სემეკი: შეუძლებელია პროგნოზის გაკეთება, გაიზრდება თუ არა ტარიფი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

სემეკი: შეუძლებელია პროგნოზის გაკეთება, გაიზრდება თუ არა ტარიფი

სემეკ-ის თავმჯდომარის ირინა მილორავას განცხადებით, ამ დროისთვის შეუძლებელია იმის თქმა, გაიზრდება თუ არა ელექტროენერგიასა და წყალზე ტარიფი. მილორავას თქმით, სემეკმა წყალმომარაგებისა და ელექტროენერგიის სექტორში მოქმედი რამდენიმე კომპანიის ხელშეკრულება უნდა განიხილოს, ტარიფი უნდა დაითვალოს და ამიტომ, ამ დროისთვის რაიმე პროგნოზის გაკეთება შეუძლებელია.

„ამ დროისთვის შეუძლებელია პროგნოზის გაკეთება, გაიზრდება თუ არა ტარიფი, ვინაიდან ჩვენ დაახლოებით 20-მდე ტარიფი უნდა დავთვალოთ, ხელშეკრულებები უნდა შევაფასოთ იმისთვის რა შედეგი დადგება წლის ბოლოსთვის, ამიტომ საწყის ეტაპზე პროგნოზის გაკეთება შეუძლებელია. რაც შეეხება ლარის კურსს, ჩვენ კურსი ყველა მოქმედ ტარიფში გვაქვს ასახული 2,5-ის დონეზე“, – განაცხადა ირინა მილორავამ.

ცნობისთვის, საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელმა ეროვნულმა კომისიამ (სემეკ) დღევანდელ სხდომაზე საჯარო ადმინისტრაციული წარმოებები დაიწყო ელექტროენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორში მოქმედი რამდენიმე კომპანიისათვის 2018 წლის საქმიანობის ტარიფის დადგენის მიზნით. კომპანიებს ტარიფები 2017 წლის 31 დეკემბრის ჩათვლით აქვთ დადგენილი.

მარეგულირებელ კომისიას 150 დღე აქვს იმისთვის, რომ ტარიფები დაითვალოს. სატარიფო მეთოდოლოგიის მიხედვით, ეს არის ყოველწლიური, გეგმიური პროცედურა. დღევანდელ სხდომაზე ადმინისტრაციული წარმოება ტარიფების გაანგარიშების მიზნით შემდეგი კომპანიებისთვის დაიწყო: “ენერგო პრო ჯორჯიასა” და მის საკუთრებაში არსებული ჰიდროელექტროსადგურებისთვის; “ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერისთვის”, “მცხეთის წყლისთვის”, “რუსთავის წყლისთვის” და ასევე GWP-ის საკუთრებაში არსებული ჟინვალჰესისთვის; “ენერგოტრანსისთვის”, “ენგურჰესისთვის”, თბოსადგური “ჯი ფაუერისთვის”.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

7 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => semeki
                                    [1] => wyali
                                    [2] => tarifi
                                    [3] => irina-milorava
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 161173
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => semeki
                                    [1] => wyali
                                    [2] => tarifi
                                    [3] => irina-milorava
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 161173
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2024
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => semeki
                                    [1] => wyali
                                    [2] => tarifi
                                    [3] => irina-milorava
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => semeki
                                    [1] => wyali
                                    [2] => tarifi
                                    [3] => irina-milorava
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (161173) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (18959,11634,6630,2024)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 205890
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-01-18 13:30:07
                    [post_date_gmt] => 2018-01-18 09:30:07
                    [post_content] => სემეკმა „მისტიური მომხმარებლის“ კვლევის შედეგად კომპანიების მიერ მომხმარებელთა უფლებების დარღვევის ფაქტები გამოავლინა.

პროექტის ფარგლებში, რომელიც პირველად ჩატარდა ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში, სს „თელასის“, შპს „ყაზტრანსგაზ თბილისისა“ და შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ მიერ მოქალაქეებისთვის გაწეული მომსახურების პროცესი შემოწმდა. კვლევა მოიცავდა ახალი მომხმარებლის ქსელზე მიერთების განაცხადის ჩაბარებასა და 5 დღის განმავლობაში კომპანიების მიერ მათზე რეაგირებას.

კვლევის შედეგად მომსახურების პირობების შემდეგი დარღვევები გამოვლინდა: რიგი სამივე კომპანიის სათავო ოფისში სხვადასხვა სამუშაო საათებში; მოქალაქეს სს „თელასის“ მომსახურების ცენტრში უარი ეთქვა განაცხადის ჩაბარებაზე იმ მიზეზით, რომ მიერთების განაცხადი ბარდება მხოლოდ კომპანიის სათავო ოფისში. სს „თელასის“ მომსახურების ცენტრები მუშაობს 09:00-18:00-მდე, მიუხედავად ამისა ახალი მომხმარებლის გამანაწილებელ ქსელზე მიერთების განაცხადის მიღება ხდება 16:00 საათამდე; მოქალაქე მიერთების განაცხადის ჩაბარებისას არ ითხოვდა შიდა ქსელის მოწყობას და განმარტა, რომ შიდა ქსელი უკვე ჰქონდა მოწყობილი, მიუხედავად ამისა შპს „ყაზტრანსგაზ თბილისის“ მიერ მოთხოვნილი იქნა შიდა ქსელის აზომვითი ნახაზი, როგორც განცხადების ჩაბარების პირობა; მოქალაქემ წინასწარ გადაიხადა მიერთების საფასური, რის შემდეგაც შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ მიერ უარი ეთქვა თანხის დაბრუნების თაობაზე განაცხადის ჩაბარებაზე და მოთხოვნილი იქნა ბეჭდით დამოწმებული ამონაწერი ბანკიდან, საბანკო რეკვიზიტების მითითებით. მომხმარებელმა ვერ ჩააბარა განაცხადი, მიუხედავად იმისა, რომ მიერთების განაცხადში მითითებული ჰქონდა საბანკო რეკვიზიტები, სადაც შესაძლო უარის შემთხვევაში მოხდებოდა თანხის დაბრუნება.

კვლევის მიხედვით, დარღვევები დაფიქსირდა მოკლე ტექსტური შეტყობინებით ინფორმირების დროსაც. ამ მიმართულებით დარღვევები შეეხებოდა მომხმარებლის არასრულ ინფორმირებას, როგორც განაცხადის რეგისტრაციის ნომრის, თარიღისა და საკონტაქტო პირის შესახებ, ასევე 5 სამუშაო დღის ვადაში ინფორმაციის მიწოდებას განაცხადის დადგენის თაობაზე.

კვლევის შედეგად გამოვლენილი დარღვევების აღმოსაფხვრელად, კომპანიებს მიეცათ რეკომენდაციები და მათ შესასრულებლად ვადები განესაზღვრათ.

კომისია აგრძელებს „მისტიური მომხმარებლის“ პროექტს, რომელიც მოიცავს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში არსებული ყველა კომპანიის მიერ მოქალაქეებისათვის გაწეულ სხვადასხვა მომსახურებებზე დაკვირვებას.
                    [post_title] => სემეკმა „მისტიური მომხმარებლის“ კვლევის შედეგად დარღვევები გამოავლინა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => semekma-mistiuri-momkhmareblis-kvlevis-shedegad-darghvevebi-gamoavlina
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-18 13:30:07
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-18 09:30:07
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=205890
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 205588
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-01-17 17:08:48
                    [post_date_gmt] => 2018-01-17 13:08:48
                    [post_content] => "მაგთიკომმა" ინტერნეტის გაძვირება დროებით შეაჩერა. კომპანიას შესაბამისი თხოვნით კომუნიკაციების მარეგულირებელმა ეროვნულმა კომისიამ მიმართა. კომისიის წერილში აღნიშნულია, რომ დაიწყო საკითხის შესწავლა, რის გამოც, დროებით უნდა შეჩერდეს ფასის გაზრდის პროცესი.

"გაცნობებთ, რომ საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ, "მაგთიკომის" მიერ მობილური საკომუნიკაციო მომსაუხრების ტარიფის გაზრდასთან დაკავშირებით გაკეთებული განცხადების საფუძველზე, დაიწყო სუბსიდირების საკითხის შესწავლა. შესაბამისად, გთხოვთ, საკითხის საბოლოო შესწავლამდე (2018 წლის პირველ მარტამდე), შეაჩეროთ მობილური სატელეკომუნიკაციო მომსახურების ტარიფების გაზრდის შესახებ გადაწყვეტილების მიღება",- ნათქვამია მარეგულირებლის წერილში.

მაგთიკომმა გაითვალისწინა საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის წერილობითი თხოვნა და დროებით შეაჩერა ტარიფების ცვლილების ამოქმედება.
                    [post_title] => მაგთი ინტერნეტს დროებით აღარ გააძვირებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => magti-internets-droebit-aghar-gaadzvirebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-17 17:08:48
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-17 13:08:48
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=205588
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 201419
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-29 11:21:09
                    [post_date_gmt] => 2017-12-29 07:21:09
                    [post_content] => წყლისა და ელექტროენერგიის ტარიფი არ გაიზრდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კომპანიები ქსელის განვითარებას შეწყვეტენ, - ამის შესახებ საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი კომისიის თავმჯდომარემ, ირინა მილორავამ „პალიტრანიუსის“ გადაცემაში განაცხადა.

მისი თქმით, ელექტროენერგიის მოხმარება ბოლო პერიოდში სულ უფრო იზრდება და ელექტროენერგია, როგორც პროდუქტი ძვირდება, რადგან ყოველი მოხმარებული კვ/სთ არის უფრო ძვირი, ვიდრე ეს მანამდე იყო.
„ვინაიდან ჩვენ ვართ იმპორტდამოკიდებული ქვეყანა, განსაკუთრებით ზამთრის პერიოდში, შესაბამისად, გაზრდილი მოხმარების შევსება ხდება ამ იმპორტირებული ელექტროენერგიით. ეს იყო ერთი კომპონენტი, რამაც ელექტროენერგიის, როგორც პროდუქტის ღირებულება დაახლოებით ნახევარი თეთრით გააძვირა. ელექტროენერგიის ყიდვაში და გადაყიდვაში კომპანიას მოგება არ რჩება, კომისია არ უტოვებს. რაც შეეხება კომპანიის მოგებას, ეს არის ქსელურ საქმიანობაში, სადაც ტარიფის ზრდა ასევე ნახევარი თეთრია დაახლოებით. ეს არის განპირობებული იმ სარეაბილიტაციო სამუშაოებით, რომელიც განახორციელეს კომპანიებმა წინა პერიოდში, ვგულისხმობ საინვესტიციო პროექტებს და, ასევე, უნდა განახორციელონ მომდევნო სამი წლის განმავლობაში. „ენერგო პრო ჯორჯიას“ შემთხვევაში ეს დაახლოებით 200 მილიონ ლარზე მეტი ინვესტიციაა. ამ მოცულობის ინვესტიცია ამ კომპანიას არასდროს გაუკეთებია. „თელასის“ შემთხვევაში, წელიწადში გვაქვს 60 მილიონ ლარზე მეტი ინვესტიცია შეთანხმებული“, - განაცხადა მილორავამ.
რა აუცილებლობით არის ეს ინვესტიცია განპირობებული, ამასთან დაკავშირებით მილორავა განმარტავს, რომ მოხმარების ზრდა არის ქსელური კომპანიებისთვისაც გამოწვევა, ვინაიდან იზრდება დატვირთვა სექტორში, შესაბამისად, ქსელი და ინფრასტრუქტურა ამ გამოწვევას მომზადებული უნდა დახვდეს. „1 მილიარდით არის მოხმარება გაზრდილი და 2020 წლისთვის იმ საპროგნოზე ბალანსებით, რომელსაც ჩვენ დავეყრდენით, კიდევ 20%-ით იზრდება მოხმარება. ტარიფის დათვლისას ორი მეთოდოლოგია გამოიყენება - ზღვრული ფასების და ზღვრული შემოსავლების მეთოდოლოგიები, ჩვენ ვიყენებთ ზღვრული შემოსავლების მეთოდოლოგიას, რაც ნიშნავს იმას, რომ თუ მოხმარება გაიზარდა, კომპანია არ იღებს დამატებით შემოსავალს. თუ რაიმე დამატებით მიიღო, ჩვენ მომდევნო წელს ვაკორექტირებთ ამ ტარიფს და უკან მოგვაქვს მოხმარების ზრდით მიღებული შემოსავალი. მაგალითად, ტარიფი არის ორი თეთრი და კომპანია 10 ერთეულს ანაწილებს, მაგრამ გაანაწილებს ორი ერთეულით მეტს, ორი ერთეულით გაზრდილი მოხმარება შეამცირებს ტარიფს. ამ შემთხვევაში ტარიფის შემცირება არ მოხდა, რადგან ორი ფაქტორი მოქმედებს განაწილების ტარიფზე - გაზრდილი ქსელური მოხმარება, რომელიც ტარიფს შემცირებისკენ ექაჩება და მეორე - ინვესტიციების ნაწილი, რომელიც იმდენად დიდი იყო, რომ ტარიფზე იმოქმედა “, - განაცხადა მილორავამ. [post_title] => რა შემთხვევაში არ გაიზრდება წყლისა და ელექტროენერგიის ტარიფი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ra-shemtkhvevashi-ar-gaizrdeba-wylisa-da-eleqtroenergiis-tarifi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-29 11:21:57 [post_modified_gmt] => 2017-12-29 07:21:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=201419 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 205890 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-01-18 13:30:07 [post_date_gmt] => 2018-01-18 09:30:07 [post_content] => სემეკმა „მისტიური მომხმარებლის“ კვლევის შედეგად კომპანიების მიერ მომხმარებელთა უფლებების დარღვევის ფაქტები გამოავლინა. პროექტის ფარგლებში, რომელიც პირველად ჩატარდა ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში, სს „თელასის“, შპს „ყაზტრანსგაზ თბილისისა“ და შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ მიერ მოქალაქეებისთვის გაწეული მომსახურების პროცესი შემოწმდა. კვლევა მოიცავდა ახალი მომხმარებლის ქსელზე მიერთების განაცხადის ჩაბარებასა და 5 დღის განმავლობაში კომპანიების მიერ მათზე რეაგირებას. კვლევის შედეგად მომსახურების პირობების შემდეგი დარღვევები გამოვლინდა: რიგი სამივე კომპანიის სათავო ოფისში სხვადასხვა სამუშაო საათებში; მოქალაქეს სს „თელასის“ მომსახურების ცენტრში უარი ეთქვა განაცხადის ჩაბარებაზე იმ მიზეზით, რომ მიერთების განაცხადი ბარდება მხოლოდ კომპანიის სათავო ოფისში. სს „თელასის“ მომსახურების ცენტრები მუშაობს 09:00-18:00-მდე, მიუხედავად ამისა ახალი მომხმარებლის გამანაწილებელ ქსელზე მიერთების განაცხადის მიღება ხდება 16:00 საათამდე; მოქალაქე მიერთების განაცხადის ჩაბარებისას არ ითხოვდა შიდა ქსელის მოწყობას და განმარტა, რომ შიდა ქსელი უკვე ჰქონდა მოწყობილი, მიუხედავად ამისა შპს „ყაზტრანსგაზ თბილისის“ მიერ მოთხოვნილი იქნა შიდა ქსელის აზომვითი ნახაზი, როგორც განცხადების ჩაბარების პირობა; მოქალაქემ წინასწარ გადაიხადა მიერთების საფასური, რის შემდეგაც შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ მიერ უარი ეთქვა თანხის დაბრუნების თაობაზე განაცხადის ჩაბარებაზე და მოთხოვნილი იქნა ბეჭდით დამოწმებული ამონაწერი ბანკიდან, საბანკო რეკვიზიტების მითითებით. მომხმარებელმა ვერ ჩააბარა განაცხადი, მიუხედავად იმისა, რომ მიერთების განაცხადში მითითებული ჰქონდა საბანკო რეკვიზიტები, სადაც შესაძლო უარის შემთხვევაში მოხდებოდა თანხის დაბრუნება. კვლევის მიხედვით, დარღვევები დაფიქსირდა მოკლე ტექსტური შეტყობინებით ინფორმირების დროსაც. ამ მიმართულებით დარღვევები შეეხებოდა მომხმარებლის არასრულ ინფორმირებას, როგორც განაცხადის რეგისტრაციის ნომრის, თარიღისა და საკონტაქტო პირის შესახებ, ასევე 5 სამუშაო დღის ვადაში ინფორმაციის მიწოდებას განაცხადის დადგენის თაობაზე. კვლევის შედეგად გამოვლენილი დარღვევების აღმოსაფხვრელად, კომპანიებს მიეცათ რეკომენდაციები და მათ შესასრულებლად ვადები განესაზღვრათ. კომისია აგრძელებს „მისტიური მომხმარებლის“ პროექტს, რომელიც მოიცავს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში არსებული ყველა კომპანიის მიერ მოქალაქეებისათვის გაწეულ სხვადასხვა მომსახურებებზე დაკვირვებას. [post_title] => სემეკმა „მისტიური მომხმარებლის“ კვლევის შედეგად დარღვევები გამოავლინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => semekma-mistiuri-momkhmareblis-kvlevis-shedegad-darghvevebi-gamoavlina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-18 13:30:07 [post_modified_gmt] => 2018-01-18 09:30:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=205890 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 90 [max_num_pages] => 30 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 60006f3be19966163b0be6409f3e6a18 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები