სმარტი ქსელის გაფართოებას პატარა ზომის სუპერმარკეტებით გააგრძელებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

სმარტი ქსელის გაფართოებას პატარა ზომის სუპერმარკეტებით გააგრძელებს

სუპერმარკეტების ქსელმა „სმარტი“ ახალ ფორმატზე გადასვლის შემდგომ, მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, „მუშტაიდის ბაღთან“ მდებარე „ვისოლის“ ავტოგასამართ სადგურთან პირველი სუპერმარკეტი გახსნა.

როგორც ”ვისოლ ჯგუფში” აცხადებენ, მომხმარებელთა წასახალისებლად მხოლოდ 4 დღით, 26 ოქტომბრიდან 29 ოქტომბრის ჩათვლით „სმარტის“ ყველა მომხმარებელს იტალიური ყავა „ტრუჩილოს“და „დანკინ დონატსის“ ნებისმიერი დონატის შეძენა მხოლოდ ერთ ლარად შეეძლება.

კომპანიის ინფორმაციითვე, „სმარტი“ „მუშტაიდის ბაღთან“ პატარა ფორმატის სუპერმარკეტია, სადაც ევროპული და ადგილობრივი წარმოების ყოველდღიური მოხმარების პროდუქტების ფართო ასორტიმენტია წარმოდგენილი.

”ახალგახსნილ სუპერმარკეტში მომხმარებელს კომპფორტული კაფე ელის, სადაც „სმარტის“ წარმოებულ უგემრიელეს საკონდიტრო ნაწარმსა, თუ ფუნთუშეულს და „დანკინ დონატსის“ მრავალფეროვან დონატებს იტალიურ ყავა „ტრუჩილოსთან“ერთად სულ სხვა გემო აქვს”, – აღნიშნავან ”ვისოლ ჯგუფში” .

მათივე ინფორმაციიძთ, “სმარტი” ქსელის განვითარებას საწყის ეტაპზე შერჩეულ ფორმატში, კერძოდ კი პატარა ზომის სუპერმარკეტებით გააგრძელებს და უახლოეს მომავალში „სმარტის“ პატარა ფორმატის სუპერმარკეტების უმრავლესობა ავტო და გაზ-გასამართ სადგურებზე და ავტობანებზე განთავსდება.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

27 ოქტომბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => visol-jgufi
                                    [1] => smarti
                                    [2] => supermarketebis-qseli
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 180921
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => visol-jgufi
                                    [1] => smarti
                                    [2] => supermarketebis-qseli
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 180921
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2127
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => visol-jgufi
                                    [1] => smarti
                                    [2] => supermarketebis-qseli
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => visol-jgufi
                                    [1] => smarti
                                    [2] => supermarketebis-qseli
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (180921) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2127,2128,4776)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 294383
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-11 15:56:34
                    [post_date_gmt] => 2018-10-11 11:56:34
                    [post_content] => ამერიკული რესტორნების ქსელი „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას არა მხოლოდ საერთაშორისო, არამედ ქართულ ბაზარზეც გეგმავს და რებრენდინგის განაცხადიდან მოკლე პერიოდშივე, ერთგული მომხმარებლებისათვის ყავის ახალი პროდუქტის- ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით შეთავაზებას ახდენს.

„დანკინ დონატსმა“ საფირმო პროდუქტის - დონატის კომპანიის დასახელებიდან ამოღებისა და ყავის ბაზრებზე თავისი პოზიციების გამყარების მიზნების შესახებ განცხადება ახლახან გააკეთა.  სახელწოდების ოფიციალური ცვლილება 2019 წლის იანვარში მოხდება.ქართულ ბაზარზე კი ამერიკული რესტორნების ქსელი ახალი სახელით  - „დანკინით“ სრულფასოვნად 2019 წლის ბოლომდე წარდგება.

„დანკინის“ ქართულ რესტორნებში დღესდღეობით უმაღლესი ხარისხის იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული 20 სახეობის ცივი და ცხელი ყავაა წარმოდგენილი და დღეიდან, საქართველოში, „დანკინის“ ყველა რესტორანში მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება დააგემოვნოს იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული - უგემრიელესი ლატე შოკოლადითა და ფორთოხლით. ახალი ყავის პროდუქტის მომხმარებელთა წასახალისებლად „დანკინში“ აქციაცაა - ყველა მომხმარებელი, რომელიც 5 - ჯერ შეიძენს ახალ ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით, მე-6-ს მიიღებს საჩუქრად.
„ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა „დანკინმა“ მიზნად დაისახა მეტი აქცენტი ყავაზე გააკეთოს. როდესაც ადამიანები სახელწოდება „დანკინ დონატს“ ხედავენ, ფიქრობენ, რომ ჩვენ ყველაზე დიდი რაოდენობით დონატების რეალიზაციას ვახდენთ, არადა, რეალობა განსხვავებულია. „დანკინის“გაყიდვების 50% მოდის ყავაზე და ყავის პროდუქტებზე; 25% სენდვიჩებზე და 25% დონატებზე და ფრანგულ ფუნთუშეულზე. “დანკინის“ ყავა უმაღლესი ხარისხის არაბიკაა, შესაბამისად ყავის მოყვარული მომხმარებელი ადვილად წყვეტს დილას, შუადღეს თუ საღამოს ყავა სად დააგემოვნოს. ციფრებიც მეტყველებს, რომ ბრენდი უპირველეს ყოვლისა ყავის ქსელია“,-  აცხადებს „დანკინის“ გენერალური დირექტორი გიორგი მშვილდაძე.
შეგახსენებთ, „დანკინ დონატსის“ ქსელის განვითარება საქართველოში 2015 წელს დაიწყო და დღესდღეობით „დანკინი“ უკვე რესტორნების ყველაზე დიდი ქსელია ქვეყნის მასშტაბით. ამ ეტაპზე საქართველოში „დანკინის“ 21 ბრენდირებული რესტორანია და კომპანია ახალ წლამდე კიდევ 3-ის გახსნას გეგმავს. [post_title] => „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას გეგმავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dankini-yavis-bazris-liderobas-gegmavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-11 15:58:15 [post_modified_gmt] => 2018-10-11 11:58:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294383 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 289457 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-28 13:20:09 [post_date_gmt] => 2018-09-28 09:20:09 [post_content] => ამერიკულ რესტორნების ქსელ „ვენდისში“ დაბადების დღის განახლებული პროგრამა დაინერგა და ოქტომბრიდან 3 – 7 წლის ბავშვებისა და 8 - 12 წლის მოზარდებისათვის „ვენდისში“ დაბადების დღის აღნიშვნა კიდევ უფრო სახალისო და საინტერესო გახდება. დაბადების დღის განახლებული პროგრამის შექმნაზე პროფესიონალმა ფსიქოლოგებმა და ცნობილმა მსახიობმა თეა კიწმარიშვილი იმუშავეს. როგორც „ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ორ სხვადასხვა ასაკობრივ სეგმენტზე მორგებული გასართობი პროგრამა სრულიად ახალი  სათამაშო რეკვიზტიტებითა და თამაშებით მონაწილეთა სისწრაფესა და ლოგიკურ აზროვნებაზეა გათვლილი და დაბადების დღის საზეიმო განწყობას კიდევ უფრო ამაღლებულს ხდის. „ახალ მომხმარებლებთან ერთად ძალიან ბევრი ერთგული მომხმარებელი გვყავს, რომლებიც ყოველწლიურად დაბადების დღეს „ვენდის“ დაბადების დღის ცენტრში აღნიშნავენ და მათთვის დღესასწაული რომ კიდევ უფრო საინტერესო და განსაკუთრებული ყოფილიყო, განვაახლეთ პროგრამა და სახალისო თამაშებითა და შთამბეჭდავი რეკვიზიტებით დაბადების დღე დაუვიწყარ დღესასწაულად ვაქციეთ. გარკვეულ თამაშებში ბავშვებთან ერთად მშობლების ჩართულობა და მათი აქტიურობაცაა საჭირო და „ვენდის“ გოგონებთან ერთად ყველა ძალიან მოილხენს“, - აცხადებენ „ვენდისში“. ამერიკულ რესტორნების ქსელ „ვენდის“ დაბადების დღის ცენტრები აქვს თბილისში, ვაკის, დოლიძის ობიექტზე და ქუთაისის ფლიალებში. [post_title] => „ვენდისში“ დაბადების დღის განახლებული პროგრამა დაინერგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => vendisshi-dabadebis-dghis-ganakhlebuli-programa-dainerga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-28 13:21:49 [post_modified_gmt] => 2018-09-28 09:21:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=289457 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 271331 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-31 18:07:33 [post_date_gmt] => 2018-07-31 14:07:33 [post_content] => „ვისოლ ჯგუფი“ და „ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი“ ახალგაზრდულ სოციალურ პროექტს იწყებენ და 200-მდე სტუდენტს საშუალებას მისცემენ, იმოგზაურონ საქართველოს რეგიონებში, გაეცნონ ქყვეყნის სოფლის მეურნეობის, გარემოს დაცვის და ტურიზმის მიმართულებით გამოწვევებს, რათა #იზრუნონ მათ განვითარებაზე. „საზაფხულო სტუდენტური მოგზაურობა #იზრუნე“ 6 აგვისტოს დაიწყება და აგვისტოს თვის ბოლომდე სტუდენტები ოთხ ნაკადად გაემგზავრებიან  ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო-კვლევით ბაზებზე ყაზბეგსა და დედოფლისწყაროში. პროექტის პარტნიორები არიან „საქართველოს ფერმერთა ასოციაცია“, არასამთავრობო გარემოსდაცვითი ორგანიზაცია CENN და USAID. პროექტის სტუდენტებს ელით საინტერესო ლექციები, ექსპედიციები და საზოგადოებისთვის ცნობილ პროფესიონალებთან შეხვედრები და სხვადასხვა ტიპის აქტივობები. პარალელურად პროექტის მონაწილე სტუდენტები, ბანაკის თემატიკიდან გამომდინარე, საკუთარი ინტერესების გათვალისწინებით დაეხმარებიან სოფლის მეურნეობაში, აგრეთვე ტურიზმის მიმართულებებით დასაქმებულ ადგილობრივ მოსახლეობას (ფერმერები, სასტუმროს მფლობელები) მათთვის საჭირო საქმეებში, ასევე მუნციპალიტეტებს ტურისტული ლოკაციების მოწესრიგებაში. პროექტში მონაწილე სტუდენტები შეირჩევიან სამოტივაციო წერილის საფუძველზე. პროექტი წელს საპილოტე რეჟიმში ხორციელდება და მასში მონაწილეობა მხოლოდ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტებისთვის არის შესაძლებელი. მომავალ წელს პროექტი მთელი ზაფხულის განმავლობაში გაგრძელდება და მასში მონაწილეობის საშუალება მიეცემათ სტუდენტებს მთელი საქართველოდან. [post_title] => „ვისოლ ჯგუფი“ და „ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი“ ახალგაზრდულ სოციალურ პროექტს იწყებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => visol-jgufi-da-ilias-sakhelmwifo-universiteti-akhalgazrdul-socialur-proeqts-iwyeben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-31 18:07:33 [post_modified_gmt] => 2018-07-31 14:07:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=271331 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 294383 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-11 15:56:34 [post_date_gmt] => 2018-10-11 11:56:34 [post_content] => ამერიკული რესტორნების ქსელი „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას არა მხოლოდ საერთაშორისო, არამედ ქართულ ბაზარზეც გეგმავს და რებრენდინგის განაცხადიდან მოკლე პერიოდშივე, ერთგული მომხმარებლებისათვის ყავის ახალი პროდუქტის- ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით შეთავაზებას ახდენს. „დანკინ დონატსმა“ საფირმო პროდუქტის - დონატის კომპანიის დასახელებიდან ამოღებისა და ყავის ბაზრებზე თავისი პოზიციების გამყარების მიზნების შესახებ განცხადება ახლახან გააკეთა.  სახელწოდების ოფიციალური ცვლილება 2019 წლის იანვარში მოხდება.ქართულ ბაზარზე კი ამერიკული რესტორნების ქსელი ახალი სახელით  - „დანკინით“ სრულფასოვნად 2019 წლის ბოლომდე წარდგება. „დანკინის“ ქართულ რესტორნებში დღესდღეობით უმაღლესი ხარისხის იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული 20 სახეობის ცივი და ცხელი ყავაა წარმოდგენილი და დღეიდან, საქართველოში, „დანკინის“ ყველა რესტორანში მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება დააგემოვნოს იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული - უგემრიელესი ლატე შოკოლადითა და ფორთოხლით. ახალი ყავის პროდუქტის მომხმარებელთა წასახალისებლად „დანკინში“ აქციაცაა - ყველა მომხმარებელი, რომელიც 5 - ჯერ შეიძენს ახალ ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით, მე-6-ს მიიღებს საჩუქრად.
„ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა „დანკინმა“ მიზნად დაისახა მეტი აქცენტი ყავაზე გააკეთოს. როდესაც ადამიანები სახელწოდება „დანკინ დონატს“ ხედავენ, ფიქრობენ, რომ ჩვენ ყველაზე დიდი რაოდენობით დონატების რეალიზაციას ვახდენთ, არადა, რეალობა განსხვავებულია. „დანკინის“გაყიდვების 50% მოდის ყავაზე და ყავის პროდუქტებზე; 25% სენდვიჩებზე და 25% დონატებზე და ფრანგულ ფუნთუშეულზე. “დანკინის“ ყავა უმაღლესი ხარისხის არაბიკაა, შესაბამისად ყავის მოყვარული მომხმარებელი ადვილად წყვეტს დილას, შუადღეს თუ საღამოს ყავა სად დააგემოვნოს. ციფრებიც მეტყველებს, რომ ბრენდი უპირველეს ყოვლისა ყავის ქსელია“,-  აცხადებს „დანკინის“ გენერალური დირექტორი გიორგი მშვილდაძე.
შეგახსენებთ, „დანკინ დონატსის“ ქსელის განვითარება საქართველოში 2015 წელს დაიწყო და დღესდღეობით „დანკინი“ უკვე რესტორნების ყველაზე დიდი ქსელია ქვეყნის მასშტაბით. ამ ეტაპზე საქართველოში „დანკინის“ 21 ბრენდირებული რესტორანია და კომპანია ახალ წლამდე კიდევ 3-ის გახსნას გეგმავს. [post_title] => „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას გეგმავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dankini-yavis-bazris-liderobas-gegmavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-11 15:58:15 [post_modified_gmt] => 2018-10-11 11:58:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294383 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 56 [max_num_pages] => 19 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 13ddcc7af7558ce9fe259b3f7de41922 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები