-pekinis-filialshi-fasdaklebaa
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-11-08 14:56:37
                    [post_modified_gmt] => 2017-11-08 10:56:37
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=185385
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 181627
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-30 13:16:50
                    [post_date_gmt] => 2017-10-30 09:16:50
                    [post_content] => Starbucks –ის კონკურენტი უკვე საქართველოშია - ბაზარზე ყავის ახალი ბრენდი Second cup შემოვიდა. როგორც ”ფორტუნას” საქართველოში Second cup-ის გენერალურმა მენეჯერმა, ავთანდილ შავიშვილმა განუცხადა, ყავის კანადური ბრენდის მიერ საქართველოთი დაინტერესება ერთგვარად აღიარებაა ქვეყნის ეკონომიკური და ტურიზმის ზრდის პოტენციალის, ადგილობრივი მომხმარებლისთვის კი დამატებითი შესძლებლობაა, რომ მიიღონ დასავლური ხარისხის მრავალფეროვანი პროდუქტი.
”საქართველოში ბევრი კაფე სთავაზობს ყავას მის მომხარებლებს, მაგრამ მათი მთავარი პროდუქტი საკვებია. ცოტა საერთაშორისო კომპანიაა, რომელიც პირველად პროდუქტად მომხარებელს ყავისა და ჩაის დიდ ასორტიმენტს სთავაზობს. ასევე ბაზარზე ხარისხიანი ყავის ნაკლეობობაა და სწორედ ამ სეგმენტს შეავსებს ჩვენი კომპანია. Second Cup იყენებს მხოლოდ უმაღლესი ხარისხის არაბიკას მარცვლებს და მომხმარებელს შეუძლია, დარწმუნდეს ჩვენი ყავის განსაკუთრებულად გამორჩეულ გემოში”,- აცხადებს ავთანდილ შავიშვილი.
  მისივე ინფორმაციით, Second Cup-ი Starbucks-ის პირდაპირი კონკურენტია.  ”ყავის აღნიშნული ბრენდები ერთ სეგმენტში არიან და შესაბამისად, მათ შორის პირდაპირი კონკურენციაა. თუ ქვეყანამ გააგრძელა სტაბილურად ზრდა, ვფიქრობ, რომ Starbucks მოდევნო 5 წლის ჭრილში შემოვა ბაზარზე, თუმცა ამას პოზიტიურად ვუყურებ. საქართველოში ყავა ძალიან უყვართ, თუმცა აქამდე ბაზარზე ნაკლებად იყო ისეთი კომპანიები, რომელიც მომხარებელს ამხელა ასოტრიმენსტს შესთავაზებდა, როგორც ჯიშების ასევე სასმელების კუთხით. შესაბამისად, კონკურენცია კომპანიისთვის არის შესაძლებლობა რომ გაიზარდოს, პარალელურად ყავის მოხმარების კულტურაც იზრდება, რაც უფრო მეტად აზარალებს დაბალი ხარისხის ყავის მიმწოდებლებს და არა - ჩვენ. რაც შეეხება, Second Cup-ის პოპულარობას, კანადაში ჩატარებული კვლევის შედეგების მიხედვით, Second Cup - მეორე ადგილზეა კანადელების საყვარელი ყავის სახლების ნუსხაში”, - განმარტავს საქართველოში Second Cup-ის წარმომადგენელი. როგორც ავთანდილ შავიშვილი ამბობს, ამ ეტაპზე Second Cup ქართველ მომხმარებელს სთავაზობს მარტო ყავის 13 -ზე მეტ და  ჩაის 15 -ზე მეტ სახეობას,  საიდანაც 40-ზე მეტი სახეობის პროდუქტი მზადდება.
”ამასთან, მომხმარებელს შეუძლია, პროდუქცია ნედლეულის სახით შეიძინოს და თავად მოამზადოს სახლში. ასევე გვაქვს 100%-ით ნატურალური მეთიდით კოფეინ-გამოცლილი სახეობებიც, მათთვის ვისაც კოფეინზე გარკვეული შეზღუდვები აქვს. Second Cup - ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევს პროუცქიის ხარისხს და მის გემოვნურ თვისებებს: 1. ყავის სახეობები არის 100% -ით უმაღლესი ხარისხის არაბიკა. 2. მწიფე მარცვლები იკრიფება ხელით და გადის ოთხმაგ დახარისხების პროცესს. გადარჩეული უმაღლესი ხარისხის საბოლოო პროდუქტი მიდის კანადაში და მხოლოდ მას შემდეგ ხდება მოხალვა, როდესაც ფრანჩაიზერების მხრიდან კეთდება შეკვეთა.  3. კაფეში ყავის მოსამზადებელი დანადგარების კალიბრაცია ხდება ყოველდღურად, (ზოგ დანადგარზე დღეში ორჯერ) იმისათვის, რომ გემოვნური თვისებები მუდმივად ერთი იყოს. ყავის ჩამოსმხმის დროს, ყავის ჩამოწურვის 2 წამით ადრე, ან გვიან ჩამოსხმაც კი განსხვავეულ გემოვნურ თვისებებს აძლევს ყავას, რის უფლებასაც არ ვაძლევთ ჩვენს თავს. 4. სპეციალურად კანადიდან მოწვეული სპეცლისტები წლის განმავლობაში რამდენიმეჯერ ატრეინინგებენ ჩვენს თანამშრომლებს როგორც პროდუქტის მომზადებაში, ასევე სერვისში 5. ჩვენი ასორტიმენტი მომხმარებელს აძლევს შესაძლებლობას, მუდმივად ახალი გემო აღმოაჩინოს  როგორც ცივი, ასევე ცხელი პროდუქტის მიმართულებით და არ მობეზრდეს მხოლოდ ერთი სახეობის სასმელი”, - აცხადებს ავთანდილ შავიშვილი ”ფორტუნასთან” საუბრისას.
ცნობისთვის, Second Cup-ის პირველი ობიექტი გაიხსნა თბილისში, სპორტის სასახლის გვერდით, 26 მაისის #1-ში, ხოლო მეორე კაფე - აღმაშენებლის #106 ნომერში. ყავისა და ჩაის გარდა, მომხმარებლებს აქ სთავაზობენ ტკბილეულისა და სენდვიჩების ასორტიმენტს, ასევე შესაძლებელია თერმოსების, Brito- ს ბრენდის პრემიუმ კლასის სასმელი ჭურჭლის შეძენა. ამ დროისათვის კომპანიაში დასაქმებულია 21 ადამიანი. სამომავლოდ კი იგეგმება როგორც ქსელის გაფართოება, ისე პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდა. Second Cup-ის ქართულ წარმომადგენლობაში, ვარაუდობენ, რომ 10 წლის ჭრილში სულ მცირე 10 კაფეს გახსნიან.   ბრენდის შესახებ... Second Cup არის კანადური ბრენდი, რომელიც დაარსდა 1975 წელს.  კომპანიამ საქმიანობა დაიწყო პატარა ჯიხურით, ამ დროისათვის კი კანადაში უკვე 300-ზე მეტი კაფე აქვს და 30-ზე მეტ ქვეყანაშია წარმოდგენილი. თავდაპირველად, კომპანიამ მის საერთაშორისო მიმართულებად აზია და ახლო აღმოსავლეთი აირჩია. ამ დროისთვის კი ფრანჩაიზი ევროპის მიმართლებითაც ფართოვდება, კერძოდ აღმოსავლეთ ევროპიდან: ლიტვა, აზერბაიჯანი და საქართველო. ცენტრალურ ევროპაში უკვე ინგლისში ამოქმედდა ქსელი, ხოლო მომდევნო წელს პირველი კაფე საფრანგეთში გაიხსნება.   [post_title] => Starbucks –ის კონკურენტი უკვე საქართველოშია - ბაზარზე ყავის ახალი ბრენდი შემოვიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => starbucks-is-konkurenti-ukve-saqartveloshia-bazarze-yavis-akhali-brendi-shemovida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-30 13:16:50 [post_modified_gmt] => 2017-10-30 09:16:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=181627 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 198230 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-12-20 22:40:09 [post_date_gmt] => 2017-12-20 18:40:09 [post_content] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს კი ახანგრძლივებს. კოფეინი მსოფლიოში ყველაზე გავრცელებული ფსიქოაქტიური ნარკოტიკია, ის ადამიანებს გაღვიძებასა და დღის ენერგიულად გატარებაში ეხმარება. ხშირ შემთხვევაში ყავა ნამდვილ დამოკიდებულებადაც გადაიქცევა, რის გამოც ადამიანებს მისი ეშინიათ და ფიქრობენ, რომ კოფეინის შეზღუდვა ან ხმარებიდან ამოღება აუცილებელია. თუმცა, როგორც სპეციალისტთა მიერ ჩატარებულმა არაერთმა კვლევამ დაამტკიცა, ყავა ჯანმრთელობისთვის საზიანო სულაც არ არის და პირიქით - მას სარგებლის მოტანაც კი შეუძლია. აღმოჩნდა, რომ ყავა ღვიძლის დაავადების რისკს ამცირებს, გულის მუშაობას არეგულირებს, დიაბეტის წარმოქმნის რისკს ამცირებს, ერთ-ერთმა კვლევამ კი ისიც დაამტკიცა რომ ყავის მოყვარულებს კიბოს გაჩენის რისკი 18%-ით უმცირდებათ. გარდა ამისა, კოფეინდამოკიდებულებს დეპრესიაც ნაკლებად აწუხებთ და უფრო მეტიც, ისინი უფრო დიდ ხანსაც ცოცხლობენ.   [post_title] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს ახანგრძლივებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => yava-janmrtelobas-aumjobesebs-da-sicockhles-akhangrdzlivebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-20 22:43:26 [post_modified_gmt] => 2017-12-20 18:43:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=198230 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1474 [max_num_pages] => 492 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fcab85c8c7a88b5188dec185d2bc7392 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები