”სუფთა სამყარო” გაეროს გლობალურ შეთანხმებას შეუერთდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

”სუფთა სამყარო” გაეროს გლობალურ შეთანხმებას შეუერთდა

კომპანია ”სუფთა სამყარო” გაეროს გლობალურ შეთანხმებას (UN Global Compact) შეუერთდა. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ეს არის მსოფლიოში ყველაზე დიდი კორპორაციული მდგრადობის ინიციატივა, რომელიც ხელს უწყობს ხალხისთვის, საზოგადოებისა და ბაზრისთვის მდგრადი და ინკლუზიური გლობალური ეკონომიკის შექმნას.

მათივე ინფორმაციით, ინიციატივა დაფუძნებულია 10 პრინციპსა და 4 ძირითად მიმართულებებზე: ადამიანის უფლებები, შრომის უფლებები, გარემოს დაცვა და კორუფციასთან ბრძოლა.

როგორც ”სუფთა სამყაროში” განმარტეს , აღნიშნული 10 პრინციპი კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის საბაზისო სტანდარტია, შესაბამისად მნიშვნელოვანია საქართველოშიც მოხდეს აღნიშნული სტანდარტების დანერგვა ბიზნეს სტრატეგიებსა და ყოვედღიურ ოპერაციებში.

„სუფთა სამყარო” გახდა უპრეცედენტო ქსელის წევრი, რაც მოგვცემს საშუალებას შევიძინოთ ახალი კონტაქტები თითქმის ყველა ინდუსტრიის, სექტორის თუ ბიზნეს საწარმოებთან მსოფლიოს 161 ქვეყნიდან. გლობალური შეთანხმების ფარგლებში ჩატარებული ღონისძიებები მოგვცემს შესაძლებლობას გავცვალოთ ინფორმაცია კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ ქსელის სხვა წევრებთან”- განაცხადა კომპანიის პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელიმა ხატია ალფაიძემ.

მისი თქმით, “სუფთა სამყარომ”, თავის მხრივ, აიღო ვალდებულება, რომ მოახდინოს შეთანხმებით გათვალისწინებული ათი პრინციპის ინტეგრირება მუშაობის სტრატეგიასა და ყოველდღიურ ოპერაციებში.

“კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა ჩვენი კომპანიის მთავარი მიმართულებაა. ქვეყანაში, სადაც სამუშაო ადგილების დეფიციტია, ჩვენი კომპანია 1500 ადამიანს ასაქმებს”, – განაცხადა ალფაიძემ.

მისივე თქმით, ”სუფთა სამყაროს” მენეჯმენტი ცდილობს შეარჩიოს კადრები, რომლებსაც სამსახური განსაკუთრებით სჭირდება. მათ შორის არიან იძულებით გადაადგილებული პირები.

ალფაიძის განმარტებით, კომპანიისთვის მნიშვნელოვანი მიმართულებაა გარემოზე ზრუნვა, ამიტომაც ”სუფთა სამყარო” თანამშრომლობს გარემოს დაცვით ორგანიზაციებთან და სამომავლოდ მათთან ერთად მნიშვნელოვანი პროექტების განხორციელებასაც გეგმავს.

 

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sufta-samyaro
                                    [1] => socialuri-pasukhismgebloba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 41187
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sufta-samyaro
                                    [1] => socialuri-pasukhismgebloba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 41187
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2482
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sufta-samyaro
                                    [1] => socialuri-pasukhismgebloba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sufta-samyaro
                                    [1] => socialuri-pasukhismgebloba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (41187) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3152,2482)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 47705
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2016-05-04 02:43:59
                    [post_date_gmt] => 2016-05-03 22:43:59
                    [post_content] => „სუფთა სამყარო“ „გოლდენ ბრენდის“ მფლობელი გახდა. ეს წარმატება იმ 1500 ადამიანის დამსახურებაა, რომლებიც სხვადასხვა ორგანიზაციების სისუფთავეზე ზრუნავენ, სწორედ ეს ადამიანები არიან  ამ ჯილდოს მფლობელები!

Global Idea-სა და გაზეთ ”ფაინანშალის” ორგანიზებით უკვე მე-11 წელია, ოქროს წოდების მფლობელი ორგანიზაციები ვლინდება. წელს, ”სუფთა სამყარო” 42 რჩეულ კომპანიას შორის მოხვდა.

„ეს არის კიდევ ერთი მოტივატორი იმისა, რომ შევინარჩუნოთ ხარისხი, ჩვენს მომსახურებას დავამატოთ სხვა მიმართულებები და ვიყოთ პირველები პროფესიული დასუფთავების სფეროში.  ეს ჯილდო სტიმულია თითოეული ჩვენი თანამშრომლისთვის, რომ ვიყოთ კიდევ უფრო უკეთესები და სიმართლე გითხრათ, ეს წარმატება, იმ 1500 ადამიანის დამსახურებაა, რომლებიც ზრუნავენ სხვადასხვა ორგანიზაციების სისუფთავეზე”, - აღნიშნა სუფთა სამყაროს პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია ალფაიძემ.

მისივე ინფორმაციით, კომპანია ამაყობს იმით,  რომ ”სუფთა სამყაროს” ჯილდოების ჩამონათვალს, კიდევ ერთი, ძალიან მნიშვნელოვანი ჯილდო შეემატა.

”ჩვენ ვამართლებთ სახელს და საკუთარ მომხმარებელს ინდივიდუალური მიდგომით, მაღალი სტანდარტების გათვალისწინებით ვთავაზობთ მომსახურებას.  ჩვენი 10 წლიანი გამოცდილება, პროფესიონალიზმი და სიახლეების დანერგვა ორგანიზაციაში არის ჩვენი წარმატების საიდუმლო“,- განმარტა ალფაიძემ.

 
                    [post_title] => „სუფთა სამყარო“ „გოლდენ ბრენდის“ მფლობელი გახდა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => sufta-samyaro-golden-brendis-mflobeli-gakhda
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2016-05-04 12:50:03
                    [post_modified_gmt] => 2016-05-04 08:50:03
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=47705
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 28855
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2016-02-03 13:21:50
                    [post_date_gmt] => 2016-02-03 09:21:50
                    [post_content] => ”სუფთა სამყარომ” პირველი ფრენჩაიზის ლიცენზიის სერტიფიკატი გასცა და მისი მფლობელი კომპანია დაასახელა.

როგორ ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ფრენჩაიზის ლიცენზიის მფლობელი კომპანია „სრული სერვისი“ გახდა, რომლის თანამშრომლებს ჩაუტარდათ ტრენინგები, როგორც მაღალი და საშუალო რგოლის მენეჯერებისთვის, ასევე დასუფთავების სპეციალისტებისთვის.  გარდა ამისა, მათი თანამშრომლები მივლინებულ იყვნენ ობიექტებზე, სადაც თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების საშუალება მიეცათ, ისინი რეალურად დასაქმდნენ და ხელფასი აიღეს.

„კომპანიამ, რომელზეც ჩვენი პირველი ფრენჩაიზი გავეცით, ჩვენი ბრენდის ქვეშ გაერთიანებისთანვე მიიღო გარკვეული მატერიალური და არამატერიალური სარგებელი: ცენტრალიზებული შესყიდვები, მომარაგება, ფასდაკლებები, კლიენტები,  წვდომა აპარატურასთან, დასუფთავების საშუალებებთან და ა.შ. ორთვიანი მომზადების შემდეგ კი მათ გადავეცით ფრენჩაიზის სერტიფიკატი, რომელიც ადასტურებს, რომ ”სრული სერვისი” მზად არის ჩვენი პარტნიორობის ფარგლებში აწარმოოს ბიზნესი, რაც გულისხმობს, ოფისების, აგარაკების და სხვა შენობების ყოველდღიურ, გენერალურ და რემონტის შემდგომ დასუფთავებას თბილისის მასშტაბით”, - განაცხადა ”სუფთა სამყაროს” ხელმძღვანელმა, აპოლონ გოლეთიანმა.

მისივე ინფორმაციით, კომპანია წელიწადში მხოლოდ 6 ფრენჩაიზის გაცემას გეგმავს და მათ პრიორიტეტების მიხედვით გაანაწილებს.  ”ასე ჩვენ ხელს ვუწყობთ დასუფთავების სფეროს ბიზნესის განვითარებას საქართველოში. ვფიქრობ, ეს კარგი შეთავაზებაა, რადგან დასუფთავება ძალიან მოთხოვნადი და გარდაუვალი აუცილებლობა გახდა, შესაბამისად, ხარისხი უნდა იყოს მაღალი, რომ მოთხოვნა არ დავარდეს ამ მიმართულებით.“ -აღნიშნა გოლეთიანმა.

„სრული სერვისის“ ხელმძღვანელის პაატა ლეკიშვილმის თქმით, კი მას შემდეგ, რაც კომპანია ”სუფთა სამყაროს” ფრენჩაიზის მფლობელი გახდა, მოიმატა დამკვეთთა რაოდენობამ, მოთხოვნაგ ანსაკუთრებით, ერთჯერად დაკვეთებზეა.

”ეს ნიშნავს იმას, რომ გაიზარდა ნდობა დამკვეთის მხრიდან, რადგან ”სუფთა სამყარო” უკვე ყველასათვის ცნობილია. აღსანიშნავია ის, რომ ჩვენი დასუფთავების სპეციალისტების პროფესიული დონე გაიზარდა, როგორც ორგანიზაციულ საკითხებში, ასევე დასუფთავების მიმართულებით. მნიშვნელოვანია, ის, რომ ჩვენ ხარისხი შევინარჩუნოთ და დასუფთავების მომსახურებით დაინტერესებულ ადამიანებს შევთავაზოთ მაღალკვალიფიციური მომსახურება,“- განაცხადა „სრული სერვისის“ ხელმძღვანელმა.

კომპანია ”სუფთა სამყარომ” საკუთარი გამოცდილების გაზიარება შესთავაზა დასუფთავების პროფილის ბიზნესით დაინტერესებულებს, როგორც კომპანიებს, ასევე ფიზიკურ პირებს. ფრენჩაიზის ლიცენზიის მოპოვებით, დაინტერესებულ ადამიანებს მიეცათ საშუალება დაეწყოთ ახალი ან განევითარებინათ არსებული ბიზნესი სუფთა სამყაროს ბრენდის სახელით.

 
                    [post_title] => ”სუფთა სამყარომ” პირველი ფრენჩაიზი გასცა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => sufta-samyarom-pirveli-frenchaizi-gasca
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2016-02-03 13:21:50
                    [post_modified_gmt] => 2016-02-03 09:21:50
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=28855
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 21385
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2015-12-29 14:07:19
                    [post_date_gmt] => 2015-12-29 10:07:19
                    [post_content] => კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართულებით ”ვითიბი ბანკმა” 2015 წელს სამი მილიონი ლარი დახარჯა.

როგორც ბანკის გენერალურმა დირექტომა არჩილ კონცელიძემ დღეს გამართულ პრესკონფერენციაზე განაცხადა, აღნიშნული თანხით ბანკმა მხარი დაუჭირა ქართულ სპორტსა და კულტურას.

”ვითიბი ბანკი” მორაგბეთა და წყალბურთელთა ეროვნული ნაკრებების, სპორტული ტანვარჯიშის ფედერეაციისა და საცხენოსნო სპორტის ფედერაციის გენერალური სპონსორია. რაც შეეხება კულტურის სფეროს, ბანკი აფინანსებს რუსთაველის თეატრს, გრიბოედოვისა და თელავის თეატრებს,"- აღნიშნა კონცელიძემ.

მისი თქმით, 2015 წელს მნიშვნელოვნად გაიზარდა საქველმოქმედო პროექტების დაფინანსება. 13 ივნისს მომხდარი წყალდიდობის შედეგად დაზარალებულთა დასახმარებლად ბანკმა 207 575 ლარი გადარიცხა. გარდა ამისა, სტიქიის შედეგად განადგურებული სპორტული ტანვარჯიშის ფედერაციის შენობის აღდგენითი და სარემონტო სამუშაოები 1 2000 000 ლარით დააფინანსა.

”უკვე 10 წელია რაც ბაზარზე ვართ და ვხვდებით, რომ სოციალურ პროექტებში ინტეგრირება არის წარმატების საწინადარი. აქტიურად ვართ ჩართული სპორტში, ვეხმარებით საბავშვო სპორტს, კულტურას. მიგვაჩნია, რომ ამ პროექტების მხარდაჭერა ხელს შეუწყობს საზოგადოების წინსვლას და განვითარებას” - განაცხადა კონცელიძემ.
                    [post_title] => ”ვითიბი ბანკმა” სოციალაური პასუხიმგებლობის პროექტებზე 2015 წელს სამი მილიონი ლარი დახარჯა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => vitibi-bankma-socialauri-pasukhimgeblobis-proeqtebze-2015-wels-sami-milioni-lari-dakharja
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2015-12-29 14:07:19
                    [post_modified_gmt] => 2015-12-29 10:07:19
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=21385
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 47705
            [post_author] => 8
            [post_date] => 2016-05-04 02:43:59
            [post_date_gmt] => 2016-05-03 22:43:59
            [post_content] => „სუფთა სამყარო“ „გოლდენ ბრენდის“ მფლობელი გახდა. ეს წარმატება იმ 1500 ადამიანის დამსახურებაა, რომლებიც სხვადასხვა ორგანიზაციების სისუფთავეზე ზრუნავენ, სწორედ ეს ადამიანები არიან  ამ ჯილდოს მფლობელები!

Global Idea-სა და გაზეთ ”ფაინანშალის” ორგანიზებით უკვე მე-11 წელია, ოქროს წოდების მფლობელი ორგანიზაციები ვლინდება. წელს, ”სუფთა სამყარო” 42 რჩეულ კომპანიას შორის მოხვდა.

„ეს არის კიდევ ერთი მოტივატორი იმისა, რომ შევინარჩუნოთ ხარისხი, ჩვენს მომსახურებას დავამატოთ სხვა მიმართულებები და ვიყოთ პირველები პროფესიული დასუფთავების სფეროში.  ეს ჯილდო სტიმულია თითოეული ჩვენი თანამშრომლისთვის, რომ ვიყოთ კიდევ უფრო უკეთესები და სიმართლე გითხრათ, ეს წარმატება, იმ 1500 ადამიანის დამსახურებაა, რომლებიც ზრუნავენ სხვადასხვა ორგანიზაციების სისუფთავეზე”, - აღნიშნა სუფთა სამყაროს პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია ალფაიძემ.

მისივე ინფორმაციით, კომპანია ამაყობს იმით,  რომ ”სუფთა სამყაროს” ჯილდოების ჩამონათვალს, კიდევ ერთი, ძალიან მნიშვნელოვანი ჯილდო შეემატა.

”ჩვენ ვამართლებთ სახელს და საკუთარ მომხმარებელს ინდივიდუალური მიდგომით, მაღალი სტანდარტების გათვალისწინებით ვთავაზობთ მომსახურებას.  ჩვენი 10 წლიანი გამოცდილება, პროფესიონალიზმი და სიახლეების დანერგვა ორგანიზაციაში არის ჩვენი წარმატების საიდუმლო“,- განმარტა ალფაიძემ.

 
            [post_title] => „სუფთა სამყარო“ „გოლდენ ბრენდის“ მფლობელი გახდა
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => sufta-samyaro-golden-brendis-mflobeli-gakhda
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2016-05-04 12:50:03
            [post_modified_gmt] => 2016-05-04 08:50:03
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=47705
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 4
    [max_num_pages] => 2
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => b72814453ed9171b904da3be4dd9fa1d
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები