ჩინური ბრენდის Exeed-ის ყველზე დიდმა ქროსოვერმა თაობა შეიცვალა. სრული ზომის VX, გადავიდა ახალ პლატფორმაზე და ძველი “რობოტის” ნაცვლად მიიღო ავტომატური ტრანსმისია. მეორე თაობაში მანქანა უფრო ძლიერი და უსაფრთხოც გახდა – მასზე სამ ათეულზე მეტი დამხმარე სისტემაა გამოცხადებული. გადაიხედა ასევე დიზაინი: ექსტერიერი განახლდა წერტილოვნად ხოლო სალონში გამოჩნდა ერთი კონსოლი სამი ეკრანით.
თავად კომპანიაში სიახლეს მეორე თაობას უწოდებენ, რადგან ახალი VX ახლა დაფუძნებულია M3X 2.0 პლატფორმაზე: მას აქვს განსხვავებული შეჩერების დიზაინი, სხეული უფრო მკაცრი გახდა, ხოლო ელექტრონული ასისტენტების სიაში შედის 32 დამხმარე სისტემა.
ამავდროულად, ძრავა იგივე დარჩა – ეს არის 2.0-ლიტრიანი ძრავი, რომელიც ავითარებს 261 ცხენის ძალას. თუმცა ახლა ის შერწყმულია არა რობოტ გადაცემათა კოლოფთან, არამედ რვა სიჩქარიან ავტომატთან.
ვიზუალური განსხვავებებში მთავარია რადიატორის ახალი ცხაურა ვერტიკალური ზოლებით და უფრო დიდი წინა ბამპერი გაფართოებული ოპტიკის სექციებით. მაგრამ მთავარი ცვლილებები მოხდა ინტერიერში: გამოჩნდა ციფრული კლასტერი, რომელიც შედგებოდა სამი ეკრანისგან, საჭე სენსორული ღილაკებით და სავარძლების პარამეტრების კონტროლის ბლოკები. წინა სავარძლები აღჭურვილია გათბობით, ვენტილაციითა და მასაჟით, მეორე რიგში ვხედავთ გათბობას და ვენტილაციას, მესამეზე კი ელექტრო საზურგის დასაკეცი.
მოდელზე შეკვეთები უკვე გახსნილია ჩინეთში, სადაც Exeed VX ხელმისაწვდომია შესრულების სამი ვერსიით. შვიდ ადგილიანი ინტერიერის ძირითადი აღჭურვილობა 209,9 ათასი იუანიდან ღირს. ექვსიანი წინა ამძრავით 219,9 ათასი იუანი. სრული ამძრაობის ვერსია შვიდი ადგილით კი შეფასებულია 229,9 ათასი იუანად.