LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

ექსპერტებმა დაასახელეს საავტომობილო ბრენდები, რომლებსაც ყველაზე ერთგული კლიენტები ჰყავთ

32
ford

ამერიკულმა ანალიტიკურმა სააგენტო J.D. Power-მა ჩაატარა კვლევა რომლის ფარგლებშიც მსოფლიო ბრენდების ავტო-მფლობელების ლოიალურობა შეაფასა. სტატისტიკის შედგენისას ძველი მანქანების გაყიდვა და შემდეგ იმავე ადამიანების მიერ ახლების შეძენა გაითვალისწინეს. ბაზრის 5 სეგმენტიდან ორში ლიდერი Toyota აღმოჩნდა. თუმცა, უფრო ხშირად ერთ მოდელს მეორეში Ford-ის მფლობელები ცვლიან ხოლმე. ამასთან, ექსპერტები ფიქრობენ რომ ლოიალურობის დონის კარდინალურად შეცვლა ელექტროქარების მწარმოებლებს შეუძლიათ.

პრემიუმ-სეგმენტში ყველაზე ერთგული მყიდველები Porsche-ს ჰყავს. ისინი შემთხვევათა 57,4%-ში ერთ ავტომობილს ბრენდის მეორე მოდელში ცვლიან. მეორე ადგილს 3,1 პროცენტიანი მაჩვენებლით კორეული Genesis იკავებს. ლუქს კროსოვერების კატეგორიაში BMW და Lexus არიან გამორჩეულები, მათ შემთხვევაში 58,6 და 56,4 პროცენტებით.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები