LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

”კოკა-კოლა” მომხმარებელს 10 თეთრით გაუძვირდა

190

”კოკა კოლა ბოთლერს ჯორჯიამ” საკუთარი პროდუქციის სადისტრიბუციო ფასი გაზარდა, რამაც სამომხმარებლო ფასის ზრდაც გამოიწვია. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიის ფინანსურმა მენეჯერმა გოგა ახალაძემ განუცხადა, 2016 წელს სასმელის საშუალო გაძვირებამ 8% შეადგინა.

”აღნიშნული მაჩვენებელი თეთრებში რომ დავიანგარიშოთ, 1 ბოთლი მომხმარებელს საშუალოდ 10 თეთრით გაუძვირდა. თუმცა, მიმდინარე წელს პროდუქციის მეტად გაძვირება აღარ იგეგმება და თუ სამომავლოდაც, სტაბილური სიტუაცია შენარჩუნდა, ვგულისხმობ ეროვნულ ვალუტას, ფასებს არც მომავალ წლებში გავზრდით”, – განმარტა ახალაძემ.

მისივე ინფორმაციით, ”კოკა-კოლას” პროდუქციის გაძვირება რამდენიმე ფაქტორს უკავშირდება. მათ შორის იმას, რომ კომპანიას საკმაოდ მაღალი სავალუტო რისკი აქვს.

”კონცენტრატებს, შაქარს- მოკლედ ყველაფერს ვყიდულობთ დოლარში. შესაბამისად, ლარის გაუფასურების გამო საკმაოდ დიდი ზარალი ვნახეთ გასულ  წელს. შესაბამისად, იძულებულები გავხდით წელს სადისტრიბუციო ფასები გაგვეზარდა”, – განმარტა ”კოკა კოლა ბოთლერს ჯორჯიას” ფინანსურმა მენეჯრემა.

 

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

magti 5g