სპიკერი დენიელ ფინკი მიიჩნევს, რომ მოტივაციის ამაღლებაზე მენეჯმენტური მმართველობის სტილზე მეტად თვითმართველობა მუშაობს. მეცნიერები, რომლებიც მუშაობენ მოტივაციის საკითხებში, ამბობენ რომ თანამშრომლებთან ურთიერთობაში მეტად მომგებიანია შინაგან მოტივაციაზე დაყრდნობილი მიდგომა. კერძოდ, საქმე უნდა კეთდებოდეს იმიტომ, რომ ის მნიშვნელოვანია, მოგვწონს და საინტერესოა. ამის შესახებ მან TED-ზე ისაუბრა.

საიმონ საინეკი მიიჩნევს, რომ ნამდვილ ლიდერებს  ნებისმიერ დროში აქვთ შთაგონების უნარი. მათი ქცევა ერთმანეთს ჰგავს. მათ აქვთ მიზანი და სჯერათ მისი განხორციელების. ამის შესახებ მან TED-ზე გამოსვლისას ისაუბრა. 

კრის ემდინი მიიჩნევს, რომ მასწავლებლებმა უნდა ისწვალონ მაგია. იმისთვის, რომ მოსწავლეები დააინტერესონ, უნდა გადადონ ძველი მიდგომები და მოსწავლების, სტუდენტების თვალით შეხედონ სასწავლო პროცესს. ამის შესახებ მან TED-ზე ისაუბრა.

თითოეულ ადამიანს აქვს მავნე ჩვევები, რომლებიც საქმეზე აისახება და აფერხებს წინსვლას.

ბერძენი ორატორი და ძველი ათენის სახელმწიფო მოღვაწე დემოსთენე მეტყველების პრობლემებით დაიბადა.  სწორედ ამიტომ ვერავინ წარმოიდგენდა, რომ წლების შემდეგ იგი სახელს სწორედ ორატორობით გაითქვამდა.  სხვადასხვა წყაროების თანახმად, სწორედ მეტყველების პრობლემის გამო მისი ერთ-ერთი გამოსვლა იმდენად არ მოეწონა საზოგადოებას, რომ მას დასცინეს და ქვებიც კი დაუშინეს.

წარმატებული ადამიანები მიიჩნევენ, რომ ადამიანებს არ ეშინიათ განიცადონ მარცხი, მათ აშინებთ გარშემომყოფების შეხედულებები. საჭიროა გააანალიზოთ, რისი გეშიანიათ, თუ თქვენი შიშები დაკავშირებულია ხალხის აზრთან, შეეცადეთ დაძლიოთ, იმოქმედოთ თქვენი სურვილებისა და მიზნების ასრულების მიმართულებით.