ხრიკები, რომლითაც სავაჭრო ცენტრები ახალ წელს ბევრ ფულს გვახარჯვინებენ

პოპულარული

ხრიკები, რომლითაც სავაჭრო ცენტრები ახალ წელს ბევრ ფულს გვახარჯვინებენ

მაღაზიები ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ საშობაოდ მომხმარებელს რაც შეიძლება მეტი ფული დაახარჯვინონ. ექსპერტთა ინფორმაციით, დღესასწაულის პერიოდში დედამიწაზე უამრავი მილიარდი იხარჯება, რაც ადამიანებზე ფსიქოლოგიური ზემოქმედების დამსახურებაა. ამისთვის სავაჭრო ობიექტებს სპეციალური ტექნოლოგიები აქვთ შემუშავებული. ყველაფერი კი საშობაო მუსიკით, სასიამოვნო გარემოთი და მიმზიდველი საჩუქრებით იწყება. ამ დროს ადამიანს ნოსტალგიური განწყობა ექმნება და მზადაა სასიამოვნო შეგრძნება არასასურველი ნივთების შეძენით გაიხანგრძლივოს. ამას მოყვება ძალიან მიმზიდველი ე.წ. ფსიქოლოგიური ფასები, მაგალითად 39,99 და არა 40. რაც თვალისთვის ბევრად უფრო მიმზიდველია და გონებასაც ატყუებს. შედეგად კი მომხმარებელი მაღაზიის მახეში ებმება და იმაზე მეტს ხარჯავს, ვიდრე გეგმავდა.

ახალი ამბები / სხვა /

|

15 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shoba-akhali-weli
                                    [1] => shopingi
                                    [2] => mecnierebis-kvleva
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95594
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shoba-akhali-weli
                                    [1] => shopingi
                                    [2] => mecnierebis-kvleva
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95594
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1698
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shoba-akhali-weli
                                    [1] => shopingi
                                    [2] => mecnierebis-kvleva
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => shoba-akhali-weli
                                    [1] => shopingi
                                    [2] => mecnierebis-kvleva
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (95594) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10572,1698,10660)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 201026
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-29 14:47:31
                    [post_date_gmt] => 2017-12-29 10:47:31
                    [post_content] => ბოსტონის უნივერსტიტეტის  მედიცინის სკოლის მკვლევარებმა „სილამაზის“ საშუალო ასაკად 38 წელი დაასახელეს. მეცნიერებმა ჟურნალ People-ის მიერ 1990-2017 წლებში  გამოქვეყნებული მსოფლიოს ულამაზესი ქალბატონების ნუსხები შედარეს და დაასკვნეს, რომ, თუ 3 ათწლეულის წინ უმალაზესი ქალების საშუალო ასაკი 33 წელს შეადგენდა, ახლა ის რამდემიმე წლით გაიზარდა და 38-ს მიაღწია.

ამგვარი დასკვნის გაკეთების საშუალება მკვლევარებს ნუსხაში მოხვედრილმა ქალბატონებმა 49 წლის ჯულია რობერტსმა, 59 წლის შერონ სტოუნმა და მიშელ პფაიფერმა მისცეს. სხვათაშორის ჰოლივუდის ულამაზესი ქალბატონები 1990-იანი წლების ნუსხაშიც შედიოდნენ.

გარდა ამისა, აღმოჩნდა რომ, ლამაზმანთა შორის შავკანიანთა რიცხვი გაიზარდა და თუ 1990 წელს სილამაზის სიმბოლოდ თეთრკანიანთა 88% ითვლებოდა, მაშინ ახლა მათი რიცხვი 70%-მდე შემცირდა.
                    [post_title] => რა ასაკში არიან ქალები ყველაზე ლამაზები
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ra-asakshi-arian-qalebi-yvelaze-lamazebi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-29 14:54:56
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-29 10:54:56
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=201026
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 198890
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-21 14:54:54
                    [post_date_gmt] => 2017-12-21 10:54:54
                    [post_content] => შობისთვის მზადებას ევროპა ნოემბრის ბოლოს იწყებს, როცა მაღაზიებში პირველი საჩუქრები იყიდება, ქალაქები კი, სადღესასწაულოდ ირთვება. ჯადოსნური ატმოსფეროს განუყოფელი ნაწილია მრავალრიცხოვანი საშობაო ბაზრობები უმსხვილეს ქალაქებში, სადაც  ტრადიციული ნაციონალური სუვენირების, ორიგინალური საჩუქრების შეძენა და უგემრიელესი ტკბილეულით პირის ჩატკბარუნება შეიძლება.

 

მიუნხენი, გერმანია

მიუნხენში, მარიენპლაცზე მოწყობილი საშობაო ბაზრობა ადგილობრივებს და ქალაქის სტუმრებს ნაძვის ხის მორთულობას და ხელნაკეთ სუვენირებს, პოპულარულ ძეხვს, ჯანჯაფილის ორცხობილას და არომატულ გლინტვეინს სთავაზობს. კიდევ ერთი - შუასაუკუნეების ბაზრობა იმართება ვიტელსბაჰერპლაცის რაიონში, სადაც მიუნხენის ისტორიის გაცნობა კერძების უძველესი რეცეპტებით მომზადებითა და სხვადასხვა წარმოდგენებში მონაწილეობით შეიძლება.

ნიურნბერგი, გერმანია

ნიურნბერგში საშობაო ბაზარობა ღვთისმშობლის ტაძარზე ულამაზესი ოქროს ანგელოზის აღმართვით იხსნება, მოედანზე თავმოყრილ 200-მდე სავაჭრო ცენტრში კი, საახალწლო სუვნირები, სათამაშოები, უგემრიელესი თაფლიკვერები და გლინტვეინი იყიდება. სხვათაშორის, კრისტკინდესმარკტის ყველაზე პოპულარულ ნუგბარად სწორედ გულის ფორმის თაფლიკვერა ითვლება. სხვა ბაზრობებისგან განსხვავებით, ნიურნბერგში არაა მიღებული სტუმრების ატრაქციონებით გართობა და მხოლოდ სადღესასწაულო კიოსკები მუშაობს.

ედინბურგი, შოტლანდია

ედინბურგში ყოველთვის ორი - გერმანული და შოტლანდიური ბაზრობა ეწყობა. გერმანული - Mound Precinc-ის რაიონში იმართება და მსურველებს მრავალფეროვან ხელნაკეთ სუვენირებს და საახალწლო საჩუქრებს, ნაძვის ხის სათამაშოებს და  ნაციონალურ კერძებს სთავაზობს, East Princes Street Gardens-ის შოტლანდიური ბაზრობა აშკარად გამოკვეთილი ნაციონალური ხასიათით კი, სტუმრებს საიუველირო ნაწარმით აოცებს (სხვათაშორის, შოტლანდიელებმა საუკუნეების წინ გაითქვეს სახელი როგორც საუკეთესო იუველირებმა), ადგილობრივი ვისკით უმასპინძლდება.

კიოლნი, გერმანია

კიოლნი თავისი მსხვილი საშობაო ბაზრობებითაა ცნობილი, რომელთა შორის ერთ-ერთი - ყველაზე "გემრიელი" - კიოლნის ტაძრის მოედანზე ნოემბრის ბოლოს იხსნება და 100-მდე პავილიონში ტკბილეულის მოყვარულებს სხვა ნუგბართან ერთად დაშაქრული ნუშითა და უგემრიელესი შოკოლადით უმასპინძლდება, შუასაუკუბეების ბაზრობა კი, სტუმრებს ისტორიულ გერმანიაში სამოგზაუროდ, ჩირაღდნებით განათებული ქუჩებით და  შუასაუკუნეების ინსტრუმენტებზე შესრულებული მუსიკის ფონზე იწვევს.

ზალცბურგი, ავსტრია

ზალცბურგის ბაზრობა, რომელიც ერთ-ერთ უძველეს ბაზრობად ითვლება ევროპაში, სათავეს მე-15 საუკუნეში იღებს, როცა ადგილობრივებმა პირველად გამოიტანეს გასაყიდად სადღესასწაულო სუვენირები. თანამედროვე ბაზრობა ტაძრის მოედანსა და რეზიდენციალპლაცზე იმართება, რამდენიმე ათეულ პავილიონში კი, საახალწლო საჩუქრებთან ერთად შემწვარი წაბლის, ადგილობრივი ძეხვის, ნუშის ნამცხვრისა და სეზონის ჰიტის - არომატული გლინტვეინის მირთმევა შეიძლება.

ბრიუსელი, ბელგია

ბრიუსელის ბაზრობა კი, პირიქით - ერთ-ერთი ყველაზე "ახალგაზრდაა" ევროპაში, რომელიც პირველად 2002 წელს მოეწყო, ერთი წლის შემდეგ კი, ყველაზე ორიგინალური საშობაო ბაზრობის ტიტული შეიძინა. წმინდა ჟანას მოედანზე, წმინდა კეტრინისა და მიმდებარე ქუჩებზე გაშლილი უმსხვილესი ბაზრობა თავისი 200 დახლით მსურველებს ტრადიციულ  კარტოფილთან "ფრისა" და ვაფლთან, მიდიებსა და მოლუსკებთან, ტრადიციულ სუვენირებსა და საახალწლო საჩუქრებთან ერად, ჯადოსნურ ილუმინაციას და ზღაპრულ შოუს, საციგურაო მოედანსა და თევზის ბაზრობას სთავაზობს.

კოპენჰაგენი, დანია

კოპენჰაგენის საშობაო ბაზრობა ზღაპარს უფრო ჰგავს, ვიდრე ჩვეულებრივ ბაზრობას, რადგან ტივოლის ბაღში მოწყობილი სავაჭრო ცენტრი რამდენიმე ათასი ფერადი გირლიანდითაა მორთული, ბაზრობის ცენტრს უზარმაზარი ნაძვის ხე ამშვენებს, პარკის ბილიკებზე კი, ზღაპრული ელფები და თავად სანტა-კლაუსი დასეირნობს. ნაციონალური სუვენირების მოყვარულებს დიზაინერული სანთლების, ვერცხლის სამკაულის, თბილი სვიტერების შეძენა შეუძლიათ ტრადიციული ორნამენტით და უგემრიელესი ფუნთუშის დაგემოვნება ვაშლითა და შავი მოცხარით.

ლონდონი, ინგლისი

დეკემბრის ბოლოს ლონდონში რამდენიმე საშობაო ბაზრობა იმართება. Old Spitalfields Christmas Market, რომელიც XVIII-XIX საუკუნეების სტილშია გაფორმებული, სტუმრებს ვინტაჟის სუვენირებს სთავაზობს, Southbank Centre Christmas Market - ყოველ წელს სხვადასხვა ქვეყანას ეძღვნება, Leaden Hall Christmas Market მრავალფეროვანი პროდუქტითაა სავსე სადღესასწაულო ვახშმის მოსამზადებლად, ჰაიდ პარკში გაშლილი Hyde Park Winter Wonderland Christmas Market და Greenwich Christmas Market კი - ტრადიციული საშობაო ბაზრობებია ატრაქციონებით, სუვენირებითა და უგემრიელესი ტკბილეულით.

სტრასბურგი, საფრანგეთი

სტრასბურგის საშობაო ბაზარმა გერმანიისა და საფრანგეთის საუკეთესო ტრადიციებს მოუყარა თავი. 400-წლიანი ისტორიის მქონე ბაზრობა ადგილობრივებს და ქალაქის სტუმრებს ტრადიციული ტკბილეულით, შემწვარი წაბლითა და გლინტვეინით უმასპინძლდება. სხვათაშორის, მხოლოდ აქ შეიძლება ორიგინალური თხელი პიცას Flammekuchen-ს დაგემოვნება, რომელიც ბეკონით, ხახვითა და არაჟნით მზადდება. მოედანზე მთავარი ტაძრის წინ თეატრალიზირებული წარმოდგენები იმართება, ბაზრობასთან ახლოს კი, საციგურაო მოედანია.

ვენა, ავსტრია

ვენის რამდენიმე საშობაო ბაზრობას შორის, მთავარი - რატჰაუსპლაცის მოედანზე ცენტრალურ რატუშასთან ახლოს იმართება და მსურველებს შუშისა და ხის ნაძვის ხის სათამაშოებს, ჯანჯაფილის ორცხობილასა და შაქრის ბამბას, გლინტვეინსა და გროგს სთავაზობს. ხელნაკეთი სუვენირების შეძენა საშობაო სოფელში შეიძლება მარია-ტერეზას მოედანზე, ორიგინალური საჩუქრების მოძიება კი - კარლსპლაცის მოედანზე.

 პრაღა, ჩეხეთი

პრაღის საშობაო ბაზრობაზე, რომლებიც ვაცლავისა და სტარომესტოს მოდნებზე იმართება მთავარ სიმბოლოდ კი, მომხიბვლელი თხები და ცხვრები ითვლება, ტრადიციული ბროლის და საიუველირო ნაკეთობის, ხის და ჩალის სათამაშოების შეძენა, თაფლის ნამცხვრის, ქიშმიშისა და თხილის ორცხობილას დაგემოვნება შეიძლება. ჩეხური ლუდი და ცხელი ღვინო კი, რა თქმა უნდა სადღესასწაულოდ განწყობილი ქალაქის განუყოფელი ნაწილია.

შტუტგარტი, გერმანია

შტუტგადრის "ხანდაზმული", თითქმის 300 წლის ბაზრობა, რომელიც ცენტრალურ მოედანზე ეწყობა სტუმრებს სადღესასწაულოდ მორთულ პავილიონებში საახალწლო საჩუქრებთან (ცხვრის ტყავის, შუშის და ხის სუვენირებთან) ერთად, ტრადიციული გერმანული სოსისით, ცხვრის ლორით და ყველით, შემწვარი ვაშლით, ჯანჯაფილის ორცხობილით, პუნშითა და გლინტვეინით ახარებს. შებინდებისას, ბაზრობაზე საშობაო კონცერტი ეწყობა, ბავშვებისთვის კი, ატრაქციონები იხსნება.

ციურიჰი, შვეიცარია

ციურიჰის მთავარი ბაზრობა Christkindli-Markt ადგილობრივი სარკინიგზო სადგურის უზარმაზარ დარბაზში ეწყობა, რომელიც 100 პავილიონს და Swarovski-ის 6 ათასამდე კრისტალით მორთულ ნაძვის ხეს იტევს. ხის კიოსკებში ადგილობრივი ოსტატების ხელნაკეთი სუვენირები, შემწვარი წაბლი და ტრადიციული ძეხვი იყიდება. ყველაზე პატარა და შედარებით ახალი ბაზრობა - ვერდმიულეპლაცი კი, ნაძვის ხის ფორმის მრავალიარუსიან მოედანს წარმოადგენს, სადაც სადღესასწაულო განწყობას საშობაო სიმღერები ქმნის.

პარიზი, საფრანგეთი

როგორც ბევრი სხვა ევროპული ქალაქი, პარიზიც ამაყობს საკუთარი ბაზრობებით. ელისეის მინდვრების საშობაო ბაზრობაზე თავმოყრილ კიოსკები სხვადასხვა ქვეყნის ნაციონალური სუვენირებით, ფუა-გრათი და ფრანგული ლორით ხვდებიან სტუმრებს. Saint-Germain-ის ბულვარზე მოწყობილ ბაზრობაზე მოდური ტანსაცმლის შეძენა და ტრადიციული ტკბილეულის გასინჯვა შეიძლება, ლიმუზინის სახლთან მოწყობილი ბაზრობა კი, მსურველებს საუკეთესო დელიკატესების - იისფერი მდოგვის, კორსიკანული ლორისა და ალპური ყველის, ტყის თხილის ტორტის, ფრანგული შოკოლადისა და ლიქიორის დაგემოვნებას სთავაზობს.

დრეზდენი, გერმანია

შტრიცელმარკეტის Altmarkt-ის მოედანზე, ერთ-ერთი უძველესია ევროპაში, რომელიც პირველად 1434 წელს მოეწყო. ბაზრობის ცენტრში კლასიკური ზღაპრის პერსონაჟებით გარშემორტყმული უზარმაზარი ნაძვის ხეა აღმართული და განსაკუთრებით ტრადიციული გერმანული შტოლენის (კექსი თხილითა და ვაშლით) მოყვარულებს ახარებს დეკემბრის დასაწყისში, როცა შობის სიმბოლოდ წოდებული ნამცხვრის ფესტივალი ეწყობა, უზარმაზარი შტოლენი პატარა ნაჭრებად იჭრება და უფასოდ რიგდება.

ბერლინი, გერმანია

ბერლინის სამ უმსხვილეს ბაზრობას შორის ყველაზე ცნობილი "ჯადოსნური შობის" სახელით ცნობილ ბაზრობაა, სადაც ყველა საჩუქარი თუ სუვენირი მყიდველის თვალწინ და ინდივიდუალურად მზადდება. შპანდაუსა და შლოსპლაცეზე მოწყობილ ბაზრობებზე კი, ტრადიციული სუვენირების შეძენის შემდეგ, მრავალრიცხოვან კაფეებში შეიძლება ფინჯანი ყავის მირთმევა და სხადახსვა ატრაქციონზე გართობა.

 ბრიუგე, ბელგია

ევროპის ერთ-ერთი ულამაზეს ქალაქი, რომელმაც პრაქტიკულად სრულად შეინარჩუნა შუასაუკუნებიის არქიტექტურა, ნოემბრის ბოლოდან იწყებს შობის დღესასწაულისთვის მზადებას. ქუჩები და მოედნები ფერადი გირლიანდებით ირთვება, სტუმრები კი, მრავალრიცხოვან პავილიონბში შეძენილი ტრადიციული ტკბილეულით - ბელგიური შოკოლადით, ვაფლითა და ცხელი ბლითებით "შეიარაღებული" კოსტიუმირებული წარმოდგენებით ტკბებიან.

ბუდაპეშტი, უნგრეთი

ვიორეშმარტის მოედანზე მოწყობილ ბაზრობაზე სადღესასწაულო განწყობას ხალისიანი მუსიკა და შობისთვის დამახასიათებელი ფიჭვისა და სუნელების სურნელი ქმნის. აქვე შეიძლება ტრადიციული ცხარე წიწაკით შეკმაზული უნგრული შემწვარი სოსის, ვაშლის შტრუნდელის და გლინტვეინის დაგემოვნება.

 ტალინი, ესტონეთი

ტალინის საშობაო ბაზრობა ერთ-ერთი ყველაზე "ახალგაზრდაა" ევროპის ბაზრობებს შორის, რომელიც რატუშას მოედანზე გახსნილ კიოსკებში სტუმრებს სუვენირებსა და ადგილობრივ დელიკატესებს სთავაზობს - ცნობილი თაფლიკვერათი დაწყებული მოთუშული კომბოსტოთი დასრულებული.

სტოკჰოლმი, შვედეთი

ძველ ქალაქში, სტორტორგენტის მოედანზე, მეფის სასახლესთან ახლოს მოწყობილი ბაზრობა თავისი სუვენირებითა და ტრადიციული ტკბილეულით, შებოლილი ძეხვით, წითელი თევზითა და სხვა ადგილობრივი დელიკატესებითაა ცნობილი. სტუმრებს მასპინძლობს ორკესტრიც, რომელიც მსურველებს ორიგინალურ სეირნობა-თამაშში "გაიცანი ძველი ქალაქი" მონაწილეობას სთავაზობს. [post_title] => ევროპის საუკეთესო საშობაო ბაზრობები - საით ავიღოთ გეზი ზამთრის არდადეგებზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => evropis-sauketeso-sashobao-bazrobebi-sait-avighot-gezi-zamtris-ardadegebze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-21 15:01:13 [post_modified_gmt] => 2017-12-21 11:01:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=198890 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 194061 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-06 13:10:29 [post_date_gmt] => 2017-12-06 09:10:29 [post_content] => ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 მომხმარებელს შეძენილი ნივთის უკან დაბრუნების შესაძლებლობას აძლევს. იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტს ნაყიდი პროდუქცია არ მოერგება, ან უბრალოდ არ მოეწონება, STORE #31 მას უკან მიიღებს. როგორც ”ფორტუნას” მაღაზიის თანადამფუძნებელმა თითა ჯიქიძემ განუცხადა,  STORE #31-ში შესაძლებელია საუკეთესო ხარისხის მეორადი და ახალი ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების შეძენა.
”სად შეიძლება შოპინგისას დაზოგო ერთდროულად ფული და დრო? ბევრი არ არის ასეთი ადგილი, ერთ-ერთი ჩვენი ონლაინ მაღაზია - STORE #31-ია. Facebook-ის საშუალებით თქვენ შეგიძლიათ, მარტივად აირჩიოთ, შეუკვეთოთ და მიიღოთ პროდუქტი 24 საათის განმავლობაში მთელი საქართველოს მასშტაბით. ხოლო, იმ შემთხვევაში, თუ შემკვეთს კონკრეტული ნივთი არ მოერგება, ან არ მოეწონება, შესაძლებელია ნივთის უკან დაბრუნება”, - ამბობს თითა ჯიქიძე.
მისივე ინფორმაციიით, ონლაინ მაღაზია STORE #31 ერთი წლის წინ გაიხსნა და მას პირველი მომხმარებლები მალევე გამოუჩნდა.  ამ ეტაპზე ონლაინ მაღაზიის სერვისით 20 ათასამდე მომხმარებელი სარგებლობს და მათი რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება.
”ვფიქრობ, ჩვენი კომპანიის წარმატებას ყველაფერი ერთად ქმნის: სწორი მენეჯმენტი, შრომისა და მოვალეობების გადანაწილება, სწორად დაგეგმილი სამუშაო პროცესი, კვირაში რამდენჯერმე პროდუქციის შერჩევა, თანამშრომლების დიდი პასუხისმგებლობის გრძნობა და ა.შ. დღეს STORE#31-ს უკვე ერთიანი გუნდი ამუშავებს. ჩვენ შევძელით ერთიანი სისტემის შექმნა: დაწყებული - ტანსაცმლის მოძიებით, დამთავრებული - მიწოდებით. მომხმარებელს კი მუდმივად სიახლეებს ვთავაზობთ. მაგალითად, ცოტა ხნის წინ, მეორად პროდუქციას დავამატეთ ხელნაკეთი ტანსაცმლისა და აქსესუარების ხაზი. სამომავლო გეგმებიც ბევრია და ვაპირებთ, ჩვენს ერთგულ მომხმარებელს კიდევ უფრო მრავალფეროვანი პროდუქცია შევთავაზოთ. ერთი წელი გავიდა, რაც ჩვენი მაღაზია არსებობს და უკვე შევძელით, შეგვექმნა გუნდი, რომელიც მუდმივად წინსვლაზეა ორიენტირებული. პირველ რიგში, ის, რამაც ხელი შეუწყო ჩვენი ბიზნესის წარმატებას, იყო ტანსაცმლის სიიაფე და შესაბამისად, ხელმისაწვდომობა. მომხმარებლისთვის შეთავაზებული პროდუქცია არის ხარისხიანი და ამავდროულად იაფი”, - აცხადებს მაღაზიის თანადამფუძნებელი.
როგორც თითა ჯიქიძე ამბობს, STORE #31-ს თავისი წვლილი შეაქვს გარემოს დაცვაშიც: ”ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა თუ აქსესუარების ხელახალი მოხმარება ზოგავს ბუნებრივ რესურსებს და დედამიწის ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარებას უწყობს ხელს  - იზოგება ქსოვილების ბუნებრივი მასალებისთვის საჭირო რესურსები, არ გამოიყნება ის პესტიციდები, რაც ამ მასალის ზრდა-განვითარებას სჭირდება, ასევე იზოგება წყალი. აღარ გამოიყენება საღებავები და სხვა ქიმიური საშუალებები, რაც ქსოვილის დამუშავებას სჭირდება”...
ცნობისთვის, ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების მაღაზია STORE #31 ”თიბისი ბანკისა” და ”ჯეოსელის” ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობს, ის წარდგენილია ნომინაციაში ”წლის სტარტაპერი” და იმისთვის, რომ გამარჯვება მოიპოვოს საზოგადოების მხარდაჭერა და მაქსიმალურად დიდი რაოდენობის ხმები სჭირდება.
[post_title] => შეძენილი ტანსაცმლის უკან დაბრუნება - ახალი შესაძლებლობა STORE #31-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shedzenili-tansacmlis-ukan-dabruneba-akhali-shesadzlebloba-store-31-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-06 17:18:55 [post_modified_gmt] => 2017-12-06 13:18:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=194061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 201026 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-12-29 14:47:31 [post_date_gmt] => 2017-12-29 10:47:31 [post_content] => ბოსტონის უნივერსტიტეტის  მედიცინის სკოლის მკვლევარებმა „სილამაზის“ საშუალო ასაკად 38 წელი დაასახელეს. მეცნიერებმა ჟურნალ People-ის მიერ 1990-2017 წლებში  გამოქვეყნებული მსოფლიოს ულამაზესი ქალბატონების ნუსხები შედარეს და დაასკვნეს, რომ, თუ 3 ათწლეულის წინ უმალაზესი ქალების საშუალო ასაკი 33 წელს შეადგენდა, ახლა ის რამდემიმე წლით გაიზარდა და 38-ს მიაღწია. ამგვარი დასკვნის გაკეთების საშუალება მკვლევარებს ნუსხაში მოხვედრილმა ქალბატონებმა 49 წლის ჯულია რობერტსმა, 59 წლის შერონ სტოუნმა და მიშელ პფაიფერმა მისცეს. სხვათაშორის ჰოლივუდის ულამაზესი ქალბატონები 1990-იანი წლების ნუსხაშიც შედიოდნენ. გარდა ამისა, აღმოჩნდა რომ, ლამაზმანთა შორის შავკანიანთა რიცხვი გაიზარდა და თუ 1990 წელს სილამაზის სიმბოლოდ თეთრკანიანთა 88% ითვლებოდა, მაშინ ახლა მათი რიცხვი 70%-მდე შემცირდა. [post_title] => რა ასაკში არიან ქალები ყველაზე ლამაზები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ra-asakshi-arian-qalebi-yvelaze-lamazebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-29 14:54:56 [post_modified_gmt] => 2017-12-29 10:54:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=201026 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 159 [max_num_pages] => 53 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 29e21c3bd94c1921f23dfa056524db18 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები