მოკლე კაბა სამსახურში აკრძალულია? – რას ამბობენ საჯარო სამსახურის ბიუროში

პოპულარული

მოკლე კაბა სამსახურში აკრძალულია? – რას ამბობენ საჯარო სამსახურის ბიუროში

ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობის წევრებს ჩაცმისა და მაკიაჟის სტანდარტები დაუწესდათ – უწყების შინაგანაწესში გამგებლის, ლაშა გოგიას ბრძანებით, ცვლილებები შეიტანეს.

აღნიშნული ცვლილებების მიხედვით,  გამგეობის თანამშრომელი ვალდებულია, სამუშაო დღეებში საქმიანი სამოსი ეცვას.

„დაუშვებელია სამუშაოზე გამოცხადდეს მოსამსახურე სპორტული სტილის ტანსაცმლითა და ფეხსაცმლით, ტანზე მომდგარი შარვლით, კაბითა თუ ქვედაბოლოთი, ღრმა დეკოლტირებული და გამჭვირვალე პერანგით, წვრილი ზონარის მქონე ყველსახის ტანსაცმლით. დაუშვებელია სამსახურში მკვეთრი მაკიაჟითა და არასტანდარტული თმის ვარცხნილობით გამოცხადება,“ – აღნიშნულია ბრძანებაში.

როგორც ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობაში „ფორტუნას“ განუცხადეს, ეს სიახლე არ არის და გამგეობის შინაგანაწესში ყოველთვის იყო განსაზღვრული ჩაცმის სტილი. გამგეობაში ასევე ამბობენ, რომ საჯარო სამსახურების შინაგანაწესში ხშირად არის განსაზღვრული, როგორი ჩაცმის სტილი უნდა ჰქონდეთ თანამშრომლებს.

„ეს არ არის ახალი ამბავი არცერთ მუნიციპალიტეტში. ბუნებრივია, საჯარო მოხელე საჯარო სამსახურში, სადაც იმართება მოქალაქეების მიღება უნდა იყოს მოწესრიგებული. ჩვენი მუნიციპალიტეტი არ არის პირველი, ვინც ეს შინაგანაწესი მიიღო, ეს ყოველთვის იყო და ახლა უბრალოდ კონკრეტულ მუხლებში არის ცვლილებები შეტანილი.  სხვადასხვა დაწესებულებაში არის ჩაცმის სტილი განსაზღვრული. ამ ბრძანების საჯაროდ გამოტანა მგონი არის ვიღაცის პირადი ინტერესი,“ – აცხადებენ გამგეობაში.

კითხვაზე – კონკრეტულად რა ცვლილებები შეიტანა გამგებელმა ბრძანებაში, გამგეობაში აცხადებენ, რომ ლაშა გოგია აღნიშნულ თემაზე კომენტარს არ აკეთებს, რადგან „ეს არის აბსოლუტურად ჩვეულებრივი ფაქტი“.

ეთიკა და ქცევის წესები საჯარო სამსახურში მთავრობის მიერ დადგენილი არ არის. როგორც საჯარო სამსახურის ბიუროში აცხადებენ, ეთიკის და ქცევის წესებს მთავრობა, სავარაუდოდ, მომავალ წელს დაამტკიცებს, სადაც საჯარო მოსამსახურის ეთიკური ქმედებები იქნება გაწერილი. რაც შეეხება ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობის შინაგანაწესს, საჯარო სამსახურის ბიუროს იურისტის, ელგუჯა მაკალათიას თქმით, თითქმის ყველა მუნიციპალიტეტს და სხვა საჯარო სამსახურს განსაზღვრული აქვს ჩაცმის სტილი.

„სამინისტროებისა და მუნიციპალიტეტების უმეტესობას ჩაცმის წესი აქვს საქმიანი. მაგალითად, პარლამენტის რომ ავიღოთ, იქ არათუ განსაზღვრულია ჩაცმის წესი, არამედ დეტალურად სანტიმეტრებში არის გაწერილი ყველაფერი. ყველა საჯარო სამსახური თავად ადგენს ჩაცმის წესს და ამის სრული უფლება აქვს. ზოგიერთ სამინისტროს ეს წესები აქვს დადგენილი, ზოგიერთს არა. შეუძლიათ ფორმა შემოიღონ, კონკრეტულად ავიღოთ ლტოლვილთა და განსახლების სამინისტრო, თანამშრომლები პირდაპირ ვალდებულები არიან რომ მოქალაქეთა მისაღებში მსხდომთ აუცილებლად თეთრი მაისური უნდა ეცვათ. პროკურატურაში პროკურორებს პირდაპირი ვალდებულება აქვთ, როგორ უნდა ეცვათ. ჩაცმის წესის დადგენა არის დაწესებულების ჩვეულებრივი დისკრეციული უფლება,“ – აცხადებს ელგუჯა მაკალათია.

 

გვანცა ბზიავა

ექსკლუზივი /

|

14 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95574
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95574
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 304
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (95574) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (304,11388,1215)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256432
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-19 12:41:15
                    [post_date_gmt] => 2018-06-19 08:41:15
                    [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ორგანიზებითა და MERCEDES BENZ TBLISI FASHION WEEK-თან თანამშრომლობით, ქართველი მამაკაცის სამოსისა და აქსესუარების ხაზის პროდუქცია 12-15 ივნისს იტალიაში, ქალაქ ფლორენციაში საგამოფენო ღონისძიებაზე Pitti Immagine Uomo იყო წარმოდგენილი.

სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ინფორმაციით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ წელს საქართველო ღონისძიებაში საპატიო ქვეყნის სტატუსით პირველად იღებდა მონაწილეობას, რისი გათვალისწინებითაც საგამოფენო სივრცის კონცეფცია მხოლოდ მოდის ინდუსტრიით არ შემოიფარგლა. გამოფენაზე წარმოჩენილი იყო საქართველოს შემოქმედებითი ინდუსტრიისა და ტურიზმის პოტენციალი, კინოგადაღების კუთხით არსებული ლოკაციები, რასთან ერთადაც, ხაზი გაესვა ზოგადად ქვეყნის კულტურის საერთაშორისო დონეზე წარდგენას, ცნობადობის ამაღლებასა და ამასთანავე, მეღვინეობა ხარების მხარდაჭერით სტუმრებმა ქართული ღვინისა და ტკბილეულის დაგემოვნება შეძლეს.

Pitti Immagine Uomo უკვე 46 წელია მამაკაცთა ხაზის დიზაინერებისთვის მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან პლატფორმად ითვლება. გამოფენაზე ყოველწლიურად წარმოდგენილია 1,244-ზე მეტი ბრენდი მსოფლიოს მასშტაბით. ფლორენციის უზარმაზარ საგამოფენო პავილიონებში მსოფლიოს ყველაზე გავლენიანი დიზაინერი, ბლოგერი და 25,000-მდე შემსყიდველი (ე.წ. „ Buyer”) 120 სხვადასხვა ქვეყნიდან იყრის თავს. გასული წლის მონაცემებით, ღონისძიებას 36,000-ზე მეტი სტუმარი დაესწრო. საიდანაც 2,000 ჟურნალისტი ცნობილ ჟურნალ-გაზეთებს, ელექტრონულ გამოცემებსა და ტელევიზიებს წარმოადგენს ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა: ამერიკა, ინგლისი, ჩინეთი, გერმანია, იაპონია, საფრანგეთი, ესპანეთი, რუსეთი, ჰოლანდია, სამხრეთ კორეა და ა.შ.

ქართული სტენდის ქვეშ გამოფენაზე საკუთარ პროდუქცია ექვსმა ქართველმა დიზაინერმა, კერძოდ: „აზნაური“, „ანუკა ქებურია“, „ვასკა“, „ტატუნა ნიკოლაიშვილი“, “Gola Damian” და „Situationist“ წარადგინა.

აღნიშნული ღონისძიება ერთ-ერთი კარგი საშუალებაა შემოქმედებითი ინდუსტრიის მხარდაჭერისა და განვითარებისთვის, რაც თავის მხრივ, ქართველ დიზაინერებს შესაძლებლობას აძლევს, საკუთარი პროდუქტი გააცნონ ფართო აუდიტორიას, სათანადო ბიზნესკავშირები დაამყარონ პოტენციურ დამკვეთებთან და საერთაშორისო მასშტაბით მოახდინონ ქართული პროდუქტის პოპულარიზაცია.
                    [post_title] => ქართული წარმოების მამაკაცის სამოსი Pitti Immagine Uomo-ზე წარადგინეს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qartuli-warmoebis-mamakacis-samosi-pitti-immagine-uomo-ze-waradgines
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-06-19 13:02:44
                    [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:02:44
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=256432
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256133
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-18 15:34:31
                    [post_date_gmt] => 2018-06-18 11:34:31
                    [post_content] => თბილისში, პეკინის ქუჩაზე ხვალ საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის წევრი კომპანიის, „მარიგოლდის“ მოდის სახლისა და საწარმოს გახსნა/პრეზენტაცია გაიმართება.

ღონისძიებას საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტი ნინო ჩიქოვანი, ასევე საჯარო უწყებებისა და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლები და სხვა მოწვეული სტუმრები დაესწრებიან.

სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ინფორმაციით, კომპანია „მარიგოლდი“ არის ქართული ბრენდი, რომელიც 2008 წლიდან აწარმოებს საავტორო, ხელნაკეთ საქორწილო სამოსს და სადღესასწაულო ტანსაცმელს. ასევე, კომპანიის ერთ-ერთი მიმართულებაა კამპანია „ჩაიცვი ქართული“, რომლის ფარგლებშიც „მარიგოლდს“ აქვს გათანამედროვებული ტრადიციული ქართული სამოსის ხაზი.

ღონისძიების ფარგლებში სტუმრებს საშუალება ექნებათ, „მარიგოლდის“ სამკერვალო საწარმო დაათვალიერონ, წარმოების პროცესს ადგილზე გაეცნონ და სადღესასწაულო და „ჩაიცვი ქართულის“ ხაზის საექსპოზიციო მოდელები დაათვალიერონ.

”კომპანია „მარიგოლდი“ აქტიურად მონაწილეობს საერთაშორისო გამოფენებში, ასევე, საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის მიერ ორგანიზებულ საერთაშისო ფორუმებში საქართველოსა და მის ფარგლებს გარეთ. საერთაშორისო ასპარეზზე საქართველოს კულტურისა და ტრადიციების პოპულარიზაციის მიზნით „მარიგოლდს“ შექმნილი აქვს ბრენდბუქი, სადაც აღწერილია ქვეყნის ისტორიული კუთხეები ტრადიციულ სამოსთან ერთად. ახალ საწარმოსა და მოდის სახლში „მარიგოლდი“ 20-მდე ადამიანს დაასაქმებს“, - ნათქვამია სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ინფორმაციაში.
                    [post_title] => პეკინის ქუჩაზე „მარიგოლდის“ მოდის სახლი და საწარმო გაიხსნება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => pekinis-quchaze-marigoldis-modis-sakhli-da-sawarmo-gaikhsneba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-06-18 15:35:47
                    [post_modified_gmt] => 2018-06-18 11:35:47
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=256133
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 189149
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-21 11:00:01
                    [post_date_gmt] => 2017-11-21 07:00:01
                    [post_content] => Condition D/N - ეს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ახალი ქართული ბრენდია, რომელიც ბაზარზე რამდენიმე დღეში გამოჩნდება.

როგორც ბრენდის დამფუძნებელი და მთავარი დიზაინერი, დავით უზნაძე ამბობს, კონკრეტულ კოლექციაზე მუშაობა დაახლოებით ერთი წლის წინ დაიწყო და ამ დროში საკმაოდ მრავალფეროვანი კოლექცია შექმნა.
”უნდა აღვნიშნო ის ფაქტი, რომ ამ სფეროში მთლად გამოუცდელი და ახალბედა არ ვარ, აქამდეც მქონია დიზაინთან და მოდის სფეროსთან შეხება, თუმცა, საკუთარი ბრენდი რამდენიმე თვის წინ ჩამოვაყალიბე. ამ კოლექციას რაც შეეხება - ერთი კონკრეტული ხაზი არ მაქვს არჩეული. კოლექცია საკმაოდ მრავალფეროვანია. ვმუშაობ როგორც ქეჟუალზე, ასევე კლასიკურ სამოსზე. მაქვს რამდენიმე სპორტული ლუქიც, რომლებიც შეუძლიათ მოირგონ როგორც მამაკაცებმა, ასევე ქალბატონებმა”, - აცხადებს ბრენდის დამფუძნებელი.
კითხვაზე რითია გამორჩეული Condition D/N ბაზარზე არსებული სხვა ბრენდებისგან, დავით უზნაძე ამბობს, რომ- ეს დეტალებია. ”შექმნა ინდივიდუალური სამოსი და საზოგადოებს თავი დაამახსოვრო - საკმაოდ რთულია, თუმცა მე მაქვს საკუთარი ხედვა, იდეები, რომლებსაც ამრავალფეროვნებენ ადამიანები, რომლებიც ჩემთან ერთად მუშაობენ კოლექციის შექმნაზე.  დეტალები, რომლის შექმნაშიც ეს ადამიანები მეხმარებიან ამრავალფეროვნებს და უფრო მეტ ინდივიდუალობას სძენს ჩემს კოლექციას, მაგალითად პრინტები, რომლის შექმნაშიც მეხმარება შესანიშნავი გრაფიკოსი Marus Eden. ქსოვილები, რომლითაც შექმნილია კოლექცია არის მაღალი ხარისხის. გამოყენებული მაქვს იაპონური აბრეშუმი, ასევე დიდი დოზით შეიცავს ტყავს, კონკრეტულად ირემის, აქლემის, საქონლის... დეტალებად გამოყენებული მაქვს მინერალები. შესაბამისად მასალას, რომლითაც კოლექცია შეიქმნა მაღალი თვითღირებულება გააჩნია. ამის მიუხედავად, ვცდილობ, მინიმალურ ფასნამატზე ვიმუშავო, რათა სამოსი მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი იყოს”, - განმარტა დიზაინერმა.
როგორც  Condition D/N-ის დამფუძნებელი ამბობს,  ახალი ქართული ბრენდით უცხოეთში უკვე დაინტერესდნენ. იგეგმება კოლექციის ნაწილის გაგზავნა ავსტრიაში, გერმანიასა და აშშ-ში, სადაც დავით უზნაძე პოტენციურ პარტნიორებთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს.
ადგილობრივს ბაზარს რაც შეეხება, აქ Condition D/N-ის პროდუქცია რამდენიმე დღეში გამოჩნდება და საწყის ეტაპზე ონლაინ, ბრენდის ოფიციალურ გვერდზე გაიყიდება. სამომავლოდ კი წარმოების გაფართოება, ახალი კოლექციის შემქნა და ასევე საკუთარი ატელიეს გახსნა იგეგმება.
[post_title] => Condition D/N- ახალი ქართული ბრენდი სამოსს აშშ-სა და გერმანიაში გაყიდის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => condition-d-n-akhali-qartuli-brendi-samoss-ashsh-sa-da-germaniashi-gayidis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-21 12:05:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-21 08:05:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=189149 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 256432 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-19 12:41:15 [post_date_gmt] => 2018-06-19 08:41:15 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ორგანიზებითა და MERCEDES BENZ TBLISI FASHION WEEK-თან თანამშრომლობით, ქართველი მამაკაცის სამოსისა და აქსესუარების ხაზის პროდუქცია 12-15 ივნისს იტალიაში, ქალაქ ფლორენციაში საგამოფენო ღონისძიებაზე Pitti Immagine Uomo იყო წარმოდგენილი. სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ინფორმაციით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ წელს საქართველო ღონისძიებაში საპატიო ქვეყნის სტატუსით პირველად იღებდა მონაწილეობას, რისი გათვალისწინებითაც საგამოფენო სივრცის კონცეფცია მხოლოდ მოდის ინდუსტრიით არ შემოიფარგლა. გამოფენაზე წარმოჩენილი იყო საქართველოს შემოქმედებითი ინდუსტრიისა და ტურიზმის პოტენციალი, კინოგადაღების კუთხით არსებული ლოკაციები, რასთან ერთადაც, ხაზი გაესვა ზოგადად ქვეყნის კულტურის საერთაშორისო დონეზე წარდგენას, ცნობადობის ამაღლებასა და ამასთანავე, მეღვინეობა ხარების მხარდაჭერით სტუმრებმა ქართული ღვინისა და ტკბილეულის დაგემოვნება შეძლეს. Pitti Immagine Uomo უკვე 46 წელია მამაკაცთა ხაზის დიზაინერებისთვის მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან პლატფორმად ითვლება. გამოფენაზე ყოველწლიურად წარმოდგენილია 1,244-ზე მეტი ბრენდი მსოფლიოს მასშტაბით. ფლორენციის უზარმაზარ საგამოფენო პავილიონებში მსოფლიოს ყველაზე გავლენიანი დიზაინერი, ბლოგერი და 25,000-მდე შემსყიდველი (ე.წ. „ Buyer”) 120 სხვადასხვა ქვეყნიდან იყრის თავს. გასული წლის მონაცემებით, ღონისძიებას 36,000-ზე მეტი სტუმარი დაესწრო. საიდანაც 2,000 ჟურნალისტი ცნობილ ჟურნალ-გაზეთებს, ელექტრონულ გამოცემებსა და ტელევიზიებს წარმოადგენს ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა: ამერიკა, ინგლისი, ჩინეთი, გერმანია, იაპონია, საფრანგეთი, ესპანეთი, რუსეთი, ჰოლანდია, სამხრეთ კორეა და ა.შ. ქართული სტენდის ქვეშ გამოფენაზე საკუთარ პროდუქცია ექვსმა ქართველმა დიზაინერმა, კერძოდ: „აზნაური“, „ანუკა ქებურია“, „ვასკა“, „ტატუნა ნიკოლაიშვილი“, “Gola Damian” და „Situationist“ წარადგინა. აღნიშნული ღონისძიება ერთ-ერთი კარგი საშუალებაა შემოქმედებითი ინდუსტრიის მხარდაჭერისა და განვითარებისთვის, რაც თავის მხრივ, ქართველ დიზაინერებს შესაძლებლობას აძლევს, საკუთარი პროდუქტი გააცნონ ფართო აუდიტორიას, სათანადო ბიზნესკავშირები დაამყარონ პოტენციურ დამკვეთებთან და საერთაშორისო მასშტაბით მოახდინონ ქართული პროდუქტის პოპულარიზაცია. [post_title] => ქართული წარმოების მამაკაცის სამოსი Pitti Immagine Uomo-ზე წარადგინეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-warmoebis-mamakacis-samosi-pitti-immagine-uomo-ze-waradgines [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-19 13:02:44 [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:02:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=256432 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 20 [max_num_pages] => 7 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 72384914feca818f3464a017096eeee2 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები