ვინ მოხვდა საუკეთესო ბრენდების რეიტინგების სათავეში

პოპულარული

ვინ მოხვდა საუკეთესო ბრენდების რეიტინგების სათავეში

Interbrand Corp-მა 2017 წლის მსოფლიოს 100 წამყვანი ბრენდების რეიტინგი წარმოადგინა.

რეიტინგის სათავეში კომპანიები Apple და Google ლიდერობენ, მესამე ადგილს კი Microsoft-ი იკავებს.

ასეული კი ასე გამოიყურება:

 

ახალი ამბები / სხვა /

|

25 სექტემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 167538
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 167538
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (167538) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3586,3186)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 247048
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-05-26 11:39:11
                    [post_date_gmt] => 2018-05-26 07:39:11
                    [post_content] => 4 ვებ გიგანტი ევროკავშირის პირადი მონაცემების დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღვევაში დაადანაშაულეს. ამის შესახებ BBC წერს. Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს მომხმარებლებისთვის მიზნობრივი სარეკლამო სერვისების იძულებით გამოყენებაში ადანაშაულებენ.

პირადი ხელშეუხებლობის შესახებ ინფორმაციის ჯგუფი noyb.eu, რომელსაც აქტივისტი მაქს შერმანი ხელმძღვანელობს, განმარტავს, რომ ხალხს „თავისუფალი არჩევანი“ არ მისცეს.

შესაძლოა ვებ გიგანტები აიძულონ, რეგულაციები მომხმარებლების ინტერესებზე მორგებული გახადონ. თუ ეს ტალღა გაგრძელდა არ არის გამორიცხული, კომპანიები დააჯარიმონ კიდეც.

აღსანიშნავია, რომ რამდენიმე დღის წინ, Apple-მა ახალი ერთიანი რეგლამენტის (General Data Protection Regulation, GDPR) ამოქმედდებას დაუჭირა მხარი და მომხმარებლებს პერსონალური ინფორმაციის წაშლის შესაძლებლობა მისცა.

ევროკავშირის ახალი ერთიანი რეგლამენტი, პირადი მონაცემების დაცვის შესახებ 2018 წლის 25 მაისიდან ამოქმედდა.
                    [post_title] => Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს ევროკავშირის მონაცემთა დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღევავაში ადანაშაულებენ
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => facebook-s-google-s-instagram-s-da-whatsapp-s-evrokavshiris-monacemta-dacvis-akhali-reglamentis-darghevavashi-adanashauleben
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-26 11:39:11
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-26 07:39:11
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=247048
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 242933
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-16 12:03:24
                    [post_date_gmt] => 2018-05-16 08:03:24
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კორპორაცია Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს.

თანამშრომლობის შესახებ საზოგადოებას ინფორმაცია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ და Google-უკრაინის პრეზიდენტმა დმიტრი შოლომკომ გააცნეს.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, მსოფლიოში უდიდეს ვიდეოპორტალ Youtube-ზე საქართველოს ტურისტულად მიმზიდველი ადგილების შესახებ სარეკლამო ვიდეორგოლები განთავსდება. ვიდეორგოლები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს მოიცავს. მათივე ცნობით, ახალი სარეკლამო კამპანია Youtube-ზე 29 მაისს დაიწყება და 29 აგვისტომდე გაგრძელდება. სამიზნე ბაზრები შემდეგ ქვეყნებს მოიცავს: დიდი ბრიტანეთი, გერმანია, იტალია, საფრანგეთი, პოლონეთი, უკრაინა, ესტონეთი, ლიტვა, ლატვია, ისრაელი, თურქეთი, საუდის არაბეთი და არაბთა გაერთიანებული საემიროები.

კამპანიის შედეგად განსაზღვრული შთაბეჭდილებების რაოდენობა შეადგენს (Impressions)- 95,237,500; ხოლო ვიდეორგოლების ნახვების რაოდენობა (Views)- 21,052,500.
ცნობისთვის, კორპორაცია Google-თან ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია მე-3 წელია აქტიურად თანამშრომლობს, რაც მოიცავს როგორც ზაფხულის, ასევე ზამთრის სარეკლამო კამპანიების დაგეგმავს.
[post_title] => საქართველო Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelo-google-tan-ertad-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-16 13:37:36 [post_modified_gmt] => 2018-05-16 09:37:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=242933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 212971 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-02-11 12:13:05 [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს. ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის. გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს. კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან. [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05 [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 247048 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-05-26 11:39:11 [post_date_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content] => 4 ვებ გიგანტი ევროკავშირის პირადი მონაცემების დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღვევაში დაადანაშაულეს. ამის შესახებ BBC წერს. Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს მომხმარებლებისთვის მიზნობრივი სარეკლამო სერვისების იძულებით გამოყენებაში ადანაშაულებენ. პირადი ხელშეუხებლობის შესახებ ინფორმაციის ჯგუფი noyb.eu, რომელსაც აქტივისტი მაქს შერმანი ხელმძღვანელობს, განმარტავს, რომ ხალხს „თავისუფალი არჩევანი“ არ მისცეს. შესაძლოა ვებ გიგანტები აიძულონ, რეგულაციები მომხმარებლების ინტერესებზე მორგებული გახადონ. თუ ეს ტალღა გაგრძელდა არ არის გამორიცხული, კომპანიები დააჯარიმონ კიდეც. აღსანიშნავია, რომ რამდენიმე დღის წინ, Apple-მა ახალი ერთიანი რეგლამენტის (General Data Protection Regulation, GDPR) ამოქმედდებას დაუჭირა მხარი და მომხმარებლებს პერსონალური ინფორმაციის წაშლის შესაძლებლობა მისცა. ევროკავშირის ახალი ერთიანი რეგლამენტი, პირადი მონაცემების დაცვის შესახებ 2018 წლის 25 მაისიდან ამოქმედდა. [post_title] => Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს ევროკავშირის მონაცემთა დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღევავაში ადანაშაულებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-s-google-s-instagram-s-da-whatsapp-s-evrokavshiris-monacemta-dacvis-akhali-reglamentis-darghevavashi-adanashauleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-26 11:39:11 [post_modified_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=247048 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 31 [max_num_pages] => 11 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => cf595935b1f1910876e4dad11d4bbba4 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები