„სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი” დრიფტის სეზონის სპონსორი გახდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი” დრიფტის სეზონის სპონსორი გახდა

„სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი” დრიფტის სეზონის სპონსორი გახდა. დღეს ამ თემაზე ”სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმის” დირექტორმა ლევან გიორგაძემ, მრბოლელ მევლუდ მელაძესთან ერთად პრესკონფერენცია გამართა.

გიორგაძის ინფორმაციით, ”სოკარ ჯორჯია” ხდება ოფიციალური სპონსორი 2018 წლის სარბოლო სეზონზე დაგეგმილი ყველაზე მასშტაბური და სანახაობრივი ღონისძიებების, რომელიც ხელს შეუწყობს ავტოსპორტის განვითარებას საქართველოში.

2018 წელს დაგეგმილია დრიფტისა და დრაგის საქართველოს ეროვნული ჩემპიონატი, რომლის ორგანიზატორია BMW კლუბი საქართველო და მევლუდ მელაძე. ჩემპიონატის პირველი ეტაპი გაიმართება  22 აპრილს, ხოლო სეზონი ნოემბერში დასრულდება.

გარდა საქართველოს ჩემპიონატისა, სეზონის მთავარი მოვლენა იქნება დრიფტ ოლ სთარის (დრიფტში ევროპის პირველობა) ფინალი, რომელიც 2 სექტემბერს, თბილისში, ბარათაშვილის ხიდზე გაიმართება. ღონისძიებაში მონაწილეობას იღებენ მსოფლიოს საუკეთესო დრიფტერები, დღესდღეობით ყველაზე მძლავრი, 1200 ცხენისძალიანი სარბოლო ბოლიდებით. თბილისს ეწვევიან სპორტსმენები, რომლებიც ასრულებენ საავტომობილო ტრუკებს ისეთ ცნობილი ფილმებისა და თამაშებისთვის, როგორიცაა “ფორსაჟი”, “need for speed”  და სხვა. ეს იქნება სეზონის ყველაზე მასშტაბური და ხმაურიანი სანახაობა, რომელსაც მთელი მსოფლიოს მასშტაბით სამას მილიონზე მეტი ადამიანი ნახავს. შეჯიბრში მონაწილეობას მიიღებენ ქართველი მრბოლელები, მათ შორის, დრიფტ ოლ სთარის თბილისის შეჯიბრის ორგანიზატორი მევლუდ მელაძე.

სარბოლო სერიებთან ერთად, ”სოკარ ჯორჯია პეტროლეუმი”  ასევე გახდა მევლუდ მელაძის ეკიპაჟის ოფიციალური სპონსორი.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sokari
                                    [1] => sponsori
                                    [2] => drifti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 223204
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sokari
                                    [1] => sponsori
                                    [2] => drifti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 223204
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 579
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sokari
                                    [1] => sponsori
                                    [2] => drifti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sokari
                                    [1] => sponsori
                                    [2] => drifti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (223204) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4660,579,1183)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 245590
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2018-05-22 17:05:15
                    [post_date_gmt] => 2018-05-22 13:05:15
                    [post_content] => მსოფლიო ფეხბურთში დიდზე დიდი ფული ტრიალებს. კლუბები ასეულობით მილიონებს ხარჯავენ ფეხბურთელებში. ეს კი სხვა შემოსავლებთან ერთად წარმოუდგენელი იქნებოდა სპონსორების გარეშე. ყველაზე კარგი სპონსორები ბუნებრივია ყველაზე სახელოვან და მარკეტინგულად გამართლებულ გუნდებს ყავთ. აქ შემოგთავაზებთ ყველაზე გულუხვ კომპანიებს, რომლებიც დიდძალ თანხებს არ იშურებენ ფეხბურთისთვის. დააკვირდით, უმეტესობა ინგლისის პრემიერლიგას ეტანება.

 

ყველაზე აქტიური სატიტულო სპონსორების სია


                    [post_title] => ყველაზე გულუხვი სპონსორები ევროპულ ფეხბურთში (ინფოგრაფიკა)
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => yvelaze-gulukhvi-sponsorebi-evropul-fekhburtshi-infografika
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-22 17:05:15
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-22 13:05:15
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=245590
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 218945
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-01 12:23:00
                    [post_date_gmt] => 2018-03-01 08:23:00
                    [post_content] => 2018 წლის თებერვლიდან ლუდი „აისი" საქართველოს რაგბის კავშირისა და ეროვნული ნაკრების ოფიციალური ლუდი გახდა. მხარეებს შორის სასპონსორო ხელშეკრულებას ხელი 28 თებერვალს ავჭალის სტადიონზე გამართულ პრესკონფერენციაზე მოეწერა.

ხელშეკრულების თანახმად, ლუდი „აისი“ საქართველოს რაგბის კავშირის და რაგბის ეროვნული ნაკრების სპონსორი 2019 წლის ჩათვლით იქნება. სასპონსორო პერიოდში ბორჯღალოსნები „აისით“ დაბრენდილი მაისურებით იასპარეზებენ. მიმდინარე წლის „რაგბი ევროპის ჩემპიონატი“ უკვე“აისის მხარდაჭერით მიმდინარეობს.
პრესკონფერენციის დროს მხარეებმა საერთო მიზნებზე ისაუბრეს. გრძელვადიანი თანამშრომლობის ფარგლებში გეგმაშია სხვადასხვა ღონისძიებები, მათ შორის, სოციალური პროექტები, როგორიცაა 20 წლამდელების ნაკრების მომზადება მსოფლიო ჩემპიონატისათვის და სხვადასხვა რაგბის სახეობების (ქვიშის, თოვლის და სხვა) განვითარების ხელშეწყობა. რაგბის კავშირის პრეზიდენტმა „აისის“ წარმომადგენლებს საზეიმო ვითარებაში მორაგბეების მიერ ხელმოწერილი ეროვნული ნაკრების კვართი გადასცა. აქვე მოხდა ლუდი „აისის“ რაგბისადმი მიძღვნილი სპეციალური ბოთლის პრეზენტაცია.
„ჩვენთვის დიდი პატივია ქართული რაგბის გვერდში დგომა და დიდი გამოწვევაა ვიყოთ ქვეყნის ყველაზე წარმატებული გუნდის „ოფიციალური ლუდი“. ჩვენი და საქართველოს რაგბის კავშირის ერთობლივი მიზანია, საზოგადოებაში რაგბის პოპულარიზაცია და თამაშის დღის, როგორც დღესასწაულის მნიშვნელოვნების გაზრდა. ეროვნული ნაკრების ყოველი თამაში გულშემატკივარისთვის უკვე „გამარჯვების დღეა“, სწორედ ამის პოპულარიზაციას შევეცდებით მომდევნო წლების განმავლობაში. ამისათვის გავიზიარებთ საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკას და დავნერგავთ გულშემატკივრობის ახალ ტრადიციას, როგორიცაა თითოეულ თამაშზე „დღის საუკეთესო მოთამაშის“ და „დღის საუკეთესო გულშმარკივარის“ დასახელება. განსაკუთრებული მოლოდინით ველით 2019 წლის რაგბის მსოფლიო ჩემპიონატს იაპონიაში. „აისი“ ყველაფერს გააკეთებს იმისათვის, რომ ჩემპიონატის პერიოდში საქართველოში შეიქმნას განსაკუთრებული სადღესასწაულო განწყობა, რომელიც ნამდვილ გულშემატკივრებს გააერთიანებს“ - განაცხადა „ჯიბიჯის“ დამფუძნებელი კომპანიის გენერალურმა დირექტორმა შოთა ხობელიამ. [post_title] => „აისი“ საქართველოს რაგბის კავშირის სპონსორი 2019 წლის ჩათვლით იქნება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aisi-saqartvelos-ragbis-kavshiris-sponsori-2019-wlis-chatvlit-iqneba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-01 12:23:00 [post_modified_gmt] => 2018-03-01 08:23:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=218945 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 218581 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-28 13:45:22 [post_date_gmt] => 2018-02-28 09:45:22 [post_content] => ლუდი „აისი” ქართული რაგბის ოფიციალური ლუდი გახდა. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ”ჯიბიჯი” ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს. ”კომპანია „ჯიბიჯი“ სიმაყით აცხადებს, რომ 2018 წლის თებერვლიდან ლუდი „აისი” საქართველოს რაგბის კავშირის და ეროვნული ნაკრების ოფიციალური ლუდი გახდა. ამის შესახებ კომპანია 28 თებერვალს საღამოს 18:00 საათზე ავჭალის რაგბის მოედანზე რაგბის კაშირთან ერთობლივ პრესკონფერენციაზე განაცხადებს. პრესკონფერენიის დროს ოფიციალურად გაფორმდება ხელშეკრულება მხართა შორის, გაჟღერდება თანამშრომლობის საერთო მიზნები და მოხდება ქართული რაგბისთვის მიძღვნილი ”აისის” ლუდის ბოთლის პრეზენტაცია. პრესკონფერენციას – “გამარჯვების დღე” დაესწრება კომპანია “ჯიბიჯის” დამფუძნებელი, კომპანიის გენერალური დირექტორი შოთა ხობელია, საქართველოს რაგბის კავშირის პრეზიდენტი გოჩა სვანიძე, ნაკრების მთავარი მწვრთნელი მილტონ ჰეიგი, ეროვნული ნაკრების მორაგბეები, რაგბის კავშირის ადმინისტრაცია და მედია”, - ნათქვამია ”ჯიბიჯის” მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => ლუდი „აისი” ქართული რაგბის ოფიციალური ლუდი გახდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ludi-aisi-qartuli-ragbis-oficialuri-ludi-gakhda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-28 13:45:22 [post_modified_gmt] => 2018-02-28 09:45:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=218581 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 245590 [post_author] => 5 [post_date] => 2018-05-22 17:05:15 [post_date_gmt] => 2018-05-22 13:05:15 [post_content] => მსოფლიო ფეხბურთში დიდზე დიდი ფული ტრიალებს. კლუბები ასეულობით მილიონებს ხარჯავენ ფეხბურთელებში. ეს კი სხვა შემოსავლებთან ერთად წარმოუდგენელი იქნებოდა სპონსორების გარეშე. ყველაზე კარგი სპონსორები ბუნებრივია ყველაზე სახელოვან და მარკეტინგულად გამართლებულ გუნდებს ყავთ. აქ შემოგთავაზებთ ყველაზე გულუხვ კომპანიებს, რომლებიც დიდძალ თანხებს არ იშურებენ ფეხბურთისთვის. დააკვირდით, უმეტესობა ინგლისის პრემიერლიგას ეტანება.   ყველაზე აქტიური სატიტულო სპონსორების სია [post_title] => ყველაზე გულუხვი სპონსორები ევროპულ ფეხბურთში (ინფოგრაფიკა) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => yvelaze-gulukhvi-sponsorebi-evropul-fekhburtshi-infografika [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 17:05:15 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 13:05:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245590 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 59 [max_num_pages] => 20 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => a31faf477ca88d5e5f69cbf67b076419 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები