TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა

7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება.

TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით.

TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 185385
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => biznesi
                                    [2] => lutecia
                                    [3] => parfiumeria
                                    [4] => tom-ford
                                    [5] => mikhail-timofeevi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (185385) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1595,21055,21056,330,10626,401)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 225640
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-21 19:36:58
                    [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58
                    [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა.

სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის.

Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში.

https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM

”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.

[gallery link="file" ids="225647,225648,225649"]

მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.  

”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo

შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან.
                    [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 224432
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-03-19 13:58:15
                    [post_date_gmt] => 2018-03-19 09:58:15
                    [post_content] => გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრო, დანიის მთავრობის ფინანსური მხარდაჭერით, ახალი პროგრამის - "ახალგაზრდა მეწარმის" ამოქმედებას იწყებას.

პროგრამის ბიუჯეტი 4,110,000 აშშ დოლარს შეადგენს.

სოფლად ახალგაზრდა მეწარმეების მხარდაჭერის პროგრამა „ახალგაზრდა მეწარმე“ განკუთვნილია საქართველოს მოქალაქეობის მქონე ახალგაზრდებისთვის, რომელთაც საქართველოში ბიზნესსაქმიანობა სურთ. პროგრამის მიზანია, ფინანსური და ტექნიკური მხარდაჭერის გზით, ახალგაზრდების ბიზნესსაქმიანობაში ჩართულობის ზრდის ხელშეწყობა.

პროგრამის ფარგლებში, დაფინანსებას მიიღებენ საქართველოში რეგისტრირებული ახალგაზრდა მეწარმეები (18-35 წლამდე მამაკაცები და 18-40 წლამდე ქალები) ან მათ მიერ დაფუძნებული სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივები.

პროგრამა ითვალისწინებს მხოლოდ ახალი ბიზნესის (სტარტაპის) დაფინანსებას. პროგრამის ფარგლებში, სოფლის მეურნეობის პროექტების მართვის სააგენტო ბენეფიციარს დაუფინანსებს პროექტის ღირებულების 40%-ს, მაგრამ არაუმეტეს 60,000
ლარისა; დარჩენილი 60% ბენეფიციარის თანამონაწილეობაა.

თანამონაწილეობის თანხა, შესაძლებელია, მოძიებული იქნას როგორც საკუთარი სახსრებით, ასევე საბანკო კრედიტით (მათ შორის, შეღავათიანი აგროკრედიტი).

პროგრამა ითვალისწინებს, როგორც სასოფლო-სამეურნეო, ისე არა სასოფლო-სამეურნეო ბიზნეს მიმართულებების დაფინანსებას. არა სასოფლო-სამეურნეო ბიზნესსაქმიანობის წილი მთლიან დაფინანსების პორტფელში 20%-ს არ აღემატება.

პროგრამის ფარგლებში, დაფინანსდება ნებისმიერ სასოფლო-სამეურნეო მიმართულება გარდა, იმ დარგებისა, რომლებიც უკვე ფინანსდება სხვადასხვა სასოფლო-სამეურნეო საგრანტო პროგრამით. სააგენტოში განაცხადების და თანმდევი დოკუმენტაციის წარდგენა განხორციელდება ელექტრონულად http://apma.ge/ და http://danida.apma.ge/ -ის მეშვეობით.

პოტენციური ბენეფიციარის მიერ წარმოდგენილი ბიზნესგეგმის დამტკიცების შემდეგ, პროგრამის ფარგლებში, შერჩეული კვალიფიციური საკონსულტაციო კომპანია ბენეფიციარს დაეხმარება პროექტის წარმატებით განხორციელებისათვის ყველა საჭირო ღონისძიებაში რაც გულისხმობს: თანადაფინანსების ხელშეკრულების გასაფორმებლად საჭირო დოკუმენტაციის შეგროვებას, წარმოდგენილი ბიზნეს იდეის განხორციელების დროში გაწერილი სამოქმედო გეგმის შედგენას, პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი ფულადი სახსრების მიზნობრივად გახარჯვის აღრიცხვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის დახარისხებას, სააღრიცხვო პროგრამის/სისტემის დანერგვას და ბიზნესის მართვისათვის საჭირო ტრენინგების ჩატარებას.
                    [post_title] => "ახალგაზრდა მეწარმე" -  ახალგაზრდების ბიზნესსაქმიანობის ხელშეწყობისთვის ახალი პროგრამა იწყება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => akhalgazrda-mewarme-akhalgazrdebis-biznessaqmianobis-khelshewyobistvis-akhali-programa-iwyeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-19 13:58:15
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-19 09:58:15
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=224432
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 222660
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-03-13 13:58:33
                    [post_date_gmt] => 2018-03-13 09:58:33
                    [post_content] => 23 წლის მეწარმე მარიამ იაშვილი წარმოშობით ყვარლიდანაა.  მან ივანე ჯავახიშვილს სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის იურიდიული ფაკულტეტი დაამთავრდა და ამჟამად მაგისტრატურაში სწავლობს.

მარიამი უკვე რამდენიმე წელია მეწარმეობითაა დაკავებული.

ორი წლის წინ სტუდენტმა გოგონამ ‘’აწარმოე საქართველოში“-ს  ფარგლებში დაფინანსებაც მოიპოვა და ყვარელში საოჯახო სასტუმრო - "Violet" გახსნა. სასტუმრო საკმაოდ წარმატებით ფუნქციონირებს და მომგებიანი ბიზნესიც აღმოჩნდა.

გასულ წელს ,ახალგაზრდა იურისტმა და მეწარმემ გადაწყვიტა პროექტ Yes Georgia-ში ჩართულიყო. ინოვაციურ პროექტში მიღებული ცოდნისა და თანადაფინანსების შემდეგ  ახალი ბიზნეს პროექტი წამოიწყო და  ხილის საშრობი აპარატი შეიძინა, რომლითაც დღეს ქართულ ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტს: ხურმის და კივის ჩირს აწარმოებს.

კომპანია "Da-Chire" -ს (‘’და-ჩირე’’) პროდუქციის შეძენა მომხმარებლებს უკვე  სხვადასხვა მაღაზიებში შეუძლიათ. მეწარმე უახლოეს პერიოდში სხვა ქართული ხილის დამატებას და ასორტიმენტის გაზრდასაც გეგმავს.
„ამ ეტაპზე ვახერხებ ვისწავლო და ორივე ბიზნესს წარმატებით გავუძღვე. ჩემთვის მნიშვნელოვანია მომხმარებელმა ნამდვილი ქართული და ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტი მიიღოს. ჩემი ორივე ბიზნესი ჯერ მხოლოდ საწყის ეტაპზეა და იმედი მაქვს კიდევ უფრო მრავალფეროვანსა და საინტერესოს გავხდი ორივე მიმართულებებს“. - განაცხადა მარიამ იაშვილა.
მაგისტრატურაში სწავლის პარარელურად წარმატებული სტუდენტი ცდილობს აქტიურად იყოს ჩართული სამეწარმეო საქმიანობაში და გააფართოოს დაწყებული საქმიანობა. კომპანია "Da-Chire"-ს (‘’და-ჩირე’’)  პროდუქციასა და სტენდს მომხამერებლები 22 მარტს დაგეგმილ  ფესტივალზე, „მეწარმეთა სივრცე-2018“ გაეცნობიან, რომელიც ‘’საქართველოში ახალგაზრდების სამეწარმეო უნარ-შესაძლებლობების, დასაქმებისა და შემოსავლის გენერირების მხარდაჭერის პროგრამის’’ (YES-Georgia) ფარგლებში ხორციელდება. ფესტივალზე შესაძლებელი იქნება მარიამისა და პროექტის სხვა ბენეფიციარების პროდუქციის შეძენაც. ფესტივალის შესახებ: ფესტივალის ორგანიზატორია Yes Georgia, რომელსაც ფონდი კრისტალი ახორციელებს საერთაშორისო ორგანიზაცია PH International და სს მისო „კრისტალთან“ ერთად. ფინანსურ მხარდამჭერი ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტო (USAID) და სს მისო „კრისტალია“. ფესტივალი 22 მარტს, თბილისი მოლში გაიმართება   [post_title] => 23 წლის ქართველი სტუდენტი, რომელიც საკუთარ ორ ბიზნესს მართავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 23-wlis-qartveli-studenti-romelic-sakutar-or-bizness-martavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-13 14:11:43 [post_modified_gmt] => 2018-03-13 10:11:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=222660 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 225640 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-21 19:36:58 [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58 [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის. Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში. https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM ”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery link="file" ids="225647,225648,225649"] მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.   ”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა. https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან. [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29 [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 1008 [max_num_pages] => 336 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 49de78e46d42e635dc0b682458a63203 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები