LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

ფოტო: Mitsubishi Grandis ბრუნდება — სიახლე Renault-ზე დაფუძნებული ახალი კროსოვერია

151
Mitsubishi Grandis ბრუნდება — სიახლე Renault-ზე დაფუძნებული ახალი კროსოვერია

Mitsubishi-მ სახელგანთქმული Grandis კვლავ გააცოცხლა – ოღონდ ახლა ეს აღარ არის მინივენი, არამედ თანამედროვე ევროპული კროსოვერია, რომელიც ტექნიკურად Renault Symbioz-ზეა დაფუძნებული. ეს უკანასკნელი თავის მხრივ პატარა SUV-ის, Renault Captur-ის პლატფორმას იყენებს.

2003–2011 წლებში Mitsubishi Grandis იყო სამ რიგიანი მინივენი, რომელიც პოპულარული იყო აზიასა და სხვა რეგიონებში. ახლა კი მოდელმა ახალი სიცოცხლე მიიღო ევროპისთვის განკუთვნილ კროსოვერის სახით, რომელსაც ჰიბრიდული ძრავა ექნება და რომელსაც ესპანეთში იმავე ქარხანაში აწარმოებენ, სადაც Renault-ის შესაბამისი მოდელები იწარმოება.

დიზაინი

ახალ Grandis-ს სახასიათო Mitsubishi-ის წინა ბადე, სხვა ფორმის უკანა ფარები და ახალი დიზაინის 17-19 დიუმიანი ბორბლები გამოარჩევს.

მაქსიმალური სიგრძეა 4410 მმ, ხოლო ბარგის მოცულობა 434-დან 1455 ლიტრამდე მერყეობს(უკანა სავარძლების პოზიციაზე და მათ მოძრაობაზეა დამოკიდებული). სავარძლები ისე რეგულირდება, რომ სივრცის კონფიგურაციას მრავალფეროვანს ხდის.

ინტერიერი და ტექნოლოგიები

შიგნიდან განსხვავებები მცირედია – Mitsubishi-ის ლოგო საჭეზე და პატარა სელექტორის მექანიზმი.

ტექნოლოგიების სიაშია:

10.4 დუიმიანი მედია ეკრანი

ელექტროძრავიანი საბარგულის კარი

Mi-Pilot კრუზ-კონტროლი – Nissan-ის ProPilot-ის ანალოგი

ძრავები და ჰიბრიდული სისტემები

საწყისი ვერსია აღჭურვილია: 1.3 ლიტრიანი ტურბო ძრავით, 140 ცხ.ძ. და სტარტერ-გენერატორით.

გადაცემათა კოლოფი: 6-საფეხურიანი მექანიკური ან 7-საფეხურიანი „რობოტი“ (ავტომატიზებული გადაცემა)

უფრო ძლიერი ჰიბრიდი — E-Tech სისტემა:

1.8 ლიტრიანი ატმოსფერული ძრავით (109 ცხ.ძ.)

49 ცხ.ძ. ელექტროძრავი და 20 ცხ.ძ. სტარტერ-გენერატორი.

მუშაობს როგორც ჰიბრიდულ, ასევე მთლიანად ელექტრო რეჟიმში.

Mitsubishi Grandis ახალ ცხოვრებას იწყებს როგორც პრაქტიკული, ჰიბრიდული და ევროპაზე ორიენტირებული კროსოვერი.

ახლა ეს უკვე არა მინივენი, არამედ მოდური და მოქნილი ოჯახური კროსოვერია.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები