LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

Mercedes-Benz vs BMW: ვინ გაიმარჯვებს მყიდველებისთვის ბრძოლაში 2025 წელს

106
347531697203936

BMW-ს ყველა შანსი აქვს, 2025 წელი Mercedes-Benz-ზე გაყიდვებით დაასრულოს, მეორე კვარტლისა და პრემიუმ სეგმენტში მზარდი წილის წყალობით.

2025 წლის მეორე კვარტალში BMW North America-მ BMW ბრენდის ქვეშ 98 775 ავტომობილი გაყიდა, რაც წინა წელთან შედარებით 4.5%-ით მეტია. ნახევარწლიური გაყიდვების ჯამურმა მაჩვენებელმა 184 373 ავტომობილს მიაღწია (+2.4% წინა წელთან შედარებით). ეს მონაცემები გამოქვეყნებულია BMW Group North America-ს ოფიციალურ ანგარიშში კომპანიის პრესსამსახურის ვებსაიტზე.

„წლის პირველი ნახევრის გაყიდვების მაჩვენებლები ნათელი დასტურია იმისა, რომ ჩვენ გვაქვს სწორი სტრატეგია, პროდუქტები და დილერების ქსელი“, – განაცხადა BMW North America-ს პრეზიდენტმა და აღმასრულებელმა დირექტორმა სებასტიან მაკენსენმა.

Mercedes-Benz USA-მ მეორე კვარტალში აშშ-ში 94 265 ავტომობილის გაყიდვაze (მათ შორის მსუბუქი ავტომობილები და ფურგონები) განაცხადა, რაც წინა წელთან შედარებით 4%-ით მეტია. MBUSA-ს ოფიციალური ანგარიშის თანახმად, წლის დასაწყისიდან კომპანიამ 176 043 ავტომობილი გაყიდა.

შედარებითი ანალიზი აჩვენებს, რომ წლის პირველი ნახევრის ბოლოსთვის BMW-მ აშშ-ში Mercedes-Benz-ზე 8.3 ათასით მეტი ავტომობილი გაყიდა. ამავდროულად, BMW თავის სტატისტიკაში MINI-სა და Rolls-Royce-ს არ მოიცავს, ხოლო Mercedes კომერციულ მოდელებსაც (მათ შორის Sprinter-სა და Metris-ს) მოიცავს.

მიმდინარე ტენდენცია დასტურდება შიდა ბაზარზე. გერმანიის ფედერალური საავტომობილო ტრანსპორტის ორგანოს (KBA) მონაცემებით, 2025 წლის პირველ ნახევარში BMW-მ 119 084 მსუბუქი ავტომობილი დაარეგისტრირა, რითაც Mercedes-Benz-ს გაუსწრო, რომლის გაყიდვებმაც V-კლასის ჩათვლით 114 126 ავტომობილი შეადგინა. თუ კომერციულ მანქანებს (როგორიცაა Citan და Sprinter) გამოვრიცხავთ, BMW-ს უპირატესობა უფრო აშკარა ხდება.

ელექტროფიცირებული მოდელებისადმი მზარდმა ინტერესმა, კროსოვერების გაფართოებულმა ხაზმა და დიჯიტალიზაციაზე ფოკუსირებამ BMW-ს საშუალება მისცა, უფრო ძლიერი პოზიცია დაეკავებინა როგორც აშშ-ში, ასევე ევროპაში.

დამატებითი ზრდის ფაქტორი ელექტრომობილების გაყიდვები იყო. BMW ელექტრომობილების სეგმენტში მყარ შედეგებს აჩვენებს, განსაკუთრებით 2026 წელს ელექტრომობილების ახალი Neue Klasse ოჯახის გამოშვებისთვის მზადების ფონზე. წლის პირველ ნახევარში BMW-მ ელექტრომობილების რეგისტრაციების მხრივ პრემიუმ ბრენდებს შორის ერთ-ერთი წამყვანი ადგილი დაიკავა, მასობრივ ბაზარზე კი მხოლოდ Volkswagen-ს ჩამორჩება.

2021 წელს BMW-მ უკვე დაიბრუნა გაყიდვების მხრივ მსოფლიოში წამყვანი პრემიუმ ბრენდის ტიტული. თუ ტენდენცია წლის ბოლომდე გაგრძელდება, კომპანიას შეუძლია გააძლიეროს საკუთარი პოზიცია როგორც აშშ-ში, ასევე გერმანიაში, რაც Mercedes-Benz-ს ერთდროულად ორ ძირითად ბაზარზე პირველი ადგილიდან ჩამოაცილებს.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები