უბედური შემთხვევა თბილისში – მშენებარე სახლიდან ახალგაზრდა მამაკაცი გადმოვარდა და გარდაიცვალა

პოპულარული

უბედური შემთხვევა თბილისში – მშენებარე სახლიდან ახალგაზრდა მამაკაცი გადმოვარდა და გარდაიცვალა

თბილისში, ყიფშიძის ქუჩაზე უბედური შემთხვევა მოხდა – წინასწარი ინფორმაციით, მშენებარე სახლიდან მუშა გადმოვარდა, 27 წლის მამაკაცი ადგილზე გარდაიცვალა.

რადიო „ფორტუნას“ შსს-ში განუცხადეს, რომ ფაქტზე მიმდინარეობს გამოძიება სსკ 240-ე მუხლით, რაც სამთო-სამშენებლო ან სხვა სამუშაო წარმოების უსაფრთხოების წესის დარღვევას ითვალისწინებს. უწყებაში ვერ აკონკრეტებენ, რამ გამოიწვია მამაკაცის გადმოვარდნა.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mshenebloba
                                    [1] => ubeduri-shemtkhveva
                                    [2] => mshenebare-sakhli
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 118071
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mshenebloba
                                    [1] => ubeduri-shemtkhveva
                                    [2] => mshenebare-sakhli
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 118071
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 402
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mshenebloba
                                    [1] => ubeduri-shemtkhveva
                                    [2] => mshenebare-sakhli
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mshenebloba
                                    [1] => ubeduri-shemtkhveva
                                    [2] => mshenebare-sakhli
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (118071) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (14222,402,3261)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 245508
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-22 14:27:46
                    [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:27:46
                    [post_content] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულებულია.  „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ და სახმელეთო სამუშაოების კონტრაქტორმა „კომპანია ბლექ სი გრუპმა“ სამუშაოები წინასწარ შემუშაებული სამოქმედო გეგმის მიხედვით შეასრულეს.

როგორც ”ფორტუნას” „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმიდან“ აცნობეს, ტერიტორიაზე დასრულდა 110 ჰექტარზე ნაყოფიერი (ჰუმუსოვანი) ფენის თითქმის სრულად მოხსნა. სამშენებლო არეალის 100% გასუფთავებულია ნარჩენებისგან, მათ შორის,  შენობა-ნაგებობებისგან და სახიფათო ნარჩენებისგან.

ამ ეტაპზე, პორტის ტერიტორიაზე მიმდინარეობს:
  1. 2.5 კმ-მდე სამელიორაციო არხის მშენებლობა
  2. მილხიდების მშენებლობა
  3. წყალსაქაჩი სადგურის მშენებლობა
„ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ინფორმაციითვე, სახმელეთო სამშენებლო სამუშაოების ყველა ეტაპის განმავლობაში გრძელდება დაკვირვება ფლორასა და ფაუნაზე, რათა მშენებლობის პროცესში მათ სათანადო გარემო პირობები შეექმნათ. „ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ტერიტორიაზე სამშენებლო სამუშოები საერთაშორისო და საქართველოში მოქმედი შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად მიმდინარეობს.  კონსორციუმის წარმომადგენლები აგრძელებენ ადგილობრივ მოსახლეობასთან შეხვედრებს მათი ინფორმირების მიზნით, უსაფრთხოების წესებისა და მოსალოდნელი სამშენებლო აქტივობების შესახებ. ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებში ჩაერთო და დასაქმდა ადგილობრივი მოსახლეობაც. ანაკლიის პორტის ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებს ახორციელებს „კომპანია ბლექ სი გრუპი“, რომელიც „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ 2017 წლის დეკემბერში შეარჩია. კომპანია ღია ტენდერის შედეგად, www etenders.ge-ზე გამოქვეყნებული სატენდერო დოკუმენტაციის შესაბამისად, 14 კანდიდატს შორის გამოავლინეს. 2018 წლის ზაფხულში იგეგმება პორტის ადრეული საზღვაო სამშენებლო სამუშაოების დაწყება. კერძოდ, დაიწყება რეკლამაცია, რომლის ფარგლებშიც ანაკლიაში დამაღრმავებელი გემი და სხვა საზღვაო და სახმელეთო დიდი რაოდენობით ტექნიკა შემოვა; სამუშაოების ამ ეტაპზე მოხდება 5 მლნ კუბური მეტრი მასალის ამოღება ზღვის ფსკერიდან  110 ჰექტარი ტერიტორიის რეკლამაციის მიზნით”, - აცხადებენ „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმში”.
მათივე ცნობით, საქართველოს  პირველი ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის მშენებლობის დასრულება და ოპერირების დაწყება 2020 წლის მეორე ნახევარში იგეგმება. 
[post_title] => ანაკლიის პორტის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-portis-adreuli-sakhmeleto-samushaoebis-80-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 14:27:46 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245508 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 242022 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-14 12:33:23 [post_date_gmt] => 2018-05-14 08:33:23 [post_content] => საერთაშორისო საინჟინრო კომპანიამ Institute IGH ლენტეხი-მესტიის დამაკავშირებელი გზისა და გვირაბის პროექტის სამუშაო ვერსია საავტომობილო გზების დეპარტამეტს უკვე ჩააბარა. კომპანიის ინფორმაციით, მიღებული შენიშვნების გათვალისწინებით საბოლოო პროექტი დამკვეთს მაისის ბოლომდე ჩაბარდება. ლენტეხი-მესტიის დამაკავშირებელი ახალი გზა ერთმანეთთან დააკავშირებს ლენტეხი-ცაგერისა და ზუგდიდი-მესტიის უკვე არსებულ საავტომობილო გზებს, რაც იმას ნიშნავს რომ ქუთაისიდან ცაგერისა და ლენტეხის გავლით მესტიაში მოხვედრა სამ საათში იქნება შესაძლებელი. თბილისიდან მესტიამდე მანძილი 105 კილომეტრით, მგზავრობის დრო კი 2,5 საათით შემცირდება. „პროექტის მიხედვით, ლენტეხი-მესტიის ახალი 47,7 კმ-იანი საავტომობილო გზის საფარი ასფალტი/ბეტონი იქნება, დაგეგმილია 15 ახალი ხიდის, 27,7 კმ სიგრძის ახალი გზისა და საქართველოში სიგრძით ყველაზე გრძელი, 9,03 კმ-ის სიგრძის, საავტობომილო გვირაბის მშენებლობა, ხოლო ლეშგუანიდან მესტიამდე არსებული 11 კმ-იანი გზის მონაკვეთის პარამეტრების გაუმჯობესება. ლენტეხი-მესტიის საავტომობილო გზის პროექტის გარდა, Institute IGH მუშაობს ზემო იმერეთი-რაჭის, ბაღდათი-აბასთუმნისა და სნო-ჯუთა-როშკა-შატილი-ომალო-ხადორის ხეობა-ბაწარა-ახმეტის მიმართულებით საავტობომილო გზების პროექტირებაზე. აღსანიშნავია, რომ სნო-ჯუთა-როშკა-შატილი-ომალო-ხადორის ხეობა-ბაწარა-ახმეტის მიმართულებით საავტომობილო გზის პროექტირება მიმდინარეობს ეტაპობრივად და შესაბამისად, ეტაპობრივად ხდება გარემოზე ზემოქმედებისა და კანონით განსაზღვრული სხვა კვლევებისა და ანგარიშების მომზადება. გარემოზე ზემოქმედების შეფასებაზე ( გზშ), რომელიც ჯუთა-როშკის არსებული 3,9 კმ-იანი მონაკვეთის რეაბილიტაციას ეხებოდა გარემოსა დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს შენიშვნები Institute IGH-მ გასულ კვირას მიიღო. აღნიშნული მონაკვეთის გზშ-ს ანგარიში სამინისტროში წარდგენილი იყო წინასწარი განხილვის მიზნით. ჩატარებული დამატებითი კვლევების საფუძველზე, ამჟამად მიმდინარეობს გზშ-ს საბოლოო ანგარიშის მომზადება, სადაც ასახული იქნება სამინისტროს შენიშვნები“, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
რაც შეეხება თავად კომპანიას, ხორვატიული კომპანია Institute IGH 1949 წელს დაარსდა. კომპანიის ძირითადი საქმიანობა მოიცავს მშენებლობების პროექტირებასა და ტექნიკურ ზედამხედველობას, პროექტების მართვას, კვლევებს, საკონსულტაციო მომსახურებას, სამშენებლო მასალების ლაბორატორიულ ტესტირებას, სტანდარტიზაციას. კომპანიის მიერ დაპროექტებულია 800 ხიდი, 80 კმ საერთო სიგრძის გვირაბი, მათ შორის ყველაზე გრძელი გვირაბი ხორვატიაში. Institute IGH-ის მიერ დაპროექტებული გვირაბები აღიარებულია როგორც ყველაზე უსაფრთხო ევროპაში (2008 და 2009 წლები).
[post_title] => საქართველოში ყველაზე გრძელი საავტომობილო გვირაბის პროექტირების პირველი ეტაპი დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-yvelaze-grdzeli-saavtomobilo-gvirabis-proeqtirebis-pirveli-etapi-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-14 12:54:07 [post_modified_gmt] => 2018-05-14 08:54:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=242022 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 236543 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-27 14:27:50 [post_date_gmt] => 2018-04-27 10:27:50 [post_content] => ბათუმში ყინულის სასახლის მშენებლობის სამუშაოები ინტენსიურად მიმდინარეობს. უკვე დასრულებულია საძირკვლის მოწყობა და რკინა-ბეტონის სამუშაოები ხორციელდება, რაც სვეტების მოწყობასა და გადახურვას მოიცავს. აჭარის ფინანსთა და ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, მშენებლობის პროცესში ამ დროისთვის 50 ადამიანია დასაქმებული. არენისა და საცურაო აუზის პროექტს აჭარის ფინანსთა და ეკონომიკის სამინისტროს შპს "სტადიონი" ახორციელებს. უწყების ცნობითვე, ყინულის არენა სპორტის სასახლის მიმდებარედ შენდება და ჭადრაკის მსოფლიოს ოლიმპიადის მსვლელობისას დამატებით სივრცედ იქნება გამოყენებული. დახურულ სპორტულ კომპლექსში - ყინულის არენაზე ტრიბუნები 1500 ადგილზე განთავსდება. [gallery columns="4" link="file" ids="236547,236548,236549,236551"] ყინულის არენისა და საცურაო აუზის კომპლექსის საორიენტაციო სამშენებლო ფართობი 16 000 კვ. მეტრია, საიდანაც ყინულის არენა - 10500 კვ.მეტრზე, ხოლო საცურაო აუზი 5500 კვ.მეტრზე მოეწყობა. ყინულის არენაზე სასწავლო-სავარჯიშო პროცესისა და სხვადასხვა დონის შეჯიბრებები ჩატარება იქნება შესაძლებელი. კერძოდ, ფიგურული სრიალი - ჰოკეი - ასევე, ციგურებზე მასობრივი სრიალი, კულტურულ-სანახაობრივი და გასართობი ღონისძიებები, კონცერტები და გამოფენები. [post_title] => როგორი იქნება ბათუმის ყინულის სასახლე - საძირკვლის მოწყობა დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogori-iqneba-batumis-yinulis-sasakhle-sadzirkvlis-mowyoba-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-27 14:27:50 [post_modified_gmt] => 2018-04-27 10:27:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=236543 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 245508 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-22 14:27:46 [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულებულია.  „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ და სახმელეთო სამუშაოების კონტრაქტორმა „კომპანია ბლექ სი გრუპმა“ სამუშაოები წინასწარ შემუშაებული სამოქმედო გეგმის მიხედვით შეასრულეს. როგორც ”ფორტუნას” „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმიდან“ აცნობეს, ტერიტორიაზე დასრულდა 110 ჰექტარზე ნაყოფიერი (ჰუმუსოვანი) ფენის თითქმის სრულად მოხსნა. სამშენებლო არეალის 100% გასუფთავებულია ნარჩენებისგან, მათ შორის,  შენობა-ნაგებობებისგან და სახიფათო ნარჩენებისგან. ამ ეტაპზე, პორტის ტერიტორიაზე მიმდინარეობს:
  1. 2.5 კმ-მდე სამელიორაციო არხის მშენებლობა
  2. მილხიდების მშენებლობა
  3. წყალსაქაჩი სადგურის მშენებლობა
„ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ინფორმაციითვე, სახმელეთო სამშენებლო სამუშაოების ყველა ეტაპის განმავლობაში გრძელდება დაკვირვება ფლორასა და ფაუნაზე, რათა მშენებლობის პროცესში მათ სათანადო გარემო პირობები შეექმნათ. „ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ტერიტორიაზე სამშენებლო სამუშოები საერთაშორისო და საქართველოში მოქმედი შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად მიმდინარეობს.  კონსორციუმის წარმომადგენლები აგრძელებენ ადგილობრივ მოსახლეობასთან შეხვედრებს მათი ინფორმირების მიზნით, უსაფრთხოების წესებისა და მოსალოდნელი სამშენებლო აქტივობების შესახებ. ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებში ჩაერთო და დასაქმდა ადგილობრივი მოსახლეობაც. ანაკლიის პორტის ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებს ახორციელებს „კომპანია ბლექ სი გრუპი“, რომელიც „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ 2017 წლის დეკემბერში შეარჩია. კომპანია ღია ტენდერის შედეგად, www etenders.ge-ზე გამოქვეყნებული სატენდერო დოკუმენტაციის შესაბამისად, 14 კანდიდატს შორის გამოავლინეს. 2018 წლის ზაფხულში იგეგმება პორტის ადრეული საზღვაო სამშენებლო სამუშაოების დაწყება. კერძოდ, დაიწყება რეკლამაცია, რომლის ფარგლებშიც ანაკლიაში დამაღრმავებელი გემი და სხვა საზღვაო და სახმელეთო დიდი რაოდენობით ტექნიკა შემოვა; სამუშაოების ამ ეტაპზე მოხდება 5 მლნ კუბური მეტრი მასალის ამოღება ზღვის ფსკერიდან  110 ჰექტარი ტერიტორიის რეკლამაციის მიზნით”, - აცხადებენ „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმში”.
მათივე ცნობით, საქართველოს  პირველი ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის მშენებლობის დასრულება და ოპერირების დაწყება 2020 წლის მეორე ნახევარში იგეგმება. 
[post_title] => ანაკლიის პორტის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-portis-adreuli-sakhmeleto-samushaoebis-80-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 14:27:46 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245508 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 193 [max_num_pages] => 65 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 1ae50415ae1016a4f9119e551a8e55ae [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები