სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებში საერთაშორისო სტანდარტი დაინერგებ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებში საერთაშორისო სტანდარტი დაინერგებ

საქართველოს მთავრობის სხდომაზე მიღებული გადაწყვეტილებით, „სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებში საერთაშორისო სტანდარტების დანერგვის და ბრენდირების“ სახელმწიფო პროგრამა იწყება.

გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ინფორმაციით, სახელმწიფო პროგრამა გულისხმობს სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებისათვის საფრთხის ანალიზისა და კრიტიკული საკონტროლო წერტილების სისტემის (HACCP) დანერგვაში ფინანსურ მხარდაჭერას, ასევე მათთვის მარკეტინგული მასალების მომზადებას და ბრენდირებას.

ამასთან, პროგრამის ფარგლებში, მომსახურების შესყიდვა განხორციელდება, რომელიც კოოპერატივების კუთვნილ საწარმოში საფრთხის ანალიზისა და კრიტიკული საკონტროლო წერტილების სისტემის დანერგვას მოიცავს. პროგრამაში ჩართვა შეეძლებათ მხოლოდ იმ სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებს, რომელთაც საკუთრებაში გააჩნია რძის გადამამუშავებელი საწარმო. სამინისტროს ინფორმაციით, მათი მხრიდან თანამონაწილეობის თანხა შეადგენს მომსახურების ღირებულების 10%- ს .

როგორც უწყებაში განმარტავენ, პროგრამაში მონაწილე კოოპერატივებს სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივების განვითარების სააგენტო დაეხმარება წარმოებული პროდუქციისათვის შეფუთვის დიზაინის, სასაქონლო ნიშნის, ლოგოს დიზაინის და სხვა მარკეტინგული მასალების შექმნის პროცესში. ბრენდირების კომპონენტში გათვალისწინებულია სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივის წარმოებული პროდუქციისათვის საბოლოო სასაქონლო სახის მისაცემად საჭირო დანადგარის შესყიდვაში 70%-იანი თანადაფინანსება.

სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებში თანამედროვე სტანდარტების დანერგვა და მათი წარმოებული პროდუქციის ბრენდირება, ხელს შეუწყობს კოოპერატივების პოტენციალის გაძლიერებას, მათი ეფექტურობის და მდგრადობის ამაღლებას.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

12 ივლისი, 2018

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kooperativebi
                                    [1] => marketingi
                                    [2] => fermerebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 264930
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kooperativebi
                                    [1] => marketingi
                                    [2] => fermerebi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 264930
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 4121
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kooperativebi
                                    [1] => marketingi
                                    [2] => fermerebi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => kooperativebi
                                    [1] => marketingi
                                    [2] => fermerebi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (264930) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4121,10033,6724)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 305819
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-14 11:55:09
                    [post_date_gmt] => 2018-11-14 07:55:09
                    [post_content] => 20-22 ნოემბერს სოფლის მეურნეობის სფეროს ყველაზე მნიშვნელოვანი ღონისძიება Agro Expo გამოფენების ცენტრ „ექსპოჯორჯიაში” ჩატარდება.

Agro Expo-ში 11 ქვეყნის 100-მდე კომპანია იღებს მონაწილეობას. მონაწილე კომპანიები სრულად მოიცავენ სოფლის მეურნეობის, კვების მრეწველობის,სასმელების, შემფუთველი და გადამამუშავებელი ტექნოლოგიების სფეროებს.

სამი დღის განმავლობაში, „ექსპოჯორჯიას” მე-6, მე-11 პავილიონებსა და გარე სივრცეში დამთვალიერებელს დახვდება: სოფლის მეურნეობის დანადგარები და მანქანები,კვების ტექნოლოგიები, თესლები და ნერგები, სასუქები და ქიმიკატები, საირიგაციო სისტემები, საშრობები და შენახვის სისტემები, საჯიშე მეცხოველეობა და მეფრინველეობა.

გამოფენაზე ასევე წარმოდგენილი იქნება ტექნიკის მრავალფეროვანი არჩევანი: მანქანა-დანადგარები ხორც-პროდუქტების წარმოებისა და გადამუშავებისთვის, ასევე რძის პროდუქტებისთვის, შესაფუთი ტექნოლოგიები და მასალები, სასმელების ინდუსტრიის აღჭურვილობა, მაცივრები, კვებისა და სასმლის ინგრედიენტები და ა.შ.

„Agro Expo წელს უკვე მეთვრამეტედ ტარდება და ყოველწლიურად ვცდილობთ, დამთვალიერებლებს ახალი კომპანიები და საინტერესო პროდუქტი დავახვედროთ. ყველა ადამიანი, რომელიც სოფლის მეურნეობის ან კვების მრეწველობის სფეროთია დაინტერესებული, გამოფენაზე აუცილებლად იპოვის მისთვის საინტერესო სტენდს. გამოფენა უნიკალური სივრცეა პოტენციური პარტნიორობისთვის. ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს შეუძლია დაგვიკავშირდეს და დავუგეგმოთ შეხვედრა გამოფენის მონაწილე კომპანიასთან ექსპოჯორჯიას მე-11 პავილიონში“, - ამბობს „ექსპოჯორჯიას” მარკეტინგისა და კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი მარიამ ცაიშვილი.
„ექსპოჯორჯიას“ ორგანიზებით და საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტროს მხარდაჭრით სოფლის მეურნეობის, კვების მრეწველობის, გადამამუშავებელი და შემფუთველი ტექნოლოგიების საერთაშორისო გამოფენას 1500-მდე მცირე ფერმერი საქართველოს ყველა რეგიონიდან დაესწრება. მათ საშუალება ექნებათ დაამყარონ პირდაპირი კონტაქტები, მონაწილეები გაეცნონ ახალ ტექნოლოგიებს და სოფლის მეურნეობის სექტორში მიმდინარე სიახლეებს.
გამოფენა 20 ნოემბერს 11:00 საათზე, გამოფენების ცენტრექსპოჯორჯიას” მე-11 პავილიონში გაიხსნება და 3 დღის განმავლობაში დამთვალიერებელს 11:00- დან – 18:00 საათამდე მიიღებს. Agro Expo-ს მე-18 საერთაშორისო გამოფენის მხარდამჭერია საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტრო. [post_title] => სოფლის მეურნეობის სფეროს ყველაზე მნიშვნელოვანი ღონისძიება Agro Expo იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => soflis-meurneobis-sferos-yvelaze-mnishvnelovani-ghonisdzieba-agro-expo-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-14 11:55:51 [post_modified_gmt] => 2018-11-14 07:55:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=305819 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 301301 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-31 14:02:57 [post_date_gmt] => 2018-10-31 10:02:57 [post_content] => „რძის მწარმოებელი სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივების მხარდაჭერის“ სახელმწიფო პროგრამის ფარგლებში მოქმედ კიდევ ორ კოოპერაციულ საწარმოში, სურსათის უვნებლობის საერთაშორისო სისტემა დაინერგა. აღსანიშნავია, რომ სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივები „მთის გემო“ და „თანადგომა“ ადიგენისა და გარდაბნის მუნიციპალიტეტებში საქმიანობენ. მათ USAID/საქართველოს სასოფლო -სამეურნეო წარმოების ეფექტიანობის აღდგენის პროექტის თანადაფინანსებით “საფრთხის ანალიზისა და კრიტიკული საკონტროლო წერტილების სისტემის „ (HACCP) შესაბამისობის სერთიფიკატი მიიღეს. სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივები „მთის გემო“ და „თანადგომა“ 2016 წელიდან ჩართულები არიან „რძის მწარმოებელი სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივების მხარდაჭერის პროგრამაში, რომლის ფარგლებში ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზანავში და გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ კუმისში რძის გადამამუშავებელი კოოპერაციული საწარმოები ფუნქციონირებენ. სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივებს შესაძლებლობა მიეცათ, აწარმოონ უვნებელი და მიკვლევადი პროდუქცია, რაც მათ კონკურენტუნარიანს ხდის. [post_title] => სურსათის უვნებლობის საერთაშორისო სისტემა კიდევ 2 კოოპერატივში დაინერგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sursatis-uvneblobis-saertashoriso-sistema-kidev-2-kooperativshi-dainerga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-31 16:06:07 [post_modified_gmt] => 2018-10-31 12:06:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=301301 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 298651 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-24 15:22:11 [post_date_gmt] => 2018-10-24 11:22:11 [post_content] => გაერო-ს სურსათისა და სოფლის მეურნეობის ორგანიზაცია (FAO), ევროკავშირსა და ავსტრიის განვითარების სააგენტოსთან ერთად, საქართველოში გენდერული შეფასების ანგარიშს აქვეყნებენ, სახელწოდებით - „გენდერი, სოფლის მეურნეობა და სოფლის განვითარება“. FAO-ს ინფორმაციით,  სასოფლო-სამეურნეო საქმიანობაში აქტიური ჩართულობა, შინაური ცხოველების მოვლა, დიასახლისობა, ოჯახისთვის წყლისა და შეშის უზრუნველყოფა, ბავშვების, მოხუცების და ოჯახის დაუძლურებული წევრების მოვლა - ასეთია მოკლე ჩამონათვალი იმ ვალდებულებებისა, რომელიც საქართველოში სოფლად მცხოვრებ ქალებს ეკისრებათ. მიუხედავად ამისა, ქალების მიერ სოფლის მეურნეობაში შეტანილი წვლილი შეუმჩნეველი რჩება, ნათქვამია FAO- ანგარიშში. ანგარიშში აღნიშნულია, რომ საქართველოში ქალები უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობენ სოფლის მეურნეობის განვითარებაში. თუმცა სოფლად მცხოვრები ქალები თავიან თავს ძალიან იშვიათად აღიქვამენ ფერმერებად, რადგან შრომას რომელსაც ეწევიან, ისინი ოჯახურ მოვალეობად აღიქვამენ. სოფლად ცუდად განვითარებული ინფრასტრუქტურა, შინამეურნეობის სირთულეები, სატრანსპორტო საშუალებებზე და თანამედროვე ენერგორესურსებზე შეზღუდული ხელმისაწვდომობა ქალის საქმიანობას უფრო მძიმეს და ხანგრძლივს ხდის. „ანგარიში „გენდერი, სოფლის მეურნეობა და სოფლის განვითარება“, საჯაროს ხდის სოფლის მეურნეობის დარგში არსებულ გენდერულ უთანასწორობას, მის გამომწვევ მიზეზებსა და შედეგებს, რომლებიც სურსათის უსაფრთხოებასა და უვნებლობაზე, ისევე როგორც, ეკონომიკურ და სოციალურ განვითარებაზე აისახება. ანგარიშმა გენდერის მიმართულებით გამოკვეთა ის გამოწვევები და ხარვეზები, რომლებიც პოლიტიკის შემქმნელებმა და პროექტის მენეჯერებმა სამომავლოდ უნდა გაითვალისწინონ. ანგარიშმა საქართველოში გამოკვეთა შემდეგი გენდერული უთანასწორობები: შეუთავსებლობა შემუშავებულ პოლიტიკას, კანონმდებლობასა და მის აღსრულებას შორის. მიუხედავად პროგრესისა, რომელსაც საქართველოს მთავრობამ გენდერული თანასწორობის პოლიტიკის შემუშავებისა და გაძლიერების კუთხით მიაღწია, ამ კანონებისა და რეგულაციების აღსრულება და მონიტორინგი კვლად გამოწვევად რჩება. ანგარიში ყურადღებას ამახვილებს ქალებისა და კაცების უთანასწორობაზე შემოსავლებისა და დასაქმების კუთხით: იმის გამო, რომ ქალებს ძირითადად ოჯახის საქმეში ვალდებულ დამხმარეებად აღიქვამენ, მათი შრომა, ძირითად შემთხვევაში, აუნაზღაურებელი და არაფორმალურია. დასაქმებულ ქალებს კი სოფლის მეურნეობის ყველა სექტორში უფრო ნაკლები ანაზღაურება აქვთ, ვიდრე კაცებს. საშუალოდ, ქართველი ქალები კაცის შემოსავლის 75 პროცენტს გამოიმუშავებენ, რაც 35 პროცენტამდეა შემცირებული თევზის საწარმოებში. ზოგადი გენდერული სტატისტიკის მიხედვით, კაცებს საქართველოში უფრო მაღალი მენეჯერული პოზიციები უკავიათ და უფრო მეტი შემოსავალი აქვთ სოფლის მეურნეობის და მშენებლობის დარგებში, სადაც განსაკუთრებით ცოტა ქალია ოფიციალურად დასაქმებული. ამავდროულად, კვლევა ყურადღებას ამახვილებს ქალთა შეზღუდულ წვდომაზე ისეთ რესურსებთან როგორიცაა: მიწა და ფინანსები, ასევე, ქალთა ლიმიტირებულ ჩართულობაზე გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. კაცებთან შედარებით, ქალებს უფრო ნაკლებად აქვთ წვდომა ინფორმაციასთან, თანამედროვე ტექნოლოგიებთან და სასოფლო-სამეურნეო რესურსებთან. აღნიშნულის მიზეზს შესაძლოა წარმოადგენდეს, ფართოდ გავრცელებული სტერეოტიპული მოსაზრება, რომ სოფლის მეურნეობა, ბუნებრივად მამაკაცის საქმეა. ამ თემებთან დაკავშირებულ, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრენინგებშიც უფრო მეტად მამაკაცები არიან ჩართულები, რაც აძლიერებს ქალებსა და მამაკაცებში არსებულ სტატუს-კვოს და არ ითვალისწინებს იმ გარემოებას, რომ ქალებიც შეძლებდნენ სოფლის მეურნეობიდან მიღებული შემოსავლის ზრდას, მათაც თანაბრად რომ ჰქონდეთ წვდომა კვალიფიკაციის ასამაღლებელ კურსებზე“, - ნათქვამია ანგარიშში.
„შეზღუდული წვდომა მიწაზე, თუ სხვა მატერიალურ თუ არამატერიალურ რესურსზე, ქმნის მთავარ ბარიერს ქალთა განვითარებისათვის რეგიონებში. ამის გამო ქალები ვერ იღებენ მონაწილეობას სხვადასხვა სასოფლო-სამურნეო საგრანტო პროექტებში და ვერ მიმართავენ საბანკო სექტორს სესხებისთვის, რაც მნიშვენლოვნად შემაფერხებელი ფაქტორია. ეს გასათვალისწინებელია პოლიტიკის ფუძემდებლებისთვის, რათა ფინანსური რესურსი ხელმისაწვდომი გახდეს სოფლად მცხოვრები ქალებისთვის“, - განაცხადა FAO-ს გენდერის ექსპერტმა დონო აბდურაზაკოვამ.
კვლევაში ყურადღება მახვილდება გენდერის, საკვების უსაფრთხოებისა და რეგიონების საკითხების დამატებითი შესწავლის საჭიროებაზე. კვლევაში თავმოყრილია მთელი რიგი რეკომენდაციები, როგორც FAO-თვის, ასევე გენდერის მიმართულებით გადაწყვეტილების მიმღები სხვა სტრუქტურებისა და ორგანიზაციებისთვის, რომლებიც სოფლის მეურნებისა და რეგიონული განვითარების სექტორებში არიან წარმოდგენილნი. სრული კვლევის ნახვა შესაძლებელია ლინკზე: http://www.fao.org/3/ca0577en/CA0577EN.pdf [post_title] => სოფლის მეურნეობის სექტორში დასაქმებულ ქალებს კაცებზე ნაკლები ანაზღაურება აქვთ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => soflis-meurneobis-seqtorshi-dasaqmebul-qalebs-kacebze-naklebi-anazghaureba-aqvt [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-24 15:24:26 [post_modified_gmt] => 2018-10-24 11:24:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=298651 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 305819 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-14 11:55:09 [post_date_gmt] => 2018-11-14 07:55:09 [post_content] => 20-22 ნოემბერს სოფლის მეურნეობის სფეროს ყველაზე მნიშვნელოვანი ღონისძიება Agro Expo გამოფენების ცენტრ „ექსპოჯორჯიაში” ჩატარდება. Agro Expo-ში 11 ქვეყნის 100-მდე კომპანია იღებს მონაწილეობას. მონაწილე კომპანიები სრულად მოიცავენ სოფლის მეურნეობის, კვების მრეწველობის,სასმელების, შემფუთველი და გადამამუშავებელი ტექნოლოგიების სფეროებს. სამი დღის განმავლობაში, „ექსპოჯორჯიას” მე-6, მე-11 პავილიონებსა და გარე სივრცეში დამთვალიერებელს დახვდება: სოფლის მეურნეობის დანადგარები და მანქანები,კვების ტექნოლოგიები, თესლები და ნერგები, სასუქები და ქიმიკატები, საირიგაციო სისტემები, საშრობები და შენახვის სისტემები, საჯიშე მეცხოველეობა და მეფრინველეობა. გამოფენაზე ასევე წარმოდგენილი იქნება ტექნიკის მრავალფეროვანი არჩევანი: მანქანა-დანადგარები ხორც-პროდუქტების წარმოებისა და გადამუშავებისთვის, ასევე რძის პროდუქტებისთვის, შესაფუთი ტექნოლოგიები და მასალები, სასმელების ინდუსტრიის აღჭურვილობა, მაცივრები, კვებისა და სასმლის ინგრედიენტები და ა.შ. „Agro Expo წელს უკვე მეთვრამეტედ ტარდება და ყოველწლიურად ვცდილობთ, დამთვალიერებლებს ახალი კომპანიები და საინტერესო პროდუქტი დავახვედროთ. ყველა ადამიანი, რომელიც სოფლის მეურნეობის ან კვების მრეწველობის სფეროთია დაინტერესებული, გამოფენაზე აუცილებლად იპოვის მისთვის საინტერესო სტენდს. გამოფენა უნიკალური სივრცეა პოტენციური პარტნიორობისთვის. ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს შეუძლია დაგვიკავშირდეს და დავუგეგმოთ შეხვედრა გამოფენის მონაწილე კომპანიასთან ექსპოჯორჯიას მე-11 პავილიონში“, - ამბობს „ექსპოჯორჯიას” მარკეტინგისა და კომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი მარიამ ცაიშვილი.
„ექსპოჯორჯიას“ ორგანიზებით და საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტროს მხარდაჭრით სოფლის მეურნეობის, კვების მრეწველობის, გადამამუშავებელი და შემფუთველი ტექნოლოგიების საერთაშორისო გამოფენას 1500-მდე მცირე ფერმერი საქართველოს ყველა რეგიონიდან დაესწრება. მათ საშუალება ექნებათ დაამყარონ პირდაპირი კონტაქტები, მონაწილეები გაეცნონ ახალ ტექნოლოგიებს და სოფლის მეურნეობის სექტორში მიმდინარე სიახლეებს.
გამოფენა 20 ნოემბერს 11:00 საათზე, გამოფენების ცენტრექსპოჯორჯიას” მე-11 პავილიონში გაიხსნება და 3 დღის განმავლობაში დამთვალიერებელს 11:00- დან – 18:00 საათამდე მიიღებს. Agro Expo-ს მე-18 საერთაშორისო გამოფენის მხარდამჭერია საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტრო. [post_title] => სოფლის მეურნეობის სფეროს ყველაზე მნიშვნელოვანი ღონისძიება Agro Expo იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => soflis-meurneobis-sferos-yvelaze-mnishvnelovani-ghonisdzieba-agro-expo-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-14 11:55:51 [post_modified_gmt] => 2018-11-14 07:55:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=305819 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 46 [max_num_pages] => 16 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 3f8ba5feea909806f527629e1200b94b [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები