საავტომობილო კომპანიებს საკულტრო სახელწოდებების გაცოცხლება უყვართ, მაგალითად GMC-იმ Hummer-ს მისცა მეორე შანსი, ხოლო Ford-ს კიდევ ერთი Maverick ჰყავს. როგორც ბოლო დროინდელი მოვლენები აჩვენებს, ეს მხოლოდ დასაწყისია.
მდიდარი ისტორიის მქონე ფირმებს მარაგში ბევრი ლეგენდარული სახელი აქვთ და მათზე უარის თქმა უცნაური იქნებოდა. თუმცა, არის ერთი „მაგრამ“. ცნობილი წინაპრებისგან თანამედროვე სიახლეებს პრაქტიკულად არაფერი რჩებათ: აქტუალური ტრენდების მიხედვით, უმრავლეს შემთხვევაში სიახლეები ელექტროქარები არიან და რამდენად შეძლებენ ისინი ხმაურიან სახელებთნა შესაბამისობაში ყოფნას, უცნობია.