სინგაპურელი იმპორტიორები ქართული ღვინით დაინტერესდნენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

სინგაპურელი იმპორტიორები ქართული ღვინით დაინტერესდნენ

„ქართული ღვინის ფესტივალი“ სინგაპურში და ჩინეთის ქალაქებში, შანხაისა და ჰონგ-კონგში გაიმართა. ფესტივალის ორგანიზატორი ღვინის ეროვნული სააგენტოს კონტრაქტორი კომპანია Meiburg Wine Media-ს მმართველი, ღვინის მაგისტრი დებრა მეიბურგი იყო.

სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ინფორმაციით,  „ქართული ღვინის ფესტივალს“ ადგილობრივი ღვინის იმპორტიორები, მაგისტრები, მედიის, რესტორნებისა და სასტუმროების ქსელების წარმომადგენლები დაესწრნენ.

როგორც დებრა მეიბურგი აცხადებს, აზიის ამ ქვეყნებში, განსაკუთრებით კი სინგაპურში, სადაც ქართული ღვინის დეგუსტაცია-წარდგენა მსგავსი ფორმით პირველად მოეწყო, ფესტივალი წარმატებული აღმოჩნდა. მისი თქმით, სინგაპურელი იმპორტიორების უმრავლესობა უკვე დაინტერესდა ქართული ღვინით.

„ჰონგ-კონგში ხალხს გაგებული აქვს ქართული ღვინის შესახებ, მაგრამ მწარმოებლებისა და ღვინის კომპანიების წარმომადგენლების აქ ყოფნა ბაზარზე წარმატების მოპოვების საწინდარია. ეს ადამიანები ხვდებიან ერთმანეთს, აგემოვნებენ ღვინოს და კომპეტენციას იღებენ მის მხარდასაჭერად. შანხაის ბაზარზე ქართულ ღვინოს დიდი წარმატება აქვს ამ რამდენიმე წლის მუშაობის შედეგად. აშკარაა, რომ ღვინის მიწოდება შეესაბამება ბაზარს, ჩემი აზრით, ქართული ღვინოების, მაგალითად საფერავის ცოცხალი გემო, ალკოჰოლი, ღვინის წარმოების განსაკუთრებული ტექნოლოგია, შესანიშნავად შეესაბამება ამ ბაზარს. მოუთმენლად ველოდები სიახლეებს ჩინეთში ახალი სავაჭრო ხელშეკრულების გაფორმების მიმართულებით”,- აღნიშნა დებრა მეიბურგმა.

ღვინის ეროვნული სააგენტოს მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის მთავარმა სპეციალისტმა გიორგი სიხარულიძემ აღნიშნა, რომ ფესტივალის ფარგლებში გამართულმა ქართული ღვინის დეგუსტაცია-სემინარებმა ადგილობრივ ღვინის პროფესიონალებზე დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა.

„დებრა მეიბურგის ორგანიზებით, ქართული ღვინის კომპანიებისა და ღვინის ეროვნული სააგენტოს წარმომადგენლებისთვის მოეწყო ვიზიტები ღვინის ბარებსა და მაღაზიებში, სადაც მოხდა მხარეებს შორის ინფორმაციისა და კონტაქტების გაცვლა. ამით, ქართული მხარისთვის ხელმისაწვდომი გახდა ადგილობრივი გაყიდვების ტენდენციები და ბაზრის მოთხოვნილებები, რაც საშუალებას იძლევა დაისახოს სწორი სტრატეგიული გეგმა სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიის ბაზარზე ქართული ღვინის რეალიზაციისთვის“,- აღნიშნა გიორგი სიხარულიძემ.

სინგაპურში გამართულ დეგუსტაციაზე დებრა მეიბურგის მიერ წარდგენილი იყო 10 ქართული ღვინო და მისი შეხამება 5 ადგილობრივ საკვებთან.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 სექტემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => importi
                                    [1] => ghvino
                                    [2] => singapuri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 161528
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => importi
                                    [1] => ghvino
                                    [2] => singapuri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 161528
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2345
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => importi
                                    [1] => ghvino
                                    [2] => singapuri
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => importi
                                    [1] => ghvino
                                    [2] => singapuri
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (161528) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2345,5417,8310)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 297699
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-22 13:36:27
                    [post_date_gmt] => 2018-10-22 09:36:27
                    [post_content] => ღვინის მაღაზია-სალონი, სადეგუსტაციო დარბაზდა კეთილმოწყობილტურისტულინფრასტრუქტურა - კახეთში ახალი ტურისტული კომპლექსი – KTW-ს „ღვინის სახლი“ გაიხსნა.

ობიექტი საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ პატარძეულში მდებარეობს და აქ სტუმრებს შესაძლებლობა აქვთ, მოინახულონ KTW-ს ღვინის ქარხანა და გაეცნონ ღვინის წარმოების 8000-წლოვან ტრადიციას, მონაწილეობა მიიღონ ღვინის დეგუსტაციაში და ქართული ტრადიციების შესაბამისად მოწყობილ „ქართულ ეზოში“ უშუალოდ  ჩაერთონ კულინარიულ მასტერ-კლასებში.

როგორც ფორტუნას”KTW ჯგუფის დამფუძნებელმა, ზურაბ ჩხაიძემ განუცხადა, KTW-ღვინის სახლიწარმოადგენს კომპანიის მორიგ პროექტს, რომელსაც საფუძვლად უდევს KTW-ჯგუფის უკვე არსებული ობიექტების მიმართ მაღალი ინტერესი და ტურისტული ნაკადის ზრდა ქვეყანაში.
„ვიმედოვნებთ, რომ ახალი „ღვინის სახლი“ პატარძეულში ქართველი და უცხოელი სტუმრებისთვის მნიშვნელოვანი და მიმზიდველი ტურისტული კომპლექსი გახდება. ამასთან, ჩვენი ახალი ინვესტიცია ხელს შეუწყობს, როგორც ღვინის ტურიზმის განვითარებას, ასევე ადგილობრივი მოსახლეობის დასაქმების ზრდას.”, – აღნიშნა ზურაბ ჩხაიძემ.
რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, „ფორტუნასთან” საუბრისას, KTW ჯგუფის დამფუძნებელმა აღნიშნა, რომ კომპანია განვითარებას კვლავ განაგრძობს, როგორც ღვინის წარმოების კუთხით, ისე ტურისტული მიმართულებით. [gallery columns="4" link="file" ids="297712,297713,297714,297715"] „სერიოზულ ინვესტიციას ვაკეთებთ ღვინის წარმოების მიმართულებით, ახალი საჩამომსხმელო 2 ხაზი ემატება, როგორც პატარძეულში, ისე მანავში. ასევე წელს დავიწყეთ აქტიურად ვენახების გაშენება. სიახლეები გვექნება სასტუმროების ბიზნესის მიმართულებითაც- ამ სექტორში კიდევ უფრო აქტიურად ვგეგმავთ პოზიციონირებას.  როგორც იცით, უკვე გავხსენით სოფელ ახაშენში სასტუმრო Akhasheni Wine Resort, რომელიც როგორც უცხოელ, ისე ადგილობრივ ვიზიტორებში დიდი პოპულარობით სარგებლობს. გვაქვს მიმდინარე პროექტებიც სასტუმროების ბიზნესში, რომლებსაც ვახორციელებთ სხვადასხვა რეგიონში”, - განმარტა კომპანიის დამფუძნებელმა. შეგახსენებთ, „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ ქართულ ღვინოს და ალკოჰოლურ სასმელებს 2001 წლიდან აწარმოებს და დღემდე ლიდერი კომპანიის პოზიციას ინარჩუნებს. კომპანიამ სოფელ პატარძეულში ინვესტირება 2013 წელს ღვინის ქარნის მშენებლობით დაიწყო. სამაცივრე ტექნოლოგიით აღჭურვილი ქარხანა, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად, ყოველწლიურად 13 მილიონ ბოთლ ღვინოს და ბრენდს აწარმოებს, წლის ბოლომდე კი დაგეგმილია წარმოების 20 მილიონ ბოთლამდე გაზრდა. პროდუქცია ექსპორტზე 21-მდე ქვეყანაში გადის. [gallery columns="4" link="file" ids="297719,297718,297717,297716"] [post_title] => ღვინის მაღაზია-სალონი, სადეგუსტაციო დარბაზი და ტურისტული ინფრასტრუქტურა - ახალი ობიექტი KTW-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ghvinis-maghazia-saloni-sadegustacio-darbazi-da-turistuli-infrastruqtura-akhali-obieqti-ktw-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-22 13:36:27 [post_modified_gmt] => 2018-10-22 09:36:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=297699 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 297107 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-19 14:31:17 [post_date_gmt] => 2018-10-19 10:31:17 [post_content] => 2018 წლის რთველის ფარგლებში, მთლიანად საქართველოში 230 000 ტონაზე მეტი ყურძენი გადამუშავდა და მოსახლეობამ 300 მილიონ ლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო. ამის შესახებ გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის მინისტრმა, ლევან დავითაშვილმა განაცხადა. მისი თქმით, 2018 წლის დასასრულს 90 მილიონზე მეტი ბოთლი ღვინის ექსპორტი იგეგმება“დღეს შევაჯამეთ როგორც 2018 წელი, ისე ქართული ღვინის განვითარების ნაწილში გარკვეული ეტაპი, მათ შორის შევაჯამეთ 2018 წლის რთველი, იმიტომ რომ უკვე დასასრულს მიუახლოვდა. წელს საქართველოში მივიღეთ რეკორდული რაოდენობის მოსავალი. რეკორდული რაოდენობის მოსავალი გადამუშავდა მეღვინეობის ყველა კუთხეში, მთლიანად საქართველოში 230 000 ტონაზე მეტი ყურძენი გადამუშავდა და მოსახლეობამ 300 მილიონ ლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო. ამდენი საქართველოში დამოუკიდებლობის პერიოდში არც გადამუშავებულა. ასევე რეკორდულია ქართული ღვინის ექსპორტის მონაცემები. ჩვენ ველოდებით 2018 წლის დასრულებისთვის დაახლოებით 90 მილიონიდან 100 მილიონამდე ბოთლის ექსპორტს და ეს არის ალბათ, გარკვეული ეტაპის დასასრული ქართული ღვინის სექტორის განვითარებაში და ვფიქრობთ, რომ 2019 წლიდან მომავალი 5 წლის განმავლობაში ჩვენ გვექნება აბსოლუტურად ახალი მიზნები დასახული და ამ ახალი მიზნების მისაღწევად არის დღეისათვის ყველა წინაპირობა შექმნილი”, - აღნიშნა ლევან დავითაშვილმა. ამასთან, როგორც მინისტრმა განმარტა, დარგში წინსვლა ნათელია, რადგან გაზრდილია ღვინის ექსპორტის მოცულობა, საექსპორტო ბაზრები დივერსიფიცირებულია, შექმნილია ახალი და გაფართოებული ღვინის ძველი საწარმოები, ფუნქციონირებს აგროკრედიტის და აგროდაზღვევის სისტემა. მისივე ინფორმაციით, სახელმწიფოს ხელშეწყობით, მევენახეობა-მეღვინეობის დარგი გაძლიერებულია და ის სუბსიდიის ფორმით მხარდაჭერას აღარ საჭიროებს. წელს მევენახეებისგან ყურძნის მიღებისა და გადამუშავების პროცესში, სხვადასხვა ეტაპზე, 280-ზე მეტი კერძო კომპანია იყო ჩართული. აღსანიშნავია, რომ წელს ყურძენი ღვინის საწარმოებს 22 ათასმა მევენახემ ჩააბარა. [post_title] => რთველის ფარგლებში მოსახლეობამ 300 მილიონ ლარზე მეტი შემოსავალი მიიღო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rtvelis-farglebshi-mosakhleobam-300-milion-larze-meti-shemosavali-miigho [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-19 14:32:41 [post_modified_gmt] => 2018-10-19 10:32:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=297107 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 297036 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-19 12:38:53 [post_date_gmt] => 2018-10-19 08:38:53 [post_content] => საქართველოში მსუბუქი ავტომობილების ექსპორტიდან მიღებული შემოსავლები იზრდება, თავად ექსპორტი კი წინა წელთან შედარებით 87,1%-ით გაიზარდა. მიმდინარე წლის 9 თვის მონაცემებით, ამ სექტორიდან შემოსავლებმა 279.5 მლნ დოლარს გადააჭარბა და წინა წლის მაჩვენებელთან შედარებით ფაქტობრივად, გაორმაგდა. აღსანიშნავია, რომ 2017 წლის იანვარ-სექტემბრის პერიოდში, ავტომობილების რეექსპორტით მიღებული შემოსავალი 149 მილიონ დოლარს აღემატებოდა. საქსტატის მონაცემებით, ამ მაჩვენებლით მსუბუქი ავტომობილები საექსპორტი კალათში მეორე ადგილზეა და მთლიანი ექსპორტის 11.4%-ს შეადგენს. ცნობისთვის, მსუბუქი ავტომობილები მეორე ადგილზეა საიმპორტო კალათაშიც, 438 მილიონი დოლარით  და მთლიანი იმპორტის 6.6 პროცენტს წარმოადგენს. [post_title] => საქართველოში ავტომობილების ექსპორტიდან მიღებული შემოსავალი გაიზარდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-avtomobilebis-eqsportidan-mighebuli-shemosavali-gaizarda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-19 12:40:54 [post_modified_gmt] => 2018-10-19 08:40:54 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=297036 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 297699 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-22 13:36:27 [post_date_gmt] => 2018-10-22 09:36:27 [post_content] => ღვინის მაღაზია-სალონი, სადეგუსტაციო დარბაზდა კეთილმოწყობილტურისტულინფრასტრუქტურა - კახეთში ახალი ტურისტული კომპლექსი – KTW-ს „ღვინის სახლი“ გაიხსნა. ობიექტი საგარეჯოს მუნიციპალიტეტის სოფელ პატარძეულში მდებარეობს და აქ სტუმრებს შესაძლებლობა აქვთ, მოინახულონ KTW-ს ღვინის ქარხანა და გაეცნონ ღვინის წარმოების 8000-წლოვან ტრადიციას, მონაწილეობა მიიღონ ღვინის დეგუსტაციაში და ქართული ტრადიციების შესაბამისად მოწყობილ „ქართულ ეზოში“ უშუალოდ  ჩაერთონ კულინარიულ მასტერ-კლასებში. როგორც ფორტუნას”KTW ჯგუფის დამფუძნებელმა, ზურაბ ჩხაიძემ განუცხადა, KTW-ღვინის სახლიწარმოადგენს კომპანიის მორიგ პროექტს, რომელსაც საფუძვლად უდევს KTW-ჯგუფის უკვე არსებული ობიექტების მიმართ მაღალი ინტერესი და ტურისტული ნაკადის ზრდა ქვეყანაში.
„ვიმედოვნებთ, რომ ახალი „ღვინის სახლი“ პატარძეულში ქართველი და უცხოელი სტუმრებისთვის მნიშვნელოვანი და მიმზიდველი ტურისტული კომპლექსი გახდება. ამასთან, ჩვენი ახალი ინვესტიცია ხელს შეუწყობს, როგორც ღვინის ტურიზმის განვითარებას, ასევე ადგილობრივი მოსახლეობის დასაქმების ზრდას.”, – აღნიშნა ზურაბ ჩხაიძემ.
რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, „ფორტუნასთან” საუბრისას, KTW ჯგუფის დამფუძნებელმა აღნიშნა, რომ კომპანია განვითარებას კვლავ განაგრძობს, როგორც ღვინის წარმოების კუთხით, ისე ტურისტული მიმართულებით. [gallery columns="4" link="file" ids="297712,297713,297714,297715"] „სერიოზულ ინვესტიციას ვაკეთებთ ღვინის წარმოების მიმართულებით, ახალი საჩამომსხმელო 2 ხაზი ემატება, როგორც პატარძეულში, ისე მანავში. ასევე წელს დავიწყეთ აქტიურად ვენახების გაშენება. სიახლეები გვექნება სასტუმროების ბიზნესის მიმართულებითაც- ამ სექტორში კიდევ უფრო აქტიურად ვგეგმავთ პოზიციონირებას.  როგორც იცით, უკვე გავხსენით სოფელ ახაშენში სასტუმრო Akhasheni Wine Resort, რომელიც როგორც უცხოელ, ისე ადგილობრივ ვიზიტორებში დიდი პოპულარობით სარგებლობს. გვაქვს მიმდინარე პროექტებიც სასტუმროების ბიზნესში, რომლებსაც ვახორციელებთ სხვადასხვა რეგიონში”, - განმარტა კომპანიის დამფუძნებელმა. შეგახსენებთ, „კახური ტრადიციული მეღვინეობა“ ქართულ ღვინოს და ალკოჰოლურ სასმელებს 2001 წლიდან აწარმოებს და დღემდე ლიდერი კომპანიის პოზიციას ინარჩუნებს. კომპანიამ სოფელ პატარძეულში ინვესტირება 2013 წელს ღვინის ქარნის მშენებლობით დაიწყო. სამაცივრე ტექნოლოგიით აღჭურვილი ქარხანა, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად, ყოველწლიურად 13 მილიონ ბოთლ ღვინოს და ბრენდს აწარმოებს, წლის ბოლომდე კი დაგეგმილია წარმოების 20 მილიონ ბოთლამდე გაზრდა. პროდუქცია ექსპორტზე 21-მდე ქვეყანაში გადის. [gallery columns="4" link="file" ids="297719,297718,297717,297716"] [post_title] => ღვინის მაღაზია-სალონი, სადეგუსტაციო დარბაზი და ტურისტული ინფრასტრუქტურა - ახალი ობიექტი KTW-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ghvinis-maghazia-saloni-sadegustacio-darbazi-da-turistuli-infrastruqtura-akhali-obieqti-ktw-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-22 13:36:27 [post_modified_gmt] => 2018-10-22 09:36:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=297699 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 264 [max_num_pages] => 88 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => f306163c8cddf8563c84cd731d2358fd [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები