TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება.

TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით.

TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (185385) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1595,21055,21056,330,10626,401)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 294441
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-11 17:04:30
                    [post_date_gmt] => 2018-10-11 13:04:30
                    [post_content] => HUGO  BOSS თავისი მაცდური არომატის, BOSS  THE  SCENT-ის ახალი კამპანიით გვახსენებს, თუ რა ძალა აქვს სუნამოს თანამედროვე, ციფრული ეპოქის სამყაროში.

2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. ახალი არომატების შეძენა მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში.

ცდუნების მემკვიდრეობა

HUGO BOSS–მა ცდუნების მისეული განსაზღვრება პირველად 2015 წელს წარმოგვიდგინა BOSS THE  SCENT–ის  სუნამოს  სახით. ეს იყო BOSS THE SCENT–ის კოლექციის პირველი არომატი, რომელიც შეიქმნა მამაკაცისთვის – Boss The Scent for him Eau de Toilette. ამ არომატის წარმატების შემდგომ 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის Boss The Scent for her Eau de Parfum. 2017 წელს HUGO BOSS–მა ორი ახალი არომატი შემოგვთავაზა, კლასიკური არომატების უფრო ინტენსიური ვერსიები - Boss The Scent intense for him და Boss The Scent intense for her. 2018 წლის თებერვალში გამოდის BOSS THE SCENT–ის ლიმიტირებული გამოშვება – Boss The Scent Parfum edition–ის მამაკაცის და ქალბატონის არომატები, ხოლო 2018 წლის აპრილში ქალის კლასიკური არომატის უფრო მსუბუქი ვერსია – Boss The Scent for her Eau de Toilette. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. 

 HUGO BOSS–ის მტკიცებით ნამდვილი ცდუნება ყოველთვის ორმხრივია.თავიდან ყველაფერი იწყება დაახლოების მარტივი ქმედებით და თანდათან გადაიზრდება მიზიდულობაში, რომელიც ნელნელა ავლენს თავის მაცდუნებელ ძალას. სურნელის ზეგავლენითა და  ინტენსიურობით ღვივდება ორმხრივი  მიზიდულობა. BOSS THE SCENT-ის სუნამოს მომაჯადოებელი ძალა არ სცნობს საზღვრებს და აღვიძებს ჩვენში დაუძლეველ სურვილს გვქონდეს ურთიერთობა რეალურ სამყაროში.

BOSS THE SCENT–ის ახალი კამპანია

კამპანიას  აცოცხლებენ  BOSS THE SCENT–ის ახალი სახეები: მსახიობი  ჯეიმი დორნანი და მოდელი ბირგიტ კოსი. დრეიკ დორემუსის კლიპში წყვილი მოირგებს BOSS–ის მამაკაცისა და ქალის როლებს, რომლებიც  განიცდიან მოზღვავებულ გრძნობებს. BOSS THE SCENT–ის სურნელით გამოწვეული ცდუნების შემდეგ, ისინიიწყებენ  ურთიერთობას  ვირტუალური  რეალობის  მიღმა. მათ შორის ძლიერი ფიზიკური  მიზიდულობაა.  BOSS  THE  SCENT–ის  არომატი  მოქმედებს  როგორც დამაკავშირებელი  ხიდი ვირტუალურ და რეალურ სამყაროებს შორის. ეს კამპანია იწვევს მომხმარებლებს, რომ მოშორდენ ეკრანებს და განიცადონ რეალური   შეგრძენებები რეალურ სამყაროში.

[gallery columns="4" link="file" ids="294443,294444,294447,294446"]

ორი ახალი, მაცდური სუნამო

2018  წლის  შემოდგომაზე HUGO BOSS ორ ახალ სუნამოს გვთავაზობს BOSS THE SCENT–ის კოლექციიდან  –  Boss The Scent Private Accord for him და BossThe Scent Private Accord for her. ორივე არომატის საბაზისო ნოტაა მოხალული კაკაო.

პარფიუმერმა  ბრუნო  ჯოვანოვიჩმა  BOSS THE SCENT Private Accord–ის მამაკაცის სუნამო კაკაოსთან ერთად დახვეწილი მოკას არომატით გაამდიდრა. ჯანჯაფილის და ეგზოტიკური მანინკას ხილის დახვეწილ ნოტებთან ერთად ცდუნება უფრო მარტივია. ძვირფასი მუქი ქარვისფერი სითხე მოთავსებულია ყავისფერ, მეტალის თავსახურიან ფლაკონში.

პარფიუმერ ლუიზ ტერნერის მიერექმნილი BOSS THE SCENT Private Accord–ის ქალის სურნელში იგრძნობა ტკბილი მანდარინისა და მომაჯადოვებელი ოსმანტუსის ყვავილის  ნოტები, რომელსაც ამდიდრებს კაკაოს მოხალული მარცვლები და შეუდარებელ შარმს მატებს სუნამოს. სუნამო  წარმოდგენილია  შუშის  ფლაკონში, ელეგანტური ქარვისფერი გრადაციით.

მამაკაცის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for him Eau de Toilette წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

ქალბატონის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for her Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.


                    [post_title] => ორი ახალი, მაცდური სუნამო HUGO BOSS -ისგან
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ori-akhali-macduri-sunamo-hugo-boss-isgan
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-10-11 17:05:53
                    [post_modified_gmt] => 2018-10-11 13:05:53
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=294441
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 286749
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-20 14:41:18
                    [post_date_gmt] => 2018-09-20 10:41:18
                    [post_content] => გადაკვეთე ზღვარი და აღმოაჩინე ამაღელვებელი გრძნობა - Givenchy-მ ახალი სუნამო წარადგინა, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში.

პარფიუმერული კომპანიის ინფორმაციით, სუნამოს სახელწოდებაა L’INTERDIT. ის Givenchy-ს პირველი თამამი არომატი იყო და ჯერ კიდევ 1957 წელს შეიქმნა. 2018 წელს კი გამოვიდა L’INTERDIT-ის ახალი, უშიშარი და კლასიკური სურნელი.

”Givenchy იწვევს ქალბატონებს, რომ თამამად შეაბიჯონ პირობითობის მიღმა არსებულ სივრცეში. ამასთან, გაეხვიონ თავისუფლებასა და აკრძალულ შეგრძნებებში. L’Interdit- ეს არის არომატი, რომელიც შეგვახსენებს, რომ ხანდახან სითამამე თავისუფლებისკენ მიმავალი გასაღებია. და იმის მიღმა, რაც ჩვენ გვაკავებს, ბევრი მღელვარებით სავსე შეგრძნებებია”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.

მათივე ცნობით, L’Interdit-ის ახალი სურნელი ეს არის, ჯადოსნური, უშიშარი სურნელი და ქალურობის ახალი ხედვა.

[gallery columns="4" link="file" ids="286751,286752,286754,286755"]

რაც შეეხება ახალი არომატის შემადგენლობას - ის თეთრი ყვავილისა და შავი აკორდის აკრძალული ნაზავია. ”დომინიკ რუპიონის, ანნა ფლიპოს და ფანი ბალის მიერ შექმნილი L’Interdit ათავისუფლებს ფორთოხლის ყვავილის, ჟასმინისა და ტუბეროზას თეთრ ყვავილოვან თაიგულს. ამის საპირისპიროდ, მიწის მსგავსი შავი ტონები წარმოიშობა ვეტივერისა და ფაჩულის ნოტებისგან”, - განმარტავენ პარფიუმერულ კომპანიაში.

რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, როგორც Voulez-Vous-ში აცხადებენ, ის სიმარტივისა და დახვეწილობის სრულყოფაა. ფლაკონის დიზაინი 2018 წელს შეიქმნა - 1957 წლის ორიგინალური ფლაკონის საპატივცემულოდ. ერთი შეხედვით მარტივ, ძალზედ ქალურ და რბილ ფლაკონს ამშვენებს ელეგანტური გამოკვეთილი ბეჭედი, 4G ლოგოთი და კონტრასტული ბანტით.

კოლოფი, რა თქმა უნდა, შავ და თეთრ ფერებშია გადაწყვეტილი, თამამი, სუფთა და მარტივი. ხოლო შიდა მხარე წითელია, რომელზეც დატანილია უბერ დე ჟივენშის ხელწერა.

ახალი Eau De Parfum წარმოდგენილია 35 მლ, 50 მლ და 80 მლ მოცულობის ფლაკონებში.

L’Interdit - კატალიზატორის მსგავსი მოქმედება აქვს, იმ კარის გასაღებია, რომელიც თავისუფლებას გვპირდება. 
                    [post_title] => ქალურობის ახალი ხედვა Givenchy-სგან - 2018 წლის L’INTERDIT უკვე თბილისშია
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qalurobis-akhali-khedva-givenchy-sgan-2018-wlis-linterdit-ukve-tbilisshia
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-20 14:42:55
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-20 10:42:55
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=286749
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 283393
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-09-11 10:55:49
                    [post_date_gmt] => 2018-09-11 06:55:49
                    [post_content] => წელს პირველად, საქართველოში პასუხისმგებელი ბიზნესის კონკურსი Meliora 2018 იწყება.

„საქართველოს პასუხისმგებელი ბიზნესის კონკურსი Meliora 2018“, საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრის ორგანიზებით, ჩატარდება და კომპანიებს კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) მიმართულებით განხორციელებული საუკეთესო პროექტებისა თუ ინიციატივებისათვის დააჯილდოებს.

კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ საქართველოში რეგისტრირებულ, როგორც მსხვილ, ისე მცირე და საშუალო ზომის კომპანიებს, რომელთაც 5 ოქტომბრამდე, ვებგვერდის - www.meliora.ge- საშუალებით, უნდა წარმოადგინონ 2017-2018 წლებში განხორციელებული CSR პროგრამები, პროექტები თუ ინიციატივები.

კომპანიებს კონკურსში განაცხადების წარდგენა შეუძლიათ 6 ძირითად და 3 სპეციალურ კატეგორიაში, რომელიც კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ყველა  სფეროს მოიცავს. უმაღლესი ჯილდო (გრანპრი) - წლის პასუხისმგებელი ბიზნესის წოდება მიენიჭება ცალკე მსხვილ და ცალკე მცირე / საშუალო ზომის კომპანიას, რომლებიც საუკეთესოდ წარმოაჩენენ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ერთგულებას მთლიანი კომპანიის მასშტაბით.

გამარჯვებულები გამოვლინდებიან დაჯილდოების ცერემონიაზე, რომელიც 13 დეკემბერს გაიმართება და რომელსაც დაესწრებიან როგორც საქართველოს წამყვანი ბიზნეს კომპანიების წარმომადგენლები, ასევე საერთაშორისო ჟიური, საქართველოს მთავრობა და სხვა მრავალი საინტერესო სტუმარი.
„მინდა წავახალისო კომპანიები მონაწილეობა მიიღონ CSR კონკურსში, რადგან ის კომპანიები, რომლებიც კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის სფეროში მნიშვნელოვან ცვლილებებს ახორციელებენ, უნდა გახდნენ მისაბაძი მაგალითი სხვებისათვის. საუბარი იმაზე, თუ რას აკეთებს შენი კომპანია საზოგადოების საკთილდღეოდ  და ამისათვის დაფასება და აღიარება არის ნაწილი შენი კომპანიის ზრდისა“ - განაცხადა ჟიურის წევრმა ელენ კოენმა.
კონკურსი ევროკავშირისა და გერმანიის ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ფედერალური სამინისტროს მხარდაჭერით, საერთაშორისო და ადგილობრივ საექსპერტო ორგანიზაციებთან, ბიზნესპლატფორმებსა და სამთავრობო ინსტიტუტებთან თანამშრომლობით ტარდება. საქართველოს პასუხისმგებელი ბიზნესის კონკურსი ყოველწლიურად გაიმართება და დააჯილდოებს საქართველოში მოქმედ იმ კომპანიებს, რომელთაც კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის სფეროში განხორციელებული ექნებათ საუკეთესო პროექტები. წამყვანი ქართველი და უცხოელი ექსპერტებისგან შემდგარი დამოუკიდებელი ჟიური შეაფასებს ნომინანტებს და გამოავლენს საუკეთესო CSR-ინიციატივებს. კონკურსის ჟიურიში შედის ცხრა საერთაშორისო ექსპერტი (დიდი ბრიტანეთიდან, სლოვაკეთიდან, დანიიდან, ისრაელიდან, გერმანიიდან, აშშ-დან და ბელგიიდან) და ქართველი დამოუკიდებელი ექსპერტები საერთაშორისო და ადგილობრივი საზოგადოებრივი ორგანიზაციებიდან და აკადემიური წრეებიდან. კონკურსი იმართება პროექტის „სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ინიციატივა" (2017 -2020) ფარგლებში, რომელსაც ახორციელებს ოთხი ქართული ორგანიზაციის კონსორციუმი კონრად ადენაუერის ფონდის ხელმძღვანელობით. კონსორციუმში ასევე შედის: სამოქალაქო საზოგადოების ინსტიტუტი (CSI), საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი (CSRDG), კონსულტაციის და ტრენინგის ცენტრი (CTC), განათლების განვითარების და დასაქმების ცენტრი (EDEC). პროექტი დაფინანსებულია ევროკავშირისა და გერმანიის ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ფედერალური სამინისტროს მიერ. [post_title] => ყველაზე პასუხისმგებელ ბიზნესებს Meliora 2018-ის ფარგლებში დააჯილდოვებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => yvelaze-pasukhismgebel-biznesebs-meliora-2018-is-farglebshi-daajildoveben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-11 10:55:49 [post_modified_gmt] => 2018-09-11 06:55:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=283393 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 294441 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-11 17:04:30 [post_date_gmt] => 2018-10-11 13:04:30 [post_content] => HUGO  BOSS თავისი მაცდური არომატის, BOSS  THE  SCENT-ის ახალი კამპანიით გვახსენებს, თუ რა ძალა აქვს სუნამოს თანამედროვე, ციფრული ეპოქის სამყაროში. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. ახალი არომატების შეძენა მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში. ცდუნების მემკვიდრეობა HUGO BOSS–მა ცდუნების მისეული განსაზღვრება პირველად 2015 წელს წარმოგვიდგინა BOSS THE  SCENT–ის  სუნამოს  სახით. ეს იყო BOSS THE SCENT–ის კოლექციის პირველი არომატი, რომელიც შეიქმნა მამაკაცისთვის – Boss The Scent for him Eau de Toilette. ამ არომატის წარმატების შემდგომ 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის Boss The Scent for her Eau de Parfum. 2017 წელს HUGO BOSS–მა ორი ახალი არომატი შემოგვთავაზა, კლასიკური არომატების უფრო ინტენსიური ვერსიები - Boss The Scent intense for him და Boss The Scent intense for her. 2018 წლის თებერვალში გამოდის BOSS THE SCENT–ის ლიმიტირებული გამოშვება – Boss The Scent Parfum edition–ის მამაკაცის და ქალბატონის არომატები, ხოლო 2018 წლის აპრილში ქალის კლასიკური არომატის უფრო მსუბუქი ვერსია – Boss The Scent for her Eau de Toilette. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად.  HUGO BOSS–ის მტკიცებით ნამდვილი ცდუნება ყოველთვის ორმხრივია.თავიდან ყველაფერი იწყება დაახლოების მარტივი ქმედებით და თანდათან გადაიზრდება მიზიდულობაში, რომელიც ნელნელა ავლენს თავის მაცდუნებელ ძალას. სურნელის ზეგავლენითა და  ინტენსიურობით ღვივდება ორმხრივი  მიზიდულობა. BOSS THE SCENT-ის სუნამოს მომაჯადოებელი ძალა არ სცნობს საზღვრებს და აღვიძებს ჩვენში დაუძლეველ სურვილს გვქონდეს ურთიერთობა რეალურ სამყაროში. BOSS THE SCENT–ის ახალი კამპანია კამპანიას  აცოცხლებენ  BOSS THE SCENT–ის ახალი სახეები: მსახიობი  ჯეიმი დორნანი და მოდელი ბირგიტ კოსი. დრეიკ დორემუსის კლიპში წყვილი მოირგებს BOSS–ის მამაკაცისა და ქალის როლებს, რომლებიც  განიცდიან მოზღვავებულ გრძნობებს. BOSS THE SCENT–ის სურნელით გამოწვეული ცდუნების შემდეგ, ისინიიწყებენ  ურთიერთობას  ვირტუალური  რეალობის  მიღმა. მათ შორის ძლიერი ფიზიკური  მიზიდულობაა.  BOSS  THE  SCENT–ის  არომატი  მოქმედებს  როგორც დამაკავშირებელი  ხიდი ვირტუალურ და რეალურ სამყაროებს შორის. ეს კამპანია იწვევს მომხმარებლებს, რომ მოშორდენ ეკრანებს და განიცადონ რეალური   შეგრძენებები რეალურ სამყაროში. [gallery columns="4" link="file" ids="294443,294444,294447,294446"] ორი ახალი, მაცდური სუნამო 2018  წლის  შემოდგომაზე HUGO BOSS ორ ახალ სუნამოს გვთავაზობს BOSS THE SCENT–ის კოლექციიდან  –  Boss The Scent Private Accord for him და BossThe Scent Private Accord for her. ორივე არომატის საბაზისო ნოტაა მოხალული კაკაო. პარფიუმერმა  ბრუნო  ჯოვანოვიჩმა  BOSS THE SCENT Private Accord–ის მამაკაცის სუნამო კაკაოსთან ერთად დახვეწილი მოკას არომატით გაამდიდრა. ჯანჯაფილის და ეგზოტიკური მანინკას ხილის დახვეწილ ნოტებთან ერთად ცდუნება უფრო მარტივია. ძვირფასი მუქი ქარვისფერი სითხე მოთავსებულია ყავისფერ, მეტალის თავსახურიან ფლაკონში. პარფიუმერ ლუიზ ტერნერის მიერექმნილი BOSS THE SCENT Private Accord–ის ქალის სურნელში იგრძნობა ტკბილი მანდარინისა და მომაჯადოვებელი ოსმანტუსის ყვავილის  ნოტები, რომელსაც ამდიდრებს კაკაოს მოხალული მარცვლები და შეუდარებელ შარმს მატებს სუნამოს. სუნამო  წარმოდგენილია  შუშის  ფლაკონში, ელეგანტური ქარვისფერი გრადაციით. მამაკაცის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for him Eau de Toilette წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. ქალბატონის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for her Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => ორი ახალი, მაცდური სუნამო HUGO BOSS -ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ori-akhali-macduri-sunamo-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-11 17:05:53 [post_modified_gmt] => 2018-10-11 13:05:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294441 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1024 [max_num_pages] => 342 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 49de78e46d42e635dc0b682458a63203 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები