შტრიხკოდის წაკითხვის მარტივი გზა – თქვენი გიდი შოპინგისას

პოპულარული

შტრიხკოდის წაკითხვის მარტივი გზა – თქვენი გიდი შოპინგისას

„ფრანგული სუნომო 20 ლარად” , „აქცია ორიგინალ  შვეიცარულ საათზე” –  მსგავსი ტიპის სარეკლამო განცხადებები ყოველდღიურად გვხვდება და ცდუნების წინაშე გვაყენებს. თუმცა, შემოთავაზებული,  ხელსაყრელი ფასის პარალელურად, როცა ნივთი საფირმო მაღაზიაზე ორ-სამჯერ იაფად იყიდება, მუდმივად არსებობს რისკი, საქმე ფალსიფიცირებულ პროდუქციასთან გვქონდეს.

ორიგინალი პროდუქტის ფალსიფიცირებულისგან განსხვავების  ყველაზე საიმედო გზა პროდუქტის შეფუთვაზე დატანილი შტრიხკოდის წაკითხვაა.

სასაქონლო ნუმერაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის მიერ EAN/UCC  პროდუქციას 8 ან 13-ნიშნა კოდი ენიჭება,  რომელიც შეიცავს ინფორმაციას, როგორც მწარმოებელი ქვეყნის ასევე პროდუქტის შესახებ.

საერთაშორისო ასოციაციის მიერ ქვეყნებისთვის მინიჭებული შტრიხკოდის საშუალებით,  მარტივად შეგიძლიათ, მწარმოებელი ქვეყანა გამოიცნოთ და ამისთვის  მხოლოდ პირველი 3 ციფრის დამახსოვრება გჭირდებათ.

შტრიხ კოდის პირველი სამი ციფრი მწარმოებელ ქვეყანას აღიშნავს;

შემდეგი 4-6 ციფრი საწარმოს კოდს;

მომდევნო 3-5 ციფრი პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მატარებელია(ზომა, წონა)

ბოლო ერთი ციფრი- საკონტროლო ციფრია.

გთავაზობთ რამდენიმე ქვეყნის შტრიხკოდის ჩამონათვალს:

თამუნა გოგუაძე

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

2 თებერვალი, 2018

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shopingi
                                    [1] => shtrikhkodi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 210711
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shopingi
                                    [1] => shtrikhkodi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 210711
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 10572
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shopingi
                                    [1] => shtrikhkodi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shopingi
                                    [1] => shtrikhkodi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (210711) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (22804,10572)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 194061
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-06 13:10:29
                    [post_date_gmt] => 2017-12-06 09:10:29
                    [post_content] => ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 მომხმარებელს შეძენილი ნივთის უკან დაბრუნების შესაძლებლობას აძლევს. იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტს ნაყიდი პროდუქცია არ მოერგება, ან უბრალოდ არ მოეწონება, STORE #31 მას უკან მიიღებს.

როგორც ”ფორტუნას” მაღაზიის თანადამფუძნებელმა თითა ჯიქიძემ განუცხადა,  STORE #31-ში შესაძლებელია საუკეთესო ხარისხის მეორადი და ახალი ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების შეძენა.
”სად შეიძლება შოპინგისას დაზოგო ერთდროულად ფული და დრო? ბევრი არ არის ასეთი ადგილი, ერთ-ერთი ჩვენი ონლაინ მაღაზია - STORE #31-ია. Facebook-ის საშუალებით თქვენ შეგიძლიათ, მარტივად აირჩიოთ, შეუკვეთოთ და მიიღოთ პროდუქტი 24 საათის განმავლობაში მთელი საქართველოს მასშტაბით. ხოლო, იმ შემთხვევაში, თუ შემკვეთს კონკრეტული ნივთი არ მოერგება, ან არ მოეწონება, შესაძლებელია ნივთის უკან დაბრუნება”, - ამბობს თითა ჯიქიძე.
მისივე ინფორმაციიით, ონლაინ მაღაზია STORE #31 ერთი წლის წინ გაიხსნა და მას პირველი მომხმარებლები მალევე გამოუჩნდა.  ამ ეტაპზე ონლაინ მაღაზიის სერვისით 20 ათასამდე მომხმარებელი სარგებლობს და მათი რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება.
”ვფიქრობ, ჩვენი კომპანიის წარმატებას ყველაფერი ერთად ქმნის: სწორი მენეჯმენტი, შრომისა და მოვალეობების გადანაწილება, სწორად დაგეგმილი სამუშაო პროცესი, კვირაში რამდენჯერმე პროდუქციის შერჩევა, თანამშრომლების დიდი პასუხისმგებლობის გრძნობა და ა.შ. დღეს STORE#31-ს უკვე ერთიანი გუნდი ამუშავებს. ჩვენ შევძელით ერთიანი სისტემის შექმნა: დაწყებული - ტანსაცმლის მოძიებით, დამთავრებული - მიწოდებით. მომხმარებელს კი მუდმივად სიახლეებს ვთავაზობთ. მაგალითად, ცოტა ხნის წინ, მეორად პროდუქციას დავამატეთ ხელნაკეთი ტანსაცმლისა და აქსესუარების ხაზი. სამომავლო გეგმებიც ბევრია და ვაპირებთ, ჩვენს ერთგულ მომხმარებელს კიდევ უფრო მრავალფეროვანი პროდუქცია შევთავაზოთ. ერთი წელი გავიდა, რაც ჩვენი მაღაზია არსებობს და უკვე შევძელით, შეგვექმნა გუნდი, რომელიც მუდმივად წინსვლაზეა ორიენტირებული. პირველ რიგში, ის, რამაც ხელი შეუწყო ჩვენი ბიზნესის წარმატებას, იყო ტანსაცმლის სიიაფე და შესაბამისად, ხელმისაწვდომობა. მომხმარებლისთვის შეთავაზებული პროდუქცია არის ხარისხიანი და ამავდროულად იაფი”, - აცხადებს მაღაზიის თანადამფუძნებელი.
როგორც თითა ჯიქიძე ამბობს, STORE #31-ს თავისი წვლილი შეაქვს გარემოს დაცვაშიც: ”ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა თუ აქსესუარების ხელახალი მოხმარება ზოგავს ბუნებრივ რესურსებს და დედამიწის ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარებას უწყობს ხელს  - იზოგება ქსოვილების ბუნებრივი მასალებისთვის საჭირო რესურსები, არ გამოიყნება ის პესტიციდები, რაც ამ მასალის ზრდა-განვითარებას სჭირდება, ასევე იზოგება წყალი. აღარ გამოიყენება საღებავები და სხვა ქიმიური საშუალებები, რაც ქსოვილის დამუშავებას სჭირდება”...
ცნობისთვის, ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 ”თიბისი ბანკისა” და ”ჯეოსელის” ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობს, ის წარდგენილია ნომინაციაში ”წლის სტარტაპერი” და იმისთვის, რომ გამარჯვება მოიპოვოს საზოგადოების მხარდაჭერა და მაქსიმალურად დიდი რაოდენობის ხმები სჭირდება.
[post_title] => შეძენილი ტანსაცმლის უკან დაბრუნება - ახალი შესაძლებლობა STORE #31-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shedzenili-tansacmlis-ukan-dabruneba-akhali-shesadzlebloba-store-31-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-06 17:18:55 [post_modified_gmt] => 2017-12-06 13:18:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=194061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 110435 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-02-22 15:49:16 [post_date_gmt] => 2017-02-22 11:49:16 [post_content] => საქართველოში მომხმარებელს შოპინგის ჩვევა შეეცვალა. ამის შესახებ Colliers International Georgia აცხადებს, რომელაც აღნიშნული მიმართულებით კვლევა ჩაატარა. ორგანიზაციის ცნობით, საცალო ვაჭრობის სექტორს საქართველოს მშპ-ში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი წილი შეაქვს. დედაქალაქი თბილისი კი კვლავ რჩება კომერციული უძრავი ქონების ბაზრის მთავარ მიმწოდებლად საქართველოს სამ ძირითად ქალაქს შორის.
”სწრაფი ზრდის მიუხედავად, თბილისი ცენტრალურ და აღმოსავლეთ ევროპას მნიშვნელოვნად ჩამორჩება თანამედროვე სავაჭრო ცენტრების მიწოდებით ყოველ ათას სულ მოსახლეზე. ჩვენი ანალიზის თანახმად, ბოლო წლებში თანამედროვე სავაჭრო ცენტრების გახსნამ ეტაპობრივად შეცვალა მომხმარებლის შოპინგის ჩვევა. ერთიანი სივრცე, სადაც საქონლისა და სერვისების სრული სპექტრია თავმოყრილი მეტად კომფორტულია მომხარებლისთვის, რაც სავაჭრო ცენტრების პოპულარობას განაპირობებს. ბოლო წლებში ქართულ ბაზარზე შემოსული საერთაშორისო ბრენდების უმრავლესობა სწორედ სავაჭრო ცენტრებში ხსნის მაღაზიებს, შესაბამისად ქუჩის რითეილი კარგავს აქტუალობას შოპინგისთვის და სხვა პროფილით ვითარდება”, - აღნიშნულია Colliers International Georgia-ს კვლევაში.
მათივე ცნობით, აღსანიშნავია, რომ თბილისში 2016 წლის მეორე ნახევარში სავაჭრო ცენტრების მიწოდება 10%-ით გაიზარდა, ხოლო მომავალი ექვსი თვის ჭრილში ამავე მაჩვენებლის 43%-იანი (დაახლოებით 110 000 კვ.მ.) მატებაა მოსალოდნელი.
”თბილისის ერთ-ერთ პერიფერიულ უბანში, გლდანში, მნიშვნელოვანი ზრდა შეინიშნება. სადაც ბოლო ორი წლის განმავლობაში 40 000 კვ.მ ჯამური ფართის სამი თანამედროვე ტიპის სავაჭრო ცენტრი გაიხსნა. აღნიშნულ უბანში საცალო ვაჭრობის ბაზარზე მაღალი კონკურენცია ფიქსირდება. მაღალი მიწოდების მიუხედავად, მოთხოვნაც ზრდადი ტენდენციით ხასიათდება, რაზეც ახალგახსნილ სავაჭრო ცენტრებში მაღალი დატვირთულობა მეტყველებს”, - განმარტავენ ორგანიზაციაში.
Colliers International Georgia-ს ინფორმაციითვე, თბილისში, 2016 წელს ჯამურად 30 000 კვ/მ. ფართი გაქირავდა. აქედან 33% საყოფაცხვრებო საქონლისა და ავეჯის მომწოდებელ კომპანიებზე მოდის. ქართულ ბაზარზე შემოვიდა რამდენიმე საერთაშორისო ბრენდი (BRICORAMA, JYSK), ხოლო არსებულმა კომპანიებმა გააფართოვეს მაღაზიათა ქსელი (SUPER). კომერციულად აქტიურ ქუჩებზე (პეკინის ქუჩა, რუსთაველის, ჭავჭავაძის და აღმაშენებლის გამზირები) ძირითადი მოთხოვნა შემდეგ კატეგორიებზეა: • ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი (45%) • მომსახურების სფერო (21%) • კვების ობიექტები (20%) რაც შეეხება საიჯარო ფასს, საშუალო შეწონილმა იჯარამ სავაჭრო ცენტრებში 16 აშშ დოლარი შეადგინა, რაც 4%-ით აღემატება 2016 წლის პირველი ნახევრის მაჩვენებელს. კომერციულად აქტიურ ქუჩებზე საშუალო შეწონილი იჯარა 3%-ით შემცირდა და 32 დოლარს გაუტოლდა. [post_title] => სად იცვამენ ქართველები? მომხმარებელს შოპინგის ჩვევა შეეცვალა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sad-icvamen-qartvelebi-momkhmarebels-shopingis-chveva-sheecvala [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-02-22 15:54:35 [post_modified_gmt] => 2017-02-22 11:54:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=110435 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 95594 [post_author] => 4 [post_date] => 2016-12-15 10:00:56 [post_date_gmt] => 2016-12-15 06:00:56 [post_content] => მაღაზიები ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ საშობაოდ მომხმარებელს რაც შეიძლება მეტი ფული დაახარჯვინონ. ექსპერტთა ინფორმაციით, დღესასწაულის პერიოდში დედამიწაზე უამრავი მილიარდი იხარჯება, რაც ადამიანებზე ფსიქოლოგიური ზემოქმედების დამსახურებაა. ამისთვის სავაჭრო ობიექტებს სპეციალური ტექნოლოგიები აქვთ შემუშავებული. ყველაფერი კი საშობაო მუსიკით, სასიამოვნო გარემოთი და მიმზიდველი საჩუქრებით იწყება. ამ დროს ადამიანს ნოსტალგიური განწყობა ექმნება და მზადაა სასიამოვნო შეგრძნება არასასურველი ნივთების შეძენით გაიხანგრძლივოს. ამას მოყვება ძალიან მიმზიდველი ე.წ. ფსიქოლოგიური ფასები, მაგალითად 39,99 და არა 40. რაც თვალისთვის ბევრად უფრო მიმზიდველია და გონებასაც ატყუებს. შედეგად კი მომხმარებელი მაღაზიის მახეში ებმება და იმაზე მეტს ხარჯავს, ვიდრე გეგმავდა. [gallery link="file" ids="95595,95596,95597,95598,95599,95600"] [post_title] => ხრიკები, რომლითაც სავაჭრო ცენტრები ახალ წელს ბევრ ფულს გვახარჯვინებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => khrikebi-romlitac-savachro-centrebi-akhal-wels-bevr-fuls-gvakharjvineben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2016-12-14 21:43:09 [post_modified_gmt] => 2016-12-14 17:43:09 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=95594 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 194061 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-06 13:10:29 [post_date_gmt] => 2017-12-06 09:10:29 [post_content] => ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 მომხმარებელს შეძენილი ნივთის უკან დაბრუნების შესაძლებლობას აძლევს. იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტს ნაყიდი პროდუქცია არ მოერგება, ან უბრალოდ არ მოეწონება, STORE #31 მას უკან მიიღებს. როგორც ”ფორტუნას” მაღაზიის თანადამფუძნებელმა თითა ჯიქიძემ განუცხადა,  STORE #31-ში შესაძლებელია საუკეთესო ხარისხის მეორადი და ახალი ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების შეძენა.
”სად შეიძლება შოპინგისას დაზოგო ერთდროულად ფული და დრო? ბევრი არ არის ასეთი ადგილი, ერთ-ერთი ჩვენი ონლაინ მაღაზია - STORE #31-ია. Facebook-ის საშუალებით თქვენ შეგიძლიათ, მარტივად აირჩიოთ, შეუკვეთოთ და მიიღოთ პროდუქტი 24 საათის განმავლობაში მთელი საქართველოს მასშტაბით. ხოლო, იმ შემთხვევაში, თუ შემკვეთს კონკრეტული ნივთი არ მოერგება, ან არ მოეწონება, შესაძლებელია ნივთის უკან დაბრუნება”, - ამბობს თითა ჯიქიძე.
მისივე ინფორმაციიით, ონლაინ მაღაზია STORE #31 ერთი წლის წინ გაიხსნა და მას პირველი მომხმარებლები მალევე გამოუჩნდა.  ამ ეტაპზე ონლაინ მაღაზიის სერვისით 20 ათასამდე მომხმარებელი სარგებლობს და მათი რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება.
”ვფიქრობ, ჩვენი კომპანიის წარმატებას ყველაფერი ერთად ქმნის: სწორი მენეჯმენტი, შრომისა და მოვალეობების გადანაწილება, სწორად დაგეგმილი სამუშაო პროცესი, კვირაში რამდენჯერმე პროდუქციის შერჩევა, თანამშრომლების დიდი პასუხისმგებლობის გრძნობა და ა.შ. დღეს STORE#31-ს უკვე ერთიანი გუნდი ამუშავებს. ჩვენ შევძელით ერთიანი სისტემის შექმნა: დაწყებული - ტანსაცმლის მოძიებით, დამთავრებული - მიწოდებით. მომხმარებელს კი მუდმივად სიახლეებს ვთავაზობთ. მაგალითად, ცოტა ხნის წინ, მეორად პროდუქციას დავამატეთ ხელნაკეთი ტანსაცმლისა და აქსესუარების ხაზი. სამომავლო გეგმებიც ბევრია და ვაპირებთ, ჩვენს ერთგულ მომხმარებელს კიდევ უფრო მრავალფეროვანი პროდუქცია შევთავაზოთ. ერთი წელი გავიდა, რაც ჩვენი მაღაზია არსებობს და უკვე შევძელით, შეგვექმნა გუნდი, რომელიც მუდმივად წინსვლაზეა ორიენტირებული. პირველ რიგში, ის, რამაც ხელი შეუწყო ჩვენი ბიზნესის წარმატებას, იყო ტანსაცმლის სიიაფე და შესაბამისად, ხელმისაწვდომობა. მომხმარებლისთვის შეთავაზებული პროდუქცია არის ხარისხიანი და ამავდროულად იაფი”, - აცხადებს მაღაზიის თანადამფუძნებელი.
როგორც თითა ჯიქიძე ამბობს, STORE #31-ს თავისი წვლილი შეაქვს გარემოს დაცვაშიც: ”ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა თუ აქსესუარების ხელახალი მოხმარება ზოგავს ბუნებრივ რესურსებს და დედამიწის ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარებას უწყობს ხელს  - იზოგება ქსოვილების ბუნებრივი მასალებისთვის საჭირო რესურსები, არ გამოიყნება ის პესტიციდები, რაც ამ მასალის ზრდა-განვითარებას სჭირდება, ასევე იზოგება წყალი. აღარ გამოიყენება საღებავები და სხვა ქიმიური საშუალებები, რაც ქსოვილის დამუშავებას სჭირდება”...
ცნობისთვის, ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 ”თიბისი ბანკისა” და ”ჯეოსელის” ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობს, ის წარდგენილია ნომინაციაში ”წლის სტარტაპერი” და იმისთვის, რომ გამარჯვება მოიპოვოს საზოგადოების მხარდაჭერა და მაქსიმალურად დიდი რაოდენობის ხმები სჭირდება.
[post_title] => შეძენილი ტანსაცმლის უკან დაბრუნება - ახალი შესაძლებლობა STORE #31-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shedzenili-tansacmlis-ukan-dabruneba-akhali-shesadzlebloba-store-31-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-06 17:18:55 [post_modified_gmt] => 2017-12-06 13:18:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=194061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 5 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => a996d635259cb8090ed5b1f2e3a60802 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები