ჩვენ გვქონდა შესაძლებლობა ახლოდან გადაგვეხედა Smart #1 Brabus-ს, რომლის ოფიციალური დებიუტი მარჯვენასაჭიანი ფორმით შედგა კუალა ლუმპურში 2023 წლის საერთაშორისო ელექტრომობილობის გამოფენაზე.
Brabus-ისა და Smart-ის თანამშრომლობა თვალისმომჭრელია, რბილად რომ ვთქვათ, მაგრამ ეს ძირითადად განპირობებულია გამშვები მანქანის ორ ტონიანი დამუშავებით, გლუვი ნაცრისფერი კორპუსის შერწყმით ლაზერული წითელი სახურავით და შავი აქცენტებით. მშვენიერი ფერის სქემის გარდა, Brabus #1, ყველა თვალსაზრისით, თავშეკავებულია – ყოველ შემთხვევაში, ტიუნინგის წინა ნაწილთან შედარებით.
მთავარი ვიზუალური განსხვავება Brabus-ის გამოცემასა და სტანდარტულ Smart #1-ს შორის არის დახვეწილი კორპუსის ნაკრები, რომელიც ამატებს წინა საჰაერო ფარდებს, ორ დამატებით შესასვლელს ცხაურზე ზემოთ, უფრო ღრმა უკანა ბამპერს და დისკრეტულ სახურავის სპოილერს.
Smart #1 Brabus-ს ორი ელექტროძრავა ამუშავებს, თითო თითოეულ ღერძზე, რაც მას სრულამძრავს ხდის.
აკუმულატორის კონფიგურაცია Brabus-ის გამოცემაში მიჰყვება იმას, რაც გვხვდება სმარტ#1 Premium-ში, რომელშიც არის 66 კვტ/სთ ბატარეის პაკეტი.
Brabus #1-ის შიგნით შესამჩნევი ნახტომია ინტერიერის მასალების ხარისხი, მაგრამ ისევე, როგორც ექსტერიერი – განსხვავებული ფერებით. გაგიჭირდებათ რაიმე ფუნდამენტური ცვლილების შემჩნევა.
ეს არ არის ცუდი, იმის გათვალისწინებით, რომ #1 დასაწყისისთვის ღირსეული სალონია.
წითელი ღვედის, ნაქარგი თავსახურისა და სპორტული პედლების გარდა, სხვა არაფერია დარჩენილი. მთავარი გამორჩეულია ალკანტარით დაფარული სავარძლები და საჭის რგოლი. მაგრამ აქაც, როგორც ჩანს, ორივე არის იგივე ფუნდამენტური დიზაინი, რომელიც შემოთავაზებულია დაბალი სპეციფიკის მანქანებზე, უბრალოდ განსხვავებული მასალებითა და ნიშნებით.
ასე რომ, მიუხედავად იმისა, რომ Smart Brabus #1 შეიცავს უამრავ სპორტულ მინიშნებებს, მთავარი მოვლენა მაინც კონცენტრირებულია დამატებითი ძრავის გარშემო, რომელიც მდებარეობს წინა ბორბლებს შორის. როგორ ითარგმნება განახლებული ამძრავის მიერ შემოთავაზებული დამატებითი სიმძლავრე და სისწრაფე გზაზე არის ის, რისი გარკვევაც გვინდა, იმედია, უახლოეს მომავალში.