ბევრ შეძლებულ კოლექციონერს სურს მართლაც იშვიათი ავტომობილის ფლობა და მწარმოებლები ამ შესაძლებლობას ხელიდან არ უშვებენ: ხშირად სტანდარტული ტექნიკური მონაცემების მქონე ავტომობილებიც კი რეკორდულ ფასად იყიდება — მხოლოდ იმიტომ, რომ ისინი უნიკალურია.
რისთვის აკეთებენ ამას ბრენდები?
ავტომწარმოებლები ლიმიტირებულ სერიებსა და უნიკალურ პროექტებს ქმნიან, რათა ყველაზე პრეტენზიული კლიენტების მოთხოვნები დააკმაყოფილონ. ძვირადღირებულ ბრენდებს ამისთვის ხშირად საკუთარი სპეციალური დანაყოფებიც კი აქვთ (მაგ., Bugatti Sur Mesure, Bentley Mulliner, Ferrari Tailor Made და სხვ.).
უფრო „მოკრძალებული“ პრემიუმ კომპანიებიც უშვებენ ზოგჯერ ნამდვილ ექსკლუზივს.
საუბარია მხოლოდ სპეციალურ მოდიფიკაციებზე, განსხვავებული ფერით, მასალებით ან აღჭურვილობით.
მაგრამ არის შემთხვევები, როცა მთლიანად ახალი, უნიკალური მოდელები გამოდის, რომლებიც ფართო ბაზარზე ვერ ხვდებიან. ასეთი პროექტები აერთიანებს ხელოვნებას, ტექნოლოგიას და კოლექციონერობის








