TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება.

TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით.

TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (185385) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1595,21055,21056,330,10626,401)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 197758
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-18 11:44:16
                    [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16
                    [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო?

16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი.

როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა.

Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 193567 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-05 12:40:43 [post_date_gmt] => 2017-12-05 08:40:43 [post_content] => ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი დაიწყო. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით გაანებივრებს. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა  ხატია შამუგიამ განუცხადა, ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, - აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. https://www.youtube.com/watch?v=V7yuFQ1WUyU [post_title] => Toyota RAV4, სუნამო უფასოდ,1000 ლარიანი ხელფასი - ,,ისი პარიში” საახალწლო ზეიმი დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => toyota-rav4-sunamo-ufasod1000-lariani-khelfasi-isi-parishi-saakhalwlo-zeimi-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-05 12:43:13 [post_modified_gmt] => 2017-12-05 08:43:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=193567 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 189782 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-22 18:30:15 [post_date_gmt] => 2017-11-22 14:30:15 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“ პირველად საქართველოში SALVATORE FERRAGAMO-ს აღმასრულებელ ხელმძღვანელს უმასპინძლა. „ლუტეცია ჯგუფის“ პრეზიდენტმა ვახტანგ ფხაკაძემ ლუჩიანო ბერტინელი ქართულ მედიასაშუალებებს წარუდგინა. საქმიანი შეხვედრა რესტორან „ტაბლაში” ლეგენდარული ბრენდის ხელმძღვანელობისთვის ქართული ტრადიციების გაცნობით დაიწყო. ქართული მასმედიის წარმომადგენლებმა კი SALVATORE FERRAGAMO-ს განსხვავებული სურნელოვანი სამყაროს შესახებ ექსკლუზიური ინფორმაცია მიიღეს.
”როგორც ცნობილია SALVATORE FERRAGAMO  - ეს ის ბრენდია, რომელიც დახვეწილობასთან და ფუფუნებასთან ასოცირდება. ამასთან, თითქმის საუკუნეა გვაოცებს კრეატიულობით, საუკეთესო სტილით, ექსკლუზიური ხელწერითა და რა თქმა უნდა, უმაღლესი იტალიური ხარისხით. ბრენდის წარმოებაშია ქალისა და მამაკაცის სამოსი, უნიკალური ტყავის აქსესუარები და პარფიუმერია, რომლითაც „ლუტეცია“ მომხმარებელს 2008 წლიდან ანებივრებს”, - აცხადებენ პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე ცნობით, SALVATORE FERRAGAMO-ს არომატები ემოციებთან და გრძნობებთან არის დაკავშირებული.
როგორც ”ლუტეციაში” აცხადებენ, შეხვედრა ისეთივე საინტერესო და ემოციებით აღსავსე აღმოჩნდა, როგორც SALVATORE FERRAGAMO-ს თითოეული არომატია.
„ტაბლაში“ Signorina და UOMO სუნამოების ჯადოსნური სურნელი და შთაგონება ბევრი დეტალით იგრძნობოდა. ეს იყო დაუვიწყარი იტალიური სურნელის ერთ საათი ქართულ გარემოში”, - განმარტავენ ”ლუტეციაში”.  
მათივე ინფორმაციით, SALVATORE FERRAGAMO-ს გუნდმა ოფიციალურ პარტნიორს საქართველოში - „ლუტეციას” შედეგიანი თანამშრომლობისთვის მადლობა გადაუხადა და სამომავლო გეგმებზეც ისაუბრა. [post_title] => ლუტეციამ SALVATORE FERRAGAMO-ს აღმასრულებელ ხელმძღვანელს უმასპინძლა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => luteciam-salvatore-ferragamo-s-aghmasrulebel-khelmdzghvanels-umaspindzla [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-22 18:38:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-22 14:38:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=189782 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 197758 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-18 11:44:16 [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16 [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო? 16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი. როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1002 [max_num_pages] => 334 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 49de78e46d42e635dc0b682458a63203 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები