ვინ მოხვდა საუკეთესო ბრენდების რეიტინგების სათავეში

პოპულარული

ვინ მოხვდა საუკეთესო ბრენდების რეიტინგების სათავეში

Interbrand Corp-მა 2017 წლის მსოფლიოს 100 წამყვანი ბრენდების რეიტინგი წარმოადგინა.

რეიტინგის სათავეში კომპანიები Apple და Google ლიდერობენ, მესამე ადგილს კი Microsoft-ი იკავებს.

ასეული კი ასე გამოიყურება:

 

ახალი ამბები / სხვა /

|

25 სექტემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 167538
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 167538
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (167538) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3586,3186)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 212971
                    [post_author] => 15
                    [post_date] => 2018-02-11 12:13:05
                    [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05
                    [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს.

ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის.

გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს.

კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან.
                    [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 196613
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-12-13 19:49:25
                    [post_date_gmt] => 2017-12-13 15:49:25
                    [post_content] => კომპანია Google-მა 2017 წელი შეაჯამა და წლის ყველაზე მნიშვნელოვანი მოვლენები ერთ ვიდეოში მოაქცია.

ვიდეოში ყურადღება გამახვილებულია შეკითხვაზე როგორ?

როგორც ჩანს, 2017 წელს წინადადება, რომელიც იწყება შეკითხვით "როგორ" ყველაზე აქტუალური იყო.

ნახეთ ვიდეო, რა მოვლენები მოხვდა 1 წუთსა და 32 წამში:

https://www.youtube.com/watch?v=vI4LHl4yFuo
                    [post_title] => 365 დღე 1 წუთსა და 32 წამში - google-მა 2017 წელი შეაჯამა (ვიდეო)
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => 365-dghe-1-wutsa-da-32-wamshi-google-ma-2017-weli-sheajama-video
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-13 19:49:25
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-13 15:49:25
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=196613
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 194459
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-07 14:33:22
                    [post_date_gmt] => 2017-12-07 10:33:22
                    [post_content] => წარმოუდგენელი ფასები Apple -ის პროდუქციაზე-  თბილისში პირველი Apple Premium Reseller-ის მაღაზია iSpace 8 დეკემბერს 19:00 საათზე, სავაჭრო ცენტრ ”გალერია თბილისში” გაიხსნება.

როგორც iSpace -ში აცხადებენ, პირველი Apple Premium Reseller-ის გახსნაზე მისულ სტუმრებს დახვდებათ 20%-იანი ფასდაკლება iPad-ის პლანშეტებზე, Mac-ის კომპიუტერებზე და iPhone-ის სმარტფონებზე. ფასდაკლებასთან ერთად, სტუმრებს დახვდებათ სხვადასხვა საინტერესო გასართობი აქტივობები და ცოცხალი მუსიკაც, ცნობილი ბენდის შესრულებით.
”აქცია შეეხება Apple-ის სხვადასხვა პოპულარულ პროდუქტს. მათ შორის ნებისმიერი ფერის iPhone 7 (32GB) გახსნის დღეს ეღირება 1519 ლარი, ნაცვლად 1899 ლარისა, iPhone 8-ის ფასი (64GB) 2499 ლარიდან 1999 ლარზე დაიწვეს, ულტრათხელი 13inch MacBook air-ის ღირებულება 2999 ლარიდან  2399 ლარზე ჩამოვა, ხოლო უახლესი MacBook Pro-ს ფასი 4520 ლარის ნაცვლად, 3599 ლარი იქნება. ასევე, ფასდაკლება გავრცელდება 2017 წლის ბოლო მოდელის iPad-ზე (32GB), რომელიც 1140 ლარის ნაცვლად, 899 ლარად გაიყიდება და ბოლოს უახლესი მოდელის სმარტფონი iPhone X - 3799 ლარის ნაცვლად, 3499 ლარი ეღირება”, - აცხადებენ iSpace-ში.
მათივე ინფორმაციით, აღნიშნული პროდუქციის ფასები გახსნის დღეს ყველაზე გამორჩეული იქნება მსოფლიოში. “საქართველოში ასეთი ჯერ არავის გაუკეთებია, ფასები შეიძლება უფრო დაბალიც კი იყოს ვიდრე აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში. აქამდე, ვინც ცდილობდა, შეეძინა Apple-ის პროდუქცია უფრო ხელსაყრელ ფასად უცხოეთში ან ე.წ. “შავ ბაზარზე” შეძლებენ, ოფიციალური შესაბამისად, ხარისხიანი პროდუქციის მიღებას ბევრად უფრო მომგებიან ფასად ოფიციალურ მაღაზიაში. ამ შესაძლებლობას ჩვენ ვუყურებთ როგორც საჩუქარს ჩვენი მომხმარებლისთვის და არა როგორც შემოსავალს, ”- განმარტეს iSpace-ში.
როგორც მაღაზიაში აღნიშნეს, პლანშეტები და კომპიუტერები ხელმისაწვდომი იქნება iSpace-ის გახსნის თანავე, რომელიც შედგება 8 დეკემბერს 19:00 საათზე “გალერია თბილისი”-ის მეორე სართულზე. სპეციალური ფასები იმოქმედებენ მხოლოდ გახსნის დღეს. პროდუქციის შეძენა შესაძლებელი იქნება როგორც ნაღდი ანგარიშსწორებით, ასევე განვადებით.
მეორე სართულის ატრიუმში მოეწყობა Apple-ის სამყარო სხვადასხვა გასართობი ზონებით, მათ შორის: ცოცხალი შესრულება პოპულარული ბენდის მიერ, საინტერესო ფოტოზონა, ბავშვების გასართობი კუთხე, bubble შოუ და სხვა. გასართობი ზონების გარდა, სტუმრები შეძლებენ, შეისწავლონ iPad-ზე ხატვა და თავად გახდნენ მხტვრის ინსპირაციის წყარო. ყველა სტუმარს მიეცემა შანსი, მოიპოვოს საჩუქარი ღონისძიების მსვლელობის დროს.
შეგახსენებთ, რომ Apple Premium Reseller-ის ოფიციალური მაღაზია ,,გალერია თბილისში''  სავაჭრო ცენტრის მეორე სართულზე განთავსდება და მაღაზიის ფართი 100კვ.მ-ს გადააჭარბებს. მაღაზიაში გამოყოფილი იქნება სპეციალური სექცია Flex მაგიდის სახით, სადაც მომხმარებლებს შეეძლებათ გაიგონ უფრო მეტი Apple-ის პროდუქიის ფუნქციებზე, და მიიღონ პასუხები იმ კითხვებზე რაც მათ თავიანთი უნიკალური პროდუქციის გაუმჯობესებაში დაეხმარებათ. iSpace-ი ყველაზე პირველი გააცნობს თავის მომხარებელს მსოფლიო სიაახლეებს და შეინარჩუნებს კონკურენტუნარიან ფასებს ბაზრის დონეზე.
[post_title] => თბილისში პირველი Apple Premium Reseller-ის მაღაზია იხსნება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisshi-pirveli-apple-premium-reseller-is-maghazia-ikhsneba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-08 14:30:15 [post_modified_gmt] => 2017-12-08 10:30:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=194459 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 212971 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-02-11 12:13:05 [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს. ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის. გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს. კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან. [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05 [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 29 [max_num_pages] => 10 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => cf595935b1f1910876e4dad11d4bbba4 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები