ტექნოლოგური პროგრესისა და ფუტურისტული დიზაინის ეპოქაში გერმანული პრემიუმ-ბრენდები ისევ საკუთარ წარსულს უბრუნდებიან და ეს შემთხვევითი ნამდვილად არ არის.
ჟურნალისტებმა გაარკვიეს, რატომ გადაწყვიტეს ევროპელმა დიზაინერებმა კვლავ წარსულში დაბრუნება.
ყველაფერი ახალი – კარგად დავიწყებული ძველია
„დიდი გერმანული სამეული“ საკუთარ დიზაინერულ ენას ხელახლა გადახედავს და ბრენდის ტრადიციებზე გააკეთებს აქცენტს. წარსულის საკულტო მოდელებით შთაგონებული დიზაინერები ცდილობენ იპოვონ ბალანსი ისტორიულ მემკვიდრეობასა და თანამედროვეობას შორის – შექმნან ავტომობილები, რომლებიც თანამედროვედ გამოიყურება, მაგრამ მაინც ინარჩუნებს ბრენდის საფირმო ხასიათს.
ამის მაგალითია Audi Concept C, ახალი BMW iX3 და Mercedes-Benz Vision Iconic – თითოეული მათგანი თავისებურად აჩვენებს, როგორ შეიძლება წარსული ახალი იდეებისა და ფორმების შექმნის საფუძვლად იქცეს.
Mercedes-Benz
Vision Iconic-ის წინა ნაწილი მკაფიოდ მიანიშნებს Mercedes-ის მომავალი მიმართულების შესახებ. ჰორიზონტალური ქრომირებული ზოლებით გაფორმებული რადიატორის ბადე – მკაცრ, მაგრამ ელეგანტურ 1950-იანების ესთეტიკას მოგვაგონებს: Ponton-ის სერიას და ლეგენდარულ 300SL-ს.
ჩაღრმავებული მრგვალი ფარები კიდევ უფრო აძლიერებს რეტრო-ეფექტს, ხოლო ლაკონიური ფორმები – თანამედროვე მინიმალიზმს.
მაგრამ Vision Iconic მხოლოდ სტილის განახლება არ არის. ეს არის ბრენდის მზადყოფნის დემონსტრირება ცვლილებებისთვის. შეიძლება ითქვას, რომ Mercedes-ი მომავალს საკუთარი მემკვიდრეობის პრიზმით ხსნის.


