„იუვენტუსისა“ და პორტუგალიის ნაკრების თავდამსხმელმა კრიშტიანო რონალდომ წელს ინსტაგრამით ყველაზე მეტი ფული იშოვა.

La Gazzetta dello Sport-ს Buzz Bingo-ს ანალიტიკა მოყავს, რომელშიც ნათქვამია, რომ რონალდომ 44.1 მლნ ევრო ჩაიჯიბა 49 სარეკლამო პოსტისთვის 12 თვეში. გამოდის, რომ ერთი პოსტი 900 ათასი ევრო ღირს.

მეორე ადგილი ლეო მესიმ დაიკავა – 21.2 მლნ ევროს შემოსავალი. მას 36 კომერციული პოსტი ქონდა, თითოეულის ღირებულება 590 ათასი ევრო გამოვიდა.

მესამეზე გავიდა მოდელი კენდალ ჯენერი (14.4 მლნ ევრო).

ათეულში ასევე შევიდნენ დევიდ ბექჰემი და ნეიმარი: ინგლისელმა 10 მლნ ევრო იშოვა წელიწადში, ბრაზილიელმა – 6.5 მლნ.

 

იუვემ ინსტაგრამზე მანჩესტერს გაასწრო: წინ მარტო რეალი და ბარსაა

კატეგორიები: KickOff სპორტი

მსგავსი თემები

რეკლამა: 0:05