41-წლიანი გამოცდილების მქონე ფრანგული ბრენდის, BRICORAMA- ს სარემონტო მასალების ჰიპერმარკეტი მომხმარებელს საახალწლო აქციას სთავაზობს. როგორც ”ფორტუნას” ”ბრიკორამას” საქართველოს წარმომადგენლობიდან აცნობეს, აქციის ფარგლებში მყიდველი 5-დან 20 პროცენტამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.
ფასდაკლება ვრცელდება ევროპული სტანდარტების მქონე პროდუქციაზე, რომელიც შეადგენს ჰიპერმარკეტის დაახლოებით 80%-ს.
როგორც კომპანიაში განმარტეს, ბრიკორამა არა-აქციის პირობებშიც გარანტირებულად საუკეთესო ფასებს სთავაზობს მომხმარებელს.
ამჟამად ჰიპერმარკეტში 30 ათასზე მეტი დასახელების პროდუქტია წარმოდგენლი, რომელიც მოიცავს რვა კატეგორიას: ელექტროობას, სამშენებლოს, კავეულს, სანტექნიკას, ხელსაწყოებს, ხეს, დეკორაციას და ბაღს. ამასთან, უახლოეს მომავალში „ბრიკორამა“ გეგმავს პროდუქციის ასორტიმენტი 35,000 სახელებამდე გაზარდოს.