საქართველოში ონკანიანი ბოთლები გაიყიდება (+ფოტოები)

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

საქართველოში ონკანიანი ბოთლები გაიყიდება (+ფოტოები)

საქართველოში მალე ონკანიანი ბოთლები გაიყიდება. პროდუქციას უკრაინული კომპანია Glassgo აწარმოებს, მის ქართულ ბაზარზე რეალიზაციას კი შვილობილი კომპანია Glassgo Georgia ახორციელებს.

როგორც ”ფორტუნას” Glassgo-ს საქართველოს წარმომადგენლობაში განუცხადეს, Glassgo Georgia ბაზარზე დაახლოებით 1 წელია გამოჩნდა და მინის ბოთლების, სურებისა და ბოცების რეალიზაციას ახდენს.

”Glassgo ცნობილი უკრაინული ბრენდია, რომელიც 15 წლის წინ დაარსდა და ახლა მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაშია წარმოდგენილი. ერთ წელზე ცოტა ნაკლებია, რაც ამ ბრენდის წარმომადგენლობა საქართველოშიც გამოჩნდა. სასმელის მწარმოებელ კომპანიებს და არა მხოლოდ მათ, ვთავაზობთ ხარისხიან და ეფექტურ სურებს, ბოთლებსა და ბოცებს საკუთარი სასმელებისთვის”, – განმარტეს Glassgo Georgia-ში.

მათივე ინფორმაციით, რაც შეეხება ონკანიან ბოთლებს, ისინი ბაზარზე 2017 წლის დეკემბრიდან გამოჩნდება და Glassgo Georgia-ს ოფიციალურ მაღაზიაში, ასევე რამდენიმე მსხვილ სავაჭრო ქსელში გაიყიდება.

”Glassgo Georgia-ს ბოთლები ონკანის დამატებით ძალიან მოსახერხებელი იქნება არამხოლოდ მარნებისთვის, ბარებისთვისა და რესტორნებისთვის, არამედ მთავარ ატრიბუტად იქცევა ნებისმიერი დაგეგმილი ღონისძიებისთვის”, – აღნიშნეს Glassgo Georgia-ში.  

ცნობისთვის, უკრაინული კომპანია Glassgo უკვე 15 წელია დაკავებულია მინის ტარის წარმოებითა და გაყიდვით. კომპანიის ლოჯისტიკური ცენტრები განთავსებულია უკრაინაში, მოლდოვაში, რუსეთსა და საქართველოში. კომპანიის ასორტიმენტი მრავალფეროვანია და მოიცავს: ბოთლები საცობებით ან ხრახნებით, სახელურებით და მათ გარეშე, სურები რელიეფური ნახატებით და სხვა დეკორაციებით.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

27 ნოემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meghvine
                                    [1] => botli
                                    [2] => glassgo-georgia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 191114
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meghvine
                                    [1] => botli
                                    [2] => glassgo-georgia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 191114
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 8409
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meghvine
                                    [1] => botli
                                    [2] => glassgo-georgia
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meghvine
                                    [1] => botli
                                    [2] => glassgo-georgia
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (191114) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (16990,21426,8409)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 143710
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-07-05 12:47:52
                    [post_date_gmt] => 2017-07-05 08:47:52
                    [post_content] => კომპანია ”IDS ბორჯომი საქართველოს” მიერ წარმოებულ მინერალური წყლის ბრენდს „ბორჯომი“ ახალი შეფუთვა დაემატა - ალუმინის 0.33 ლიტრიანი ქილა. სიახლე, სავაჭრო ქსელში უკვე დღეიდან გამოჩდა.

როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ახალი, თანამედროვე და შეიძლება ითქვას, საქართველოს ბაზრისთვის მინერალური წყლის ინოვაციური შეფუთვის მთავარი ხიბლი, მის მოსახერხებელ ფორმაში და დახვეწილ დიზაინშია.

”ბრენდი, ამ შეფუთვით გადის ახალ მიზნობრივ აუდიტორიაზე, ახალგაზრდებზე:  წარმატებულები, აქტიურები, დინამიურები, მათ ვისაც უყვართ სიახლეები და არ გაურბიან გამოწვევებს; ასევე, უფრო მრავალფეროვანი ხდება „ბორჯომის“ მოხმარების სიტუაციებიც- კლუბები, ღონისძიებები, ადგილები სადაც უსაფრთხოების მიზნით აკრძალულია მინის შეფუთვები. ალუმინის ქილა გაცილებით სწრაფად ცივდება, ვიდრე ბოთლი, კარგად ინარჩუნებს ტემპერატურას, მოსახერხებელია აქტიური ცხოვრების წესის მოყვარულებისთვის. მინერალური წყლის ბრენდის „ბორჯომი“ ალუმინის ქილის საბაზრო ფასი - 0.90 თეთრი იქნება”, - აცხადებენ კომპანიაში.
„ჩვენი სტრატეგიის ძირითადი მიმართულება ინოვაციური პროექტების განხორციელებაა. ამის ერთ  - ერთი მაგალითი სწორედ „ბორჯომის“ ახალი, ინოვაციური შეფუთვაა. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ ვუპასუხოთ მომხმარებლის მოლოდინებს და ამიტომ, მივიღეთ გადაწყვეტილება შეგვექმნა ახალგაზრდა თაობაზე გათვლილი პროდუქტი. ეს ინოვაცია,მოგვცემს საშუალებას, კიდევ უფრო მეტ მომხმარებელს მივწვდეთ და ამით, დავამკვიდროთ ახალი სტანდარტები საქართველოს მინერალური წყლის ბაზარზე. ჩვენ ასევე, ვცდილობთ წარმოებაში დავნერგოთ ახალი ტრენდები, იმისათვის რათა საწარმოო პროცესიც და ჩვენს მიერ წარმოებული ბრენდებიც სრულად პასუხობდნენ არსებულ გამოწვევებსა და მსოფლიოში დამკვიდრებულ უმკაცრეს სტანდარტებს“ - აცხადებს კომპანია ”IDS ბორჯომი საქართველოს” გენერალური დირექტორი, ზაზა კიკვაძე. 
მისივე ინფორმაციით, ახალი შეფუთვის წარმოების მიზნით ბორჯომის N1 ქარხანაში დამონტაჟდა იტალიური კომპანიის CFT-ის მიერ წარმოებული მაღალტექნოლოგიური ჩამომსხმელი ხაზი, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე სტანდარტებს და აღჭურვილია ტექნოლოგიური სიახლეებით. კომპანიამ ინოვაცია 5 მილიონიანი რეინვესტიციის საფუძველზე დანერგა. [post_title] => ”ბორჯომმა” ახალგაზრდებისთვის ახალი პროდუქტი შექმნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomma-akhalgazrdebistvis-akhali-produqti-sheqmna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-05 12:47:52 [post_modified_gmt] => 2017-07-05 08:47:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=143710 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 82848 [post_author] => 8 [post_date] => 2016-10-19 16:57:10 [post_date_gmt] => 2016-10-19 12:57:10 [post_content] => ხვანჭკარის ავთენტურობასთან დაკავშირებით, მომხმარებლებს კითხვები აღარ გაუჩნდებათ. სოფლის მეურნეობის მინისტრის ლევან დავითაშვილის განცხადებით, ბოლო 4 წლის განმავლობაში თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ყველა ბოთლი ხვანჭკარის ღვინო, რომელიც საქართველოში იწარმოება, ავთენტურია. მისი თქმით, ეს სამინისტროს მიერ შემუშავებული ელექტრონული მიკვლევადობის სისტემის მიხედვით გახდა შესაძლებელი. ”მუდმივად იყო კითხვის ნიშნები, ისეთი იშვიათი ღვინის სახეობის შესახებ, როგორიც ”ხვანჭკარაა”. რამდენად ის ავთენტური, ნამდვილი და ორიგინალია - ანუ, წარმოებულია ალექსანდროულისა და მუჯურეთულისგან იმ კონკრეტულ მიკროზონაში, რომელიც ამ კონკრეტული დაცული ადგილწარმოშობის გეოგრაფიით არის განსაზღვრული. მე მინდა გითხრათ, რომ ბოლო 4 წლის განმავლობაში მკაცრად კონტროლდება ყურძნის მოძრაობა ამ ზონაში და მკაცრად აღირიცხება თითოეული კილოგრამი. არსებობს ისეთი პრაქტიკაც, რომ ჩვენ გვყავს სპეციალისტები რთველის მიმდინარეობაში ჩართული, რომლებიც თითოეული კილოგრამის რეგისტრაციის დროს კონკრეტულ ჯიშს აფიქსირებენ და ამოიცნობენ. ეს უპრეცედენტო მოვლენაა და ალბათ, არც წინა მრავალწლიან ისტორიაში არ ყოფილა ისეთი მომენტი, როდესაც გარანტირებულად შეგვეძლო გვეთქვა, რომ ყოველი ბოთლი ხვანჭკარა, რომელიც საქართველოში იწარმოება ავთენტურია, იმ ზონიდან და იმ წესებითაა წარმოებული, რომლებიც კანონმდებლობითაა განსაზღვრული”, - განაცხადა დავითაშვილმა. მანვე განაცხადა, რომ ხარისხის კონტროლი გაუმჯობესებული და გამკაცრებულია იმ ძირითად და წამყვან დასახელებებზე, რომლებიც კახეთის რეგიონშია. დავითაშვილის თქმით, აქაც ასევე, ელექტრონული მიკვლევადობის სისტემა ინერგება.   [post_title] => ლევან დავითაშვილი: საქართველოში წარმოებული ხვანჭკარის თითოეული ბოთლი ავთენტურია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => levan-davitashvili-saqartveloshi-warmoebuli-khvanchkaris-titoeuli-botli-avtenturia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2016-10-19 16:57:10 [post_modified_gmt] => 2016-10-19 12:57:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=82848 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 82830 [post_author] => 8 [post_date] => 2016-10-19 16:09:46 [post_date_gmt] => 2016-10-19 12:09:46 [post_content] => სოფლის მეურნეობის სამინისტრო მევენახეობა-მეღვინეობის დარგის გაჯანსაღების ახალ ეტაპს იწყებს. ეს ეტაპი მიწის, მევენახეთა კონსოლიდაციისა და  კოოპერაციის  წახალისებას წარმოადგენს. ამის შესახებ სოფლის მეურნეობის მინისტრმა, ლევან დავითაშვილმა მთავრობის სხდომის დასრულების შემდეგ გამართულ ბრიფინგზე განაცხადა. ”ეს თვისობრივად ახალ ხარისხობრივ დონეზე გადაიყვანს, როგორც მოსავლის დაბინავებას, ისე ზოგადად, მევენახეობა-მეღვინეობაში მიმდინარე პროცესებს”, - განაცხადა მინისტრმა. დავითაშვილის თქმით, ამ დარგის წახალისების და უკვე გატარებული ღონისძიებების შედეგად, უნიკალურ ადგილობრივ ჯიშებზე მოთხოვნა საკმაოდ გაიზრდა. ”მთელი საქართველოს მასშტაბით მიმდინარეობს იმ ვაზის ჯიშების გაშენება, რომლებიც ტრადიციულად საქართველოში იყო და რომელის აუცილებელია მსოფლიო ბაზარზე ჩვენი ქვეყნის კონკურენტუნარიანობის ზრდისთვის”. - განაცხადა დავითაშვილმა. მანვე, რთველის მიმდინარეობა წარმატებულად შეაფასა და აღნიშნა, რომ ამ პროცესში არანაირი პრობლემა არ ყოფილა. ლევან დავითაშვილის თქმით, იმის მიუხედავად, რომ წინა წელთან შედარებით ყურძლის მოსავალი ნაკლები იყო, მოსახლეობამ ამ კულტურიდან 100 მლნ ლარამდე შემოსავალი მიიღო.   [post_title] => მევენახეობა-მეღვინეობის დარგის გაჯანსაღებისთვის ახალი ღონისძიებები გატარდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mevenakheoba-meghvineobis-dargis-gajansaghebistvis-akhali-ghonisdziebebi-gatardeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2016-10-19 16:09:46 [post_modified_gmt] => 2016-10-19 12:09:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=82830 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 143710 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-07-05 12:47:52 [post_date_gmt] => 2017-07-05 08:47:52 [post_content] => კომპანია ”IDS ბორჯომი საქართველოს” მიერ წარმოებულ მინერალური წყლის ბრენდს „ბორჯომი“ ახალი შეფუთვა დაემატა - ალუმინის 0.33 ლიტრიანი ქილა. სიახლე, სავაჭრო ქსელში უკვე დღეიდან გამოჩდა. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ახალი, თანამედროვე და შეიძლება ითქვას, საქართველოს ბაზრისთვის მინერალური წყლის ინოვაციური შეფუთვის მთავარი ხიბლი, მის მოსახერხებელ ფორმაში და დახვეწილ დიზაინშია. ”ბრენდი, ამ შეფუთვით გადის ახალ მიზნობრივ აუდიტორიაზე, ახალგაზრდებზე:  წარმატებულები, აქტიურები, დინამიურები, მათ ვისაც უყვართ სიახლეები და არ გაურბიან გამოწვევებს; ასევე, უფრო მრავალფეროვანი ხდება „ბორჯომის“ მოხმარების სიტუაციებიც- კლუბები, ღონისძიებები, ადგილები სადაც უსაფრთხოების მიზნით აკრძალულია მინის შეფუთვები. ალუმინის ქილა გაცილებით სწრაფად ცივდება, ვიდრე ბოთლი, კარგად ინარჩუნებს ტემპერატურას, მოსახერხებელია აქტიური ცხოვრების წესის მოყვარულებისთვის. მინერალური წყლის ბრენდის „ბორჯომი“ ალუმინის ქილის საბაზრო ფასი - 0.90 თეთრი იქნება”, - აცხადებენ კომპანიაში.
„ჩვენი სტრატეგიის ძირითადი მიმართულება ინოვაციური პროექტების განხორციელებაა. ამის ერთ  - ერთი მაგალითი სწორედ „ბორჯომის“ ახალი, ინოვაციური შეფუთვაა. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ ვუპასუხოთ მომხმარებლის მოლოდინებს და ამიტომ, მივიღეთ გადაწყვეტილება შეგვექმნა ახალგაზრდა თაობაზე გათვლილი პროდუქტი. ეს ინოვაცია,მოგვცემს საშუალებას, კიდევ უფრო მეტ მომხმარებელს მივწვდეთ და ამით, დავამკვიდროთ ახალი სტანდარტები საქართველოს მინერალური წყლის ბაზარზე. ჩვენ ასევე, ვცდილობთ წარმოებაში დავნერგოთ ახალი ტრენდები, იმისათვის რათა საწარმოო პროცესიც და ჩვენს მიერ წარმოებული ბრენდებიც სრულად პასუხობდნენ არსებულ გამოწვევებსა და მსოფლიოში დამკვიდრებულ უმკაცრეს სტანდარტებს“ - აცხადებს კომპანია ”IDS ბორჯომი საქართველოს” გენერალური დირექტორი, ზაზა კიკვაძე. 
მისივე ინფორმაციით, ახალი შეფუთვის წარმოების მიზნით ბორჯომის N1 ქარხანაში დამონტაჟდა იტალიური კომპანიის CFT-ის მიერ წარმოებული მაღალტექნოლოგიური ჩამომსხმელი ხაზი, რომელიც სრულად პასუხობს თანამედროვე სტანდარტებს და აღჭურვილია ტექნოლოგიური სიახლეებით. კომპანიამ ინოვაცია 5 მილიონიანი რეინვესტიციის საფუძველზე დანერგა. [post_title] => ”ბორჯომმა” ახალგაზრდებისთვის ახალი პროდუქტი შექმნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomma-akhalgazrdebistvis-akhali-produqti-sheqmna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-05 12:47:52 [post_modified_gmt] => 2017-07-05 08:47:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=143710 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 4 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => beb90b236047ebbd688e4dcdd73c66de [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები