მოკლე კაბა სამსახურში აკრძალულია? – რას ამბობენ საჯარო სამსახურის ბიუროში

პოპულარული

მოკლე კაბა სამსახურში აკრძალულია? – რას ამბობენ საჯარო სამსახურის ბიუროში

ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობის წევრებს ჩაცმისა და მაკიაჟის სტანდარტები დაუწესდათ – უწყების შინაგანაწესში გამგებლის, ლაშა გოგიას ბრძანებით, ცვლილებები შეიტანეს.

აღნიშნული ცვლილებების მიხედვით,  გამგეობის თანამშრომელი ვალდებულია, სამუშაო დღეებში საქმიანი სამოსი ეცვას.

„დაუშვებელია სამუშაოზე გამოცხადდეს მოსამსახურე სპორტული სტილის ტანსაცმლითა და ფეხსაცმლით, ტანზე მომდგარი შარვლით, კაბითა თუ ქვედაბოლოთი, ღრმა დეკოლტირებული და გამჭვირვალე პერანგით, წვრილი ზონარის მქონე ყველსახის ტანსაცმლით. დაუშვებელია სამსახურში მკვეთრი მაკიაჟითა და არასტანდარტული თმის ვარცხნილობით გამოცხადება,“ – აღნიშნულია ბრძანებაში.

როგორც ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობაში „ფორტუნას“ განუცხადეს, ეს სიახლე არ არის და გამგეობის შინაგანაწესში ყოველთვის იყო განსაზღვრული ჩაცმის სტილი. გამგეობაში ასევე ამბობენ, რომ საჯარო სამსახურების შინაგანაწესში ხშირად არის განსაზღვრული, როგორი ჩაცმის სტილი უნდა ჰქონდეთ თანამშრომლებს.

„ეს არ არის ახალი ამბავი არცერთ მუნიციპალიტეტში. ბუნებრივია, საჯარო მოხელე საჯარო სამსახურში, სადაც იმართება მოქალაქეების მიღება უნდა იყოს მოწესრიგებული. ჩვენი მუნიციპალიტეტი არ არის პირველი, ვინც ეს შინაგანაწესი მიიღო, ეს ყოველთვის იყო და ახლა უბრალოდ კონკრეტულ მუხლებში არის ცვლილებები შეტანილი.  სხვადასხვა დაწესებულებაში არის ჩაცმის სტილი განსაზღვრული. ამ ბრძანების საჯაროდ გამოტანა მგონი არის ვიღაცის პირადი ინტერესი,“ – აცხადებენ გამგეობაში.

კითხვაზე – კონკრეტულად რა ცვლილებები შეიტანა გამგებელმა ბრძანებაში, გამგეობაში აცხადებენ, რომ ლაშა გოგია აღნიშნულ თემაზე კომენტარს არ აკეთებს, რადგან „ეს არის აბსოლუტურად ჩვეულებრივი ფაქტი“.

ეთიკა და ქცევის წესები საჯარო სამსახურში მთავრობის მიერ დადგენილი არ არის. როგორც საჯარო სამსახურის ბიუროში აცხადებენ, ეთიკის და ქცევის წესებს მთავრობა, სავარაუდოდ, მომავალ წელს დაამტკიცებს, სადაც საჯარო მოსამსახურის ეთიკური ქმედებები იქნება გაწერილი. რაც შეეხება ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის გამგეობის შინაგანაწესს, საჯარო სამსახურის ბიუროს იურისტის, ელგუჯა მაკალათიას თქმით, თითქმის ყველა მუნიციპალიტეტს და სხვა საჯარო სამსახურს განსაზღვრული აქვს ჩაცმის სტილი.

„სამინისტროებისა და მუნიციპალიტეტების უმეტესობას ჩაცმის წესი აქვს საქმიანი. მაგალითად, პარლამენტის რომ ავიღოთ, იქ არათუ განსაზღვრულია ჩაცმის წესი, არამედ დეტალურად სანტიმეტრებში არის გაწერილი ყველაფერი. ყველა საჯარო სამსახური თავად ადგენს ჩაცმის წესს და ამის სრული უფლება აქვს. ზოგიერთ სამინისტროს ეს წესები აქვს დადგენილი, ზოგიერთს არა. შეუძლიათ ფორმა შემოიღონ, კონკრეტულად ავიღოთ ლტოლვილთა და განსახლების სამინისტრო, თანამშრომლები პირდაპირ ვალდებულები არიან რომ მოქალაქეთა მისაღებში მსხდომთ აუცილებლად თეთრი მაისური უნდა ეცვათ. პროკურატურაში პროკურორებს პირდაპირი ვალდებულება აქვთ, როგორ უნდა ეცვათ. ჩაცმის წესის დადგენა არის დაწესებულების ჩვეულებრივი დისკრეციული უფლება,“ – აცხადებს ელგუჯა მაკალათია.

 

გვანცა ბზიავა

ექსკლუზივი /

|

14 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95574
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 95574
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 304
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => etika
                                    [1] => samosi
                                    [2] => zugdidis-municipalitetis-gamgeoba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (95574) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (304,1215,11388)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 174405
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-12 13:45:44
                    [post_date_gmt] => 2017-10-12 09:45:44
                    [post_content] => ”კატიანის” პროდუქცია რუსეთის დედაქალაქში გამოიფინება. ქართული ბრენდი მონაწილეობას გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს, რომელიც 18 ოქტომბერს მოსკოვში გაიმართება. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება ”კატიანის” ბრენდის ქვეშ წარმოებული მაისურები.

როგორც ”ფორტუნას” ”კატიანის” დამფუძნებელმა და დირექტორმა, ხატია (ლილი) ალფაიძემ განუცხადა, მოსკოვური გამოფენა-გაყიდვა ქართული ბრენდების პოპულარიზაციის მიზნით ჩატარდება და მასში მონაწილეობას მხოლოდ ქართული კომპანიები მიიღებენ.
”რაც შეეხება იმ პროდუქციას, რომელსაც ვაწარმოებთ, ესენია: ჭიქები, მაისურები, ჩანთები, ბლოკნოტები, წიგნის სანიშნები, გულსაბნევები და სხვა აქსესუარები სხვადასხვა ფისოების გამოსახულებით. ამასთან, ”კატიანს” დავამატეთ ახალი ხაზი - ”კატიანი და მეგობრები”, - აღნიშნა ხატია (ლილი) ალფაიძემ.
მისივე ინფორმაციით, ”კატიანის” პროდუქცია საქართველოში თანდათან უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. ბრენდის ნაწარმი, ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ცოტა ხნის წინ ”კატიანმა” ი.აბაშიძის 22 ნომერში საკუთარი შოურუმიც გახსნა, სადაც მომხმარებელს ასევე შეუძლია ბრენდის სამოსისსა და აქსესუარების შეძენა.
”საქართველოში კატები ან ძალიან უყვართ, ან უპირატესობას ძაღლებს ანიჭებენ. მაგრამ ვისაც კატა უყვარს, სიგიჟემდე უყვარს და ჩვენგან მუდმივად სიახლეებს ელიან. დიდი იყო მოთხოვნა ძაღლებზე, გვეკითხებოდნენ, ძაღლები არ გყავთ? სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ გამოვუშვით ხაზი - "კატიანი და მეგობრები", სადაც პირველ ეტაპზე, საყვარელი ცუგები შემივიყვანეთ, სამომავლოდ კი, ეტაპობრივად დავამატებთ სხვა შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს. იმისთვის, რომ სხვადასხვა შინაური ცხოველებისა, თუ ფრინველების მოყვარულთა ინტერესებს მოვერგოთ. – აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა და დირექტორმა.
როგორც ხატია (ლილი) ალფაიძე ამბობს, ბრენდი მუშაობს ინვესტორების მოძიებაზეც, რათა უახლოეს მომავალში ”კატიანის” პროდუქცია ექსპორტზე გავიდეს. ”რაც შეეხება ”კატიანის” დაარსების მიზანს, ჩემი ბრენდი შექმნილია ყველას ბავშვობის საყვარელი ლექსის მიხედვით. მოვლენები ასე განვითარდა: ერთმა უწყინარმა და ცელქმა ფისომ, ვაზა გადმოაგდო და ბებო გააბრაზა. სწორედ აქედან წამოვიდა ”კატიანის” შექმნის იდეაც. ამასთან, ბავშვობიდან მიყვარდა კატები და მინდოდა, მათთვის რაიმე კარგი გამეკეთებინა. ”კატიანი”  გარკვეულ სოციალურ პროექტებშიც არის ჩართული, რომელიც ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების დაცვას ემსახურება. ყველამ უნდა გავიაზროთ ის, რომ ჩვენს მეგობრებს დაცვა და მოფრთხილება სჭირდებათ”, - განმარტა ალფაიძემ.
ცნობისთვის,  ”კატიანი” 2016 წლის ზაფხულში დაარსდა. ბრენდის პროდუქცია არის ექსკლუზიური და მის დიზაინზე ერთი მხატვარი, კონცეფციაზე კი მთელი გუნდი მუშაობს. ამ ეტაპზე ”კატიანში” 5 ადამიანია დასაქმებული, სამომავლოდ კი წარმოების კიდევ უფრო გაფართოება განიხილება. 
აღსანიშნავია ისიც, რომ ცოტა ხნის წინ ”კატიანი”  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => katianis-produqcia-moskovshi-gamoifineba-brendi-qveynis-farglebs-garet-gadis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:00:21 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:00:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=174405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 129619 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-10 14:20:57 [post_date_gmt] => 2017-05-10 10:20:57 [post_content] => ძაღლებისთვის სამოსის გამოწერა უცხოური ვებ-გვერდებიდან აღარ დაგჭირდებათ - ბაზარზე ახალი ქართული ბრენდი გამოჩნდა, რომელიც თქვენი ოთხფეხა მეგობრების ჩაცმულობაზე იზრუნებს. "მურია" პირველი ქართული ბრენდია, რომელიც ძაღლის ტანსაცმელზე, აქსესუარებსა და ავეჯზე მუშაობს. როგორც ”ფორტუნას” ბრენდის ერთ-ერთმა შემქმნელმა მიშა ჩარკვიანმა განუცხადა, ”მურიას” მიზანია, მაქსიმალური კომფორტი შეუქმნას თქვენს ერთგულ მეგობრებს.
”სწორედ ამ მიზნით, პროდუქტს მხოლოდ მაღალი ხარისხის მასალისგან, ყველა სტანდარტის დაცვით ვქმნით. თითოეული მოდელი ხელნაკეთია და მზადდება საქართველოში. ამ ეტაპზე ვკერავთ როგორც ყოველდღიურ, ისე სადღესასწაულო სამოსს ძაღლებისთვის. ასევე აქსესუარებს: ბაფთებსა და ყელსაბამებს. ვმუშაობთ მათ ავეჯზეც- ამ დროისთვის მხოლოდ პუფებს ვამზადებთ, თუმცა სამომავლოდ სხვა სახის ავეჯის წარმოებასაც დავიწყებთ”, - აღნიშნა ჩარკვიანმა.
მისივე ინფორმაციით, ”მურიას” პროდუქცია ბაზარზე ერთი თვის წინ გამოჩნდა და საზოგადოების მხრიდან დაინტერესებამ მოლოდინს გადააჭარბა. ”მოგეხსენებათ, ძაღლის პატრონებს მათთვის სამომისსა და აქსეუარების გამოწერა უცხოური საიტებიდან უწევთ, რაც დამატებით ხარჯებთან და დროსთან არის დაკავშირებული. ასევე ძირი ჯდება უკვე ჩამოსული ტანსაცმლის ადგილზე შეძენა. ამიტომ, ”მურიას” პროდუქცია გაცილებით იაფი ჯდება. ამასთან, არის უმაღლესი ხარისხის. სწორედ ამ ფაქტს ვუკავშირებთ გაყიდვების მაღალ მაჩვენებელს”, - აღნიშნა ბრენდის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა.
როგორც მიშა ჩარკვიანმა განმარტა, ”მურიას” სამოსი ამ ეტაპზე სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება. ნივთების ღირებულება 15 ლარიდან იწყება და 97 ლარამდე ადის. ცნობისთვის, ძაღლების სამოსის ბრენდი ”მურია” ოთხმა მეგობარმა: თეონა ლეჟავამ, მიშა ჩარკვიანმა, ნუცა გუჩაშვილმა და ირაკლი კაკაბაძემ შექმნეს. [post_title] => მურია: ძაღლების სამოსის პირველი ბრენდი შეიქმნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => muria-dzaghlebis-samosis-pirveli-brendi-sheiqmna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-10 14:23:14 [post_modified_gmt] => 2017-05-10 10:23:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=129619 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 126214 [post_author] => 2 [post_date] => 2017-04-28 19:48:09 [post_date_gmt] => 2017-04-28 15:48:09 [post_content] => სინთეტიკური, მავნე საღებავებით გაჯერებული  ტანსაცმელი ქართულ ბაზარზე უპრობლემოდ იყიდება. ტექსტილის მაკონტროლებელი ორგანო ქვეყანაში არ არსებობს, სინთეტიკური ქსოვილი ბუნებრივთან შედარებით იაფია და მომხმარებელიც მეტი ჰყავს, თუმცა ცოტამ თუ იცის, რას შეიცავს ხელოვნური ქსოვილი და რა საფრთხის შემცველია ჯანმრთელობისთვის. „ხელოვნური ქსოვილები ძირითადად ნავთობპროდუქტებისგან მზადდება, შეიცავს პოლიმერულ მასალებს და ძლიერ კანცეროგენებს წარმოადგენენ, ეს ნივთიერებები გარეცხვა- დაუთოებისას, ტემპერატურის მატების გამო კიდევ უფრო საშიში ხდება. გარდა ამისა,  ქსოვილის  ხასხასა ფერის მისაღებად საშიშ ტოქსიკურ საღებავებს -  ანილინს და აზო საღებავებს იყენებენ“, -ამბობს  „ფორტუნასთან“ თსუ-ს პროფესორი , ქიმიკოსი რამაზ გახოკიძე.   რა საფრთხეს  შეიცავს ჯანმრთელობისთვის ტოქსიკური საღებავებით შეღებილი , სინთეტიკური ტანსაცმელი განსაკუთრებულ საფრთხეს კანის ალერგიების, ასთმური პრობლემების მქონე პირებისა და ბავშვებისთვის წარმოადგენს. მოსალოდნელ საფრთხეებზე „ფორტუნას“ ალერგოლოგი ბიძინა კულუმბეგოვი ესაუბრა.   „არასუნთქვადი  ქსოვილი, ან ქსოვილის შემადგენელი ქიმიური  ნივთიერება  კონტაქტურ დერმატიტის(კანის ალერგიის) გამომწვევი მიზეზი შეიძლება გახდეს, რომლის გამწვავების  შემთხვევაში   ჰორმონოტერაპიაც ხდება საჭირო. ხშირად, ადამიანი ვერც ხვდება, რომ ტანსაცმელზე, ან ფეხსაცმელზე აქვს ალერგია,  ამის გამოვლენა სპეციალური Patch  ტესტით არის შესაძლებელი. ამასთან, აფრმა, ტოქსიკურმა სუნმა  სასუნთქი გზების გაღიზიანება და ასთმური შტევებიც შეილება გამოიწვიოს  - განმარტავს ალერგოლოგი. ხელოვნური ქსოვილის ტანსაცმელი და თეთრეული განსაკუთრებულ საფრთხეს   ბავშვებისთვის წარმოადგენს, რადგან  ატოპიური დერმატიტის, ე.წ. დიათეზის გამწვავების მიზეზი შიძლება გახდეს. „ ქსოვილი, რომელიც ბავშვის კანს უნდა ეხებოდეს აუცილებლად ბუნებრივი,  100% ბამბა უნდა იყოს და არავითარ შემთხვევაში ხელოვნური, სინთეტიკური ქსოვილი.  ქართულ ბაზარზე ასეთის პოვნა ალიან რთულია, ან ძალიან ძვირია . პირადად  ვეძებდმეგობრის ბავშვისთვის ხარისხიან, ბამბის სამოსს და ვერსად  ვიპოვე“- ამბობს „ფორტუნასთან“ კულუმბეგოვი. როგორ ამოვიცნოთ მავნე ტანსაცმელი ტანსაცმლის შემადგენლობა ეტიკეტზე უნდა იკითხებოდეს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ეტიკეტზე ინფორმაცია არასრულად არის დატანილი, ან უცხოურ ენაზეა და ქართველი მომხმარებელი წაკითხვას ვერ ახერხებს. არსებობს რამდენიმე ნიშანი, რაც მავნე ქსოვილს ნატურალურისგან განასხვავებს :
  • სპეციფიკური სუნი, რაც ტოქსიკური საღებავის გამოყენებაზე მიანიშნებს.
  • ნატურალური ქსოვილის ძაფი წვისას იშლება, ხელოვნური ქსოვილის - დნება.
  • ხელოვნური ქსოვილი ძლიერად იმუხტება (შალზე მეტად), რაც ნერვულ სისტემას უქმნის საფრთხეს.
  • ეტიკეტზე პოლიესტერის ზღვარი 30%-ს არ უნდა აჭარბებდეს.
  ჯანმრთელობისთვის საშიში არამარტო იაფფასიანი, არამედ ძვირადღირებული სამოსიც შეიძლება იყოს, საერთაშორისო ეკოლოგიურმა ასოციაციამ 12 ცნობილი ბრენდის სამოსი შეისწავლა და მათ უმრავლესობაში მავნე ნივთიერებების არსებობა დადასტურდა. თამუნა გოგუაძე [post_title] => საქართველოში ჯანმრთელობისთვის საშიში სამოსი იყიდება - როგორ ამოვიცნოთ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-janmrtelobistvis-sashishi-samosi-iyideba-rogor-amovicnot [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-04-28 19:48:09 [post_modified_gmt] => 2017-04-28 15:48:09 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=126214 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 174405 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-12 13:45:44 [post_date_gmt] => 2017-10-12 09:45:44 [post_content] => ”კატიანის” პროდუქცია რუსეთის დედაქალაქში გამოიფინება. ქართული ბრენდი მონაწილეობას გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს, რომელიც 18 ოქტომბერს მოსკოვში გაიმართება. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება ”კატიანის” ბრენდის ქვეშ წარმოებული მაისურები. როგორც ”ფორტუნას” ”კატიანის” დამფუძნებელმა და დირექტორმა, ხატია (ლილი) ალფაიძემ განუცხადა, მოსკოვური გამოფენა-გაყიდვა ქართული ბრენდების პოპულარიზაციის მიზნით ჩატარდება და მასში მონაწილეობას მხოლოდ ქართული კომპანიები მიიღებენ.
”რაც შეეხება იმ პროდუქციას, რომელსაც ვაწარმოებთ, ესენია: ჭიქები, მაისურები, ჩანთები, ბლოკნოტები, წიგნის სანიშნები, გულსაბნევები და სხვა აქსესუარები სხვადასხვა ფისოების გამოსახულებით. ამასთან, ”კატიანს” დავამატეთ ახალი ხაზი - ”კატიანი და მეგობრები”, - აღნიშნა ხატია (ლილი) ალფაიძემ.
მისივე ინფორმაციით, ”კატიანის” პროდუქცია საქართველოში თანდათან უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. ბრენდის ნაწარმი, ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ცოტა ხნის წინ ”კატიანმა” ი.აბაშიძის 22 ნომერში საკუთარი შოურუმიც გახსნა, სადაც მომხმარებელს ასევე შეუძლია ბრენდის სამოსისსა და აქსესუარების შეძენა.
”საქართველოში კატები ან ძალიან უყვართ, ან უპირატესობას ძაღლებს ანიჭებენ. მაგრამ ვისაც კატა უყვარს, სიგიჟემდე უყვარს და ჩვენგან მუდმივად სიახლეებს ელიან. დიდი იყო მოთხოვნა ძაღლებზე, გვეკითხებოდნენ, ძაღლები არ გყავთ? სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ გამოვუშვით ხაზი - "კატიანი და მეგობრები", სადაც პირველ ეტაპზე, საყვარელი ცუგები შემივიყვანეთ, სამომავლოდ კი, ეტაპობრივად დავამატებთ სხვა შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს. იმისთვის, რომ სხვადასხვა შინაური ცხოველებისა, თუ ფრინველების მოყვარულთა ინტერესებს მოვერგოთ. – აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა და დირექტორმა.
როგორც ხატია (ლილი) ალფაიძე ამბობს, ბრენდი მუშაობს ინვესტორების მოძიებაზეც, რათა უახლოეს მომავალში ”კატიანის” პროდუქცია ექსპორტზე გავიდეს. ”რაც შეეხება ”კატიანის” დაარსების მიზანს, ჩემი ბრენდი შექმნილია ყველას ბავშვობის საყვარელი ლექსის მიხედვით. მოვლენები ასე განვითარდა: ერთმა უწყინარმა და ცელქმა ფისომ, ვაზა გადმოაგდო და ბებო გააბრაზა. სწორედ აქედან წამოვიდა ”კატიანის” შექმნის იდეაც. ამასთან, ბავშვობიდან მიყვარდა კატები და მინდოდა, მათთვის რაიმე კარგი გამეკეთებინა. ”კატიანი”  გარკვეულ სოციალურ პროექტებშიც არის ჩართული, რომელიც ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების დაცვას ემსახურება. ყველამ უნდა გავიაზროთ ის, რომ ჩვენს მეგობრებს დაცვა და მოფრთხილება სჭირდებათ”, - განმარტა ალფაიძემ.
ცნობისთვის,  ”კატიანი” 2016 წლის ზაფხულში დაარსდა. ბრენდის პროდუქცია არის ექსკლუზიური და მის დიზაინზე ერთი მხატვარი, კონცეფციაზე კი მთელი გუნდი მუშაობს. ამ ეტაპზე ”კატიანში” 5 ადამიანია დასაქმებული, სამომავლოდ კი წარმოების კიდევ უფრო გაფართოება განიხილება. 
აღსანიშნავია ისიც, რომ ცოტა ხნის წინ ”კატიანი”  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => katianis-produqcia-moskovshi-gamoifineba-brendi-qveynis-farglebs-garet-gadis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:00:21 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:00:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=174405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 17 [max_num_pages] => 6 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 72384914feca818f3464a017096eeee2 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები