LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

Toyota-მ სრულიად ახალი GR GT წარადგინა  

105
1428x1428 (1)

მოდელი ორ ვერსიაში გამოვიდა: ჰიბრიდული – გზებისთვის და ბენზინის ლეგენდა -ბოლიდებისთვის

5 დეკემბერს Toyota-მ Gazoo Racing-ის მიერ შექმნილი ახალი ფლაგმანი სუპერქარი წარმოადგინა – GR GT, რომელიც სარბოლო ვერსიაში გამოვა, სახელწოდებით – GR GT3.

საზოგადოებას ორივე მოდელი ერთდროულად აჩვენეს. სერიული მანქანები კი 2027 წლამდე სავარაუდოდ, არ იქნება.

ახალი ტექნიკა: V8 ჰიბრიდი და სრულიად ახალი პლატფორმა

GR GT სრულიად ახალ 4.0-ლიტრიან V8 ძრავს მიიღებს, რომელიც ასევე ახალ 8 სიჩქარიან ავტომატურ გადაცემათა კოლოფთან ერთად იმუშავებს. სისტემა უკანა ამძრავიანია.

„ავტომატში“ ინტეგრირებულ ელექტროძრავთან ერთად აგრეგატი გამოიმუშავებს:

650+ ცხენის ძალას

850 ნმ-მდე მბრუნავ მომენტს.

ეს მონაცემები წინასწარია, თუმცა უკვე ცნობილია, რომ მაქსიმალური სიჩქარე 320 კმ/სთ-ს გადააჭარბებს.

წონა, მასალები და აეროდინამიკა

Toyota-მ განსაკუთრებული ყურადღება დაუთმო სიმსუბუქეს:

მაქსიმალური მასა 1750 კილოგრამია.

სრულიად ალუმინის ჩარჩო – ინოვაცია Toyota-სთვის

კარბონის პანელები

წონის განაწილება 45:55 (ძრავი წინ, ტრანსმისია უკან)

კარბონ-კერამიკული მუხრუჭები და 20 დიუმიანი დისკები

ასევე აღსანიშნავია სიმძიმის დაბალი ცენტრი და დახვეწილი აეროდინამიკა.

ორი სახე: გზისთვის და ტრეკისთვის

GR GT წარმოდგენილია, როგორც ტრეკისთვის შექმნილი სუპერქარი, ადაპტირებული ყოველდღიური ექსპლუატაციისთვის.

სალონების კონსტრუქცია და პლატფორმა ორივე ვერსიაში იდენტურია, ბორბლების ბაზაც – 2725 მმ.

GR GT3 განსხვავდება:

უფრო აგრესიული აეროდინამიკით

ფრთებზე განთავსებული „ბადეებით“

სავარაუდოდ – ელექტრო ნაწილის არქონით

მემკვიდრეობა და სამომავლო გეგმები

Toyota ახალ GR GT-ს ლეგენდარული 2000GT-ის იდეის გამგრძელებლად განიხილავს. ტესტირებები უკვე დაწყებულია, თუმცა ორივე მანქანა ჯერჯერობით მხოლოდ პროტოტიპია.

2027 წლისთვის კომპანია გეგმავს სერიულ წარმოებას და პარალელურად, რამდენიმე სხვა სპორტული მოდელის წარდგენასაც, მათ შორის იქნება – ახალი Supra და აღდგენილი Celica.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები