ჩინეთში მდიდრული Volvo-ს ჰიბრიდული მოდელის მასობრივი წარმოება დაიწყო. მწარმოებლის ქარხანამ ჩინეთის ქალაქ ტაიჯოუში Volvo XC70 კროსოვერის აწყობა დაიწყო. ეს მოდელი, რომელიც ჰიბრიდული SUV-ების კლასში 2025 წლის ერთ-ერთ მთავარ პრემიერად იქცევა, გაყიდვების ოფიციალური დაწყებისთვის ემზადება. მისი ნახვა და შეკვეთა პირველად 27 აგვისტოს ავტოშოუზე იქნება შესაძლებელი.
კროსოვერის ზომები შთამბეჭდავია: მისი სიგრძე 4,815 მილიმეტრია, სიგანე – 1,890 მილიმეტრი, სიმაღლე – 1,650 მილიმეტრი, ხოლო ღერძებს შორის მანძილი 2 895 მილიმეტრია.
XC70-ის გარეგნობა ელექტროფიცირებული Volvo-ს მოდელების ამჟამინდელ სტილშია შექმნილი: აქ არის დახურული რადიატორის ცხაური, რომელიც ფლაგმანურ EX90-ს მოგვაგონებს, და ცნობილი LED დღის განათება „ტორის ჩაქუჩით“ და ძალიან ლაკონური კორპუსის ხაზები. ინჟინრებმა განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეს აეროდინამიკას.
XC70 აგებულია სპეციალურ SMA Super Hybrid Architecture პლატფორმაზე, რომელიც შექმნილია რთული ჰიბრიდული სისტემებისთვის. იგი დაფუძნებულია 1.5 ლიტრიან ტურბოძრავიან ბენზინის ძრავზე, რომელიც აღჭურვილია პირდაპირი საწვავის ინექციის სისტემით. მისი მაქსიმალური სიმძლავრეა 120 კილოვატი.
ჰიბრიდული სისტემა მოიცავს სამ ელექტროძრავას. 60 კილოვატის სიმძლავრის P1 ძრავა პასუხისმგებელია ელექტროენერგიის გამომუშავებასა და ძრავის დაქოქვაზე. 107 კილოვატის სიმძლავრის P2 ძრავა დამონტაჟებულია წინა ღერძზე და უზრუნველყოფს ძირითად მოძრაობას ელექტრო წევით. 156 კილოვატის სიმძლავრის P4 ძრავა განთავსებულია უკანა ღერძზე და შეერთებულია, როდესაც საჭიროა სრულამძრავი ან დამატებითი დინამიკა. ეს სქემა საშუალებას აძლევს XC70-ს ავტომატურად გადართოს შვიდ სხვადასხვა სამუშაო რეჟიმს შორის, იდეალურად ეგუება მართვის სტილს და საგზაო სიტუაციას.
კიდევ ერთი ინოვაციაა უნიკალური სამსაფეხურიანი ჰიბრიდული ტრანსმისია DHT. მისი თავისებურება ის არის, რომ ბენზინის ძრავა პირდაპირ ბორბლებთან შეიძლება მიერთდეს საათში 20 კილომეტრის სიჩქარით. შედარებისთვის: კონკურენტების უმეტესობა ამას მხოლოდ საათში 60 კილომეტრის შემდეგ აკეთებს.



XC70-ს მხოლოდ ელექტროენერგიით 200 კილომეტრზე მეტი გარბენის დიაპაზონი აქვს, რაც ჰიბრიდისთვის ერთ-ერთ საუკეთესო მაჩვენებლად შეიძლება ჩაითვალოს. სრული ავზით და დამუხტული აკუმულატორით მთლიანი დიაპაზონი შთამბეჭდავ 1200 კილომეტრს აღწევს. საწვავის მოხმარება 100 კილომეტრზე 5.85 ლიტრია.
ჩინეთში Volvo XC70-ის ფასი, სავარაუდოდ, დაახლოებით 360 ათასი იუანიდან დაიწყება. ამ თანხის სანაცვლოდ მყიდველი მიიღებს არა მხოლოდ მოწინავე ჰიბრიდულ ტექნოლოგიებს, არამედ Volvo-სთვის ტრადიციულად მაღალი დონის უსაფრთხოებას და კომფორტს.