Chevrolet Camaro-ს ახალმა თაობამ შეძლო პირდაპირი კონკურენტისთვის Ford Mustang-ისთვის ლიდერობა წაერთმია. ცნობილია, რომ ამა წლის აპრილში შეერთებული შტატების ავტომოყვარულებმა 8 737 Chevrolet Camaro შეიძინეს, Ford Mustang-ის რეალიზაციამ კი 8 063 ერთეული შეადგინა.
მანამ, სანამ მეექვსე თაობის Ford Mustang-ის დებიუტი ადგილობრივ ბაზარზე შედგა, Chevrolet Camaro თავისი სეგმენტის აბსოლუტირი ლიდერი იყო.
Chevrolet-ში ამბობენ, რომ ბრენდი სპეც ვერსიების მთელ რიგს ამზადებს, რაც მათ ლიდერობის შენარჩუნებაში დაეხმარება.
უნდა გავიხსენოთ ისიც, რომ 2016 წლის შედეგებით, Ford Mustang-ი მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული სპორტქარი გახდა.